Ottakaa nyt ne sumuvalot pois päältä. Noin joka kymmenes auto ajaa sumarit päällä aamut, päivät,illat. Jos ette tiedä koska valoja kuuluisi käyttää niin ottakaa selvää; vinkkinä aamupimeä ei ole syy....
Top 3 sumuvalojen käyttäjät:
1.Scoda octavia farmari tsekin ihme
2.Toyota Avensis farmari idän ihme
3.ja sitten tietysti Nissan Qashqai
Sumuvalot
16
168
Vastaukset
- HAHAHAHAAA
Ne on poika päivänajovalot, ei sumarit !
Päivitäppäs itsesi tähän päivään ! - tarpeettomat valot
Kyllä se näin on, sumuvalot palaa ja aivan turhaan kuten myös laittomasti, ei päiväajovalot hämärässä pala, ei ainakaan minun autossa.
Olisikin hyvä tehdä oikein galluppi sumuvalojen käyttäjille, voisi sitten spekuloida tutkimuksen tulosta, luulusin että yleisin syy on tietämättömyys niiden palamisesta, merkkivalon funktiota ei tunneta. - SMersu
Hahahaaa, päivitä sää käyrä ittes tälle vuosisadalle jos et erota päiväajovaloja ja sumuvaloja. Taidat kuulua top3 käyttäjiin
- HAHAHHAHAA
Hommaa poika glasit !
- Sössölä
Ajovalot ja päiväajovalot päällä samaan aikaan. SMersussasi on taas sähkövikaa. Tilaapas "huoltoon" aika. Jälleen kerran.
- SMersu
Hahaaa, ja ei näemmä tyyppi osaa kirjoittaakaan "glasit" voi voi....
- ---
mitä helvettiä valitatte.. octaviassa ja muistaakseni micrassa palaa sumarien paikalla päivävalot jotka näyttävätkin ihan sumareilta..
mikset niistä valita? ainut ero on et parkit ei pala päivävalojen kaa - setä dementoituu
Aloittajan on pikkuisen pihalla vanhan uittomesensä kanssa. Taitaa olla vaan wanhat kusenkeltaiset Talmut olla mielessä?
Käy autokaupassa tutkimassa uusia autoja ja oppimassa millaisia uudet valot autoissa on. - kirjava käytäntö
Olenpas samaa mieltä, noissa nissaneissa on kuulemma niin huonot valot että sentakia pitää sumareita poltaa, ja noissa skeidoissa ne kans palaa miten sattuu.
Kuten saman konsernin muissakin ropposissa.
Tosiaan ihmettelen että eikö tajuta sitä sumareitten merkkivalon tarkoitusta, miksi se palaa, eikö kuskilla sytytä lainkaan.- SMersu
Ei sytytä noilla kuskeilla ei, itsellä toimii ajovalot, päiväajovalot, sekä sumuvalot ihan normaalisti. Ei todellakaan kiinnosta mennä autokauppaan kattelemaan jonkun Toyotan tms. valojen toimintaa. Erotan kyllä sumuvalot päiväajovaloista, tässä viestiketjussa keskustellaan sumuvalojen käytöstä ei päiväajovaloista. Perustakaa niihin oma ryhmä.
Keltaiset talmut sulla on housussa (setä dementoituu)
- pemarisulle
Tässäpä oiva keino häikäisyn vähentämiseen. Kun tarpeeksi moni ottaa keinon käyttöön, alkaa sumarivillet katsomaan mitä valoja keulalla palaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12762759- metsä vastaa...
Sumuvalot eivät estä vaihtamasta pitkille. Kyllä minä ainakin ihan kohteliaisuuttani tervehdin Hellan lisäpitkillä, jos joku leikin aloittaa!
- pemarisulle
metsä vastaa... kirjoitti:
Sumuvalot eivät estä vaihtamasta pitkille. Kyllä minä ainakin ihan kohteliaisuuttani tervehdin Hellan lisäpitkillä, jos joku leikin aloittaa!
Siksipä tuo 50m. Ensin ihmettelet häikäistyneenä että mitä tapahtui. Sitten hapuilet valonvaihtajaa. Kun viimein saat Hellasi sytytettyä, se ei minua haittaa. Kohtaaminen meni jo. Edelläsi ajava vain ihmettelee ettei tollo osaa valojaan käyttää.
Hih...
- ....................
Ei kai kukaan voi sekottaa sumareita ja (päivä)ajovaloja??? Nykyään on uusissa autoissa toki huomiovalot, ne luulisi erottuvan, kun monessa ovat ledeillä toteutetut...
- hoo moilanen
Kaikkee paskaa ne asentaakin noihin uusiin kotteroihin, mukava kun ne ei toimi takuu ajan jälkeen mahtaa vituttaa ostaa uusia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544209
- 623686
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1993015- 1072854
- 442653
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212560- 232528
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192136- 282021