Haluisin jakaa tämän teille
11
68
Vastaukset
moraalinvartija kirjoitti:
Kyllä sitä kerkeää myöhemminkin.
Mies saa tekonivelen polveen sen takia että on painanut kaasua ja nainen siksi että on painanut jarrua.
moraalinvartija kirjoitti:
Kyllä sitä kerkeää myöhemminkin.
Noin sanoi aikoinaan kummipoikani äitikin kun 19-vuotiaana pamahti paksuksi. Kirkkain silmin ilkkui, että kun minä ja silloinen avovaimoni hoidetaan lapsia kotona, niin hän jälleen bilettää nuorkkaana keski-ikäisenä.
Kommentti nauratti silloin ja naurattaa edelleenkin, kun kummipoika on 23-vuotias. ;-)
Ps. Nuoruus ei tule takaisin ja elämätöntä elämää ei voi elää.- lexus
modelli kirjoitti:
Mies saa tekonivelen polveen sen takia että on painanut kaasua ja nainen siksi että on painanut jarrua.
Olet kyllä uskomaton noiden heittojesi kanssa, oletko koskaan miettinyt rikastua noilla.
Ratikkakuski kirjoitti:
Noin sanoi aikoinaan kummipoikani äitikin kun 19-vuotiaana pamahti paksuksi. Kirkkain silmin ilkkui, että kun minä ja silloinen avovaimoni hoidetaan lapsia kotona, niin hän jälleen bilettää nuorkkaana keski-ikäisenä.
Kommentti nauratti silloin ja naurattaa edelleenkin, kun kummipoika on 23-vuotias. ;-)
Ps. Nuoruus ei tule takaisin ja elämätöntä elämää ei voi elää.kuka havittelee nuoruutta takaisin, ehei kyllä myöhemmin kerkeän.
en ole kenenkään vanhemman nähnyt että vähentäisi menoa.modelli kirjoitti:
Mies saa tekonivelen polveen sen takia että on painanut kaasua ja nainen siksi että on painanut jarrua.
Tekonivelethän ei pysäytä menoa.
lexus kirjoitti:
Olet kyllä uskomaton noiden heittojesi kanssa, oletko koskaan miettinyt rikastua noilla.
Ei tarvitse, koska olen jo rikas....tosin voisin moiset hilut ohjata hyväntekeväisyyteen.
https://www.youtube.com/watch?v=ne4iK1yHlA4
otan city boyn ja korotan sitä helsingillä,
niinku,jatketaan teuvo lomaanisella,
https://www.youtube.com/watch?v=98B6YkqVCLM
"Megalomaanista, Teuvo Lomanista, ulostuloaukosta ryömin, aavistan pahaa."
nää on näitä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502
