No siis modelli on pelkkä pullasuti tähän verrattuna. Multinikki kielivirtuoosimme jää taiteelliselta tasoltaan kauas taakse. Kitaransoittelijat jäävät nuolemaan näppejään. Runontajalla vois olla jotain vastaavaa iskeä framille, ehkä...
Mutta olen mykistynyt tästä: http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014121918942046_fd.shtml
tässä on vasta miesten mies!
10
293
Vastaukset
- dfhbgfxjn
Ai jaa. Säkin vaadit huomioo härskein kuvin. Olet porno, mut se vaan tekee sinusta vastenmielisen modellin kuvaan verrattuna. Mene tumputtamaan ja roiskimaan tuhkaspermaas helvettiin!
- oi,
taide on monille täysin käsityskyvyn yläpuolella, sääli...
profiilikuvani on maalattu naapurin rouvan alakarvoituksesta tehdyllä siveltimellä :)
sitä mää vaan mietin, kun itse käytän tarkempien yksityiskohtien tekemiseen tussia jonka kärki on halkaisijaltaan 0,2 millimetriä..
ja tällä hetkellä pienin öljyvärisivellin mitä pöytälaatikosta löyty oli numeroa 2 (eli siinä 3-4mm leveä, silmämääräisesti mitattuna,)
kun nyt tuonkin linkin maalauksessa varsinkin kasvot oli varsin pienillä yksityiskohdilla tehty,
et varsin terävä kalu..LÄPÄ LÄPÄ mä maalaan 3D kuvaa kiveksilläni.... ja silmät kiinni.
- Jee Jee
Sorry modelli, mut mua naurattaa toi sun vastaus.
Kun mieleen tulee väkisinkin leveä poskinen rehevä maalaisisäntä
eikä diskoissa roikkuva parkettien partaveitsi. =))
Ei sikseen et isäntämiehissä mitään vikaa olisi.
Mulla ei ole käsitystä mistä trolli tällä kertaa riehaantui,
mut nimissäni on taas kaiken näköistä soopaa levitetty. Jee Jee kirjoitti:
Sorry modelli, mut mua naurattaa toi sun vastaus.
Kun mieleen tulee väkisinkin leveä poskinen rehevä maalaisisäntä
eikä diskoissa roikkuva parkettien partaveitsi. =))
Ei sikseen et isäntämiehissä mitään vikaa olisi.
Mulla ei ole käsitystä mistä trolli tällä kertaa riehaantui,
mut nimissäni on taas kaiken näköistä soopaa levitetty.Kaikki mainonta on tervetullutta, jos olisin joskus maininnut olevani homo, niin nyt minua varmaan haukuttaisiin läskiposki heteroksi.
ps. mä maalaan poskillani myös naisten sisäreisiin sydämmen kuvia.- Ou JEA:.!1#%?+
Jee Jee kirjoitti:
Sorry modelli, mut mua naurattaa toi sun vastaus.
Kun mieleen tulee väkisinkin leveä poskinen rehevä maalaisisäntä
eikä diskoissa roikkuva parkettien partaveitsi. =))
Ei sikseen et isäntämiehissä mitään vikaa olisi.
Mulla ei ole käsitystä mistä trolli tällä kertaa riehaantui,
mut nimissäni on taas kaiken näköistä soopaa levitetty..
"Saako täällä sanoa *Maximum JEE*"
har!11
.
- Sonne
Eikö Jackson Pollock jo tehnyt tuon - roiskien.
(naurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438