Kelpaisko yh suhteeseen, jos olis muuten kiva tyyppi?
Kelpaisko ylipainoinen nainen suhteeseen, jos olis muuten kiva tyyppi?
Kelpaisko ylipainoinen yh suhteeseen jos olis muuten kiva tyyppi?
Jos vastasit johonkin kohtaan "ei", et ole saamaton, vaan muuten vaan nirso. Ihan kaikista muista ominaisuuksistasi huolimatta. Eli vaikka olisit lapseton ja norm. painoinen, olet silti nirso jos olet jo tutustumatta sitä mieltä että ylip. yh ei kelpais.
Ätmitesti: Oletko oikeasti saamaton vai vain nirso?
24
147
Vastaukset
- piiloalfa
Olen saamaton ja nirso. Mikään noista ei kelpaa, koska minua on kehuttu usein komeaksi ja opiskeluaikoina tapailin lapsettomia, hoikkia ja kauniita naisia.
Tai no, kyllä ylipainoinen menisi, jos painoindeksi olisi kuitenkin alle 27 ja nainen kävisi salilla.- piiloalfa
Saamaton olen siksi, etten halua käydä töissä enkä yritä iskeä naisia.
- Huoh...
piiloalfa kirjoitti:
Saamaton olen siksi, etten halua käydä töissä enkä yritä iskeä naisia.
No kyllä se alfa todella piilossa on, jos et edes yritä.
Yleensä ihminen kypsyy sillen aikuiseksi kasvaessaan, että hänen ajatuksensa jostain ihannetyypistä hiljalleen himmenee. Luonne, olemisen tavat ja elämänarvot alkavat painaa enemmän kuin taivaansiniset silmät tai ehdoton painoindeksiraja suuntaan tai toiseen.
Sääliksi käy noita ihannenainen-palstalla neuvoja kyseleviä nuoria naisia, jotka oikeasti kuvittelevat että naisen pitää olla "nykymuodin mukainen". Onneksi nuoruus ja kokemattomuus ovat vaivoja, jotka molemmat ajan mittaan itsekseen poistuvat.
- 3+17
Niin eli jos et halua naisen lisäksi muiden lasta olet nirso? Kyllä monikin niistä YH naisista naisina kelpaisi, mikäli eivät olisi menneet sitä lasta jollekkin _muulle_ miehelle tekemään.
- Vammainen nainen
Toisin sanoen. Olet nirso. Naiset, toiset ihmiset, pitää ottaa sellaisena kuin he ovat. Ätmit valittavat, että naisten pitäisi muuttaa kriteerejään, mutta todellisuudessa ätmien itsensä pitäisi muuttaa kriteerejään ja katsella naisia joilla on lapsia, ylipainoa, fyysinen vamma jne
Valittamisen sijaan ätmit voisivat tehdä vaikka mitä mukavaa elämällään. - 4+10
Vammainen nainen kirjoitti:
Toisin sanoen. Olet nirso. Naiset, toiset ihmiset, pitää ottaa sellaisena kuin he ovat. Ätmit valittavat, että naisten pitäisi muuttaa kriteerejään, mutta todellisuudessa ätmien itsensä pitäisi muuttaa kriteerejään ja katsella naisia joilla on lapsia, ylipainoa, fyysinen vamma jne
Valittamisen sijaan ätmit voisivat tehdä vaikka mitä mukavaa elämällään.No ei kyse ole nirsoudesta, en vaan osaa alkaa miksikään isäksi muiden lapsille.
- 13+7
Vammainen nainen kirjoitti:
Valittamisen sijaan ätmit voisivat tehdä vaikka mitä mukavaa elämällään.Älä luule!
Ennemmin postimyyntimorsian, kuin suomalainen laatunainen.
Jokaisella on oikeus tykätä mistä tykkää. Eihän sullekaan kukaan tule sanomaan, että olet nirso, kun ei sulle kelpaa työtön lihava sohvaperuna, jonka ainoa urheilusuoritus on röökillä käynti siinä kupin kiskomisen lomassa.
Jos ei vaan viehätä ajatus ylipainoisesta tai ei kiinnosta lapsiperheen elämä, niin ei voi väkisinkään yrittää.- Noinhan se menee
Nirso on vähän huono sana, mutta tottahan se on, että mitä tarkemmin etukäteen rajaa sen mitä haluaa, sitä epätodennäköisemmin itselleen seksiä tai rakkautta tai millaista ihmissuhdetta onkaan hakemassa itselleen löytää.
Mitä avoimemmin tutustuu ihmisiin, sen todennäköisemmin hyvän suhteen tai seksiä tai mitä etsiikään itselleen myös saa. :)
Jos on yksin, niin tehokkain tapa tosiaan on avautua tutustumaan mahdollisimman monenlaisiin ihmisiin. Tehoton tapa on valittaa, että muiden pitäis muuttua. Noin se menee ja olen valinnanvapauden ehdoton puolustaja. En itsekään ottaisi yh-miestä. _Mutta_ se sama valinnanvara pitää sallia molemmille sukupuolille, eli on aivan turha jankuttaa naisten nirsoudesta, kun tosiasiassa siis kaikilla on lupa etsiä niin kauan, että löytää haluamansa.
- Mieltä avoimemmaksi
helka kirjoitti:
Noin se menee ja olen valinnanvapauden ehdoton puolustaja. En itsekään ottaisi yh-miestä. _Mutta_ se sama valinnanvara pitää sallia molemmille sukupuolille, eli on aivan turha jankuttaa naisten nirsoudesta, kun tosiasiassa siis kaikilla on lupa etsiä niin kauan, että löytää haluamansa.
Missähän naiset valittaa, et miehet on huonoja, kun ei tällä palstalla sellaisia kirjoituksia näy kuin ehkä yksi viittäkymmentä miehen valitusta kohden? Toisella sukupuolella taitaa olla paremmin hallussa se mitä hakee. :)
- kriteerit? ei...
Mieltä avoimemmaksi kirjoitti:
Missähän naiset valittaa, et miehet on huonoja, kun ei tällä palstalla sellaisia kirjoituksia näy kuin ehkä yksi viittäkymmentä miehen valitusta kohden? Toisella sukupuolella taitaa olla paremmin hallussa se mitä hakee. :)
Ei ole. Naisia vain on niin paljon vähemmän tarjolla kuin epätoivoisia miehiä, että heillä oikeasti on valinnanvaraa. Mitä sitä valittaa, jos pelkästään olemassaolollaan saa niin paljon tarjouksia ettei tahdo ehtiä kaikkia avata?
- SCG
kriteerit? ei... kirjoitti:
Ei ole. Naisia vain on niin paljon vähemmän tarjolla kuin epätoivoisia miehiä, että heillä oikeasti on valinnanvaraa. Mitä sitä valittaa, jos pelkästään olemassaolollaan saa niin paljon tarjouksia ettei tahdo ehtiä kaikkia avata?
Ihmisiä on suunnilleen sama määrä kumpaakin sukupuolta.
SCG kirjoitti:
Ihmisiä on suunnilleen sama määrä kumpaakin sukupuolta.
Ätmien väestölaskelmaan kuuluvat vain 16-25 -vuotiaat hoikat, kauniit, naiset ;)
- en ole nirso
Kelpaisko yh suhteeseen, jos olis muuten kiva tyyppi?
Ei kelpaa, kyse on kahdesta eri asiasta, ihan niin kuin yrittäisit parittaa kissaa ja koiraa
Kelpaisko ylipainoinen nainen suhteeseen, jos olis muuten kiva tyyppi?
Ei kelpaa, kyse on kahdesta eri asiasta, ihan niin kuin yrittäisit parittaa kissaa ja koiraa
Kelpaisko ylipainoinen yh suhteeseen jos olis muuten kiva tyyppi?
Ei ole nirsoutta jos ei halua suhdetta täysin erilaisen kanssa kuin mitä itse on. Kivoja asioita on maailmassa paljon, niitä on kiva nähdä joskus mutta ei niiden kanssa voi suhdetta solmia, ihan samoin yh voi olla kiva ja sille voi jutella kaverina mutta ei siitä suhteeseen ole. - Jii007
En ottaisi yh:tä, koska jos on näin nuorena yh niin ei oikein nappaa.
Voisin ottaa lihavan jos on tosi hyvä tyyppi. Mitään jäätävää läskiä en kuitenkaan ota.
En ottaisi lihavaa yhäriä, koska yhäri.
Turha oikeastaan nytkään nirsoilla, koska yhärinhän minäkin saan kymmenen vuoden päästä riesoikseni. Luultavasti vielä lihavan yhärin. - ht ...
Tiedän olevani jossain määrin nirso, vaikken ihan yksiselitteisesti vastaisikaan "ei" noihin kysymyksiin.
YH kelpaisi luultavasti suhteeseen jos...
- jotain kautta sattuisi tutustumaan naiseen ja hän olisi nätti ja todella mukava
- lapsia olisi vain yksi
- tai jos lapsia olisi useampia, niin olisivat jo vähintään lähes teini-iässä niin että eivät vaadi 24/7 vahtimista.
- lapsi/lapset olisivat mukavia eivätkä mitään kauhukakaroita.
...Eli tietyillä ehdoilla vastaus tähän on kyllä.
Ylipainoinen kelpaisi suhteeseen jos...
- olisi vain hieman ylipainoinen (pieni pyöreys ei haittaa, mutta jossain tulee se raja vastaan)
- tai jos olisi todella ylipainoinen niin käytännössä pitäisi olla aivan uskomattoman hieno luonne ilman muita vikoja (siis ei alkoholismia, tupakointia, ongelmia rahan kanssa, laiskuutta, yms.). sellainen uskomattoman ihana huolehtiva kodin hengetär tyyppinen nainen menisi vaikka lihavanakin.
...Eli tietyillä (aika harvoin täyttyvillä) ehdoilla vastaus tähän on kyllä.
Ylipainoinen YH ei luultavasti kelpaisi suhteeseen.
- poikkeuksiakin tietysti voisi olla, mutta varmasti alle 1% näistä tapauksista.
- tällainen nainen ei vaan luultavasti tarjoaisi elämään mitään, miksi haluaisi olla suhteessa eikä sinkkuna. Arki olisi lasten takia vaivalloisempaa kuin sinkkuna, Sänkyhommat tuskin kiinnostaisivat erityisesti kovin lihavan kanssa ja tilaisuudetkin niihin YH:n kanssa heikommat.
...Eli tähän vastaus on käytännössä ei, koska riittävän ihastuttavia tapauksia näissä on niin vähän, että sellaisen löytäminen olisi enemmänkin vain täysin teoreettista pohdintaa kuin reaalimaailman juttuja.
Se on se kokonaisuus kun ratkaisee, eikä tuo ole enää nirsoutta jos naisessa alkaa olla monta negatiivista asiaa ettei kelpaa. Se on ihan järkevää toimintaa pysyä kaukana tuollaisista. Jos se vastapuoli ei paranna mitenkään omaa elämänlaatua (onnellisuutta), niin ei suhteeseen kannata ryhtyä.
Monen YH:n kanssa myös luultavasti rajaa pois omia mahdollisuuksiaan esim. lasten hankintaan. Silloin pitäisi olla jo päättänyt sataprosenttisen varmasti ettei halua omia lapsia. Ei nyt voi oikein syyttää ihmisiä nirsoksi siitä jos haluavat omia lapsia. (Väite että "Olet nirso kun haluat omia lapsia, eikä muiden lapset kelpaa" - ei oikein toimi.) - sydän sanoo
Voisin ottaa suhteeseen noista kenet tahansa mutta heitä on kovin vaikea tavoittaa. Olen pitkään ulkomailla asustellut mies ja nyt hiljattain palannut Suomeen ajatuksena perustaa perhe jonkun suomalaisen kivan naisen kanssa ja kun olen huomannut että useimmilla on lapsi en ole pitänyt sitä pahana asiana kuten en myöskään ylipainoa kun itselläkin sitä semmoinen vajaa 10kg taitaa olla.
Vaikeaa on vain saada kontaktia naisiin. Kun olen tuolla suomi24 treffeillä yrittänyt minua on suoranaisesti syytetty huijariksi ja valehtelijaksi kun olen kertonut ammattini josta jäin hiljattain eläkkeelle 45 vuotiaana ja sen ettei rahan vuoksi tarvitse enää töissä käydä, voin keskittyä harrastusprojekteihini joista tulee myös hyvät korvaukset aika-ajoin. Haaveena olisi löytää itseäni vastaavanlainen lievästi ylipainoinen nainen jolla ehkä pari lasta kun en itse tässä iässä enää omista haaveile.- kiltti atm
Minulle kelpais yksinhuoltaja ja lihavakin kunhan ei ole mitään 100 kg lihava joka olis sitten jo ongelma naiselle itselleen. Itse kuntoilen ja naisen pitää myös pitää kunnosta huolta sen verran ettää jaksaa lähteä vaikka vaeltamaan lappiin. 20 km lenkki kävellen vaatii jo jonkinlaista kuntoa että 10-12 kg nainen saa olla ylipainoinen. Itselläni painoa 75kg
- sinkkumies.
Kelpaa, kelpaa ja riippuu paljonko on ylipainoa. Jos on 10 kg niin kelpaa jos on 30 kg niin ei kelpaa. Haluan tulevan kumppanini kanssa harrastaa liikuntaa joten olisi suotavaa että nainen jaksaisi 20-25 km pyörälenkkejä polkea tunnissa. Pitää siis olla kohtalainen kunto ainakin ja liikunnallinen.
- dgbkll
Täytyy olla huonokuntoinen, jopa hyvin huonokuntoinen, saadakseen menemään tunnin 25 kilsan pyörälenkkiin (maantiepyöräillen).
Kyllä, kyllä ja kyllä. YH:ous ei ole miinusta, koska en muutenkaan halua suhdetta, jossa asutaan saman katon alla.
- erkki-täti
Kyllä, ei, kyllä.
Yksinhuoltajaisä kelpaisi hyvin, mikäli olisi kasvattanut lapsensa hyvin. Lapsista kyllä huomaa kaikenlaista. Olisi mukava olla lapsille jonkinmoinen äidinkorvike/naishahmo arkielämässä.
Ylipaino on pienempi paha kuin moni muu ihmisen ominaisuus. Ja sitä paitsi ylipainosta voi päästä eroon. Ei siis periaatteessa haittaa.- erkki-täti
Ja vastasin nyt vahingossa vaikka en ätmi olekaan.
Kyllä naistenkin on hyvä näitä asioita pohtia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81248- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51903Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42603