No niin. Ensi kuun 28. päivä on kulunut 100 vuotta ensimmäisen maailmansodan ja "lopun ajan" alkamisesta. Ei se yksi sukupolvi sitten pitänytkään paikkaansa.
Ensi kuussa sata vuotta täynnä
6
98
Vastaukset
- Harmistelija
Kuinka sopivaa olisikaan Harmiksen silloin alkaa.
Ja silloin on jehovan todistajien mukaan 1914 Jeesus tullut näkymättömänä maapallolle.
Minun mielestä Jeesus on kyllä ollut täällä näkymättömänä meidän kanssamme jo 6000 vuotta. Oli 2000 vuotta sitten ihmisruumiissa ja ja ristiin naulittiin ja nousi kuolleista ruumiillisesti ja nousi ruumiillisesti taivaaseen ja on siellä ihmisruumiissa Isän oikealla puolella ja tulee joskus (mitä emme tiedä koska) takaisin maapallolle ihmisruumiissa- eri mieltä
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Ja silloin on jehovan todistajien mukaan 1914 Jeesus tullut näkymättömänä maapallolle.
Minun mielestä Jeesus on kyllä ollut täällä näkymättömänä meidän kanssamme jo 6000 vuotta. Oli 2000 vuotta sitten ihmisruumiissa ja ja ristiin naulittiin ja nousi kuolleista ruumiillisesti ja nousi ruumiillisesti taivaaseen ja on siellä ihmisruumiissa Isän oikealla puolella ja tulee joskus (mitä emme tiedä koska) takaisin maapallolle ihmisruumiissaMinun mielstäni juutalainen, jota nykyään kutsutaan Jeesukseksi ja joka kaikkien mielestä ei edes ole historiallinen henkilö, kuoli about 2000 vuotta sitten. Kuten kuolleilla tapana on, he pysyvät kuolleina, näin myös on Jeesuksen kanssa.
- äläpuhujaskaaaiana
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Minun mielestä Jeesus on kyllä ollut täällä näkymättömänä meidän kanssamme jo 6000 vuotta. Oli 2000 vuotta sitten ihmisruumiissa ja ja ristiin naulittiin ja nousi kuolleista ruumiillisesti ja nousi ruumiillisesti taivaaseen ja on siellä ihmisruumiissa Isän oikealla puolella ja tulee joskus (mitä emme tiedä koska) takaisin maapallolle ihmisruumiissatotuusvoittaaaina6.6.2014 00:020 SULJE
Ja silloin on jehovan todistajien mukaan
1914 Jeesus __tullut näkymättömänä maapallolle__.--------------------
laitappas suora linkki jt-julkaisuun joka noin väittää?
mistä jt-julkaisuista NOIN olet lukenut? - liha lahoaa
eri mieltä kirjoitti:
Minun mielstäni juutalainen, jota nykyään kutsutaan Jeesukseksi ja joka kaikkien mielestä ei edes ole historiallinen henkilö, kuoli about 2000 vuotta sitten. Kuten kuolleilla tapana on, he pysyvät kuolleina, näin myös on Jeesuksen kanssa.
totuusvoittaaaina6.6.2014 00:02
** on siellä ihmisruumiissa Isän oikealla puolella ja tulee joskus (mitä emme tiedä koska) takaisin maapallolle ihmisruumiissa***-----------------
höh ,vasta väitit et Jesse on Jumala ja
nyt iniset et se istuu Jumalan oikella puolella?
Jeeuksen ihmisruumis oli UHRI,
eikä KUKAAN mene liharuumiissa Taivaaseen,PÖLJÄ:
eikä Jesse voi enää ihmisruumista ottaa.
Huonosti on _totuusonainavoittajauusimarttiluther-
on raamattujaan tavaillut :P
- von Girbbu
"mistä jt-julkaisuista NOIN olet lukenut? "
Onko vt sanonut muuta ?
Paluu 1914 näkymättömänä antoi ymmärtää että kysymyksessä Jeesuksen puhuma paluu, näkymättömyys että sitä ei huomattu. Sen käsityksen sai.
(Kun joskus myöhään 1920 louvulla kerrottiin Jeesuksen käyneen 1918, niin se ei taphtunut ääneti ainakaan, koska oli kehunut seuralle lahkoa, no, ainakin vt niin kertoo)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931472
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57893- 85892
- 53816
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10700Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä337666Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74626