mun on pakko laittaa tää tänne

25

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • modelli 97 v.

Kuka pakotti?

• minusta oli huvittava koko tarina mutta oli opettavainen, että nimi kulkee mukana mutta tuli mieleen vanhentuko rikos?

• moraalinvartija kirjoitti:

minusta oli huvittava koko tarina mutta oli opettavainen, että nimi kulkee mukana mutta tuli mieleen vanhentuko rikos?

Minun tietääkseni kaikki muut rikokset paitsi murha vanhenee. Eli että jos ei ole tiettyyn määräaikaan mennessä jäänyt kiinni ja saanut tuomiota, rikos vanhenee.

Toinen juttu sitten on, että miten suhtaudutaan ihmiseen, joka on rangaistuksensa suorittanut. Pitäisikö vaikkapa pedofiili, tappaja tai varas jättää rauhaan, kun on tuomionsa suorittanut ja on jälleen "yhteiskuntakelpoinen", kuten tavataan sanoa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vanhentuminen

• Ratikkakuski kirjoitti:

Minun tietääkseni kaikki muut rikokset paitsi murha vanhenee. Eli että jos ei ole tiettyyn määräaikaan mennessä jäänyt kiinni ja saanut tuomiota, rikos vanhenee.

Toinen juttu sitten on, että miten suhtaudutaan ihmiseen, joka on rangaistuksensa suorittanut. Pitäisikö vaikkapa pedofiili, tappaja tai varas jättää rauhaan, kun on tuomionsa suorittanut ja on jälleen "yhteiskuntakelpoinen", kuten tavataan sanoa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vanhentuminen

pedofiili on jotain karseaa jolta voisi miehihyys viedä, heillä on niin alhaiset tuomiot.
        yleensä pedofiilin älykkyys on myös alhainen.
        aina ihmisillä on poikeudesta nimitetty joka on varoitus muille ihmisille, jolloin minusta ihmistä pedofiiliaksi voi sanoa jos on aihetta.
        pedofiiliassa(luontonnosta poikkeus) joka on väärin tehnyt tekee toisenkin kerran jos on mahdollisuus tehdä.
        ihan samaa jammu-setä tuli kuuluisaksi sairaasta teosta.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Jammu_Siltavuori
        "-mutta kun ne tuli kyytiin ja ei ne lähtenyt vaikka käskin, mitä muutakaan olisin voinut tehdä kuin polttaa heidät."

murhasta tuomitut saisivat pysyä vankilassa(vakavuudesta riippuen varsinkin hoito sisältäen mukaan) tai tulla tapetuksi( jos murha on suuniteltu.)

varkaus on niin monipuolinen (että hoito ja vankeus )

mutta esim, vihaksihan murhaaja kutsuminen murhaajaksi laittaa, olisihan siinä sietokykyä pietellä hermojaan. mutta syytönkin olisi varmaan aikas kiehuissaan.

rumasti nimittely on rumaa jos ei ole aihetta mutta onhan nimittely sitten myös varoitus toisia kohtaan jos on aihetta.

pedofiili on jotain karseaa jolta voisi miehihyys viedä, heillä on niin alhaiset tuomiot.
        aina ihmisillä on poikeudesta nimitetty joka on varoitus muille ihmisille, jolloin minusta ihmistä pedofiiliaksi voi sanoa jos on aihetta.
        pedofiiliassa(luontonnosta poikkeus) joka on väärin tehnyt tekee toisenkin kerran jos on mahdollisuus tehdä.
        "-mutta kun ne tuli kyytiin ja ei ne lähtenyt vaikka käskin, mitä muutakaan olisin voinut tehdä kuin polttaa heidät."

murhasta tuomitut saisivat pysyä vankilassa(vakavuudesta riippuen varsinkin hoito sisältäen mukaan) tai tulla tapetuksi( jos murha on suuniteltu.)

mutta esim, vihaksihan murhaaja kutsuminen murhaajaksi laittaa, olisihan siinä sietokykyä pietellä hermojaan. mutta syytönkin olisi varmaan aikas kiehuissaan.

rumasti nimittely on rumaa jos ei ole aihetta mutta onhan nimittely sitten myös varoitus toisia kohtaan jos on aihetta.

Pedofilian halveksuttavuudesta huolimatta meillä näyttää olevan kovin erilaiset elämän arvot. Minä olen arvoliberaali ja sinä olet tyypillinen konservatiivi.

mutta minähän en ole lakikirja ja nämähän on minun mielipiteitä. murhasta ei ketään tapeta ja jotenkin ihmettelen varsinkin jos kyseessä on harkittu murha.
        juuu kyllä on sairaitakin mutta kuinka todennäköistä on uudellee tapahtumisen riski.

se on niin mukavaa kun minua sanotaan kiltiksi mutta kun väärin tekijöitä kohtaa palaa hermo.

Pedofilian halveksuttavuudesta huolimatta meillä näyttää olevan kovin erilaiset elämän arvot. Minä olen arvoliberaali ja sinä olet tyypillinen konservatiivi.

nyt jätät perusteluja pois, jolloin mikä on sinun mielestäsi oikein?
        meitä ei voi lajitella tietyn mielipiteen vuoksi koska meillä menee kuitenkin toisissa asioissa toisella lailla ajatukset ristiin, jolloin voin pitää sinua silloin tyypillisen korservatiivisena.

nyt jätät perusteluja pois, jolloin mikä on sinun mielestäsi oikein?
        meitä ei voi lajitella tietyn mielipiteen vuoksi koska meillä menee kuitenkin toisissa asioissa toisella lailla ajatukset ristiin, jolloin voin pitää sinua silloin tyypillisen korservatiivisena.

Kuolemantuomio on murhaajan tasolle alentumista.

Onko sinulla jotain faktaa pedofiilien alhaisesta älykkyysosamäärästä?

Tuosta nimittelynkin hyväksyttävyydestä olen kanssasi eri mietlä, vaikka siihen itsekin sorrun. Sinua tai minuakin voisi aivan aiheesta nimitellä ties miten, mutta onko se mielestäsi hyväksyttävää?

Kuolemantuomio on murhaajan tasolle alentumista.

Onko sinulla jotain faktaa pedofiilien alhaisesta älykkyysosamäärästä?

Tuosta nimittelynkin hyväksyttävyydestä olen kanssasi eri mietlä, vaikka siihen itsekin sorrun. Sinua tai minuakin voisi aivan aiheesta nimitellä ties miten, mutta onko se mielestäsi hyväksyttävää?

pedofiilian älykkyydestä
        http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=5363/type=1

"Kuolemantuomio on murhaajan tasolle alentumista. "
        eli sinun mielestä harkittu massatuho on anteeksi annettavaa ja kehitystasoisesti oikein?
        eutasia on vissiinkin sinusta myös huono idea?

"Tuosta nimittelynkin hyväksyttävyydestä olen kanssasi eri mietlä, vaikka siihen itsekin sorrun. Sinua tai minuakin voisi aivan aiheesta nimitellä ties miten, mutta onko se mielestäsi hyväksyttävää? "

hyväksyttävää se on jos se on oikeasti varoitus.
        luulen kuitenkin että tässä tilanteessa ei helposti pääse ketään lain nojalla nimitteleen 8) mutten se on kunnianloukkaus.
        kyllä nyt minun on vissiin vaikeuksia sanoa.

pedofiilian älykkyydestä

eli sinun mielestä harkittu massatuho on anteeksi annettavaa ja kehitystasoisesti oikein?

"Tuosta nimittelynkin hyväksyttävyydestä olen kanssasi eri mietlä, vaikka siihen itsekin sorrun. Sinua tai minuakin voisi aivan aiheesta nimitellä ties miten, mutta onko se mielestäsi hyväksyttävää? "

luulen kuitenkin että tässä tilanteessa ei helposti pääse ketään lain nojalla nimitteleen 8) mutten se on kunnianloukkaus.

"eutasia" on väärin kirjoitettu
        eli siis Eutanasia on vissiinkin sinusta myös huono idea?
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Eutanasia

pedofiilian älykkyydestä

Mielestäni 127 ihmistä on aika pieni otos johtopäätösten tekemiseksi.

Murhassa ja massamurhassa on vissi ero. Tuota kehitystaso-termiä en tyhmyyttäni tai tietämättömyttäni ole koskaan kuullut enkä ymmärtänyt.

Päinvastoin kuin epäilet, kannatan eutanasiaa.

Jenkeissä rikollisten kuvat julkaistaan netissä, mitä vissiin moni suomalainenkin kannattaa. Edellisen seurauksena kaidalle polulle siirtyminen on erittäin vaikeaa. Jos eii saa töitä, joten sama kai se, vaikka jatkaisikin rikollista elämäntapaansa. Että ei kun mummoja putsamaan ja huumeita penskoille myymään...

Minusta noista sinun ajatuksistasi ei ole kovin pitkä matka rodunjalostukseen. Kun vajaaälyiset ja rikolliset pakkosteriloidaan ja jo tehdyt lapset otetaan huostaan, niin häiriökäyttäytymien vähenee tulevaisuudessa. Todistettuahan on, että pakolaiset ja alimmat sosiaaliluokat lisääntyvät eniten ja ongelmat siirtyvät sukupolvelta seuraavalle.

• pipiatri
        Ratikkakuski kirjoitti:

Murhassa ja massamurhassa on vissi ero. Tuota kehitystaso-termiä en tyhmyyttäni tai tietämättömyttäni ole koskaan kuullut enkä ymmärtänyt.

Jenkeissä rikollisten kuvat julkaistaan netissä, mitä vissiin moni suomalainenkin kannattaa. Edellisen seurauksena kaidalle polulle siirtyminen on erittäin vaikeaa. Jos eii saa töitä, joten sama kai se, vaikka jatkaisikin rikollista elämäntapaansa. Että ei kun mummoja putsamaan ja huumeita penskoille myymään...

Minusta noista sinun ajatuksistasi ei ole kovin pitkä matka rodunjalostukseen. Kun vajaaälyiset ja rikolliset pakkosteriloidaan ja jo tehdyt lapset otetaan huostaan, niin häiriökäyttäytymien vähenee tulevaisuudessa. Todistettuahan on, että pakolaiset ja alimmat sosiaaliluokat lisääntyvät eniten ja ongelmat siirtyvät sukupolvelta seuraavalle.

raha-Ratikka rupesikin persuilemaan, eikö konservativismi (kokoomus)
        enää kelpaakaan Stubbilaisuutena suuruuden sotahulluutena

Santioden koventminen vain lisää rikollisuutta, eikä vähennä
        ämmät katsovat KOSTOKSI sanktion ja sitä ei sen tarkoitus tosiankaan ole koskaan

Paraikaa kehitellään sovitteluja, yhteiskuntapalvelua ja terapiaa kaidalle tielle
        sopetumisexy----------kokoomus vaan järjestäis mahdollisuuden työelämään
        muuallakin , kuin Kiinassa

• pipiatri kirjoitti:

raha-Ratikka rupesikin persuilemaan, eikö konservativismi (kokoomus)
        enää kelpaakaan Stubbilaisuutena suuruuden sotahulluutena

Santioden koventminen vain lisää rikollisuutta, eikä vähennä
        ämmät katsovat KOSTOKSI sanktion ja sitä ei sen tarkoitus tosiankaan ole koskaan

Paraikaa kehitellään sovitteluja, yhteiskuntapalvelua ja terapiaa kaidalle tielle
        sopetumisexy----------kokoomus vaan järjestäis mahdollisuuden työelämään
        muuallakin , kuin Kiinassa

Tuo oli pahin rimanalituksesi aikoihin.

• onttopää Stubb
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tuo oli pahin rimanalituksesi aikoihin.

Nyt meni raha-Ratikan aivot kokoomuspesuveden mukana viemäriin

minä kirjoitin pitkän selitteen mutta kone ei tykkää minusta, jolloi pyyhki kirjoitelmani.
        minä en yksinkertaisesti rodunjalostustasi halua, joka ei tuota oikeanlaista ihmisarvoa ja tasa-arvoa. teet massaa ihmisistä ja unohdat ihmisyyden.
        tuo ei poista rikollisuutta.

jos haluan kastroraation pedofiileille sen vuoksi että he koskevat murkkuikäsiä nuorempiin, jolloin kastroraatio veisi halut ja viattomat lapset saisivat olla rauhassa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kastraatio

• pipiatri

http://fi.wikipedia.org/wiki/Efebofilia

hinku murrosikäisiin--kun 14v flikkakin voi näyttää jo kaxkymppiseltä ja myy pimppaansa

Pedfililixi useimmiten sanotaan efebofiilejä, joka on hiukkasen ymmärrettävämpää

kuin pikkulapsiin kohdistuva hinku

Yx 16v thaikku kosiskeli minua ja kiellelinen väärinkäsitys hämmästytti

Kun totesin, että olet vielä liian "baby"

Flikka vastasikin, että ei ole vasta kuin "two babyies"

Räsäsen evl. kulttuurissa olisi korjaamiseen varaa vielä ;-)

• minusta seksuaalisesti kehitymät on ihan lapsia, eikä vielä murkkuikäsiä .

• pipiatri
        moraalinvartija kirjoitti:

minusta seksuaalisesti kehitymät on ihan lapsia, eikä vielä murkkuikäsiä .

Varsinanen pedofiia on sairaus, jost ei rangaista, vaan eristetään vankimielisairaalaan
        jo omaksi turvaxi, koska toiset pyttyvangit tappavat niitä

Siksi jammu oli Suomen kallein varioitava, jolle eutanasia olisi parempi ratkaisu
        Jammu kuoli pyörtuolipotilaana tappoyrityxestä ja dementeitui pahasti
        ykisnäsyydessänsä

• eli ne on haukkunut väärällä nimelläläkö?

• njom njom :-D
        moraalinvartija kirjoitti:

eli ne on haukkunut väärällä nimelläläkö?

Mahdollisesti--uutinen ei tarkenna

thaikkunaiset näyttävät nukkemaisilta nuorilta 3-kymppisinäkin
        täysin kypsinä sexyyn
        Pitävät suurista lihavista miehistä-----lihavuus on varakkuden merkki

Ratikallakin olisi muuten kysyntää. mutta on vain 142cm pitkä läskimooses

Vihjaa vain yhdelle olevansa rikas vaionetsijä ja naisia piisaa ilmaiselle tyrkylle

• njom njom :-D kirjoitti:

Mahdollisesti--uutinen ei tarkenna

thaikkunaiset näyttävät nukkemaisilta nuorilta 3-kymppisinäkin
        täysin kypsinä sexyyn
        Pitävät suurista lihavista miehistä-----lihavuus on varakkuden merkki

Ratikallakin olisi muuten kysyntää. mutta on vain 142cm pitkä läskimooses

Vihjaa vain yhdelle olevansa rikas vaionetsijä ja naisia piisaa ilmaiselle tyrkylle

no sinun on hyvä ottaa ne viini tilkan kanssa, hymyilette toistenne kasvoille ja hihittelette ujouttanne.

minä otan ukkoni väliin öisin salaa mutta hänkin oli oppinut laittaan tiukat housut ettei sitä enään salaa oteta ja yhdest yöstä hänelle ei jäänyt mitän muistikuvaa ja nain sieluni pohjasta, kysyn -eikö meillä yönä ollutkaan kivaa.
        hän mölmistyy ja totean -ei voi olla totta, etkö sinä muka muista mitään vaikka niin aktiiisena olit mukana.kyllähän minä työt tein mutta olit ihan mukana.

no sinun on hyvä ottaa ne viini tilkan kanssa, hymyilette toistenne kasvoille ja hihittelette ujouttanne.

minä otan ukkoni väliin öisin salaa mutta hänkin oli oppinut laittaan tiukat housut ettei sitä enään salaa oteta ja yhdest yöstä hänelle ei jäänyt mitän muistikuvaa ja nain sieluni pohjasta, kysyn -eikö meillä yönä ollutkaan kivaa.
        hän mölmistyy ja totean -ei voi olla totta, etkö sinä muka muista mitään vaikka niin aktiiisena olit mukana.kyllähän minä työt tein mutta olit ihan mukana.

oho mitä tämä tänne on tullut, kuulu thaikkunaisien unikuviin, liian monta välissivua ollut auki joten kopsaa oikeaan viestiin

• Niin just, miks sun oli pakko laittaa toi...aika outoa käytöstä tälläisellä yleisellä keskustelu foorumilla, missä aloittaja niin kuin suurin osa lukijakunnastakin ovat tavalla tai toisella häiriintyneitä.

• Korkein Tietämys

• minä nauroin, ja nauroin pitkään. minusta oli huvittavaaa siihen asti kun en ollut enään varma onko tuomittu oikein?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe