jos ajaa suhteellisen vähän vain muutamia tuhansia riittääkö kerran vuoteen? Jos vaikka syksyllä talveksi laittas uudet öljyt ja suodattimen.
Milloin uudet öljyt moottoriin
8
225
Vastaukset
- Kyllä riittää
Kyllä kerta vuodessa riittää erinomaisesti jos auton ohjekirjan mukainen öljynvaihtoväli ei kilometrien osalta vuodessa täyty. Syksy on hyvä aika vaihtaa öljyt koska talven kylmäkäynnistykset rasittavat moottoria enemmän kuin kesän helteiden kylmäkäynnistykset.
- perusjuttuja
auton huolto-ohjeita on hyvä noudattaa tai auton huoltoilmaisinta.
Wanhaan kalustoon tuo kerran vuodessa on ihan hyvä. - Tuoreet talveksi
Juu kerran vuodessa on hvä ja mieluiten syksyllä, mikäli ajoa tulee talvisinkin.
- Riippuu
Useissa autoissa vaihtoväli on 15.000 km tai 1 vuosi, riippuen siitä kumpi tulee ensimmäisenä vastaan, kilometrit vai aika. Pitää tietenkin muistaa myös suodatin.
Longlife huolto-ohjelma on sitten asia erikseen. - Short-life-huolto
>> Longlife huolto-ohjelma on sitten asia erikseen.
Mainosmiesten saarnaama jajulistamat Longlfe "huolto" autuus on vain autonvalmistajien katteita ja pitkäikäisyyttä varten, sillä sitä noudattamalla auton kestävyys ja käyttöikä rämettyy ja autot menevät nopeammin paaliin kuin täysjärkisillä huoltoväleillä. - long life
Long life on moottorille short life.
- long summer life
voi ne longlife öljyt toimia ikuisen kesän maissa mutta ei pohjoismaissa joissa on suuria lämpötilan vaihteluita, pitkä märkä syksy, pakkasta talvella, jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?44595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t219513- 50504
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492