Mitä olette elämässänne tehneet?

0909090909

Mitä olette tehneet, jotakin mainitsemisen arvoista?

29

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atmut mutatm

Kaivanut nenää.

• mies 86

Tuskinpa mitään mistä en tällä palstalla olisi aikaisemmin vuodattanut.

• Muistamme sen

Kysyit mimmin ikää facebookissa. Se kaiverretaan hautakiveesi, sille pystytetään muistomerkkejä, siitä kirjoitetaan kirjoja, graduja ja tehdään elokuva sekä Broadway-musikaali. That one is for the ages.

• muulla ei väliä

Oon saanut pillua.

• Ex-J

Aika vitusti kaikenlaista. En viitsi mainita ettei kukaan tunnista.

Kukaan ei uskoisi että trollailen, vittuilen, vitsailen ja toisinaan ehkä jopa asiallisesti kommentoin täällä.

Luonteeltani olen myös äärimmäisen mukava mies. Tosin minulla on mielipiteeni myös muista ihmisistä (ja ihmisluonnosta) jotka eivät miellytä kaikkia.

• Aisuri Timppa

Olen tehnyt muun muassa seuraavaa:

-Perustannut perheen
      -Opiskellut diplomi-insinööriksi
      -Joutunut aisuriksi
      -Joutunut pilkan kohteeksi
      -Tukenut vaimoni ja tyttäreni seksimatkailua taloudellisesti
      -Toiminut maksumiehenä tarpeen vaatiessa
      -Hankkinut Skoda Octavian
      -Joutunut jälkiliukkaille
      -Harkinnut vakavissani avioeroa
      -Tukenut poikaani vaikeinakin aikoina
      -Todennut ettei se omena kauas puusta putoa kun pojastani on tullut samanlainen pienimunainen aisuripaskahousu kuin itsestänikin.

• Jii007

Säilyttänyt poikuuteni vaikka vaikeaahan se on ollut. Eikun..

En ole saavuttanut elämässäni yhtään mitään. En ole edes sitä pillua päässyt lipomaan. Jos joskus pääsen edes koskemaan pilluun niin se on elämäni suurin saavutus vaikka minusta tulisi miljonääri tai olympiavoittaja.

• Gammaromeo

Kivunnut Saanan päälle.

• Juska Paarma

Niin on moni muukin ;)

• Gammaromeo
        Juska Paarma kirjoitti:

Niin on moni muukin ;)

"Niin on moni muukin ;) "

Varmaan kuitenkin harvempi suomalainen kuin esim. suorittanut korkeakoulututkinnon, vaikka vaivaa sinänsä vaatiikin huomattavasti vähemmän. Ihan oikein tuolla ketjussa jo Ex-J totesikin, että tarkemmat saavutukset voisivat paljastaa itsestä liikaa.

• vuorenvalloittaja
        Gammaromeo kirjoitti:

"Niin on moni muukin ;) "

Varmaan kuitenkin harvempi suomalainen kuin esim. suorittanut korkeakoulututkinnon, vaikka vaivaa sinänsä vaatiikin huomattavasti vähemmän. Ihan oikein tuolla ketjussa jo Ex-J totesikin, että tarkemmat saavutukset voisivat paljastaa itsestä liikaa.

Taidettiin puhua siitä Jussi Parviaisen Saanasta, jonka ylle myös Lothar on kavunnut.

• 23+21

Tossa kun luin lehdestä kahdesta 21 vuotiaasta sällistä jotka lähtivät fillaroimaan maailman ympäri, niin tuli mieleen että jotkut vaan tekee kun suurin osa taas ei.

• m28.

Jep mua on vaivanut aina todella paha saamattomuus, ikää jo 28 mutta kokemuksia todella vähän.

• PohPuhPih

Pyöräillä maapallon ympäri...

Näitähän riittää, kiipeää Everestille, menee kamelilla Australian poikki, ylittää Atlanttia kylpyammeella, yrittää lentää nojatuolillaan tai ajaa minikaivurilla Suomen päästä päähän.

Ja kysymykseen miksi tulee vastaukseksi rationalisoimishamterin läpi suollettua tuubaa.

Väittäisin, että ihmiset eivät kestä rauhallista elämää. Pitää olla draamaa, jännittäviä tilanteita ja tavoitteita.

Tällainen käytös on tällä hetkellä evolutiivistä jätettä. Tulevaisuus erikseen.

• kateusko puhuu?
        PohPuhPih kirjoitti:

Pyöräillä maapallon ympäri...

Näitähän riittää, kiipeää Everestille, menee kamelilla Australian poikki, ylittää Atlanttia kylpyammeella, yrittää lentää nojatuolillaan tai ajaa minikaivurilla Suomen päästä päähän.

Ja kysymykseen miksi tulee vastaukseksi rationalisoimishamterin läpi suollettua tuubaa.

Väittäisin, että ihmiset eivät kestä rauhallista elämää. Pitää olla draamaa, jännittäviä tilanteita ja tavoitteita.

Tällainen käytös on tällä hetkellä evolutiivistä jätettä. Tulevaisuus erikseen.

Mitä enemmän kokemuksia, sitä rikkaampi elämä.

• ätmi
        kateusko puhuu? kirjoitti:

Mitä enemmän kokemuksia, sitä lyhyempi elämä.

• kateusko puhuu? kirjoitti:

:DD Amerikkalaisen populaarikulttuurin dogmeja.

• SekaSikiö

Erikoisimmat mainitsemisen arvoiset tekemiset kait olisi siinä, että kävin hetken opiskelemassa ulkomailla ja hommannut vakiotyöpaikan, jossa viihdyn.

• Äädämi

Olen melkein onnistunut soittamaan perseelläni "Ukko Nooan", mutta pierukaasu loppui kesken.

• Ei mun mielestä elämää pidä ajatella mitenkään suoritteena, tai että pitäisi olla jotain juttuja historiankirjoihin. Eikä kaikkien saavutusten arvoa pysty mittaamaan.
      Ensimmäinen kiipeää mt. Everestille, toinen uskaltautuu puhumaan vastakkaiselle sukupuolelle ja kolmas selviää syövästä. Kaikki isoja saavutuksia henkilölle itselleen. Joku täällä kirjoitti jossain ketjussa hienosti kerran, että ehkä meistä ei edes kuulu jäädä jälkiä maailmaan.

Mun saavutukset ovat henkilökohtaisella tasolla. Olen päässyt näkemään paljon maailmaa ja erilaisia kulttuureja, nähnyt ja kokenut sellaista mitä moni ei koskaan pääse kokemaan. Uskalsin tehdä ison elämänmuutoksen ja elän nyt hyvin erilaista elämää kun vielä vuosi sitten.
      Ensi vuonna tapahtuu lisää isoja asioita mun elämässä, odotan sitä innolla ja samalla se pelottaa.
      Jos nyt kuolisin, niin kuolisin onnellisena.

• Äidiksi tuleminen on ollut "saavutuksistani" tärkein.

• ---

Tulitko raskaaksi jännämiehelle?

• Örkki

Minä olen ainaki yrittäny saavuttaa harmoonisen tasapainon, seisoen tunnin toinenjalka paskaojas ja toinen tasaselmaal.... mut siit onollu hyötyy.

• ht ...

Onhan tuota tullut vähän kaikenlaista pientä tehtyä. Mutta rehellisesti, en tiedä onko mikään toistaiseksi tekemistäni asioista ollut oikeasti mainitsemisen arvoista siitä huolimatta että jotain niistä on uutisoitukin. Koska kyllähän vaikkapa Tuksukin on lööppeihin päätynyt, mutta olisiko se nyt silti ollut oikeasti mainitsemisen arvoista.

• minut tunnetaan

on kaksi asiaa joista minut tunnetaan eka oli se kun menin järven pohjaan ja vedin keuhkot täyteen bakteerista järvi vettä ja näin näkin ja selvisin lääkärit pitivät ihmeenä ja toinen sytytin itseni bensalla tuleen ja paloin pahasti sairaala väki ja kirkkoväki on ylpeitä että pystyivät pelastamaan minut ja pitämään hengissä sattuu tämä kirjoittelu nahka sormenpäistä ja käsistä ja selästä ja jaloista jää näppäimistöön pöytään ja tuoliin kiinni sattuu kaikki alkaa alusta taas ja taas menee 3v eteen päin että uusi iho kasvaa kivaa

• Ätmi

Olen pelkkä keskinkertaisuus joka ei ole saanut mitään mainittavaa aikaiseksi. Korkeintaan sellaisia asioita mitä lähes kuka tahansa kykenee tekemään. Pitäis varmaan tehdä jotain rikollista kun en muulla tavoin varmaan enää voisi päästä kuuluisaksi. Olen kyllä ihan liian tylsä ätmi että kykenisin tekemään edes mitään rikosta. Tuskin siis tulen elämässäni saamaan aikaan mitään mainitsemisen arvoista.

• kiltti atm
        Ätmi kirjoitti:

Olen pelkkä keskinkertaisuus joka ei ole saanut mitään mainittavaa aikaiseksi. Korkeintaan sellaisia asioita mitä lähes kuka tahansa kykenee tekemään. Pitäis varmaan tehdä jotain rikollista kun en muulla tavoin varmaan enää voisi päästä kuuluisaksi. Olen kyllä ihan liian tylsä ätmi että kykenisin tekemään edes mitään rikosta. Tuskin siis tulen elämässäni saamaan aikaan mitään mainitsemisen arvoista.

Sama juttu. Olen minä koulut käynyt mutta olen liian tylsä että joku nainen musta kiinnostuis. En halua olla rikollinen enkä halua vankilaan joten rikoksia en aio tehdä koskaan. En taida olla edes keskinkertainen vaan siitä alempi.

• Ätmin elämää

Olen opiskellut 3 ammattia ja ollut töissä 12 vuotta hyvällä palkalla. Pil.lua en ole siltin saanut. Nuorena olin kova urheilija ja kaikenlaisia pokaaleja mitaleita ja lusikoita sain uinnista, hiihdosta ja juoksusta mutta naista en saanut siltin.

• ätmi

Vedin Virtual Fighter 5:n arcade moden läpi sataprosenttisesti parissa viikossa. Vaati 1200 matsia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      606
      2436
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1945
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1780
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1458
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1426
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1301
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1194
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      960
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      948
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      853
    Aihe