Onko mun mutsia näkynyt....

se lähti viettämään pikkujouluja....eikä ole tullut kotiin?

9

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole näkynyt aikoihin...

No onkos se äitisi montakin tuntia ollut poissa? Oletko saanut iltapalaa ja hampaat pestynä?

• Se lähti mustanmiehen matkaan 10 vuotta sitten, sanoi vain piipahtavansa pikkujouluissa. Minä olen pelannut Pleikkaa sen aikaa ja iltapalaksi olen syönyt juustoja ja juonut äipän jättämiä mehupullija.

• modelli.jr kirjoitti:

Se lähti mustanmiehen matkaan 10 vuotta sitten, sanoi vain piipahtavansa pikkujouluissa. Minä olen pelannut Pleikkaa sen aikaa ja iltapalaksi olen syönyt juustoja ja juonut äipän jättämiä mehupullija.

Tulepas juniori elisa-tädin sylkyyn niin kerron sinulle tarinan...

" Ehkä äiti lähti isän matkaan, koska jokaisen aikuisen joskus täytyy tehdä sellaista, missä lukee että kaikki tai ei mitään. Mutta he jättivät taakseen sen paremman osan itsestään, jonka uskovat olemassaolollaan täyttävän sen keskeneräisyyden, joka kasvaa itsenäiseksi, paremmaksi ja viisaammaksi, kuin mihin itse ovat vielä koskaan yltäneet.

Siksi äitisi jätti sinulle sokerin, että tarkastelisit maailmaa omin silmin. Ja siksi isäsi jätti sinulle suolan, jotta kuvaisit maailman näkemälläsi tavalla.

He jättivät pleikan, jotta käytät lahjojasi oppimiseen. Se on ensimmäinen askel tutustua elämään fiktiivisin silmin. Se on myös kosketus siihen tiedemaailmaan, mitä kehität pleikasta tietokoneeseen ja muuhun teknologiaan, josta löytyy avaimet oviin todelliseenkin maailmaan.

Monen silmissä he eivät jättäneet paljon. Mutta he jättivät riittävästi siihen asti, että tulet löytämään kaiken tarvitsemasi. "

• elisakettu kirjoitti:

Tulepas juniori elisa-tädin sylkyyn niin kerron sinulle tarinan...

" Ehkä äiti lähti isän matkaan, koska jokaisen aikuisen joskus täytyy tehdä sellaista, missä lukee että kaikki tai ei mitään. Mutta he jättivät taakseen sen paremman osan itsestään, jonka uskovat olemassaolollaan täyttävän sen keskeneräisyyden, joka kasvaa itsenäiseksi, paremmaksi ja viisaammaksi, kuin mihin itse ovat vielä koskaan yltäneet.

Siksi äitisi jätti sinulle sokerin, että tarkastelisit maailmaa omin silmin. Ja siksi isäsi jätti sinulle suolan, jotta kuvaisit maailman näkemälläsi tavalla.

He jättivät pleikan, jotta käytät lahjojasi oppimiseen. Se on ensimmäinen askel tutustua elämään fiktiivisin silmin. Se on myös kosketus siihen tiedemaailmaan, mitä kehität pleikasta tietokoneeseen ja muuhun teknologiaan, josta löytyy avaimet oviin todelliseenkin maailmaan.

Monen silmissä he eivät jättäneet paljon. Mutta he jättivät riittävästi siihen asti, että tulet löytämään kaiken tarvitsemasi. "

Tänään Ville tulee meille leikkimään ja ihmettelemään niitä äipän jättämiä suoloja:D Sit me mennään nettiin huutelee (((OLET PAPPA)))...miksi täällä on niin paljon kirjoittajia mitkä muistuttavat täyteen stumpattua tuhkakuppia.

• onpa säkenöivä näky, mutta kuka on äitisi?

• Mummo sanoi, että se olis toi toi...Shakira

• vchcfghjcvghjm

Miten helvetissä jonkun elämä on PERSEILY? Mitäpä muuten ajattelit, kun värkkäsit modelli persenikkisi? Eikö sinulla ole tosiaankaan muuta elämää. Vähän vaikeeksi käynyt sinunkin elämäsi, kun palstalla ei ole enää rekattuja. Arvaa nautinko ahdingostasi? - Nautin. Olet syönyt palstaa ja niin kuten syöpä olet tuhonnut lähes kaikki isäntäeläimesi. Milenkiintoista nähdä toiminnassasi luonnon valintaa.

• Etköhän nyt hieman liioittele. Merkittävimmät kiistat käydään siitä, kenen näkemys hyväksytään oikeaksi ja kuka saa siitä kunnian. Rationalismi, järjen ja ihmiskeskeisyyden aatevyöry alkoi vallata palstaa jo ennen kuin minä iskin ensinmäisen kirjainiskuni tänne. Miten kansalaisille ja palstalaisille mielestäsi tehty vääryys korjataan ja korvataan?

• Emme ole rationaalis
        modelli kirjoitti:

Etköhän nyt hieman liioittele. Merkittävimmät kiistat käydään siitä, kenen näkemys hyväksytään oikeaksi ja kuka saa siitä kunnian. Rationalismi, järjen ja ihmiskeskeisyyden aatevyöry alkoi vallata palstaa jo ennen kuin minä iskin ensinmäisen kirjainiskuni tänne. Miten kansalaisille ja palstalaisille mielestäsi tehty vääryys korjataan ja korvataan?

.

"Täällä puhutaan järkeä"

har!11

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5674
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      54
      1785
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1259
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      72
      1070
    5. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1062
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1017
    7. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      140
      973
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      61
      955
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      938
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      935
    Aihe