Pitääkö lemmikille

.......

ostaa joululahja? Ideoita mitä se vois olla?

17

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runontaja off

      Ostettiin joskus luu tai parempaa koiranmakkaraa. Kissalle lohta tai wiskassin lohta.

      Lemmikille voi antaa lahjan, vaika lahjakääreistä se ei ymmärrä juuri mitään, paitsi esteenä.

      Pääasia kuitenkin, että ei osta joululahjaksi lemmikkiä, ellei siitä ole aikaisemmin käyty perusteellista keskustelua

    • Sonne

      Mä ostin sellaisen kiipeilypuun. Eise kyllä mikään puu ole vaan jonkinlainen kulttuurikoti kattoon asti.

      Kissa meni sinne. Sittemmin ei ole näkynyt.

      (Naurua)

    • Ei sunkaanse välttämättömyys ole, mutta aika moni lemmikki jouluisin taitaa saada lahjoja. Ostin joskus kissoille ruokaa, leluja tai mukavan lokoisan pedin minne käpertyä köllöttelemään. Samoin koiruudelle. Nyt kun ei meillä itsellä enää ole ainuttakaan lemmikkiä (ovat kissojen taivaassa), niin vien vanhempien koiralle ja kissalle jotain suupalaa jouluna.

      Joskus näkee hassuja vaatteitakin koirilla. :)

      • ★Musti

        Älä pilkaa mun kravattia, Jaana RÄYH



        Kettu Ellu tän lahjax antoi


    • Pitää ostaa, onhan se perheenjäsen kuin muutkin.

      Aktivoiva lelu, hyvää natuskeltavaa, petiin kannattaa kinnittää huomiota; onko se mukava, lämmin, puhdas, samoin tsekkaus ruokailuastioihin.

      • ♥Musti

        Ellu!!,
        Muista, että minä olen kodin PÄÄLLIKKÖ

        nartut vauetkoon meiän ruokakunnssa


      • ♥Musti kirjoitti:

        Ellu!!,
        Muista, että minä olen kodin PÄÄLLIKKÖ

        nartut vauetkoon meiän ruokakunnssa

        Pidä sinäkin rakki vain kitasi kiinni ja leiki kuollutta niin kuin kunnon lemmikin pitää.


      • ★Musti
        elisakettu kirjoitti:

        Pidä sinäkin rakki vain kitasi kiinni ja leiki kuollutta niin kuin kunnon lemmikin pitää.

        Ketunreuhka alkaa femuilemaan, vai?

        shit tehdään Ellusta karvalakki Murtzille


      • ★Musti kirjoitti:

        Ketunreuhka alkaa femuilemaan, vai?

        shit tehdään Ellusta karvalakki Murtzille

        Mikähän rokotus tuolle elukalle on jäänyt antamatta?

        Jos se uhoileva räksytys ei lopu, niin taitaa sitten olla lopetuspiikin paikka.


      • metsästjän Musti
        elisakettu kirjoitti:

        Mikähän rokotus tuolle elukalle on jäänyt antamatta?

        Jos se uhoileva räksytys ei lopu, niin taitaa sitten olla lopetuspiikin paikka.

        Haa!
        Tuallon yx typerä kettubitch

        Alkaa englantilaien kettujahti ja lahtaus

        ruppeavat rykäleet sitiketuixi ja levittävät rabiesta

        rynnäköön töttöttörööö


    • Silloin vielä, kun oli lemmikkejä, ostettiin niille pienet lelut ja herkkuja joululahjaksi. Me muutenkin hemmoteltiin medän kissaneidit aivan piloille. Kaikkein eniten ne kuitenkin tykkäsi avatuista lahjalaatikoista ja -paperista. Niissä ne jaksoi peuhata ja stalkata vaikka koko illan.

      Kummatkin ovat jo siirtyneet vihreämmille niityille, kissojen taivaaseen. Nyt ei ole lemmikkejä ollenkaaan.

    • määmy

      Riippuu lemmikist.

      Mä vien metsän linnuil yli talven safkaa & jouluks läskipalan

    • ei. kerran ostin makuupaikan ja se kusi siihen.

    • No onhan se kiva juttu vaikkei se lemmikki nyt välttämättä hiffaa että joulu on jotenkin spessua aikaa.
      Meillä lahjuksena ehkä toimii, herkkujen lisäksi, se että arkirutiinit katkeaa ja ollaan sitten oikein kunnolla paikalla ja läsnä, saa noi karvaiset kaverit ylenpalttisesti huomiota, hellyyttä ja leikkimistä.

      Poikkeuksena tietty Jorgos jolle aattelin ostaa tänä jouluna pari kiloa maksapateeta ja kokonaisen lauantaimakkarapötkän. Mutta ei ne kyllä kestä kuin ehkä pari minuuttia sen käsittelyssä, Murrilla on varmaan jotain muutakin lahjuksena. Viime vuotinen kokeilu roadkill hirvenpuolikkaalla ei ollut hyvä idea, jälkiä siivotaan vieläkin, vaikkakin hirvenpuolikas kyllä hävisi minuuteissa...

      • niitä karvoja tosiaan tuntuu ilmaantuvan jostain vieläkin, mut pahinta kuitenkin on ehkä ne sarvet,
        mää onnistuin ku onnistuinki löytämään ne punaiset korkokengät kokoa 45, mitä jorgos on aina toivonut, lisäks hommasin vielä säästöpakkauksen lihapiirakoita suoraan kylmäseltä,


    • Tottakai tarantellalle anoppi aamupalaksi.

    • Pitää ostaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe