Palstan kivoimmat kirjoittajat

kiItti nainen

a. murriperkele
b. modelli
c. jeejee

:)

17

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KosteaMirri69

      Panettaa! Löytyiskö täältä kookkaita kaksilahkeisia???

      • Juhlarullaa etsivä

        No niin panettaa minuakin, lihanuija kaipaa aromipesää.


    • aivan niin,

      murriperkele, modelli tai jee jee, aivan niin...

    • Käy hakee kuoharii kaapista, mä tarjoon!

    • höpöttäjä

      eewari on paras

      • Käy hakee 9mm:n kaapista, mä tarjoon!


      • höpöttäjä
        modelli kirjoitti:

        Käy hakee 9mm:n kaapista, mä tarjoon!

        löytyy omasta takaa housuista


      • traaginen hahmo:.!1#

        .

        "Oli mitä enimmässä määrin * TRAAGINEN * hahmo" HENKILÖ

        har1!11


    • arvaa........kuka

      Tykkään modellista, koska hänen kirjoituksensa herättävät eniten tunteita ja ajatuksia.

      En juttele hänen kanssasn Joskus jotain kommentoin, muta oletan ettei hän pitänyt kirjoituksistani.Siksi jätän nykysin kommenttini väliin. Siitä huolimatta, hän on yhtä aikaa eniten mielikuvitusta ja ankeaa realiteettia. -> Oletan, että hän on oikea ihminen, jotta ei pätkääkään kiinnosta palstailijat .. tai sitten tietää heidät liiankin hyvin.

      • Olet joku ISO karvainen mies:D.....Betonikirkkoa on vaikea rakastaa, mutta jos olet tuulta, tulta ja vettä sopivasit, niin sinusta ei tunnu siltä että sinun pitää olla mieliksi läheisillesi, ystävillesi, työkavereillesi, jopa ventovieraille. Et halua olla hankala vaan kiltti ja mukava, niinpä myönnyt helposti asioihin jotka eivät tunnu sinusta erityisen tärkeiltä.

        Hyvistä keskustelijoista on aina pulaa ja tulee olemaan!

        http://bit.ly/1sO4jcM


      • Kis~kisu

        Modelli on fiktiivinen hahmo. Käsikirjoitettu, sen takia ei oikein nappaa.


      • Kis~kisu kirjoitti:

        Modelli on fiktiivinen hahmo. Käsikirjoitettu, sen takia ei oikein nappaa.

        Napi napi...tykäät kuiteski:D

        http://bit.ly/1ALtSRs


      • ilyt
        Kis~kisu kirjoitti:

        Modelli on fiktiivinen hahmo. Käsikirjoitettu, sen takia ei oikein nappaa.

        ARGRAGAGARAGGGGGGGGGGGGG...miten joku voi reagoida ja postaa videoilla arvosteluihin välittömästi. Onko se oikeesti joku fiktiivinen kone "hahmo"?


      • Oletko yksinkertaine
        ilyt kirjoitti:

        ARGRAGAGARAGGGGGGGGGGGGG...miten joku voi reagoida ja postaa videoilla arvosteluihin välittömästi. Onko se oikeesti joku fiktiivinen kone "hahmo"?

        Ihan samalla tavalla kuin Nokian kenkää saanut lihava miesinsinööri esitti seksilinjoilla kuumia ämmiä.


      • O+11
        ilyt kirjoitti:

        ARGRAGAGARAGGGGGGGGGGGGG...miten joku voi reagoida ja postaa videoilla arvosteluihin välittömästi. Onko se oikeesti joku fiktiivinen kone "hahmo"?

        Eihän modellin linkit koskaan liity mihinkään. Samanlainen paskalinkkilinko kuin viron narsku.


      • ilyt
        Oletko yksinkertaine kirjoitti:

        Ihan samalla tavalla kuin Nokian kenkää saanut lihava miesinsinööri esitti seksilinjoilla kuumia ämmiä.

        ? "Nokian kenkää saanut lihava miesinsinööri esitti seksilinjoilla kuumia ämmiä." kai minä sitten olen.


      • O+11 kirjoitti:

        Eihän modellin linkit koskaan liity mihinkään. Samanlainen paskalinkkilinko kuin viron narsku.

        Varo sanojasi tai saat viron narsku paskalingon vihat niskaasi:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe