Kokoomuslainen tappoi työttömän

kåkååmus

Puolueen mukaan kyseessä oli tekijän henkilökohtainen tragedia. Entä jos perussuomalainen tappaisi mamun tai vasemmistolainen rikkaan, pohdittaisiinko silloin ideologian ja retoriikan merkitystä toisin? Kokoomus näkee työttömät vain viheliäisenä taakkana yhteiskunnalle, melkein rikollisina, joilta pitäisi vain kaikki tuet evätä mahdollisimman nopeasti että rikkaiden veroja voitaisiin vähän laskea. Pienissä kaljoissa, baarista tyhjin käsin palatessaan tämä aktiivi on päättänyt alkaa toteuttaa puolueen arvoja käytännössä.

18

223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex PUA

Mikä on tragedia, on se että palstan kurpat palvovat ja puolustelevat tälläisiä "miehiä". Ja myös monet suomalaiset naiset.

• parhaan ikäineN

Kuka täällä on muka puolustellut?

• Ex PUA
        parhaan ikäineN kirjoitti:

Kuka täällä on muka puolustellut?

Kaikki palstan naiset.

Kukaan ei ole koskaan tuominnut naisia siitä, että naiset suosivat väkivaltaisi ja/tai statusta omaavia miehiä kuten tämä, sen sijaan ne ovat hyökänneet niitä miehiä vastaan joita ovat hylkineet muutenkin.

Olisiko korkea aika sanoutua irti tuollaisesta, jos ei kerran sitä kannata?

• Yx APU
        Ex PUA kirjoitti:

Kaikki palstan naiset.

Kukaan ei ole koskaan tuominnut naisia siitä, että naiset suosivat väkivaltaisi ja/tai statusta omaavia miehiä kuten tämä, sen sijaan ne ovat hyökänneet niitä miehiä vastaan joita ovat hylkineet muutenkin.

En minäkään kannata kaikkia sinun aivopierujasi, mutten jaksa olla kaikkia vastustamassa, vaikka meillä molemmilla munat onkin.

• parhaan ikäineN
        Ex PUA kirjoitti:

Kaikki palstan naiset.

Minkälaisten silmälasien läpi luet näitä kirjoituksia täällä? Minä kun en ole huomannut kenenkään puolustelevan. Sitäpaitsi harva "palstan nainen" on edes mitään kirjoitellut asiaa koskevaan ketjuun. Minä olen mutta en ole ymmärtänyt puolustelevani...Kai sinä tiedä paremmin.

Ja mikä nimimerkki on tuo "ex PUA". Entinen perse?

• parhaan ikäineN kirjoitti:

Minkälaisten silmälasien läpi luet näitä kirjoituksia täällä? Minä kun en ole huomannut kenenkään puolustelevan. Sitäpaitsi harva "palstan nainen" on edes mitään kirjoitellut asiaa koskevaan ketjuun. Minä olen mutta en ole ymmärtänyt puolustelevani...Kai sinä tiedä paremmin.

Ja mikä nimimerkki on tuo "ex PUA". Entinen perse?

"Ja mikä nimimerkki on tuo "ex PUA". Entinen perse?"

En tiedä miksi, mutta naurahdin niin että ruoat lensivät suusta. :DD

• parhaan ikäineN
        outsider1 kirjoitti:

"Ja mikä nimimerkki on tuo "ex PUA". Entinen perse?"

En tiedä miksi, mutta naurahdin niin että ruoat lensivät suusta. :DD

Pyydän anteeksi :D.

Pohjois-Satakunnassa takapuoli elikkäs perse on "puo" ja sit jos sen sanoo vaikka porilaisittain se on "pua". Simple as fuck.

• salainen kokoomus

Koko keississä alkaa pikkuhiljaa olla kaikkein hämmästyttävintä se tosiseikka että kaveri on jotenkin onnistunut hivuttautumaan kokoomusnuorten Helsingin piirin toiminnanjohtajaksi, vaikkei kukaan kokoomuksessa miestä tunnu tuntevan ja osa ei ole ikinä edes nähnytkään!?
      Todellinen harmaa eminenssi.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 54795.html

"Romppainen ei ole tuttu Zyskowiczille(kaan).

- En tunne kaveria. Olen katsonut hänen kuvaansa, enkä ainakaan tiedä koskaan nähneeni häntä."

• Tämä ei ole enää kovin uskottavaa. Zysse on tunnettu siitä, että pitää langat käsissään ja tuntee järjettömän määrän porukkaa, sekä myös veljeilyistään puolueen junnuliigan kanssa. Aivan varmasti tietää kaverin.

Poliitikon pitää osata kylmäverinen valehtelu tarvittaessa. Zyssellä ei ole riskiä, koska jos tyyppi alkaa inisemään muuta, se on murhaaja-elinkautisvangin sana vastaan arvostetun poliitikon sana.

• Kurbba

Kokoomuslaisilta menee aina muisti siinä vaiheessa kun tulisi kertoa
        totuus kansan edessä .Kokoomusnuorissa vain "sattuu" nuo Lutikat lisääntymään.

Tämä Jukka Poika Romppainen oli vain yksi tapaus muiden joukossa

Paskat mitään onnistunut hivuttautumaan Tämä Lude on saanut vapaasti
        kiivetä kokoomuksen oksalla ja visertää siinä missä muutkin kokoo-
        muslaiset puolueen myötämielisellä hyväksynnällä.

• zzxxcc741
        outsider1 kirjoitti:

Tämä ei ole enää kovin uskottavaa. Zysse on tunnettu siitä, että pitää langat käsissään ja tuntee järjettömän määrän porukkaa, sekä myös veljeilyistään puolueen junnuliigan kanssa. Aivan varmasti tietää kaverin.

Poliitikon pitää osata kylmäverinen valehtelu tarvittaessa. Zyssellä ei ole riskiä, koska jos tyyppi alkaa inisemään muuta, se on murhaaja-elinkautisvangin sana vastaan arvostetun poliitikon sana.

Kokoomusnuorten johtavissa piireissä olevat ovat ilman muuta tämän Zyskovitsin kavereita. Aina on tämä äijä ollut kokoomusnuorten kanssa tekemisissä ja tuskin sinne johtotehtäviin ilman tämän mulkosilmän tukea alkuunkaan edes pääsisi.

• Ikisinkku M

Miettiä voi myös sitä että entäpä jos se Romppainen ei olisi jäänyt kiinni? Misää olisi ollut vaikkapa 10v. päästä? Aika hilkullahan se on ollut kun niin pitkään sitä etsivät ja sitäkin voi miettiä mitä kenties aikoinaan on tehneet kokkarit jotka nyt ovat niissä asemissa kuin ovat, tuo puoleahan kerää nietzschensä lukeneita psykopaatteja kuin p..ka kärpäsiä.

• Kurbba

http://romppainen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/90686-itsesensuurin-kieltamia-helmia

Lainaus Romppaisen ajatuksista

"Valtio on niin paha entiteetti,

että se voi paitsi oikeuttaa itselleen ihmishengen riiston,

myös käytännössä pakottaa minut riistämään toisen ihmisen hengen,

jos hän vain sattuu kantamaan väärää kokardia. saatana "

Kyllä tämä Romppainen pakotti itse itsensä valtion toimesta pidättämään itsensä

Kyllä noilla ajatuksilla joita Romppainen on kehitellyt itselleen ja verhonnut
        itsensä syyntakeettomaksi hän on olettanut pääsevänsä tekojensa herraksi

Käytännössä hän toteutti itse omia ajatuksiaan Ikävä kyllä näin syntyy viattomia
        uhreja Uhri on ollut vain Romppaisen käytännöllinen tapa toteuttaa omia ajatuksiaan

Kyllä pojun mieli kääntyy katumukseen ,kunhan elämä käytännössä opettaa hänelle ihmishengen riistosta koituvat käytännön harmit hänen elämässä

Valtion elätti ei juurikaan saa käytönnässä mitään arvostusta, mikäli hänet
        todetaan syyllistyneen murhaan

Reaaliteetti puuttuu mielestäni täysin tämän pojun maailmasta

Onhan se arvelluttavaa jos kokoomusnuoriin astuu ajan kanssa näitä elämää
        kokemattomia" Lutikoita " valtaan ja saavat päättää käytännön tasolla
        ihmisten arvojärjestyksen

• Ikisinkku M
        Kurbba kirjoitti:

http://romppainen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/90686-itsesensuurin-kieltamia-helmia

Lainaus Romppaisen ajatuksista

"Valtio on niin paha entiteetti,

että se voi paitsi oikeuttaa itselleen ihmishengen riiston,

myös käytännössä pakottaa minut riistämään toisen ihmisen hengen,

jos hän vain sattuu kantamaan väärää kokardia. saatana "

Kyllä tämä Romppainen pakotti itse itsensä valtion toimesta pidättämään itsensä

Kyllä noilla ajatuksilla joita Romppainen on kehitellyt itselleen ja verhonnut
        itsensä syyntakeettomaksi hän on olettanut pääsevänsä tekojensa herraksi

Käytännössä hän toteutti itse omia ajatuksiaan Ikävä kyllä näin syntyy viattomia
        uhreja Uhri on ollut vain Romppaisen käytännöllinen tapa toteuttaa omia ajatuksiaan

Kyllä pojun mieli kääntyy katumukseen ,kunhan elämä käytännössä opettaa hänelle ihmishengen riistosta koituvat käytännön harmit hänen elämässä

Valtion elätti ei juurikaan saa käytönnässä mitään arvostusta, mikäli hänet
        todetaan syyllistyneen murhaan

Reaaliteetti puuttuu mielestäni täysin tämän pojun maailmasta

Onhan se arvelluttavaa jos kokoomusnuoriin astuu ajan kanssa näitä elämää
        kokemattomia" Lutikoita " valtaan ja saavat päättää käytännön tasolla
        ihmisten arvojärjestyksen

Minäkin luulen että noissa wannabe -paremmissa ihmisissä on paljon semmoisia joilla ei ole mitään reaaliteetteja, varsinkin jos ne on saaneet kasvaa liian hyväksyvässä ja kritiikittömässä ympäristössä niistä helposti voi tulla itsensä jumalan kaltaiseksi kuvittelevia, he voivat päättää muiden puolesta kun ovat permpia ja viisaampia, onhan sitä tutkittu filosofiaa tms, omien sairaiden ajatusten tueksi.

Minusta tuntuu että jos riittävän kaheli niin ei osaa edes katua tai ainakaan itseään syyttää muusta kuin siitä että jäi kiinni ja jos nyt jonkun vuoden täysihoidossa hioo teorioitaan voi olla entistä kahelimpi/vaarallisempi vapauduttuaan, siksi juurikin valtion pitäisi tuommoisten kohdalla suorittaa se ihmishengen riisto myös häneltä, osittain hyvityksenä hänen riistämästään ja osittain tulevien uhrien vuoksi tai siis siksi ettei niitä tulisi.

• kokoomus nuari

Me kokoomus nuaeret palvomme saatanaa ja uhraamme alle 2600 tienaavis Luciferille. Täysi ikäiseksi päästyämme liitymme vapaamuurareihin ja uhraamme Belsepuubille alipalkattuja toimihenkilöitä. Teoista twiittamme toisillemme ja seuraajia on yhtä paljon kun kokoomuksella on äänestäjiä.

• Inisee

Kokoomus on rikkaiden murhaajien puolue. Ne on ne kovat arvot nääs.

• kokoomuslainennn

Niin se Viinanenkin sanoi tässä radion haastattelussa, että hänen elämänsä kohokohta oli se kun hänen poikansa ampui ensimmäisen jäniksen. Siis ihan pikkupojasta kokoomuslainen opettaa poikansa aseiden käsittelyyn ja ampumaan ja tappamaan. Ja juurikin tämä tappaminen onkin se kaikkein tärkein asia kokoomuslaiselle joka mieltää elämän kamppailupainoteiseksi prosessiksi. Itse asiassa juuri kokoomukselaiselle elämä on nollasummapeliä, eli sellaista missä on yhtäältä keskenäisen kamppailun voittajat ja toisaalta häviäjät, ja missä voittaminen merkitsee sitä että on vastaavasti myös häviäjiä tai luusereita.

• Vääpeli.
        kokoomuslainennn kirjoitti:

Niin se Viinanenkin sanoi tässä radion haastattelussa, että hänen elämänsä kohokohta oli se kun hänen poikansa ampui ensimmäisen jäniksen. Siis ihan pikkupojasta kokoomuslainen opettaa poikansa aseiden käsittelyyn ja ampumaan ja tappamaan. Ja juurikin tämä tappaminen onkin se kaikkein tärkein asia kokoomuslaiselle joka mieltää elämän kamppailupainoteiseksi prosessiksi. Itse asiassa juuri kokoomukselaiselle elämä on nollasummapeliä, eli sellaista missä on yhtäältä keskenäisen kamppailun voittajat ja toisaalta häviäjät, ja missä voittaminen merkitsee sitä että on vastaavasti myös häviäjiä tai luusereita.

Ei ole ihminen, jos ei tapa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      96
      2179
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1398
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1370
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1318
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1038
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      975
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      924
    9. 122
      797
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe