Voinko kieltää vaimoa lähtemästä pikkujouluihin

sauli niinistö

Epäilen, että jos hän menee sinne niin työpaikan miehet juottavat hänet känniin ja vetävät ryhmässä häntä viikseen :0)

18

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Meisseli

      Pane Jenni rautoihin joulux saakka ja lähetä pakettina meille lahjax

    • Jos kyse on omasta vaimostasi, niin et. Muiden vaimojen kohdalla luonnollisestikin voit ja on suotavaakin.
      Esimiesasema saattaa auttaa tässä jonkin verran, tosin VTT ei ole saanut täysin yhteneviä tuloksia tästä tutkimuksissaan.

    • Sheivaa viikset, niin huoli poistuu.

      Eipä kestä kiittää. ;-)

      • Taas 3 hyvää syytä pysytellä sinkkuna.

        1. ei vaimoa joka juoksee pikkujouluissa.
        2. voit juosta itse pikkujouluissa.
        3. naiset juottavat sinut känniin ja pyytävät...suorastaan anovat vetämään vikseen.


      • Jee Jee
        modelli kirjoitti:

        Taas 3 hyvää syytä pysytellä sinkkuna.

        1. ei vaimoa joka juoksee pikkujouluissa.
        2. voit juosta itse pikkujouluissa.
        3. naiset juottavat sinut känniin ja pyytävät...suorastaan anovat vetämään vikseen.

        Jaaha ja sä olet aloittanut jo itsenäisyyspäivän juhlinnan.
        Ja päivää aikaisemmin; et varmasti ehdit juhlatunnelmaan mukaan!
        Hauskaa Itsenäisyyspäivää kaikille, huomenna.

        Tosin se itsenäisyys on jo menetetty, mut aina jokin syy löytyy miksi juhlia/juoda!

        Mihin mahdoinkaan laittaa taulukoukut...
        toi taulu pitäis ripustaa seinälle.


      • Jee Jee kirjoitti:

        Jaaha ja sä olet aloittanut jo itsenäisyyspäivän juhlinnan.
        Ja päivää aikaisemmin; et varmasti ehdit juhlatunnelmaan mukaan!
        Hauskaa Itsenäisyyspäivää kaikille, huomenna.

        Tosin se itsenäisyys on jo menetetty, mut aina jokin syy löytyy miksi juhlia/juoda!

        Mihin mahdoinkaan laittaa taulukoukut...
        toi taulu pitäis ripustaa seinälle.

        Modelli kirjoitti pikkujouluista eikä itsenäisyyspäivän juhlista.

        Ps. YYA-sopimus vaihtui lennossa EU:hun. Haluatko perustella, miten itsenäisyytemme oli suurempi Neuvostoliiton alaisuudessa?


      • Toljake

        Muuten, kumman viiksistä tässä puhutaan, se jäi vähän epäselväksi...


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Modelli kirjoitti pikkujouluista eikä itsenäisyyspäivän juhlista.

        Ps. YYA-sopimus vaihtui lennossa EU:hun. Haluatko perustella, miten itsenäisyytemme oli suurempi Neuvostoliiton alaisuudessa?

        Jotkut haluavat nähdä minut juuri sellaisena kuin haluavat...eikä siinnä todellisuus silloin merkitse mitään:D


      • Jee Jee
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Modelli kirjoitti pikkujouluista eikä itsenäisyyspäivän juhlista.

        Ps. YYA-sopimus vaihtui lennossa EU:hun. Haluatko perustella, miten itsenäisyytemme oli suurempi Neuvostoliiton alaisuudessa?

        Meillä tuskin silloin oli jäsenmaksuja liittovaltion tyyliin kuten nyt. Ollaan nettomaksajia EU:ssa, eikö?

        Tosin jäsenmaksut tuli maksuun silloi kun Neuvostoliitto kaatui.
        Jäivät velkaa suomalaisille, siis firmoille jotka olivat kauppasuhteessa sinne.
        Suomen valtio taas oli takuumiehenä niissä veloissa ja kansa maksoi... meni kai jotenkin näin? vai mitä?

        Neuvostoliitto saneli kyllä jonkinverran Suomen ulkopolitiikkaa... ja oli säädetty kaikenlaista YYA- sopimuksessa.

        Mutt LIITTOVALTIO ei silloin oltu, kuten nyt.
        ja tästä nykyisestä (paska) liitoksesta ei irti päästä sanomalla vain sopimus irti... tiedät varmasti!
        -vai tiedätkö? kerro toki mulle.

        Mä olen syntynyt 26vuotta sitten...joten mun muisti ei riitä aikaan jota multa kysyt.. lukea olen koittanut parhaan kykyny mukaan...mikä sekään ei niin loistava ole.

        Jep,
        ymmärsin kyllä et modelli kirjoitti pikkujouluista,
        mut huomenna on jo itsenäisyyspäiväkin.Juhlia riittää.

        Oikeastaan modelli sai vähän muutakin mun kiukkuani (matchomiehenä), jota en tässä ala eritteleen sen enempää.


      • Jee Jee
        modelli kirjoitti:

        Jotkut haluavat nähdä minut juuri sellaisena kuin haluavat...eikä siinnä todellisuus silloin merkitse mitään:D

        Hah hah,
        minä rokotin sun omien puheittes peruusteella sua.
        Tällä kertaa olit kyllä tavallaan sijaiskärsijä,
        mutt ihan taatusti sun arvostamalles tyypille!

        -"naiset juottavat sinut känniin ja pyytävät...suorastaan anovat vetämään vikseen."

        Oisko tossa repliikissäs jotain muijia loukkaavaa ja ehkä yleistykseen viittaavaa?
        Eiköhän sulla ole sen verran parkkiintunut nahka et kestät takaisin heitotkin!


      • Jee Jee kirjoitti:

        Meillä tuskin silloin oli jäsenmaksuja liittovaltion tyyliin kuten nyt. Ollaan nettomaksajia EU:ssa, eikö?

        Tosin jäsenmaksut tuli maksuun silloi kun Neuvostoliitto kaatui.
        Jäivät velkaa suomalaisille, siis firmoille jotka olivat kauppasuhteessa sinne.
        Suomen valtio taas oli takuumiehenä niissä veloissa ja kansa maksoi... meni kai jotenkin näin? vai mitä?

        Neuvostoliitto saneli kyllä jonkinverran Suomen ulkopolitiikkaa... ja oli säädetty kaikenlaista YYA- sopimuksessa.

        Mutt LIITTOVALTIO ei silloin oltu, kuten nyt.
        ja tästä nykyisestä (paska) liitoksesta ei irti päästä sanomalla vain sopimus irti... tiedät varmasti!
        -vai tiedätkö? kerro toki mulle.

        Mä olen syntynyt 26vuotta sitten...joten mun muisti ei riitä aikaan jota multa kysyt.. lukea olen koittanut parhaan kykyny mukaan...mikä sekään ei niin loistava ole.

        Jep,
        ymmärsin kyllä et modelli kirjoitti pikkujouluista,
        mut huomenna on jo itsenäisyyspäiväkin.Juhlia riittää.

        Oikeastaan modelli sai vähän muutakin mun kiukkuani (matchomiehenä), jota en tässä ala eritteleen sen enempää.

        Siihen maailman aikaan asuntolainani korko oli keskimäärin 15%, nyt se on keskimäärin 1,5%. Minä säästän nettona 300€ joka kuukausi. Se on aika paljon verrattuna EU:n maksuihin.

        Puhumattakaan turvallisuuspolitiikasta. Mukavaahan vissiin olisi olla ukrainalaisten kanssa samoissa housuissa.


      • Viva Fidel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Siihen maailman aikaan asuntolainani korko oli keskimäärin 15%, nyt se on keskimäärin 1,5%. Minä säästän nettona 300€ joka kuukausi. Se on aika paljon verrattuna EU:n maksuihin.

        Puhumattakaan turvallisuuspolitiikasta. Mukavaahan vissiin olisi olla ukrainalaisten kanssa samoissa housuissa.

        Ratikka taas Rolexsanterin propagandapaskaa murjuoamassa

        pelkää, että Putin tulee ja nappaa rippilahjakellon, Leijona merkkisen


      • tätä mietin
        Toljake kirjoitti:

        Muuten, kumman viiksistä tässä puhutaan, se jäi vähän epäselväksi...

        Niinpä, Saulin vai Jennin, ylä- vai alaviiksistä?


      • Jee Jee
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Siihen maailman aikaan asuntolainani korko oli keskimäärin 15%, nyt se on keskimäärin 1,5%. Minä säästän nettona 300€ joka kuukausi. Se on aika paljon verrattuna EU:n maksuihin.

        Puhumattakaan turvallisuuspolitiikasta. Mukavaahan vissiin olisi olla ukrainalaisten kanssa samoissa housuissa.

        Voihan rouvan pieksut!
        Tajuatko ettei mua nyt kiinnosta asuntolainojen korot!
        Asuntoni vuokra lähinnä tässä tilanteessa... ja ruokarahan ansainti mahdollisuus,
        jotten ole toisten armoilla.

        Haluan elättää itse itseni. Joskus hamassa tulevaisuudessa sitten haaveilen omistusasunnosta.

        Omistamalla asuntoni itse, säästän lopulta asumiskustannuksissa ja jää ehkä vähän rahaa sit muuhunkin.Tällä hetkellä maksan kyllä tarpeeksi sille EU:n ketaleelle sellaista rahaa jolla tätä maata kehittäis ihan eri suuntaan- oikeaksi hyvinvointi valtioksi!
        Nyt tätä ajetaan kiihtyvällä vauhdilla alas.

        Siis mistä turvallisuuspolitiikasta?

        Jos Putin tulee rajan yli, niin ollaan kuule ihan yksin pullikoimassa vastaan jos pullikoidaan.
        EU ei taatusti korviaan lotkauta, ainoastaan panevat kauppasaartoon ja kovat sangtiot määräävät meille; kun veljeillään Venäjän kanssa!!

        Niin ettei me mahduta edes Ukrainan pöksyihin, Ukraina on tarpeeksi kaukana: Saksasta, Ranskasta ja IsoBritanjasta jotta voivat hyvin ottaa kantaa Ukrainan puolesta!
        Eivät saksalaiset niin tyhmiä ole et omalle takapihalleen tulisivat selkäänsä ottamaan. (Suomeen)

        Putinkin tietää sen;" ettei haukkuva koira pure" ja kyllä
        ääntä maailmaan mahtuu.

        Kauppasaarto ehkä saa jotain aikaseksi, venäläiset (kansa) hermostuu todella, silloin Putininkin pallit saattaa olla vaarassa.

        Siis joku hänen "kenraalinsa" haastaa hänet, tai sitten tosiaan tulevat yhtenä miehenä porukalla yli rajan hakemaan "juustonsa" ja "jukurttinsa"!

        Sen kansan luonne ja filosofia on eri kuin meillä...
        ulkopuolisena vaikea ymmärtää.

        Mulla ei hirveesti viel kokemusta elämästä...vaik ikää jo hieman onkin.
        Katkaisen vasta "napanuoraa" vanhempiini, joten saatan olla vähän naivi. (ehkä)


      • Jee Jee kirjoitti:

        Voihan rouvan pieksut!
        Tajuatko ettei mua nyt kiinnosta asuntolainojen korot!
        Asuntoni vuokra lähinnä tässä tilanteessa... ja ruokarahan ansainti mahdollisuus,
        jotten ole toisten armoilla.

        Haluan elättää itse itseni. Joskus hamassa tulevaisuudessa sitten haaveilen omistusasunnosta.

        Omistamalla asuntoni itse, säästän lopulta asumiskustannuksissa ja jää ehkä vähän rahaa sit muuhunkin.Tällä hetkellä maksan kyllä tarpeeksi sille EU:n ketaleelle sellaista rahaa jolla tätä maata kehittäis ihan eri suuntaan- oikeaksi hyvinvointi valtioksi!
        Nyt tätä ajetaan kiihtyvällä vauhdilla alas.

        Siis mistä turvallisuuspolitiikasta?

        Jos Putin tulee rajan yli, niin ollaan kuule ihan yksin pullikoimassa vastaan jos pullikoidaan.
        EU ei taatusti korviaan lotkauta, ainoastaan panevat kauppasaartoon ja kovat sangtiot määräävät meille; kun veljeillään Venäjän kanssa!!

        Niin ettei me mahduta edes Ukrainan pöksyihin, Ukraina on tarpeeksi kaukana: Saksasta, Ranskasta ja IsoBritanjasta jotta voivat hyvin ottaa kantaa Ukrainan puolesta!
        Eivät saksalaiset niin tyhmiä ole et omalle takapihalleen tulisivat selkäänsä ottamaan. (Suomeen)

        Putinkin tietää sen;" ettei haukkuva koira pure" ja kyllä
        ääntä maailmaan mahtuu.

        Kauppasaarto ehkä saa jotain aikaseksi, venäläiset (kansa) hermostuu todella, silloin Putininkin pallit saattaa olla vaarassa.

        Siis joku hänen "kenraalinsa" haastaa hänet, tai sitten tosiaan tulevat yhtenä miehenä porukalla yli rajan hakemaan "juustonsa" ja "jukurttinsa"!

        Sen kansan luonne ja filosofia on eri kuin meillä...
        ulkopuolisena vaikea ymmärtää.

        Mulla ei hirveesti viel kokemusta elämästä...vaik ikää jo hieman onkin.
        Katkaisen vasta "napanuoraa" vanhempiini, joten saatan olla vähän naivi. (ehkä)

        Nuori ihminen, vanhat ajatukset.


      • Jee Jee
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Nuori ihminen, vanhat ajatukset.

        Kiitos suuremmoisen selventävästä ja pitkästä sekä perustellusta vastauksestasi.

        Näinhän minä opinkin hyvin ymmärtämään erilaisia ajattelutapoja ja mielipiteitä. =))

        Muuten onko "setä" kuullut sanonnan: "et vanha tapa on usein parempi, kuin pussillinen uusia!"

        Näin luodaan keskusteluja aiheesta kuin aiheesta
        ja eri näkökannat tulevat tarkkaan punnituiksi.

        Jotain samankaltaista teissä kahdessa jäärässä on;
        nimittäin Putinissa ja ratikassa.
        Minä sanoin näin ja minä olen oikeassa..eikä minun tarvitse asiasta keskustella enempää. PISTE:


    • runontajaff o

      Kadetit ovat aika velikultia.

    • määmy

      No no Sale, alkaaks ikä painaa? Ikä e oo syy kahlita vaimoo nyrkin ja hellan väliin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe