Pitääkö lemmikille

.......

ostaa joululahja? Ideoita mitä se vois olla?

17

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runontaja off

Ostettiin joskus luu tai parempaa koiranmakkaraa. Kissalle lohta tai wiskassin lohta.

Lemmikille voi antaa lahjan, vaika lahjakääreistä se ei ymmärrä juuri mitään, paitsi esteenä.

Pääasia kuitenkin, että ei osta joululahjaksi lemmikkiä, ellei siitä ole aikaisemmin käyty perusteellista keskustelua

• Sonne

Mä ostin sellaisen kiipeilypuun. Eise kyllä mikään puu ole vaan jonkinlainen kulttuurikoti kattoon asti.

Kissa meni sinne. Sittemmin ei ole näkynyt.

(Naurua)

• Ei sunkaanse välttämättömyys ole, mutta aika moni lemmikki jouluisin taitaa saada lahjoja. Ostin joskus kissoille ruokaa, leluja tai mukavan lokoisan pedin minne käpertyä köllöttelemään. Samoin koiruudelle. Nyt kun ei meillä itsellä enää ole ainuttakaan lemmikkiä (ovat kissojen taivaassa), niin vien vanhempien koiralle ja kissalle jotain suupalaa jouluna.

Joskus näkee hassuja vaatteitakin koirilla. :)

• ★Musti

Älä pilkaa mun kravattia, Jaana RÄYH

Kettu Ellu tän lahjax antoi

• Pitää ostaa, onhan se perheenjäsen kuin muutkin.

Aktivoiva lelu, hyvää natuskeltavaa, petiin kannattaa kinnittää huomiota; onko se mukava, lämmin, puhdas, samoin tsekkaus ruokailuastioihin.

• ♥Musti

Ellu!!,
        Muista, että minä olen kodin PÄÄLLIKKÖ

nartut vauetkoon meiän ruokakunnssa

• ♥Musti kirjoitti:

Ellu!!,
        Muista, että minä olen kodin PÄÄLLIKKÖ

nartut vauetkoon meiän ruokakunnssa

Pidä sinäkin rakki vain kitasi kiinni ja leiki kuollutta niin kuin kunnon lemmikin pitää.

• ★Musti
        elisakettu kirjoitti:

Pidä sinäkin rakki vain kitasi kiinni ja leiki kuollutta niin kuin kunnon lemmikin pitää.

Ketunreuhka alkaa femuilemaan, vai?

shit tehdään Ellusta karvalakki Murtzille

• ★Musti kirjoitti:

Ketunreuhka alkaa femuilemaan, vai?

shit tehdään Ellusta karvalakki Murtzille

Mikähän rokotus tuolle elukalle on jäänyt antamatta?

Jos se uhoileva räksytys ei lopu, niin taitaa sitten olla lopetuspiikin paikka.

• metsästjän Musti
        elisakettu kirjoitti:

Mikähän rokotus tuolle elukalle on jäänyt antamatta?

Jos se uhoileva räksytys ei lopu, niin taitaa sitten olla lopetuspiikin paikka.

Haa!
        Tuallon yx typerä kettubitch

Alkaa englantilaien kettujahti ja lahtaus

ruppeavat rykäleet sitiketuixi ja levittävät rabiesta

rynnäköön töttöttörööö

• Silloin vielä, kun oli lemmikkejä, ostettiin niille pienet lelut ja herkkuja joululahjaksi. Me muutenkin hemmoteltiin medän kissaneidit aivan piloille. Kaikkein eniten ne kuitenkin tykkäsi avatuista lahjalaatikoista ja -paperista. Niissä ne jaksoi peuhata ja stalkata vaikka koko illan.

Kummatkin ovat jo siirtyneet vihreämmille niityille, kissojen taivaaseen. Nyt ei ole lemmikkejä ollenkaaan.

• määmy

Riippuu lemmikist.

Mä vien metsän linnuil yli talven safkaa & jouluks läskipalan

• ei. kerran ostin makuupaikan ja se kusi siihen.

• No onhan se kiva juttu vaikkei se lemmikki nyt välttämättä hiffaa että joulu on jotenkin spessua aikaa.
      Meillä lahjuksena ehkä toimii, herkkujen lisäksi, se että arkirutiinit katkeaa ja ollaan sitten oikein kunnolla paikalla ja läsnä, saa noi karvaiset kaverit ylenpalttisesti huomiota, hellyyttä ja leikkimistä.

Poikkeuksena tietty Jorgos jolle aattelin ostaa tänä jouluna pari kiloa maksapateeta ja kokonaisen lauantaimakkarapötkän. Mutta ei ne kyllä kestä kuin ehkä pari minuuttia sen käsittelyssä, Murrilla on varmaan jotain muutakin lahjuksena. Viime vuotinen kokeilu roadkill hirvenpuolikkaalla ei ollut hyvä idea, jälkiä siivotaan vieläkin, vaikkakin hirvenpuolikas kyllä hävisi minuuteissa...

• niitä karvoja tosiaan tuntuu ilmaantuvan jostain vieläkin, mut pahinta kuitenkin on ehkä ne sarvet,
        mää onnistuin ku onnistuinki löytämään ne punaiset korkokengät kokoa 45, mitä jorgos on aina toivonut, lisäks hommasin vielä säästöpakkauksen lihapiirakoita suoraan kylmäseltä,

• Tottakai tarantellalle anoppi aamupalaksi.

• Pitää ostaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5674
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      54
      1785
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1259
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      72
      1070
    5. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1062
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1017
    7. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      140
      973
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      61
      955
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      938
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      935
    Aihe