Mikä on tärkeintä kumppanissa?

Ratikkakuski.

Mikä on tärkeintä siinä henkilössä jonka kanssa jaat vuoteesi?


He-hee! :-)

37

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ettei

      pylly haise (kuten murrilla haisee) ja että ei ole hippi (kuten murri on)

      • Ratikkakuski.

        Aivan, murriperkele on ruma mutta mukava nainen,


        He-hee! :-)


      • noh, maapallon väkiluku on siinä reilut seittemän miljardia
        et jos sulle tärkeintä kumppanissa on ettei se ole yks tietty henkilö
        nii sulle jää vielä se reilut seittemän miljardia miinus yks
        maailma on sun karkkikauppa, ei muuta ku valitsemaan..
        (ja haistelemaan, osa niistä tosin voi olla myös hippejä)


    • exmex off

      En jaa vuodetta, vaan Skypen kumppanin kanssa. :)

    • se et sen kanssa myös arki sujuu
      ja et huumorintajut käy yksiin,
      kuten myös odotukset parisuhteelta ja elämältä yleensä,
      ja onhan se tietysti perkeleen seksikäs

      mur

      • Ratikkakuski.

        Kumpi teistä on helpompi ihmisenä?


        He-hee! :-)


      • Ratikkakuski. kirjoitti:

        Kumpi teistä on helpompi ihmisenä?


        He-hee! :-)

        örr..
        nyt pistit pahan,

        en kyl nyt äkkiseltään lähtis suosittelemaan kumpaakaan,

        niinku,


    • yksinkertainen.blondi

      Riittävän samanlaiset elämän arvot, riittävästi yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Ulkonäkö, joka miellyttää tavalla tai toisella. Luonteiden ja huumorintajun riittävä yhteensopivuus. Seksuaalinen yhteensopivuus. Taikasana näköjään on siis -riittävä-. Mutta se se on. Olis tylsää, jos kumppani olisi itsen kopio. Mutta liian jännittävää, jos täysi vastakohta.

    • ...

      että se on olemassa

      • ollaan toisillemme

        Mun mielestä tämä oli paras vastaus.


    • Ryccä lööv :.&%¤!+

      .

      Venäjän kansalaisuus

      har1!

      .

    • Rehellisyys. Omana itsenään oleminen.

      • tina kaufman

        et ole enään hauska :(


      • tina kaufman kirjoitti:

        et ole enään hauska :(

        Ei ole tarkoituskaan olla. Ei ole palstakaan enää hauska ollut pitkään aikaan.


    • Että se henkilö on siinä lähellä ja sen kanssa on kaikin puolin hyvä olla.

      • Osaa raudoittaa:D


      • modelli kirjoitti:

        Osaa raudoittaa:D

        Jaa, vuoteessa vai? Sitähän tässä kysyttiin.
        Noh, miten sen nyt ottaa. Kai silläkin taidolla on tarkoituksensa. EOS.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Jaa, vuoteessa vai? Sitähän tässä kysyttiin.
        Noh, miten sen nyt ottaa. Kai silläkin taidolla on tarkoituksensa. EOS.

        Sitähän tässä kysyttiin, niin mä ainakin ton tajusin. Hyvistä raudoittajista on aina pulaa:D Mononen on paras laudoittaja mitä meikäläinen tuntee...tulee homma kuin homma hoidettua ja aina on kahvit päälle.


      • modelli kirjoitti:

        Sitähän tässä kysyttiin, niin mä ainakin ton tajusin. Hyvistä raudoittajista on aina pulaa:D Mononen on paras laudoittaja mitä meikäläinen tuntee...tulee homma kuin homma hoidettua ja aina on kahvit päälle.

        Liisankadulla on ainakin pisnekset pyörineet hyvin. Firmahan on vieläkin pystyssä ja voi hyvn. Oletan että se on stadin paras Mononen. Omakohtaisia kokemuksia asian tiimoilta ei ole.

        Suosituksia raudoittajista en voi antaa, en tunne yhtäkään. Sorry.
        :)

        Sinulta on epähuomiossa unohtunut vastata ap:n kysymykseen. "Mikä on tärkeintä siinä henkilössä jonka kanssa jaat vuoteesi?"


      • ilyt
        modelli kirjoitti:

        Sitähän tässä kysyttiin, niin mä ainakin ton tajusin. Hyvistä raudoittajista on aina pulaa:D Mononen on paras laudoittaja mitä meikäläinen tuntee...tulee homma kuin homma hoidettua ja aina on kahvit päälle.

        HHAAAAHHAHAHA oot ihana, en ole tarvinnut masennuslääkeitä sen jälkeen kun aloin seuraamaan sinun kirjoituksia!


      • tosi..typy kirjoitti:

        Liisankadulla on ainakin pisnekset pyörineet hyvin. Firmahan on vieläkin pystyssä ja voi hyvn. Oletan että se on stadin paras Mononen. Omakohtaisia kokemuksia asian tiimoilta ei ole.

        Suosituksia raudoittajista en voi antaa, en tunne yhtäkään. Sorry.
        :)

        Sinulta on epähuomiossa unohtunut vastata ap:n kysymykseen. "Mikä on tärkeintä siinä henkilössä jonka kanssa jaat vuoteesi?"

        Ai niin, joskus innostun aiheesta sen verran paljon, että kysymys unohtuu. Mikä oli kysymys? Mut vastaan et..CLIK! ja sen jälkeen voit kaiken unhoittaa.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Liisankadulla on ainakin pisnekset pyörineet hyvin. Firmahan on vieläkin pystyssä ja voi hyvn. Oletan että se on stadin paras Mononen. Omakohtaisia kokemuksia asian tiimoilta ei ole.

        Suosituksia raudoittajista en voi antaa, en tunne yhtäkään. Sorry.
        :)

        Sinulta on epähuomiossa unohtunut vastata ap:n kysymykseen. "Mikä on tärkeintä siinä henkilössä jonka kanssa jaat vuoteesi?"

        Ja kuka toi Friman on joku Harjakaisen apuri?


      • modelli kirjoitti:

        Ja kuka toi Friman on joku Harjakaisen apuri?

        Mikä Friman, siinä lukee Firman!!! Tällä kertaa ei tullut kirjoitusvirhettä, mikä jo sinänsä on iso yllätys.

        Harjakainen on se tonttu-ukko, joka hiippailee näin joulun alla.


      • ilyt kirjoitti:

        HHAAAAHHAHAHA oot ihana, en ole tarvinnut masennuslääkeitä sen jälkeen kun aloin seuraamaan sinun kirjoituksia!

        Hyvä jos olen tuonut jotain hyvää, yleensä sitä saa vaan kuraa tai paskaa pallauteeta, Mutta voi olla, että Orion haastaa minut kohta oikeuteen valelääkärin toimista:D Tai evira jostain muusta mitä ei ole vielä edes keksitty!


      • tosi..typy kirjoitti:

        Mikä Friman, siinä lukee Firman!!! Tällä kertaa ei tullut kirjoitusvirhettä, mikä jo sinänsä on iso yllätys.

        Harjakainen on se tonttu-ukko, joka hiippailee näin joulun alla.

        Napi Napi ooot sokee tai sitten turhan jäykkä.


      • modelli kirjoitti:

        Napi Napi ooot sokee tai sitten turhan jäykkä.

        Joo, nyt pitäisi rauhoittua ja vähentää ylikierroksia. Joulu on tulossa.
        Hyvää joulua sinullekkin. :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Joo, nyt pitäisi rauhoittua ja vähentää ylikierroksia. Joulu on tulossa.
        Hyvää joulua sinullekkin. :)

        Niin just:D


      • tosi..typy kirjoitti:

        Joo, nyt pitäisi rauhoittua ja vähentää ylikierroksia. Joulu on tulossa.
        Hyvää joulua sinullekkin. :)

        Me ei sitten voida enää keskustella tällä palstalla ksavotusten, koska mielensä pahoittaja missaa vielä joulunsa ja sitähän me emme tahdo?


      • saanen huomauttaa
        modelli kirjoitti:

        Me ei sitten voida enää keskustella tällä palstalla ksavotusten, koska mielensä pahoittaja missaa vielä joulunsa ja sitähän me emme tahdo?

        Mielensäpahoittaja on yhdyssana.


    • modeIIi

      Jaan vuoteen vai vanhan alveen kanssa.

      • Missä oot ollu koko illan, ihan alko jo vitutta sun poissaolo!?


    • Kiva, että on faneja. PItäkää tunkkinne! Modellille terveisiä!

      • Ai mä luulin että buustaat itse itseäsi noilla multifaneilla:D


    • No_niin_HE-he

      .

      "KÄy tyhjäämässä roskat"

      har!1

      .

    • 199

      ettei se pahasti piere tai kuorsaa

      Lisäksi että on elossa, elikkä lämmittää viltin alusen valmiiksi ennen kuin minä tulen sänkyyn.

      • Neiti-Näpsä

        hyvä pointti, juuri näin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe