Yhdessä asiassa ainakin Jaakob on hyvä

satan

Kaikki hänen aloituksensa keräävät satoja kommentteja vaikka ne ovatkin täyttä tuubaa.

36

115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hävettää kyllä.

• Jaakob ilostuttaa

Jaakobilla on aivan erityinen hyvä puoli. Kun hän kuolee, se
      saa ihmiset iloiseksi. On hienoa, jos hän voi olla jotenkin
      hyödyksi kaikille.

• Vaikka parjaankin usein rekisteröidyn nimimerkin Jaakob raamatulisfundamentalistisuuttaan vastenmielisiä kehäpäätelmiä, joita pidän sivilisaatiomme ja ympäristömme kannalta haitallisina, en allekirjoittaisi moista törkeyttä mitä juuri latelit.

• "Jaakobilla on aivan erityinen hyvä puoli. Kun hän kuolee, se
        hyödyksi kaikille. "

Kun jaakob kuolee minä en ainakaan iloitse, siinä on ihminen joka tuhlasi ainoan elämänsä jonninoutaviin pelkoihin, luuloihin ja ennakkoasenteisesti tuomitsi muita ihmisiä.

• satan kirjoitti:

"Jaakobilla on aivan erityinen hyvä puoli. Kun hän kuolee, se
        hyödyksi kaikille. "

Kun jaakob kuolee minä en ainakaan iloitse, siinä on ihminen joka tuhlasi ainoan elämänsä jonninoutaviin pelkoihin, luuloihin ja ennakkoasenteisesti tuomitsi muita ihmisiä.

Lisään vielä että olisin surullinen siitä että Jaakobilta jäi ennakkoasenteidensa takia monia ystävällisiä ja hienoja ihmisiä tavaamatta koska heidät niin julmasti tuomitsi.

• Jaakob ilostuttaa
        khaosmonaut kirjoitti:

Vaikka parjaankin usein rekisteröidyn nimimerkin Jaakob raamatulisfundamentalistisuuttaan vastenmielisiä kehäpäätelmiä, joita pidän sivilisaatiomme ja ympäristömme kannalta haitallisina, en allekirjoittaisi moista törkeyttä mitä juuri latelit.

"en allekirjoittaisi moista törkeyttä mitä juuri latelit."

En pyytänytkään törkeää allekirjoitustasi. Tärkeintä, että Jaakob kuolee ja tuottaa sillä ainolla tapaa hyvinvointia ihmiskunnalle.

• Jaakob ilostuttaa
        satan kirjoitti:

hyödyksi kaikille. "

"Kun jaakob kuolee minä en ainakaan iloitse, siinä on ihminen joka tuhlasi ainoan elämänsä jonninoutaviin pelkoihin, luuloihin ja ennakkoasenteisesti tuomitsi muita ihmisiä."

Mutta sittenhän se hel-vetti juuri loppuu, voi herran jeesus sentään. Jaakobbi pääsee "taivaaseensa" ja niin saavat muutkin autuaallisen olon, elon ja ilon.

• Jaakob ilostuttaa kirjoitti:

"en allekirjoittaisi moista törkeyttä mitä juuri latelit."

En pyytänytkään törkeää allekirjoitustasi. Tärkeintä, että Jaakob kuolee ja tuottaa sillä ainolla tapaa hyvinvointia ihmiskunnalle.

En vastailekaan pyyntöihin, vaan käsken.

• Jaakob naurattaa
        khaosmonaut kirjoitti:

En vastailekaan pyyntöihin, vaan käsken.

Ahaa, luulet itsestäsi liikoja. Lentele siellä vaan sputnikkiasi.

• Jaakob naurattaa kirjoitti:

Ahaa, luulet itsestäsi liikoja. Lentele siellä vaan sputnikkiasi.

Luulen juuri sopivasti. Käyhän sinä se kymppiluokkasi loppuun ja kasva ulos tuosta kuolemapelleilystäsi.

• lojaa lius
        satan kirjoitti:

hyödyksi kaikille. "

kun ateistien viestejä lukee

näyttää siltä että ateismi hävittää Jumalan lisäksi myös empatian kykyjä
        jotka liittyvät olennaisesti ihmisviisauteen

• lojaa lius kirjoitti:

kun ateistien viestejä lukee

näyttää siltä että ateismi hävittää Jumalan lisäksi myös empatian kykyjä
        jotka liittyvät olennaisesti ihmisviisauteen

Hauskasti kirjoitat ottaen huomioon että te uskovaiset teette lähes pelkkiä vihakirjoitus avauksia tänne.

• sama se
        satan kirjoitti:

hyödyksi kaikille. "

Minulle taas Jaakobin kuolema on yhdentekevää. Jaakob on minulle vain yksi nimimerkki internetissä.

• Oikeus ja vapaus

En todellakaan toivo Jaakobille kuolemaa. Jokaisella on oikeus uskoa kuten kaikilla muillakin.
        Suomen laki jne.
        Jonkinlaista oman järjen käyttöä voi nimimerkki Jaakobille toivoa. Jaakob voisi myös hyväksyä sen, että ateistillakin on oikeus uskoa kuten uskoo.

• ¤¤¤¤¤

Mitä ateismipalsta olisi ilman Jaakobia? Ei mitään.

• "Mitä ateismipalsta olisi ilman Jaakobia? Ei mitään. "

Se olisi vieläkin ateismi-palsta, älä unohda että tämä palsta oli olemassa vuosikausia ennenkuin Jaakob edes rekisteröity.

• satan kirjoitti:

"Mitä ateismipalsta olisi ilman Jaakobia? Ei mitään. "

Se olisi vieläkin ateismi-palsta, älä unohda että tämä palsta oli olemassa vuosikausia ennenkuin Jaakob edes rekisteröity.

Samoin kuin ateismi oli ateismia vuosituhansia ennenkuin edes juutalaisuutta kehitettiin.

• voi halleaa palleaan

"Mitä ateismipalsta olisi ilman Jaakobia?"

Se juhlisi iloisesti :D

• ¤¤¤¤¤

Tämä palsta tarvitsee Jaakobia ja uskovia. Olkaa kiitollisia. Ilman heitä tämä olisi kuollut palsta.

• Erityisesti kiitokset pitää antaa Jaakobille, Samille, Päivi Räsäselle ja muille siitä miten naurettavaksi te osaatte uskontonne tehdä. :)

• marsunkiillottaja
        satan kirjoitti:

Erityisesti kiitokset pitää antaa Jaakobille, Samille, Päivi Räsäselle ja muille siitä miten naurettavaksi te osaatte uskontonne tehdä. :)

Vilkaisepa kreationismipalstalle. miikanaahum on jos mahdollista vielä tolkuttomampi.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12294083

Ketjun loppupuolella joku arvioi miikanaahumin motoksi "Jumala armahtaa - minä en." miika on myös lapsellisen itsekäs uskoessaan omaan taivaspaikkaansa.

• Eräs ateisti

On se toisessakin. Siinä että Jaakob on haitallisempi itselleen ja omalle uskonnolleen kun mitä hänestä on haittaa ateisteille taikka tälle palstalle.

Tuli pari hyvää sloganiakin mieleen:

Jaakob: Paras argumentti kristinuskoa vastaan sitten Raamatun kirjoittamisen.

tai

Jaakob: Pyyteettömästi ateistien asialla jo ensimmäisestä viestistä lähtien.

• Eräs ateisti

• katkukaaleppi
        Eräs ateisti kirjoitti:

Jaakob: Viimeinen naula.

Kaikki tarvitsevat vastavoiman, myös ateistit. Sisäpiirin keskinäinen nyökyttely on tylsää..

• sefse
        katkukaaleppi kirjoitti:

Kaikki tarvitsevat vastavoiman, myös ateistit. Sisäpiirin keskinäinen nyökyttely on tylsää..

"Kaikki tarvitsevat vastavoiman, myös ateistit."

Niinhän se menee kun kristityt natsi uunittivat juutalaisia niin siihen tarvittiin vähän Ateistista vastavoimaa.

• sdojposdig
        sefse kirjoitti:

"Kaikki tarvitsevat vastavoiman, myös ateistit."

Niinhän se menee kun kristityt natsi uunittivat juutalaisia niin siihen tarvittiin vähän Ateistista vastavoimaa.

Kyllä se tapahtui ihan rotuopin nimeen.

• sfesefs
        sdojposdig kirjoitti:

Kyllä se tapahtui ihan rotuopin nimeen.

Kristillisen rotuopin nimeen.

• dgsfhfsd
        sfesefs kirjoitti:

Kristillisen rotuopin nimeen.

Ateistisen natsistisen rotuopin nimeen.

• Jaakobin aloituksiin vastailuissa on aina se ilo, että jossain vaiheessa häneltä yleensä loppuvat paukut omien perustelujensa kanssa järkeillessään "loogisia" arkumenttejaan.

• Jaakob sentään kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä.

Uskontoverinsa ilmeisesti häpeävät jotain, koskapa eivät tee samoin.

• että näin se

Eivät ne mitään häpeä. Jeesus näytteli kuollutta sen puolesta.

• Tarkastettu

Tarkastettu

• Mitä kreisimpi aloitus sen enemmän vastauksia. Kun aloittaja heittää vaikka kymmenkunta päätöntä väitettä, niin niitä jaskankin ankkoja on helppo ampua alas.

• Tarkastettu

Tarkastettu tarkastajan puolesta.

• Netpunk

Ei ajeta Jaskaa pois palstalta. Minä saan Jaskan kommenteista aina hulvattomat naurut. Jaska ei petä koskaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2173
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1484
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe