6000 miehen kanssa maannut nainen etsii miestä

Facebookissa ihan julkisesti:

Julkaisen nyt tällaisen ehkä joissakin ihmisissä ihmetystä aiheuttavan postin, mutta 'siskon' ulostulo velvoittaa minuakin. Gwynethin 11 000 miestä voittaa omani pyöreän 6000 miehen, mutta toisaalta toimin alalla puolet vähemmän aikaa kuin Gwyneth. Gwynethin lailla, itsekin olen valmis 'tosirakkauteen'. Tämä on ollut tiedossani jo jonkun aikaa. Eipä se ole aiemmin setelituppojen kahinassa tullut edes mieleen, mutta löydettyäni yliopistoelämän ja tieteen, olen vähän (juuri taktisesti tärkeissä kysymyksissä) rauhoittunut. Joten ne miehet, keillä on 'munaa' ja ketkä kykenevät seisomaan todella vahvan naisen rinnalla - nyt SAA ehdottaa treffejä (kommenteissa mielellään ei, vaan vaikkapa yksityispostiin)... Aika näyttää, mitä tapahtuu...
http://www.stara.fi/2014/12/02/seksia-11-000-miehen-kanssa-nainen-etsii-nyt-tosirakkautta/

https://www.facebook.com/anu.palosaari?fref=nf

(Jotta profiilia pääsee katsomaan niin pitänee olla rekisteröitynyt febuun)

27

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan hyvä

Luin vain otsikon, mutta koita hellittää Helka. Et sinäkään noin montaa tarvitse.

• ihmettlevä ihminen

Miten tässä on pidetty lukua? Joku exceli tai muu. Notchit sängyn jalkaan ei pelaa enään. Kai se 6000:s mies sai spesiaalihoitoa:)

• 655456666

Siitä vaan verottaja laittamaan laskua perään kun tuskinpa on niitä maksellut, jostain 6000 maksajasta vaikka jonkun 100000 öröä.

• melkoinen kyllä on

panorinkien jätöskurppa tämäkin.

• kuka tämä

Anu on?

• Noh, mikäs on Helkan oma kommentti tähän juttuun?

• vastaan hänen

puolestaan.

Nainen on kiimavittunsa viemä elukka.

• vastaan hänen kirjoitti:

puolestaan.

Nainen on kiimavittunsa viemä elukka.

Tuo oli vain rahanahne kysehän oli maksullisesta.

Minä olen siinä uskossa, että maksulliset useimmiten eivät nauti seksistä joskaan eivät sitä inhoakaan ja siksi pystyvät myymään itseään.

Seksistä nauttiva nainen ei yleensä anna kehoaan kaupankäynnin välineeksi ellei ole pakottavaa tarvetta. Juuri tuo, että seksi herättää ihmisessä tunteita on suurin este prostituoituna toimimiselle.

• kyllä moni horo
        hullu_ukko kirjoitti:

Tuo oli vain rahanahne kysehän oli maksullisesta.

Minä olen siinä uskossa, että maksulliset useimmiten eivät nauti seksistä joskaan eivät sitä inhoakaan ja siksi pystyvät myymään itseään.

Seksistä nauttiva nainen ei yleensä anna kehoaan kaupankäynnin välineeksi ellei ole pakottavaa tarvetta. Juuri tuo, että seksi herättää ihmisessä tunteita on suurin este prostituoituna toimimiselle.

nauttii työstään. Ihan samanlaista työtä horoilu on kun joku sairaanhoitajan homma. Jotkut tekee vain rahasta, toiset myös sen takia että pitävät siitä.

• 5+6
        kyllä moni horo kirjoitti:

nauttii työstään. Ihan samanlaista työtä horoilu on kun joku sairaanhoitajan homma. Jotkut tekee vain rahasta, toiset myös sen takia että pitävät siitä.

Eli olet tehnyt tuota koska pidät tuosta hommasta?

• joo parikertaa
        5+6 kirjoitti:

Eli olet tehnyt tuota koska pidät tuosta hommasta?

on nainen tarjonnut drinksun ja olen käynyt sitten tästä vaikuttuneena panemassa häntä kaikkiin kehon aukoihin. Ihan kivaa oli.

• Mikä tämän ketjun tarkoitus on?
      Kyllähän sille ottaja löytyy. Monet miehet rakastuvat prostituoituihin.
      Aivan sama mulle. Itse en pidä edes ulkonäöltään.

• Prostituoidun kanssa on suuri vaara, että valitsee kumppanikseen narsistin.

SIksi en itse huolisi.

• horo on horo
        hullu_ukko kirjoitti:

Prostituoidun kanssa on suuri vaara, että valitsee kumppanikseen narsistin.

SIksi en itse huolisi.

siksi en huolisi.

• Tarkoitus on auttaa etsijää löytämään miehen, jolla on munaa ja joka kykenee seisomaan todella vahvan naisen rinnalla.

• huora=vahva
        helka kirjoitti:

Tarkoitus on auttaa etsijää löytämään miehen, jolla on munaa ja joka kykenee seisomaan todella vahvan naisen rinnalla.

nainen. Oletko sinä helka vahva nainen?

• helka kirjoitti:

Tarkoitus on auttaa etsijää löytämään miehen, jolla on munaa ja joka kykenee seisomaan todella vahvan naisen rinnalla.

Vahvan ja vahvan. Mikä siitä niin vahvan tekee. Tunteettomuusko vai hälläväliä luonne?

• 10+13
        helka kirjoitti:

Mutta eihän palstanaisten mielestä seksikumppanien lukumäärällä ole väliä.

• Ikisinkku M
        helka kirjoitti:

En avannut fb -linkkiä mutta siinäko on joku 6000 asiakasta läpikäynyt horatsu hakemassa aisuria itselleen? siinä tapauksessa se vahva on nainen on rikkinäinen pussukka p..kaa ja aisurimies joka sen huolii saa kaivella muniaan pinseteillä, sen verran vähn sitä munaa silt' löytyy.

• Ex PUA

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

https://farm4.staticflickr.com/3653/3450254403_d65c876d22.jpg

Bon appétit, aisurit!

Mutta, siitä pitää antaa pointsit, että on ainakin kumpikin rehellisiä, ja kertovat sen etukäteen. Eikä suinkaan jossain kiusallisessa vain trollaa miestän: "Noooo, joku kolme kappaletta."

• kylläpä taas

tulee rautaisia tietoiskuja naisten kiimavittuisuudesta.

• Ei tuo ole nainen

vaan joku ihmeen taideprojekti

• Ex PUA
        kylläpä taas kirjoitti:

tulee rautaisia tietoiskuja naisten kiimavittuisuudesta.

Missä puhuttiin tietoiskusta?

No, hyvä jos jelppas. :D

• Ex PUA
        Ei tuo ole nainen kirjoitti:

vaan joku ihmeen taideprojekti

Ei niin, mutta tuon kuvan ideana on symboloida naisia jotka ovat jaelleet.

Kiistaton fakta onkin, että neitseen seinät olisivat puhtaat, aivan kuten nainen itsekin.

• zxcxzzxcxz

Luulisi tuon 6000 joukosta löytyvän useitakin jotka huolisivat, moni asiakashan jopa rakastuu tai mitä se nyt onkaan maksulliseen. Mutta olettaisin näiden miesten olevan aika nössyköitä.

• Se on noin 1.200,000 euroa käteen....ei huonosti jos ajattelee paljonko on tehtyjä tunteja.

• 5+12

Jokuaika sitten suomi24 treffeillä törmäsin poikkeuksellisen kauniiseen naiseen. Tai oikeastaan nainen teki aloitteen minulle. No aikamme viestiteltyä juttu meni siihen suuntaan että nainen ehtotti peiton heilutusta. No minä en lämmennyt tällä kertaa siihen touhuun koska oli kiinnostavampi kala toisessa koukussa.
      Lopujen lopuksi nainen ihmetteli että miksi ei kun hän on kuitenkin n 400 eri ukkoa kaatanut reilun vuoden sisään ja vielä ilmaiseksi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5933
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      2047
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1519
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1304
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1155
    6. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      69
      1148
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1127
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1082
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      144
      1077
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      59
      1022
    Aihe