Miksi haluat parisuhteeseen?

Sari4

En ole koskaan ollut parisuhteessa, koska minulla ei ole (vielä tähän mennessä) ollut mitään hinkua sellaiseen. Haluaisinkin kysyä miehiltä, että mikä teidät saa haluamaan ryhtyä vakavampaan suhteeseen ja perhe-elämän aloittamiseen? Minkälaista parisuhdedynamiikkaa haluaisit suhteessa olevan?

6

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älliä ja vapaa

      Tuo suvunjatkamisvietti aiheutta sellaista hölmöilyä, että eukon ottaa=((

    • Elarit ei kiinnosta

      Heheh, kyllä se hinku sullekin vielä tulee. Biologisen kellon tikitys kuuluu jo.

      Vaikeampi kysymys on se, että miksi joku mies lähtisi sun lapsiprojektiin.

    • Moni ei saa seksiä muuten tai on niin itserakas luonne, että tuntee pakottavaa tarvetta jatkaa geenejään. Lisäksi äidin tilalle on hyvä saada joku piikomaan ja joskus vähän kuriakin pitämään. Rakkaudestahan miehet eivät tunnetusti ymmärrä mitään. Ainakaan niin kuin naiset sen määrittelevät...

    • Sari4

      En kielläkään etteikö jossain vaiheessa biologinen kello ala tikittämään mutta en ole vielä tällä hetkellä kovinkaan huolestunut jälkikasvusta nuoren ikäni takia. Ja vaikka en löytäisikään kunnollista miestä, uskon että sinkkunaisella on huomattavan paljon paremmat mahdollisuudet saada lapsi (adoptio, spermapankki...) kuin miehillä. Mutta itse asiaan; alkuperäinen kysymys koski mitä miehet haluavat parisuhteelta. Vastauksistanne päätellen vain seksiä..? ettei tarvitse joka viikko valloittaa uutta naista..? Voi vastata ihan realistisesti ;)

    • Hyvä kysymys, kieltämättä...
      En tietty voi sanoa muiden kuin omasta puolestani, mutta matkan varrelta on jäänyt kaikenlaista mukaankin, joten...
      Ensimmäinen syy parisuhteen haluamiselle on aina ollut se että sen yksilön kanssa viihtyy, siitä pitää, pitää tunteesta joka yhdessä olosta syntyy ja tottakai se seksi. Ei sitä lihan himoa ole ihan ajan kuluksi elikoille annettu, ihmisellekään...
      En kuitenkaan ikinä ole kysynyt itseltäni, etukäteen, kesken tai jäkikäteen, että miksi halusin sitä, mitä halusin siltä. Koko kysymys on lähtöjään väärin aseteltu, ellei kyseessä ole jonkinasteinen sosio/psykopaatti tahi muuten liian analyyttinen ihminen. Ja itse asiassa biologisen kellon syndrooma on tämän äsken mainitun käänteinen ilmentymä, sekin on tullut todennettua vuosien saatossa, luojan kiitos ei omalla kohdalla.
      En kyllä edes sairaalloisen analyyttisimmillä hetkilläni (niitä on riittänyt...) ole keksinyt muuta kuin haluavani sen toisen ihmisen, ja juuri sen nimenomaisen ihmisen, en sitä mitä se voisi antaa minulle, edustaa, helpottaa elämässäni tms.
      Minkä tahansa hyvä saa antimidaksen lailla muutettua scheisseksi jos se asia on pakko ymmärtää, analysoida puhki tai saada vastaus kysymykseen jolle ei ole vastausta. Ainoa vastaus on että ELÄ, millään muulla ei ole mitään väliä, vaikka rakastuisit naapurin eteisen jakkaraan.

    • Ei mikään, tai no ehkä se, että nainen hallisee parisuhdedynamiikkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe