6000 miehen kanssa maannut nainen etsii miestä

Facebookissa ihan julkisesti:

Julkaisen nyt tällaisen ehkä joissakin ihmisissä ihmetystä aiheuttavan postin, mutta 'siskon' ulostulo velvoittaa minuakin. Gwynethin 11 000 miestä voittaa omani pyöreän 6000 miehen, mutta toisaalta toimin alalla puolet vähemmän aikaa kuin Gwyneth. Gwynethin lailla, itsekin olen valmis 'tosirakkauteen'. Tämä on ollut tiedossani jo jonkun aikaa. Eipä se ole aiemmin setelituppojen kahinassa tullut edes mieleen, mutta löydettyäni yliopistoelämän ja tieteen, olen vähän (juuri taktisesti tärkeissä kysymyksissä) rauhoittunut. Joten ne miehet, keillä on 'munaa' ja ketkä kykenevät seisomaan todella vahvan naisen rinnalla - nyt SAA ehdottaa treffejä (kommenteissa mielellään ei, vaan vaikkapa yksityispostiin)... Aika näyttää, mitä tapahtuu...
http://www.stara.fi/2014/12/02/seksia-11-000-miehen-kanssa-nainen-etsii-nyt-tosirakkautta/

https://www.facebook.com/anu.palosaari?fref=nf

(Jotta profiilia pääsee katsomaan niin pitänee olla rekisteröitynyt febuun)

27

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan hyvä

      Luin vain otsikon, mutta koita hellittää Helka. Et sinäkään noin montaa tarvitse.

    • ihmettlevä ihminen

      Miten tässä on pidetty lukua? Joku exceli tai muu. Notchit sängyn jalkaan ei pelaa enään. Kai se 6000:s mies sai spesiaalihoitoa:)

    • 655456666

      Siitä vaan verottaja laittamaan laskua perään kun tuskinpa on niitä maksellut, jostain 6000 maksajasta vaikka jonkun 100000 öröä.

    • melkoinen kyllä on

      panorinkien jätöskurppa tämäkin.

    • kuka tämä

      Anu on?

    • Noh, mikäs on Helkan oma kommentti tähän juttuun?

      • vastaan hänen

        puolestaan.

        Nainen on kiimavittunsa viemä elukka.


      • hullu_ukko
        vastaan hänen kirjoitti:

        puolestaan.

        Nainen on kiimavittunsa viemä elukka.

        Tuo oli vain rahanahne kysehän oli maksullisesta.

        Minä olen siinä uskossa, että maksulliset useimmiten eivät nauti seksistä joskaan eivät sitä inhoakaan ja siksi pystyvät myymään itseään.

        Seksistä nauttiva nainen ei yleensä anna kehoaan kaupankäynnin välineeksi ellei ole pakottavaa tarvetta. Juuri tuo, että seksi herättää ihmisessä tunteita on suurin este prostituoituna toimimiselle.


      • kyllä moni horo
        hullu_ukko kirjoitti:

        Tuo oli vain rahanahne kysehän oli maksullisesta.

        Minä olen siinä uskossa, että maksulliset useimmiten eivät nauti seksistä joskaan eivät sitä inhoakaan ja siksi pystyvät myymään itseään.

        Seksistä nauttiva nainen ei yleensä anna kehoaan kaupankäynnin välineeksi ellei ole pakottavaa tarvetta. Juuri tuo, että seksi herättää ihmisessä tunteita on suurin este prostituoituna toimimiselle.

        nauttii työstään. Ihan samanlaista työtä horoilu on kun joku sairaanhoitajan homma. Jotkut tekee vain rahasta, toiset myös sen takia että pitävät siitä.


      • 5+6
        kyllä moni horo kirjoitti:

        nauttii työstään. Ihan samanlaista työtä horoilu on kun joku sairaanhoitajan homma. Jotkut tekee vain rahasta, toiset myös sen takia että pitävät siitä.

        Eli olet tehnyt tuota koska pidät tuosta hommasta?


      • joo parikertaa
        5+6 kirjoitti:

        Eli olet tehnyt tuota koska pidät tuosta hommasta?

        on nainen tarjonnut drinksun ja olen käynyt sitten tästä vaikuttuneena panemassa häntä kaikkiin kehon aukoihin. Ihan kivaa oli.


    • Mikä tämän ketjun tarkoitus on?
      Kyllähän sille ottaja löytyy. Monet miehet rakastuvat prostituoituihin.
      Aivan sama mulle. Itse en pidä edes ulkonäöltään.

      • Prostituoidun kanssa on suuri vaara, että valitsee kumppanikseen narsistin.

        SIksi en itse huolisi.


      • horo on horo
        hullu_ukko kirjoitti:

        Prostituoidun kanssa on suuri vaara, että valitsee kumppanikseen narsistin.

        SIksi en itse huolisi.

        siksi en huolisi.


      • Tarkoitus on auttaa etsijää löytämään miehen, jolla on munaa ja joka kykenee seisomaan todella vahvan naisen rinnalla.


      • huora=vahva
        helka kirjoitti:

        Tarkoitus on auttaa etsijää löytämään miehen, jolla on munaa ja joka kykenee seisomaan todella vahvan naisen rinnalla.

        nainen. Oletko sinä helka vahva nainen?


      • helka kirjoitti:

        Tarkoitus on auttaa etsijää löytämään miehen, jolla on munaa ja joka kykenee seisomaan todella vahvan naisen rinnalla.

        Vahvan ja vahvan. Mikä siitä niin vahvan tekee. Tunteettomuusko vai hälläväliä luonne?


      • 10+13
        helka kirjoitti:

        Tarkoitus on auttaa etsijää löytämään miehen, jolla on munaa ja joka kykenee seisomaan todella vahvan naisen rinnalla.

        Mutta eihän palstanaisten mielestä seksikumppanien lukumäärällä ole väliä.


      • Ikisinkku M
        helka kirjoitti:

        Tarkoitus on auttaa etsijää löytämään miehen, jolla on munaa ja joka kykenee seisomaan todella vahvan naisen rinnalla.

        En avannut fb -linkkiä mutta siinäko on joku 6000 asiakasta läpikäynyt horatsu hakemassa aisuria itselleen? siinä tapauksessa se vahva on nainen on rikkinäinen pussukka p..kaa ja aisurimies joka sen huolii saa kaivella muniaan pinseteillä, sen verran vähn sitä munaa silt' löytyy.


    • Ex PUA

      Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

      https://farm4.staticflickr.com/3653/3450254403_d65c876d22.jpg

      Bon appétit, aisurit!

      Mutta, siitä pitää antaa pointsit, että on ainakin kumpikin rehellisiä, ja kertovat sen etukäteen. Eikä suinkaan jossain kiusallisessa vain trollaa miestän: "Noooo, joku kolme kappaletta."

      • kylläpä taas

        tulee rautaisia tietoiskuja naisten kiimavittuisuudesta.


      • Ei tuo ole nainen

        vaan joku ihmeen taideprojekti


      • Ex PUA
        kylläpä taas kirjoitti:

        tulee rautaisia tietoiskuja naisten kiimavittuisuudesta.

        Missä puhuttiin tietoiskusta?

        No, hyvä jos jelppas. :D


      • Ex PUA
        Ei tuo ole nainen kirjoitti:

        vaan joku ihmeen taideprojekti

        Ei niin, mutta tuon kuvan ideana on symboloida naisia jotka ovat jaelleet.

        Kiistaton fakta onkin, että neitseen seinät olisivat puhtaat, aivan kuten nainen itsekin.


    • zxcxzzxcxz

      Luulisi tuon 6000 joukosta löytyvän useitakin jotka huolisivat, moni asiakashan jopa rakastuu tai mitä se nyt onkaan maksulliseen. Mutta olettaisin näiden miesten olevan aika nössyköitä.

    • Se on noin 1.200,000 euroa käteen....ei huonosti jos ajattelee paljonko on tehtyjä tunteja.

    • 5+12

      Jokuaika sitten suomi24 treffeillä törmäsin poikkeuksellisen kauniiseen naiseen. Tai oikeastaan nainen teki aloitteen minulle. No aikamme viestiteltyä juttu meni siihen suuntaan että nainen ehtotti peiton heilutusta. No minä en lämmennyt tällä kertaa siihen touhuun koska oli kiinnostavampi kala toisessa koukussa.
      Lopujen lopuksi nainen ihmetteli että miksi ei kun hän on kuitenkin n 400 eri ukkoa kaatanut reilun vuoden sisään ja vielä ilmaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe