"Informaatio
Teille on annettu tilapäinen porttikielto tälle keskustelufoorumille 09.08.2014 00:00 asti.
Ota yhteyttä Keskustelufoorumin ylläpitäjään saadaksesi lisää tietoa.
Porttikiellon syy: Porttikiellon rikkominen ja asiaton kirjoittelu
Tämä porttikielto on annettu IP-osoitteellesi."
Tony pisti minut (lisä) jäähylle Veljesseurassa . Toinen noista perusteista on aivan oikein, eli tuo "porttikiellon rikkominen" joka on annettu käyttäjätunnukselleni, Tuo asiaton kirjoittelu on hieman kevyt peruste, koska ilmeisesti Ahvenainen porttikiellolta välttyi. No Tony tiikeri on minuun hieman tympääntynyt, ja sen ymmärtää.
Oikeuskomiteaennätyksen lisäksi aijon hankkia porttikieltoennätyksen. Kun tuo 9.8 saapuu, niin pottuilen Veljesseurassa dementiakerholle tavalla, joka saa Tony tiikerin jatkamaan porttikieltoa. Tavoittelen ainakin yhden vuoden yhtämittaista porttikieltoa, eli esim.tiistaina loppunut porttikielto jatkuisi tiistaina. Tonyn avittamana uskon siihen pystyväni. Nyt yhtäjaksoista porttikieltoa on vasta 3kk
Uskon, että jo vuoden päästä voin todeta olevan luopioiden ja VT-seuran yksi pahiten kurittama mies.
Porttikieltoa pukkaa Veljesseuraan
33
140
Vastaukset
- ihmettelyä
Mitä kiksejä siitä saa, että toimii sääntöjenvastaisesti? Jos ei pysty käyttäytymään niin miksi edes vaivautua hankkimaan bännejä tai muuta?
- Uhrien puolesta.
Niin, kerroihan jo, että tavoittelen kuritusennätystä myös luopioiden suunnasta.
Oikeuskomiteaennätys minulla jo on ja uskon pääseväni noin 20:neen oikeuskomiteaistuntoon elämäni aikana. Oikeuskomiteoita on noin 16-17, mutta aivan oikea määrä pitäisi tarkistaa paperista, jolle olen ne listannut.
Haiskahtaa vähän masokismilta, mutta se on pieni synti. Eräässä oikeuskomiteassa koko seurakunnan huono hengellisyys on kaadettu niskaani sanoilla "seurakunnan henki meni heti alaspäin, kun sinä muutit tänne" Veli vanhin kertoi, ettei enää pyhä henki vaikuta seurakunnassa,
Vähän samantaisesta Tony on kirjelmöinyt minulle Veljesseurassa. Toki Tony ei ole vedonnut pyhään henkeen, vaan muuten valittanut kirjoitteluni negatiivisuudesta. Itse olen nähnyt sen kriittisyytenä. - ihmettelyä
Uhrien puolesta. kirjoitti:
Niin, kerroihan jo, että tavoittelen kuritusennätystä myös luopioiden suunnasta.
Oikeuskomiteaennätys minulla jo on ja uskon pääseväni noin 20:neen oikeuskomiteaistuntoon elämäni aikana. Oikeuskomiteoita on noin 16-17, mutta aivan oikea määrä pitäisi tarkistaa paperista, jolle olen ne listannut.
Haiskahtaa vähän masokismilta, mutta se on pieni synti. Eräässä oikeuskomiteassa koko seurakunnan huono hengellisyys on kaadettu niskaani sanoilla "seurakunnan henki meni heti alaspäin, kun sinä muutit tänne" Veli vanhin kertoi, ettei enää pyhä henki vaikuta seurakunnassa,
Vähän samantaisesta Tony on kirjelmöinyt minulle Veljesseurassa. Toki Tony ei ole vedonnut pyhään henkeen, vaan muuten valittanut kirjoitteluni negatiivisuudesta. Itse olen nähnyt sen kriittisyytenä."tavoittelen kuritusennätystä myös luopioiden suunnasta."
On se hyvä että elämässä on mielekkäitä tavoitteita.
Nyt. Oikeesti. - Uhrien puolesta
ihmettelyä kirjoitti:
"tavoittelen kuritusennätystä myös luopioiden suunnasta."
On se hyvä että elämässä on mielekkäitä tavoitteita.
Nyt. Oikeesti.Niin, ei tämä nyt elämäni päätavoite ole.
Tavoitteen saavuttaminen lienee kuitenkin helppoa, koska Veljesseuran Tony on vahvasti tukemassa minua tuossa tavoitteessa. Yksi poikkipuolinen ilmaus ja kuukausien banni.
Usko pois, ennätys saavutetaan suhteellisen helposti. - aivan oikein sulle
Uhrien puolesta kirjoitti:
Niin, ei tämä nyt elämäni päätavoite ole.
Tavoitteen saavuttaminen lienee kuitenkin helppoa, koska Veljesseuran Tony on vahvasti tukemassa minua tuossa tavoitteessa. Yksi poikkipuolinen ilmaus ja kuukausien banni.
Usko pois, ennätys saavutetaan suhteellisen helposti.onneksi olkoon kn1 porttikiellosta. Oletkin harvinaisen sairas jt yksilö.
Terapeutille terveisiä. - Uhrien puolesta
aivan oikein sulle kirjoitti:
onneksi olkoon kn1 porttikiellosta. Oletkin harvinaisen sairas jt yksilö.
Terapeutille terveisiä."onneksi olkoon kn1 porttikiellosta. Oletkin harvinaisen sairas jt yksilö."
Toi lienee totta.
"Terapeutille terveisiä."
Kiitos. - sjukfallet domhetet
Uhrien puolesta kirjoitti:
"onneksi olkoon kn1 porttikiellosta. Oletkin harvinaisen sairas jt yksilö."
Toi lienee totta.
"Terapeutille terveisiä."
Kiitos.Yritä nyt ymmärtää, ettei se ole minkään sivuston moderoinnin vika, jos sinulla vippaa päässä ja käyttäydyt kuin 13v teiniangstaaja.
Sinusta itsestäs se lähtee. En ihmettele porttikieltoja yhtään, mitä juttujasi täällä lukee.
Tuo veljesseura näyttää aika asialliselta palstalta. Ehkä rohkenen kirjoitella sinne itsekin - Veli-Hopea
sjukfallet domhetet kirjoitti:
Yritä nyt ymmärtää, ettei se ole minkään sivuston moderoinnin vika, jos sinulla vippaa päässä ja käyttäydyt kuin 13v teiniangstaaja.
Sinusta itsestäs se lähtee. En ihmettele porttikieltoja yhtään, mitä juttujasi täällä lukee.
Tuo veljesseura näyttää aika asialliselta palstalta. Ehkä rohkenen kirjoitella sinne itsekinLieneeköhän porttikieltoon raamatullinen syy?
"1.Kor. 5:11 Mutta nyt kirjoitan teille: lakatkaa olemasta jokaisen sellaisen veljeksi kutsutun seurassa, joka on haureellinen tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai herjaaja tai juoppo tai kiristäjä, älkääkä edes syökö sellaisen kanssa." ? - niin niin
sjukfallet domhetet kirjoitti:
Yritä nyt ymmärtää, ettei se ole minkään sivuston moderoinnin vika, jos sinulla vippaa päässä ja käyttäydyt kuin 13v teiniangstaaja.
Tuo veljesseura näyttää aika asialliselta palstalta. Ehkä rohkenen kirjoitella sinne itsekinNo sinun kirjoittelusi on pelkkää henkilökommentointia. Koska tunnetusti veljesseura sallii asiattoman kirjoittelun toisille muttei kaikille, saatat hyvinkin sopia vittuilijoiden joukkoon sinne. Mikset menisi vaikka heti. Ai niin, sinullahan on jo tunnus siellä ja aika kuluu aktiivikirjoittajia nuoleskellessa.
Itse ip-osoite on helppo muuttaa ei ole mikään ongelma. Kirjoittaa vaan kokoajan anonyymisti ja vaihtaa nimimerkkiä kokoajan kuten itse jehovan todistajatkin tekevät
- lolololooo
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Itse ip-osoite on helppo muuttaa ei ole mikään ongelma. Kirjoittaa vaan kokoajan anonyymisti ja vaihtaa nimimerkkiä kokoajan kuten itse jehovan todistajatkin tekevät
Ei se ip osoite siitä miksikään muutu. Pöljä.
- kerrotaan kaikille
lolololooo kirjoitti:
Totuusvoittaaaina tiedoksi. Ainakin ennen näillä jt-mielisillä oli proxy joka vaihtaa ip:tä koko ajan.
lolololooo kirjoitti:
Kylläö muuttuu pöljä
Minut suljetaan jokapäivä monta kertaa täältä ulos, mutta aina vaan kirjoittelen tänne ja sulkemisen suorittaa katolic
Jos osaisit googlata löytäisit kyllä ohjeet asiaan- kerrotaan kaikille
Kylläö muuttuu pöljä
Minut suljetaan jokapäivä monta kertaa täältä ulos, mutta aina vaan kirjoittelen tänne ja sulkemisen suorittaa katolic
Jos osaisit googlata löytäisit kyllä ohjeet asiaan"sulkemisen suorittaa katolic"
katolic on valitettavasti myös Helel Ben-Shachar, http://www.suomi24.fi/yhteisö/helel - oops...
kerrotaan kaikille kirjoitti:
"sulkemisen suorittaa katolic"
katolic on valitettavasti myös Helel Ben-Shachar, http://www.suomi24.fi/yhteisö/helelVeljesseuran kirjoittaja taas hoitamassa mielenterveyttään Jt-palstalla. Kuinka surullista,,, eikö jumala autakaan sinua tai pyhä henki? Jeesus on muuten parrakas nainen.
- näyttääsiltä
oops... kirjoitti:
Veljesseuran kirjoittaja taas hoitamassa mielenterveyttään Jt-palstalla. Kuinka surullista,,, eikö jumala autakaan sinua tai pyhä henki? Jeesus on muuten parrakas nainen.
Voisiko olla että sinulla on pakkomielle veljesseuraa koskien?
- vaikuttaa kovasti
näyttääsiltä kirjoitti:
Voisiko olla että sinulla on pakkomielle veljesseuraa koskien?
Voisiko olla, että sinulla on pakkomielle henkilökommentointiin.
- palstannimikii viärä
Kylläö muuttuu pöljä
Jos osaisit googlata löytäisit kyllä ohjeet asiaantotuusvoittaaaina6.6.2014 00:06 1 SULJE
Kylläö muuttuu pöljä
Minut suljetaan jokapäivä monta kertaa täältä ulos, mutta aina vaan kirjoittelen tänne ja sulkemisen suorittaa katolic------------------
mitä ITTUU se katolic sua sulkee pois TODISTAJIEN PALSTALTA?
Millon tän jt-palstan Luotsiksi on valittu _katolic_?? ? ? ? ?
? HÄH ????
oot sinä, Sanamies, PÖLJIEN pölöjä
etkä kylläpähän ossoo kuukeloijakaan aikkuisten oikkeein.
luvet ohjeet ainaan viärin :D
hahmotushäirjöt pahana ko catoliikit on JT-palstan MODENA hehehe ,muahhahhahh
- jarnotursas
Marttyyri onanoi omalla erinomaisuudellaan,hyi hlvtti
Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan jne...- hmmm??
Miksi kirjoittelet tähän aloitukseen useilla eri nikeillä, kusipää?
- utelias uuno
Mihin sinne nyt sitten kirjoittelit ja mitä? Vai onko kaikki poistettu?
- siltä näyttää
En löytänyt uusia kirjoituksia aloittajalta veljesseurassa. Ilmeisesti bannia jatkettiin henkilökohtaisista syistä.
- Uhrien puolesta.
Meni poistoon aamulla, kun Tony heräsi. Vaihdoimme "kohteliaisuuksia" Ahvenaisen kanssa, jotka poistettiin aamulla Tonyn toimesta.
Suhteellisen kevyttä sanailu oli, eikä suinkaan yksisuuntaista, kuten tämä Veljesseuran dementiakerhon fanilauma yrittää täällä todistella. - niih..
Meni poistoon aamulla, kun Tony heräsi. Vaihdoimme "kohteliaisuuksia" Ahvenaisen kanssa, jotka poistettiin aamulla Tonyn toimesta.
Suhteellisen kevyttä sanailu oli, eikä suinkaan yksisuuntaista, kuten tämä Veljesseuran dementiakerhon fanilauma yrittää täällä todistella.Oisit ottanut kuvaruutukaappaukset tai muuten kopsannut, niin saisivat muutkin lukea. Joskus uteloittaa nääs...
- rippeli
Suhteellisen kevyttä sanailu oli, eikä suinkaan yksisuuntaista, kuten tämä Veljesseuran dementiakerhon fanilauma yrittää täällä todistella.Kevyttä sanailuahan se kieltämättä oli, mutta sääntöjen rikkomisesta tuli bannia lisää.
Itsekin tiesit, että sulla oli porttikielto päällä kun aloitit Ahvenaisen kiusaamisen. - Uhrien puolesta.
rippeli kirjoitti:
Kevyttä sanailuahan se kieltämättä oli, mutta sääntöjen rikkomisesta tuli bannia lisää.
Itsekin tiesit, että sulla oli porttikielto päällä kun aloitit Ahvenaisen kiusaamisen.Jep näin on.
Urani siellä on nyt ohi, mikä itseasiassa on helpotus.
Kun nyt vielä sais bannin tännekkin ;-)
Tsemppiä rippeli.
- jennitoiva
"Onanoi omalla erinomaisuudellaan"
heheh päivän paras!- pikku vinkki
Ketöön ei kiinnosta sinun onanointisi.
- 7+14
On kovin hämmästyttävää miten paljon VS:ssä on ollut malttia ja kärsivällisyyttä avaajan jatkuvan provo-viha-meuhkaamisen kanssa. Ilmeisesti he ovat uskotelleet toivoa hänen viimein kasvan ja kykenevän normaaliin kansakäymiseen toisten ihmisten kanssa. Mutta hän tarvitsee tuon itse itselleen rakentamansa ja itse ylläpitämänsä 'ikuisen' sodan kaikkia vastaan, missä ympäristössä sitten onkin, myös s24:ssä. Tuollaiselle krooniselle ammattihäirikölle tulisi antaa elinikäinen banni, ellei ole ositusta todellisesta muutoksesta.
- kasva itse aikuiseks
Miksi sinun täytyy aina ottaa kantaa asioihin joista et tiedä mitään? Sama joka palstalla.
- kerrotaan kaikille
- kerrotaan kaikille
Uskon, että jo vuoden päästä voin todeta olevan luopioiden ja VT-seuran yksi pahiten kurittama mies.
- pikku korjaus
kerrotaan kaikille kirjoitti:
"Miten niin mies? Sinähän olet 100 % nainen, Helel Ben-Shachar "
Et taida osata hepreaa sanaakaan: ben tarkoittaa poikaa. helel shacharin poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131216- 2301200
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671068Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141970
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179963Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15949- 74819
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33812