se lähti viettämään pikkujouluja....eikä ole tullut kotiin?
Onko mun mutsia näkynyt....
9
83
Vastaukset
Ei ole näkynyt aikoihin...
No onkos se äitisi montakin tuntia ollut poissa? Oletko saanut iltapalaa ja hampaat pestynä?Se lähti mustanmiehen matkaan 10 vuotta sitten, sanoi vain piipahtavansa pikkujouluissa. Minä olen pelannut Pleikkaa sen aikaa ja iltapalaksi olen syönyt juustoja ja juonut äipän jättämiä mehupullija.
modelli.jr kirjoitti:
Se lähti mustanmiehen matkaan 10 vuotta sitten, sanoi vain piipahtavansa pikkujouluissa. Minä olen pelannut Pleikkaa sen aikaa ja iltapalaksi olen syönyt juustoja ja juonut äipän jättämiä mehupullija.
Tulepas juniori elisa-tädin sylkyyn niin kerron sinulle tarinan...
" Ehkä äiti lähti isän matkaan, koska jokaisen aikuisen joskus täytyy tehdä sellaista, missä lukee että kaikki tai ei mitään. Mutta he jättivät taakseen sen paremman osan itsestään, jonka uskovat olemassaolollaan täyttävän sen keskeneräisyyden, joka kasvaa itsenäiseksi, paremmaksi ja viisaammaksi, kuin mihin itse ovat vielä koskaan yltäneet.
Siksi äitisi jätti sinulle sokerin, että tarkastelisit maailmaa omin silmin. Ja siksi isäsi jätti sinulle suolan, jotta kuvaisit maailman näkemälläsi tavalla.
He jättivät pleikan, jotta käytät lahjojasi oppimiseen. Se on ensimmäinen askel tutustua elämään fiktiivisin silmin. Se on myös kosketus siihen tiedemaailmaan, mitä kehität pleikasta tietokoneeseen ja muuhun teknologiaan, josta löytyy avaimet oviin todelliseenkin maailmaan.
Monen silmissä he eivät jättäneet paljon. Mutta he jättivät riittävästi siihen asti, että tulet löytämään kaiken tarvitsemasi. "elisakettu kirjoitti:
Tulepas juniori elisa-tädin sylkyyn niin kerron sinulle tarinan...
" Ehkä äiti lähti isän matkaan, koska jokaisen aikuisen joskus täytyy tehdä sellaista, missä lukee että kaikki tai ei mitään. Mutta he jättivät taakseen sen paremman osan itsestään, jonka uskovat olemassaolollaan täyttävän sen keskeneräisyyden, joka kasvaa itsenäiseksi, paremmaksi ja viisaammaksi, kuin mihin itse ovat vielä koskaan yltäneet.
Siksi äitisi jätti sinulle sokerin, että tarkastelisit maailmaa omin silmin. Ja siksi isäsi jätti sinulle suolan, jotta kuvaisit maailman näkemälläsi tavalla.
He jättivät pleikan, jotta käytät lahjojasi oppimiseen. Se on ensimmäinen askel tutustua elämään fiktiivisin silmin. Se on myös kosketus siihen tiedemaailmaan, mitä kehität pleikasta tietokoneeseen ja muuhun teknologiaan, josta löytyy avaimet oviin todelliseenkin maailmaan.
Monen silmissä he eivät jättäneet paljon. Mutta he jättivät riittävästi siihen asti, että tulet löytämään kaiken tarvitsemasi. "Tänään Ville tulee meille leikkimään ja ihmettelemään niitä äipän jättämiä suoloja:D Sit me mennään nettiin huutelee (((OLET PAPPA)))...miksi täällä on niin paljon kirjoittajia mitkä muistuttavat täyteen stumpattua tuhkakuppia.
onpa säkenöivä näky, mutta kuka on äitisi?
- vchcfghjcvghjm
Miten helvetissä jonkun elämä on PERSEILY? Mitäpä muuten ajattelit, kun värkkäsit modelli persenikkisi? Eikö sinulla ole tosiaankaan muuta elämää. Vähän vaikeeksi käynyt sinunkin elämäsi, kun palstalla ei ole enää rekattuja. Arvaa nautinko ahdingostasi? - Nautin. Olet syönyt palstaa ja niin kuten syöpä olet tuhonnut lähes kaikki isäntäeläimesi. Milenkiintoista nähdä toiminnassasi luonnon valintaa.
Etköhän nyt hieman liioittele. Merkittävimmät kiistat käydään siitä, kenen näkemys hyväksytään oikeaksi ja kuka saa siitä kunnian. Rationalismi, järjen ja ihmiskeskeisyyden aatevyöry alkoi vallata palstaa jo ennen kuin minä iskin ensinmäisen kirjainiskuni tänne. Miten kansalaisille ja palstalaisille mielestäsi tehty vääryys korjataan ja korvataan?
- Emme ole rationaalis
modelli kirjoitti:
Etköhän nyt hieman liioittele. Merkittävimmät kiistat käydään siitä, kenen näkemys hyväksytään oikeaksi ja kuka saa siitä kunnian. Rationalismi, järjen ja ihmiskeskeisyyden aatevyöry alkoi vallata palstaa jo ennen kuin minä iskin ensinmäisen kirjainiskuni tänne. Miten kansalaisille ja palstalaisille mielestäsi tehty vääryys korjataan ja korvataan?
.
"Täällä puhutaan järkeä"
har!11
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614
