Nettitrolli on narsisti, psykopaatti tai sadisti

Naistrolli

http://www.iltalehti.fi/digi/2014091918676898_du.shtml

En kyllä tunnistanut itseäni näistä. Trollaillen yleensä nähdäkseni raivostuneita reagtioita, lähinnä naisilta (olen nainen itsekin).

Joskus olen esittänyt homomiestä, koska minulla nyt tuntuu olevan joku fetissi niistä. (Olen aina sanonut vain hyvää homoista)

5

89

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

Toi täsmälleen sama "uutinen" on julkaistu ainakin kerran aikaisemmin, ja siitä oli täällä ketju.

• voi auvoa

Sillä on jäänyt nauha pyörimään paikoilleen, toistaa ja toistaa itseään ja joko tietää tai ei tiedä olevansa pedofiili naistenvihaaja. Tai sit se onki näit homppelisetiä jotka avautuu tääl toisten miesten kans joku 60-80v ja esiintyy niinkuin olis 28v, voi teitä nuoria ätmejä luulette juttelevanne ikäistenne kans ja siel vastassa onki kulahtanu ikääntyneen puoleinen runkkusetä.

• Mutta IL on uutisoinut siitä tänään. Ehkä se on uusi tapa saada sisältöä lehteen, uutisoida kuukausia vanhoja uutisia,

• Paksu nahka

Trollaaminen on hauskaa, etenkin vauva.fi sivulla.

Kyllä nyt aikuisilla pitää olla sen verran paksu nahka, ettei ota liikaa itseensä jonkun trollin kommentteja.

• Not a trolli

Trollaaminen on merkki tapahtumaköyhästä elämästä ja paremman tekemisen puutteesta tunneköyhältä ihmiseltä. Miten joku jaksaa riemuita siitä, että kirjoittaa jotain potaskaa, johon _tuntemattomat_ , kenties toiset trollit vastailevat? Ihan oikeesti, pitäisi nyt aikuisilla olla jotain järkevämpääkin tekemistä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      260
      9057
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      312
      6289
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1370
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1311
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1111
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      79
      995
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      877
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      788
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      703
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      696
    Aihe