On aika listata meidät palstan ATM-vähäpoikavätykset. Keitä listalle kuuluu meikäläisen lisäksi?
Joulun lähestyessä
16
80
Vastaukset
- mikä/kuka on
ATM
Joku kuuluisuus sanoi kerran, että on kunnia-asia kun joku alkaa toista imitoimaan. Kertoo imotoian arvostavan henkilöä, ketä imitoi.
modelli kirjoitti:
Vähäpoikuus on muotia tänä Jouluna, joten aijon kiilata listan kärkeen.
Äläpäs etuile!
modelli kirjoitti:
HILJAA! MINÄ OLEN keksinyt käsitteen *vähäpoika.
Äläpäs huuda tai tukinikkini tulevat ja vetävät pataan!
Ratikkakuski kirjoitti:
Äläpäs huuda tai tukinikkini tulevat ja vetävät pataan!
Ai no sit mä oon hiljaa...sä voitit:D
modelli kirjoitti:
Ai no sit mä oon hiljaa...sä voitit:D
Jonon viimeisenä, kultaisen kruunun saan
runontaja kirjoitti:
Jonon viimeisenä, kultaisen kruunun saan
Täällä on oudon hiljaista, toivottavasti tukinikki pyllynhaistelijoille pedareille ei ole sattunut mitään vakavaa:D
modelli kirjoitti:
Täällä on oudon hiljaista, toivottavasti tukinikki pyllynhaistelijoille pedareille ei ole sattunut mitään vakavaa:D
Varmaan sukulainen tuli kylään ja leikkivät kilttiä sen aikaa, kun äiti siivoaa, laittaa ruokaa ja poistuu rappukäytävään.
runontaja kirjoitti:
Varmaan sukulainen tuli kylään ja leikkivät kilttiä sen aikaa, kun äiti siivoaa, laittaa ruokaa ja poistuu rappukäytävään.
Tai jos sille on tullut BMW X6:sen kokoiset peräpukamat, eikä tämän takia voi istua koneella....tämäkin on oikeastaan sellainen kestävyyslaji, jos on huono peruskunto, niin voi väsähtää tähän palstailuun?
modelli kirjoitti:
Tai jos sille on tullut BMW X6:sen kokoiset peräpukamat, eikä tämän takia voi istua koneella....tämäkin on oikeastaan sellainen kestävyyslaji, jos on huono peruskunto, niin voi väsähtää tähän palstailuun?
Kannattaa harrastaa ratsastusta hevosella ja takamus kestää
https://www.youtube.com/watch?v=5tZpBKvd674runontaja kirjoitti:
Kannattaa harrastaa ratsastusta hevosella ja takamus kestää
https://www.youtube.com/watch?v=5tZpBKvd674Ei pyllynhaistelijapedaripalstailijaa voi päästää maneesille, se sais kuitenkin lähestymiskiellon hevosiinkin.
modelli kirjoitti:
Ei pyllynhaistelijapedaripalstailijaa voi päästää maneesille, se sais kuitenkin lähestymiskiellon hevosiinkin.
Heillä varmaan on jo sellainen
runontaja kirjoitti:
Heillä varmaan on jo sellainen
pyllynhaistelijapedaripalstailija sai lähestymiskiellon itseensä
modelli kirjoitti:
pyllynhaistelijapedaripalstailija sai lähestymiskiellon itseensä
Jotkut taas vaatii, että heidän pieroaan haistellaan
https://www.youtube.com/watch?v=1TqIdBTFBiI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437