mitä miehet meinaa tämmöisellä

tällasta

Jos miehen ystävä sanoo, että niin ''Liisa'' (keksitty nimi yllättävästi, koska omaani en tohdi käyttää) se ottaa ''Pete'' sut joku kerta vielä kun sä sitä vähiten odotat.

Tämä Pete on tunteensa tavallaan paljastanut, mutta itse en ole suoraan sanonut. Nauttinut vaan kevyestä flirtistä.

Niin, että mitä tämmöisestä lausahduksesta pitäisi ymmärtää?

Onko tarkoitus osoittaa Peten olevan edelleen kiinnostunut? Vai oliko tämä huomautua, että muutkin on huomannut minun olevan kiinnostunut Petestä?

Vai eikö tällaisella ole mitään väliä? Väitän tämän Peten ajattelevan, ettei koskaan onnistu saamaan minua itselleen, sillä puhuu aina siihen suuntaan vihjailevasti..

10

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runontaja off

      Pete on sinusta kiinnostunut.

    • KylNäinO

      Tämä tarkoittaa sitä että olette täysiä vajukkeja koko porukka. Lopettakaa venkslaaminen ja kysykää suoraan toisiltanne mitä mielessä liikkuu. Sillä siitä selviää. Menisitte kotionne kasvamaan saatanan ääliöt.

    • Tilaisuus menee ohi?
    • Pete on avaruudesta!

      • Niskavuoren emäntä

        Modelli on Kampin palvelutalosta!


    • Niskavuoren emäntä on perseestä!

    • ufo kaappaus

      Oletko sä vähän höntti ja se halus vedättä?
      Meinasko se että tuo tuo romanttista höntittämistä?
      Ehkä jopa lämmittelee sua?

      Ehkä Pete jahkailee ja sen kaveri haluaa pitää mahdollisuudet auki-
      palvelus kaverille?

      Ehkä Pete on niin ujo, että se ei uskalla ja sen kaveri petaa polkua sille?

      Mietippä omalle kohdalle. Jos sun kaveri Paula olisi kiinostunut Mikko-Petteristä niin kävisitkö sä vihjailemassa Mikko-Petterille, että "Kyllä se Paula sut vielä nappaa kun vähiten odotat...oota vaan siinä rauhassa pari sataa vuotta"

      sittenkö Mikko-Petteri päästää kujertavaa naurua ja läpsäyttää sua
      "höpsis ...hööööh, älä siinä viitti.."

      • Jee Jee

        Tää pelasti päiväni...parhaat naurut pitkään aikaan.
        Ufo kaappaus on selvästi elokuva alalta....

        Mieleen tuli elokuva: Komisario Palmun erehdys.
        Etsivä Kokki joka lauloi kapakissa sen "Silmät tummat" pikku hiprakassa.
        Samainen Kokki kun teki näitä erilaisia teorioita: "kuka murhaaja saatais olla?" jossain näistä Palmu elokuvis.

        Nikkel:"Ufo kaappaus" saman tapaiset mietteet....
        "tai sit se vois olla näin et...."

        Niin mietippä tätä..mä en ainakaan jää miettimään.
        Mun uus tietsikka on nyt mulla, vaihtoivat koko koneen
        eivät korjanneet kärähtänyttä.
        Pitäkää hauskaa..niin minäkin.


    • se "Liisa"
    • Peteistä ei koskaan tiedä, ne kun on vähän "petejä". :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe