lauvantaimaksamakkarakäänteisgallup,

murriperkele

10

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riman alitus...

      1. ? et
      2. ? kysynyt
      3. ? näissä
      4. ? yhtään
      5. ? mitään
      6. ? turha
      7. ! gallup
      8. ? kuten
      9. ? myös
      10. ? sinäkin
      10,5. ? olet

    • runontaja off

      1. ? Maksamakkara ei ole hyvää kuin leivän päällä
      2. ? Minä säälin meitä palstalaisia, koska joudumme elämään kanssani
      3. ? Nuotioon tippunut makkara maistuu tuhkalta, hiileltä ja palaneelta
      4. ? En tule viettämään erikoisemmin itsenäisyyspäivää. Korkeintaan siivoten
      5. ? Todennäköisesti katson osan tuntematonta sotilasta
      6. ? Myös Linnan juhlia
      7. ! Kyllä, YLE tuhlaa nyt aivan liikaa rahaa, kun on taattu lypsylehmä
      8. ? Kallupit todella piristää palstaa
      9. ? Letut on hyvä kääntää pannulla, muuten toinen puoli jää aa'aksi
      10. ? Sadetta lupasivat
      10,5. ? Hrrrr! https://www.youtube.com/watch?v=OSHaVH9HhfI

    • 1. ? et...two tree
      2. ? kysynyt ei tieltä eksy
      3. ? näissä häissä ei sitten nussita morsiainta
      4. ? yhtään hutsua et nai meidän sängyssä
      5. ? mitään en oo ottanut
      6. ? turha ei ole kuin jumalaa kiittäminen
      7. ! gallup on sun perseessä
      8. ? kuten kaikkien jotka eivät ole rekannut itseään
      9. ? myös hepatiitti on vaarallinen maksalle
      10. ? sinäkin olet avuton edessäni
      10,5. ? olet parsa

    • määmy
    • Self-made gallup:.!1

      1. ? Miks piimä on niin kallista????
      2. ? Miks autos pitää olla neljä rengasta eikö kolmella muka pärjää
      3. ? Täällä asunnossa on joku pölykoira joka jättää pölyä jälkeensä
      4. ? Kiitos kysymästä nyt pierettää oikein lujaa PRÖÖÖÖÖööööööttttTTTT
      5. ? Nyt tuloo telkasta Ne jyrää meitin
      6. ? En ole ollenkaan vakuuttunut tuosta suomalaisen ei kuulu maksaa turistien sosiaalilomailua maassamme kehdosta hautaan
      7. ! Aivan olen samaa mieltä miksei YLE FST:tä saada millään lopetetuksi
      8. ? Se on todellakin ikävä kävellä kun on astunut ruosteiseen viiden tuuman naulaan
      9. ? Vain hyvin höyrytetyt höyrymakkarat kelpaa nykyään ei höyrytetä kunnolla mitään
      10. ? Miksi tokmannissa jo kaksi asiakasta saa aikaan täysin ylivoimaisen jonomuodostuksen josta kassa ei selviä
      10,5. ? Miksi Alberto Balsam hiustenpesuainetta ei oo kaupassa

      har!1

      .

    • Ääk, alkoi tehdä vimmatusti mieli maksamakkaraa.. :/

      1. pipareita leivottiin ja koristeltiin, jos vielä sais joulukortit väännettyä.
      2. Jayne Anne Phillipsin uusin ja wiener-nougat-suklaata, en tosin ole kirjoittanut pukille vielä.
      3. vois kokeilla tehdä kuuman karpalo-omena(siideri)-boolin, tai sit ihan perinteistä punkku-glögiä.
      4. Ei yhtään ostettua lahjaa vielä.
      5. Tämä juttu ainakin :

      http://www.demari.fi/politiikka/uutiset/26274-tietokirjailija-risto-isomaen-hurja-varoitus-kansanedustajille-fennovoima-aanestyksen-alla-olen-pahoillani-etta-lahetan-taman-viestin-vasta-nyt

      6. Veikkaan, että helikoperilla
      7. Mainiota että on palannut, nyt keität hänelle riisipuuroa viidellä mantelilla ja laitat kaljapullon kouraan.Hajuhaittaan en osaa sanoa, viihtyiskö teidän komerossa, eiks se siellä ole ollut ennenkin?
      8. Ehkä wanhan ajan joulumarkkinoille?
      9. Jos ei paras, niin parhaimpia, Miami vicet ei kolahtannu:
      https://www.youtube.com/watch?v=b9W5lQNFb-M



      10. Jos joku sanois : jeespoks pallinaama :(
      10, 5 Juu, oikein mukava. Kiitos samoin!

    • tätähän vois tehdä useemminkin,

      mun suhde maksamakkaraan on vähä sama ku viikunoihin ja oliiveihinki,
      välillä niitä on vaan pakko saaha, mut sit menee helposti kuukausiakin ettei niitä tee ollenkaan mieli,

      tän ketjun vastauksien myötä mulla on selittämätön himo nuotiolla paistettua makkaraa kohtaan,
      poden huonoa omaatuntoa et omat joululahjasysteemit jää taas kerran viime tinkaan (se joulu on kuitenkin joka vuosi, ei sen pitäisi tulla yllätyksenä..)
      mut sentään jorgos voi paksusti, annoin sille kaljapullon mistä etiketin reuna vähän repsottaa, nyt sillä on viihdykettä koko illaksi ja ehkä unohtaa sen pettymyksen ku ei päässytkään linnan juhliin sisään,

    • 1. ? - Tässä olisi tarkoitus alkaa piparien paistohommiin, taikina on valmiina. Välinevarustelu on vähän kesken.

      2. ? - Katselin linnanjuhlia areenalta, Rva Jenni Haukion vaaleansininen puku sopi hänelle upeasti. Hyvä värivalinta. Tyylikäs ja edustava.

      3. ? - Jos nyt on ihan pakko valita paras, niin Jaana Pelkosen vihreä mekko ja kokonaisuus oli upea.

      4. ? - Linnan juhlissa miehistä Elastinen oli komein. Tom Fordin puku istui Elalle täydellisesti. Wau!

      5. ? - Meillä oli 2 kynttilää ikkunalla, hyvää ruokaa ja kaunis pöydän kattaus. Ei muuta.

      6. ? - Sitruunalla ja tillillä maustettua uunilohta, perunaa, vihanneksia. Juomana valkoviiniä ja vettä. Jälkkäriksi olisi ollut sokerikuorrutettuja muffinsseja, itselle riitti pari palaa tummaa suklaata.

      7. ! - Vinkkaatko sille teidän Jorgokselle, sen joulukortit on tänä vuonna myöhässä. Yleesä ne tulee ajoissa jo elokuussa. :)

      8. ? - Joulumieli tulee siitä, kun saa väsätä (omaan tahtiin) kaikkea kivaa. Tunnelma lähtee joululauluista, koristelusta, lahjojen paketoinnista, hyvästä ruoasta ja juomasta. Läheisistä ihmisistä.

      9. ? - Kaulin löytyi, nyt pääsen piparien paistoon. Se on harvoin käytössä, korkeintaan pari kertaa vuodessa. Muuten se on hyvässä tallessa, ei vaan aina jaksa muistaa, että missä?

      10. ? - Minttuteetä kupissa
      10,5. ? - Hauska kysely, kiitos :)

      Taustalla soi tämä.
      https://www.youtube.com/watch?v=AO9rykxaFiM

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe