tässä on vasta miesten mies!

ohhoh....

No siis modelli on pelkkä pullasuti tähän verrattuna. Multinikki kielivirtuoosimme jää taiteelliselta tasoltaan kauas taakse. Kitaransoittelijat jäävät nuolemaan näppejään. Runontajalla vois olla jotain vastaavaa iskeä framille, ehkä...

Mutta olen mykistynyt tästä: http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014121918942046_fd.shtml

10

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfhbgfxjn

      Ai jaa. Säkin vaadit huomioo härskein kuvin. Olet porno, mut se vaan tekee sinusta vastenmielisen modellin kuvaan verrattuna. Mene tumputtamaan ja roiskimaan tuhkaspermaas helvettiin!

      • oi,

        taide on monille täysin käsityskyvyn yläpuolella, sääli...


    • profiilikuvani on maalattu naapurin rouvan alakarvoituksesta tehdyllä siveltimellä :)

    • sitä mää vaan mietin, kun itse käytän tarkempien yksityiskohtien tekemiseen tussia jonka kärki on halkaisijaltaan 0,2 millimetriä..
      ja tällä hetkellä pienin öljyvärisivellin mitä pöytälaatikosta löyty oli numeroa 2 (eli siinä 3-4mm leveä, silmämääräisesti mitattuna,)

      kun nyt tuonkin linkin maalauksessa varsinkin kasvot oli varsin pienillä yksityiskohdilla tehty,

      et varsin terävä kalu..

    • LÄPÄ LÄPÄ mä maalaan 3D kuvaa kiveksilläni.... ja silmät kiinni.

      • Jee Jee

        Sorry modelli, mut mua naurattaa toi sun vastaus.

        Kun mieleen tulee väkisinkin leveä poskinen rehevä maalaisisäntä
        eikä diskoissa roikkuva parkettien partaveitsi. =))

        Ei sikseen et isäntämiehissä mitään vikaa olisi.

        Mulla ei ole käsitystä mistä trolli tällä kertaa riehaantui,
        mut nimissäni on taas kaiken näköistä soopaa levitetty.


      • Jee Jee kirjoitti:

        Sorry modelli, mut mua naurattaa toi sun vastaus.

        Kun mieleen tulee väkisinkin leveä poskinen rehevä maalaisisäntä
        eikä diskoissa roikkuva parkettien partaveitsi. =))

        Ei sikseen et isäntämiehissä mitään vikaa olisi.

        Mulla ei ole käsitystä mistä trolli tällä kertaa riehaantui,
        mut nimissäni on taas kaiken näköistä soopaa levitetty.

        Kaikki mainonta on tervetullutta, jos olisin joskus maininnut olevani homo, niin nyt minua varmaan haukuttaisiin läskiposki heteroksi.

        ps. mä maalaan poskillani myös naisten sisäreisiin sydämmen kuvia.


      • Ou JEA:.!1#%?+
        Jee Jee kirjoitti:

        Sorry modelli, mut mua naurattaa toi sun vastaus.

        Kun mieleen tulee väkisinkin leveä poskinen rehevä maalaisisäntä
        eikä diskoissa roikkuva parkettien partaveitsi. =))

        Ei sikseen et isäntämiehissä mitään vikaa olisi.

        Mulla ei ole käsitystä mistä trolli tällä kertaa riehaantui,
        mut nimissäni on taas kaiken näköistä soopaa levitetty.

        .

        "Saako täällä sanoa *Maximum JEE*"

        har!11

        .


    • Sonne

      Eikö Jackson Pollock jo tehnyt tuon - roiskien.

      (naurua)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe