a. murriperkele
b. modelli
c. jeejee
:)
Palstan kivoimmat kirjoittajat
17
156
Vastaukset
- KosteaMirri69
Panettaa! Löytyiskö täältä kookkaita kaksilahkeisia???
- Juhlarullaa etsivä
No niin panettaa minuakin, lihanuija kaipaa aromipesää.
- aivan niin,
murriperkele, modelli tai jee jee, aivan niin...
Käy hakee kuoharii kaapista, mä tarjoon!
- höpöttäjä
eewari on paras
- höpöttäjä
modelli kirjoitti:
Käy hakee 9mm:n kaapista, mä tarjoon!
löytyy omasta takaa housuista
- traaginen hahmo:.!1#
.
"Oli mitä enimmässä määrin * TRAAGINEN * hahmo" HENKILÖ
har1!11
- arvaa........kuka
Tykkään modellista, koska hänen kirjoituksensa herättävät eniten tunteita ja ajatuksia.
En juttele hänen kanssasn Joskus jotain kommentoin, muta oletan ettei hän pitänyt kirjoituksistani.Siksi jätän nykysin kommenttini väliin. Siitä huolimatta, hän on yhtä aikaa eniten mielikuvitusta ja ankeaa realiteettia. -> Oletan, että hän on oikea ihminen, jotta ei pätkääkään kiinnosta palstailijat .. tai sitten tietää heidät liiankin hyvin.Olet joku ISO karvainen mies:D.....Betonikirkkoa on vaikea rakastaa, mutta jos olet tuulta, tulta ja vettä sopivasit, niin sinusta ei tunnu siltä että sinun pitää olla mieliksi läheisillesi, ystävillesi, työkavereillesi, jopa ventovieraille. Et halua olla hankala vaan kiltti ja mukava, niinpä myönnyt helposti asioihin jotka eivät tunnu sinusta erityisen tärkeiltä.
Hyvistä keskustelijoista on aina pulaa ja tulee olemaan!
http://bit.ly/1sO4jcM- Kis~kisu
Modelli on fiktiivinen hahmo. Käsikirjoitettu, sen takia ei oikein nappaa.
Kis~kisu kirjoitti:
Modelli on fiktiivinen hahmo. Käsikirjoitettu, sen takia ei oikein nappaa.
Napi napi...tykäät kuiteski:D
http://bit.ly/1ALtSRs- ilyt
Kis~kisu kirjoitti:
Modelli on fiktiivinen hahmo. Käsikirjoitettu, sen takia ei oikein nappaa.
ARGRAGAGARAGGGGGGGGGGGGG...miten joku voi reagoida ja postaa videoilla arvosteluihin välittömästi. Onko se oikeesti joku fiktiivinen kone "hahmo"?
- Oletko yksinkertaine
ilyt kirjoitti:
ARGRAGAGARAGGGGGGGGGGGGG...miten joku voi reagoida ja postaa videoilla arvosteluihin välittömästi. Onko se oikeesti joku fiktiivinen kone "hahmo"?
Ihan samalla tavalla kuin Nokian kenkää saanut lihava miesinsinööri esitti seksilinjoilla kuumia ämmiä.
- O+11
ilyt kirjoitti:
ARGRAGAGARAGGGGGGGGGGGGG...miten joku voi reagoida ja postaa videoilla arvosteluihin välittömästi. Onko se oikeesti joku fiktiivinen kone "hahmo"?
Eihän modellin linkit koskaan liity mihinkään. Samanlainen paskalinkkilinko kuin viron narsku.
- ilyt
Oletko yksinkertaine kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kuin Nokian kenkää saanut lihava miesinsinööri esitti seksilinjoilla kuumia ämmiä.
? "Nokian kenkää saanut lihava miesinsinööri esitti seksilinjoilla kuumia ämmiä." kai minä sitten olen.
O+11 kirjoitti:
Eihän modellin linkit koskaan liity mihinkään. Samanlainen paskalinkkilinko kuin viron narsku.
Varo sanojasi tai saat viron narsku paskalingon vihat niskaasi:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437