Esittäkää

runontaja off

todiste, että elisakettu on nainen niin minä esittelen teille Jari Sillanpään vaimon.

13

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs jos ei haluu nähdä sillanpään vaimoa, jos ei kiinnosta?

      • runontaja off

        Kyllä minä voin näyttää sinulle Jari Sillanpään perseen jos se sinua enemmän kiinnostaa,


      • runontaja off kirjoitti:

        Kyllä minä voin näyttää sinulle Jari Sillanpään perseen jos se sinua enemmän kiinnostaa,

        Miksi sitä minulle haluat esitellä? Ei minua kiinnosta sen enempää jonkun Sillanpään perse kuin hänen vaimonsakaan...nyt on taas pakko myöntää että en tajua yhtään mitään mitä yrität selittää!


    • Kyllä, uskon hänen olevan nainen.

      • määmy

        Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö sellaista?


      • määmy kirjoitti:

        Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö sellaista?

        millä perusteella uskot, hänen olevan jotain muuta kuin on?


      • määmy kirjoitti:

        Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö sellaista?

        (((call 911)))


    • Tää alkaa vaikuttaa jo joltain vitun John Hinckley-meiningiltä, eikä naurata ketään.

      Tällä menolla järjestät vain itsellesi enemmän ongelmia. Kannattaisi lopettaa.

      • Oliko toi sun juttus sattumaa, vai onko sulla hyvät hoksottimet?

        "Hinckley rakastui näyttelijätär Jodie Fosteriin katsottuaan toistuvasti draamaelokuvan Taksikuski (1976), jonka eräs henkilöhahmo suunnittelee presidenttiehdokkaan surmaamista.[1] Hinckley oli psykiatrisessa hoitolaitoksessa masennuksen johdosta, mutta mielenterveydellinen tila ei kohentunut, eikä Hinckley pyrkimyksistään huolimatta saavuttanut Jodie Fosterin huomiota."


      • modelli kirjoitti:

        Oliko toi sun juttus sattumaa, vai onko sulla hyvät hoksottimet?

        "Hinckley rakastui näyttelijätär Jodie Fosteriin katsottuaan toistuvasti draamaelokuvan Taksikuski (1976), jonka eräs henkilöhahmo suunnittelee presidenttiehdokkaan surmaamista.[1] Hinckley oli psykiatrisessa hoitolaitoksessa masennuksen johdosta, mutta mielenterveydellinen tila ei kohentunut, eikä Hinckley pyrkimyksistään huolimatta saavuttanut Jodie Fosterin huomiota."

        Kun katsoo tämän(-kin) päivän aloituksia, niin pakkomielleoireyhtymä kieltämättä tulee mieleen.

        Toistuva kaava. Sama käynnistysmekanismi.

        Somessakin ilmeisesti jo melko tavallinen näky.


      • FoxyHans
        elisakettu kirjoitti:

        Kun katsoo tämän(-kin) päivän aloituksia, niin pakkomielleoireyhtymä kieltämättä tulee mieleen.

        Toistuva kaava. Sama käynnistysmekanismi.

        Somessakin ilmeisesti jo melko tavallinen näky.

        parempaa viihdettä silti kuin siun tosikkomaiset jutut tai modellin sadut.


      • FoxyHans kirjoitti:

        parempaa viihdettä silti kuin siun tosikkomaiset jutut tai modellin sadut.

        Sinähän sen juuri toit esille, että sadut ovat kiinnostavampaa viihdettä. Ilmeisesti mitä sadistisempi, sen herkullisempi ateria.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sinähän sen juuri toit esille, että sadut ovat kiinnostavampaa viihdettä. Ilmeisesti mitä sadistisempi, sen herkullisempi ateria.

        En ymmärrä ihmisiä jotka saavat oireita joissakin paikoissa, mutta silti sinne on pakko tunkea:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe