Kysymys teille, miehet

Gallup24.fi

Onko palsta muuttanut käsityksiänne naisista?

Vai onko se vahvistanut niitä entisestään?

28

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei oo oikein mitenkään vaikuttanut. On vahvistanut käsitystä, miten erimielisii kukakin voi olla ihmisten tasoista ja poikkeavat näkemyxet kaikennäkösistä jutuista

• yyhhgggtttttyyyyhhhh

Ei, rinnastan nämä jutut paskajuoruihin joita en myöskään pidä luotettavan tiedon lähteinä.

• Kyllä pistää nauruksi tämä nykypelleily.Naiset ja naismaiset miehet!

• Ikisinkku M

Täytyy myöntää että on eika aina suinkaan positiiviseen suuntaan, palstan ansiosta kun tulee kiinnitetttyä enemmän huomiota naisten tekemisiin. Tosin on täällä on toisinaan keskustelutaitoisia poikkeuksiakin jotka taas antaa ihan hyvää ja positiivista kuvaa naisista, voisi siis sanoa että palstan ansiosta naisista ajattelen laajemmalla skaalalla sekä hyvässä että pahassa.

• 9+9

Palstan naisethan ovat sympaattisia ja fiksuja kirjoittajia. Mutta eipä tällainen palsta ole muuttanut kuin korkeintaan sitä käsitystä, kuinka sekopäisiä miespuolisia kirjoittajia Suomessakin on.

Naiskäsitys on minulla sellainen, että jokainen nainen on erilainen, kaikissa on hyvät sekä huonot puolensa, eikä koko sukupuolta voi niputtaa samaan kastiin, jonkun yksilön toimien perusteella

• just..

"Tapa itsesi vässykkä"
        "Et tule koskaan saamaan naista"
        "Ujolla miehellä ei tee mitään"
        "Kokemattomalla miehellä ei tee mitään"
        "Työttömällä miehellä ei tee mitään"

jne

• scrg

Hyvä kysymys ja olen surullinen vastauksesta, jota en aio kirjoittaa.

• Gammaromeo

Ei ole muuttanut käsitystäni naisista.

• 1+19

Eipä tuo ole jäänyt epäselväksi ettei naisia mikään miehen seura kiinnosta, vaan ainoastaan raha ja oma elintaso.

• ktm-ytm

On muuttanut käsitystäni jonkin verran, joka on hiukan yllättävää, koska olen luonteeltani skeptikko ja vastarannankiiski. Selitys on luultavasti yksinkertainen: vahvistusvinouma (confirmation bias) ja toisaalta kykenemättömyys käsitellä vastakkaiseen sukupuoleen liittyviä pettymyksen tunteita tietoisella tasolla.

Muita selityksiä: Palstalla on vähän hyviä naiskirjoittajia, joilla olisi mitään originaalia näkökulmaa (kaikki kunnia muutamalla sinnikkäälle vakkarille), yleensä naiset joko kirjaimellisesti myöntävät juuri sen mistä heitä syytetään tai hyökkäävät, joka on läpinäkyvää. Eli heidän passiviinen ja lusmuileva käyttäytymisensä siirtyy fyysisessä maailmasta virtuaaliseen.

Naiset eivät myöskään juurikaan valita yksinäisyydestään, joka sekin on valtava kontrasti palstan mieskirjoittajiin ja tämä on paljastavaa ja miehestä outoakin.

Moni haluaa sysätä palstan miehet marginaaliin mutta epäilen, että kirjoittajina/lukijoina on myös miehiä, joita ei kadulla ikinä tunnistaisi miksikään ätmeiksi, eli tavallisia ja komeitakin miehiä joita turhauttaa nykyinen parisuhdepelleily ja perinteisten sukupuoliroolien katoaminen ilman miehen kannalta toimivaa uutta vaihtoehtoa.
      Tämä ei välttämättä tarkoita, että olen samaa mieltä läheskään kaikesta mitä täällä kirjoitetaan.

• scrg

Nimenomaan miesten ja naisten kontrasti asiassa on mielenkiintoinen. Joko naisia ei miehen puute haittaa mitenkään, eivät tunne itseään yksinäiseksi tai sitten tajuavat että asian ilmaiseminen palstalla keräisi vain suolaa haavoihin. Naisetkin kun haluaisivat sympatiaa ja sellaista täällä ei ole jaossa.

• Äädämi

On todellakin muuttanut. Palsta on saanut minut valaistumaan, näkemään totuuden ja ymmärtämään millaisia SPERMAVITTUHUORIA ne pillureikäläiset ovat. Ja täältä olen myös oppinut vaatimaan naiselta neitsyyttä.

• BEM

Eipä oikeastaan ole.

Miehistä kyllä on. En ole tajunnut miten katkeroituneita miehiä oikeasti on ja paljon. Aluksi kun aloitin näillä sivuilla vierailemisen, luulin, että miehet heittävät karkeaa läppää, mutta nyt tajuankin, että ovat tosissaan.

Tietysti joukkoon mahtuu vielä muutama taitava provosoija.

• pyh, tasoteoriat

Ei kai kukaan ota näitä palstajuttuja tosissaan? Tämähän on tällainen paikka missä porukka heittää kärjistettyä läppää ja tahallaan provosoi muita.

• Onko palsta vaikuttanut käsitykseeni naisista.

Hehhehheheh.

Ei sitten mitenkään.

• Sonne

Mjoo

Mä olen ollut täällä vasta pari päivää, joten en osaa sanoa tuota enkä tätä. Oikeastaan on niin, että en tunne yhtää naista (vielä), jotta voisin muodostaa hänen kauttaa oman mielipiteeni käsityksistäni häneen.

Liian monimutkaista. Keep it simple.

(Naurua)

• Sonne

Käsittääkseni tässä on irl mukana.

(Reps)

• Sonne
        Sonne kirjoitti:

Käsittääkseni tässä on irl mukana.

(Reps)

No sitten menee aivan liian monimutkaiseksi. Sehän tarkoittaa sitä että mun pitäisi ensin niputtaa kaikki samaan mappiin, tehdä jonkinlainen koulinta ja kauhonta niillä parametreillä, joilla haluan saada aikaiseksi eräänlaisen lopputuloksen, eli vastauksen.

Mjoo

(Naurua)

• Sonne
        Sonne kirjoitti:

No sitten menee aivan liian monimutkaiseksi. Sehän tarkoittaa sitä että mun pitäisi ensin niputtaa kaikki samaan mappiin, tehdä jonkinlainen koulinta ja kauhonta niillä parametreillä, joilla haluan saada aikaiseksi eräänlaisen lopputuloksen, eli vastauksen.

Mjoo

(Naurua)

Ei tässä ole irl mukana. Tämä on kysymys, jossa mies kysyy minulta, että onko hän kyennyt muuttamaan kirjoituksillaan käsityksiäni naisesta.

- Ai jaa.

No mä vastaan, että ei.

(Naurua)

• piiloalfa

Näkemys naisten keskustelutaidoista on mennyt negatiiviseen suuntaan. Pelottaa, että naisten kanssa jutellessa ei saa sanoa vastakkaista mielipidettä. Jos sanoo, niin keskustelu lähtee raiteiltaan, koska naiset näkevät piilomerkityksiä, joita en oikeasti tarkoittanut. Sitten he takertuvat niihin itse keksittyihin merkityksiin ja alkavat solvata henkilöä näiden omien inventioidensa perusteella.

• Sonne

Seli seli.

Mikään ei ole naiselle niin tuttu aihe kuin vastakkainen mielipide. Sehän on naisen koti. Miten kukaan siitä nyt pelästyisi?

Inventoi minut

(Naurua)

• Ex PUA

Noh, olin toki punaisen pillerin nielaissut jo tätä ennen (vaiko peräti mustan?) joten lähinnä kohdallani tämä meni sarjaan "on vahvistanut entisestään".

Tuo keskustelutaitojen puutos ja lähes robottimainen tapaorjuus ja itsensä toistaminen sekä suoranainen psykologinen epäkypsyys yllätti kyllä entisestään.

Enää en voi ymmärtää miksi mies esitetään julkisesti "liian tyhmänä keskustelemaan" ja sellaisena joka ensimmäisenä alentuu lapsellisuuksiin ja epäasiallisuuksiin - ehkä tämä johtuu siitä, että naisten miesmaku rajoittuu esim. jännämiehiin, jolloin heitä on helppo vetää manipuloivalla keskustelutyylillä alta lipan?

Samoin palstalle virtaa säälitämtättömjä ulkopuolisia artikeleita, kuten linkkauksia artikkeleihin ja bloggauksiin, jotka osoittavat naisten puistattavan tavan toimia.

Naisilla on melkoinen homma vakuuttaa meidät miehet tämän kaiken jälkeen; tämä palsta tarjoilee vastalääkkeen siniselle pillerille.

• Miksi/mihin teidät pitäisi vakuuttaa?

• harrastatko sinä
        helka kirjoitti:

Miksi/mihin teidät pitäisi vakuuttaa?

anaaliseksiä?

• Ex PUA
        helka kirjoitti:

Miksi/mihin teidät pitäisi vakuuttaa?

Esimerkillinen kysymys. ;)

• kurppa ei pääse
        Ex PUA kirjoitti:

Esimerkillinen kysymys. ;)

tavoistaan eroon. Eikä ole tarviskaan. Katseet kohdistuu nuoriin naisiin.

• huononee palstaa

lukiessa pahastikin.

• palstalainen helka

paljasti taannoin että naiset ovat kiimavitunsa viemiä. Aiemmin en tiennyt, että naiset kiihottuvat apinoiden panemisen katselusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5933
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      2047
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1519
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1304
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1155
    6. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      69
      1148
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1127
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1082
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      144
      1077
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      59
      1022
    Aihe