Mikä on tärkeintä siinä henkilössä jonka kanssa jaat vuoteesi?
He-hee! :-)
Mikä on tärkeintä kumppanissa?
37
181
Vastaukset
- se ettei
pylly haise (kuten murrilla haisee) ja että ei ole hippi (kuten murri on)
- Ratikkakuski.
Aivan, murriperkele on ruma mutta mukava nainen,
He-hee! :-) noh, maapallon väkiluku on siinä reilut seittemän miljardia
et jos sulle tärkeintä kumppanissa on ettei se ole yks tietty henkilö
nii sulle jää vielä se reilut seittemän miljardia miinus yks
maailma on sun karkkikauppa, ei muuta ku valitsemaan..
(ja haistelemaan, osa niistä tosin voi olla myös hippejä)
- exmex off
En jaa vuodetta, vaan Skypen kumppanin kanssa. :)
se et sen kanssa myös arki sujuu
ja et huumorintajut käy yksiin,
kuten myös odotukset parisuhteelta ja elämältä yleensä,
ja onhan se tietysti perkeleen seksikäs
mur- Ratikkakuski.
Kumpi teistä on helpompi ihmisenä?
He-hee! :-) Ratikkakuski. kirjoitti:
Kumpi teistä on helpompi ihmisenä?
He-hee! :-)örr..
nyt pistit pahan,
en kyl nyt äkkiseltään lähtis suosittelemaan kumpaakaan,
niinku,
Riittävän samanlaiset elämän arvot, riittävästi yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Ulkonäkö, joka miellyttää tavalla tai toisella. Luonteiden ja huumorintajun riittävä yhteensopivuus. Seksuaalinen yhteensopivuus. Taikasana näköjään on siis -riittävä-. Mutta se se on. Olis tylsää, jos kumppani olisi itsen kopio. Mutta liian jännittävää, jos täysi vastakohta.
- ...
että se on olemassa
- ollaan toisillemme
Mun mielestä tämä oli paras vastaus.
- Ryccä lööv :.&%¤!+
.
Venäjän kansalaisuus
har1!
. Rehellisyys. Omana itsenään oleminen.
- tina kaufman
et ole enään hauska :(
tina kaufman kirjoitti:
et ole enään hauska :(
Ei ole tarkoituskaan olla. Ei ole palstakaan enää hauska ollut pitkään aikaan.
Että se henkilö on siinä lähellä ja sen kanssa on kaikin puolin hyvä olla.
modelli kirjoitti:
Osaa raudoittaa:D
Jaa, vuoteessa vai? Sitähän tässä kysyttiin.
Noh, miten sen nyt ottaa. Kai silläkin taidolla on tarkoituksensa. EOS.tosi..typy kirjoitti:
Jaa, vuoteessa vai? Sitähän tässä kysyttiin.
Noh, miten sen nyt ottaa. Kai silläkin taidolla on tarkoituksensa. EOS.Sitähän tässä kysyttiin, niin mä ainakin ton tajusin. Hyvistä raudoittajista on aina pulaa:D Mononen on paras laudoittaja mitä meikäläinen tuntee...tulee homma kuin homma hoidettua ja aina on kahvit päälle.
modelli kirjoitti:
Sitähän tässä kysyttiin, niin mä ainakin ton tajusin. Hyvistä raudoittajista on aina pulaa:D Mononen on paras laudoittaja mitä meikäläinen tuntee...tulee homma kuin homma hoidettua ja aina on kahvit päälle.
Liisankadulla on ainakin pisnekset pyörineet hyvin. Firmahan on vieläkin pystyssä ja voi hyvn. Oletan että se on stadin paras Mononen. Omakohtaisia kokemuksia asian tiimoilta ei ole.
Suosituksia raudoittajista en voi antaa, en tunne yhtäkään. Sorry.
:)
Sinulta on epähuomiossa unohtunut vastata ap:n kysymykseen. "Mikä on tärkeintä siinä henkilössä jonka kanssa jaat vuoteesi?"- ilyt
modelli kirjoitti:
Sitähän tässä kysyttiin, niin mä ainakin ton tajusin. Hyvistä raudoittajista on aina pulaa:D Mononen on paras laudoittaja mitä meikäläinen tuntee...tulee homma kuin homma hoidettua ja aina on kahvit päälle.
HHAAAAHHAHAHA oot ihana, en ole tarvinnut masennuslääkeitä sen jälkeen kun aloin seuraamaan sinun kirjoituksia!
tosi..typy kirjoitti:
Liisankadulla on ainakin pisnekset pyörineet hyvin. Firmahan on vieläkin pystyssä ja voi hyvn. Oletan että se on stadin paras Mononen. Omakohtaisia kokemuksia asian tiimoilta ei ole.
Suosituksia raudoittajista en voi antaa, en tunne yhtäkään. Sorry.
:)
Sinulta on epähuomiossa unohtunut vastata ap:n kysymykseen. "Mikä on tärkeintä siinä henkilössä jonka kanssa jaat vuoteesi?"Ai niin, joskus innostun aiheesta sen verran paljon, että kysymys unohtuu. Mikä oli kysymys? Mut vastaan et..CLIK! ja sen jälkeen voit kaiken unhoittaa.
tosi..typy kirjoitti:
Liisankadulla on ainakin pisnekset pyörineet hyvin. Firmahan on vieläkin pystyssä ja voi hyvn. Oletan että se on stadin paras Mononen. Omakohtaisia kokemuksia asian tiimoilta ei ole.
Suosituksia raudoittajista en voi antaa, en tunne yhtäkään. Sorry.
:)
Sinulta on epähuomiossa unohtunut vastata ap:n kysymykseen. "Mikä on tärkeintä siinä henkilössä jonka kanssa jaat vuoteesi?"Ja kuka toi Friman on joku Harjakaisen apuri?
modelli kirjoitti:
Ja kuka toi Friman on joku Harjakaisen apuri?
Mikä Friman, siinä lukee Firman!!! Tällä kertaa ei tullut kirjoitusvirhettä, mikä jo sinänsä on iso yllätys.
Harjakainen on se tonttu-ukko, joka hiippailee näin joulun alla.ilyt kirjoitti:
HHAAAAHHAHAHA oot ihana, en ole tarvinnut masennuslääkeitä sen jälkeen kun aloin seuraamaan sinun kirjoituksia!
Hyvä jos olen tuonut jotain hyvää, yleensä sitä saa vaan kuraa tai paskaa pallauteeta, Mutta voi olla, että Orion haastaa minut kohta oikeuteen valelääkärin toimista:D Tai evira jostain muusta mitä ei ole vielä edes keksitty!
tosi..typy kirjoitti:
Mikä Friman, siinä lukee Firman!!! Tällä kertaa ei tullut kirjoitusvirhettä, mikä jo sinänsä on iso yllätys.
Harjakainen on se tonttu-ukko, joka hiippailee näin joulun alla.Napi Napi ooot sokee tai sitten turhan jäykkä.
modelli kirjoitti:
Napi Napi ooot sokee tai sitten turhan jäykkä.
Joo, nyt pitäisi rauhoittua ja vähentää ylikierroksia. Joulu on tulossa.
Hyvää joulua sinullekkin. :)tosi..typy kirjoitti:
Joo, nyt pitäisi rauhoittua ja vähentää ylikierroksia. Joulu on tulossa.
Hyvää joulua sinullekkin. :)Niin just:D
tosi..typy kirjoitti:
Joo, nyt pitäisi rauhoittua ja vähentää ylikierroksia. Joulu on tulossa.
Hyvää joulua sinullekkin. :)Me ei sitten voida enää keskustella tällä palstalla ksavotusten, koska mielensä pahoittaja missaa vielä joulunsa ja sitähän me emme tahdo?
- saanen huomauttaa
modelli kirjoitti:
Me ei sitten voida enää keskustella tällä palstalla ksavotusten, koska mielensä pahoittaja missaa vielä joulunsa ja sitähän me emme tahdo?
Mielensäpahoittaja on yhdyssana.
- modeIIi
Jaan vuoteen vai vanhan alveen kanssa.
Kiva, että on faneja. PItäkää tunkkinne! Modellille terveisiä!
- No_niin_HE-he
.
"KÄy tyhjäämässä roskat"
har!1
. - 199
ettei se pahasti piere tai kuorsaa
Lisäksi että on elossa, elikkä lämmittää viltin alusen valmiiksi ennen kuin minä tulen sänkyyn.- Neiti-Näpsä
hyvä pointti, juuri näin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427