Oiskos kellään Jonnan Sateen jälkeen -biisin sanoja? Netistä ei löydy vaikka kuinka kuuklettas.. levyhän ilmestyy vasta ensi viikolla, vissiin...
Olisin kiitollinen ;o)
Jonna: Sateen jälkeen?
3
501
Vastaukset
- =))
odottelemma :)
- minä
tässä nää olis..
Taas vahingossa
Me riideltiin
Mä en käsitä
Mitä tein väärin
Kun kerrankin
hillitsin itseni
Sä vaan kävelit
Kylmästi mun läpi
Katson sua
Sun kasvot on kuin, liekit
Hehkuu vihaa
Voi kumpa jotain sanoisit
Oon pyytänyt anteeksi monta kertaa
Sä voisit ees katsoo mua
Pyydän pyydän
Mä nöyränä
Hei tehdään jo, sovinto
Toivon toivon
Et tänään jo
Sateen jälkeen
Paistaa aurinko
Aurinko..
Mä herään yöllä
Hiestä märkänä
Sydän paisuu
Jännityksestä
Olinko todella
Niin vastenmielinen
Tältä tuntuu vain
Tuomio viimeinen
Sä et vastaa
Mä turhaudun, mut en luovuta
Pakkohan, meidän on puhua
Kai menneisyydelläkin
On painoarvoa
Sä voisit ees, katsoo mua
Pyydän pyydän
Mä nöyränä
Hei tehdään jo, sovinto
Toivon toivon
Et tänään jo
Sateen jälkeen
Paistaa aurinko- Piärynä the Kiitollinen
Kiitos tuhannesti Sinulle! ;o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202990Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622672Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o502441Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312407Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181489Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121482- 721413
- 571359
- 471344