Kristittyjen ihmisten seulonta. Ei koske maailmanihmisiä.
jokaisen kristityn on syytä tutkia itseään.
1.Piet.14
Tuomiot ja millä se mitataan. Ainoastaan kuuliaisuus Jeesukseen Kristukseen.
Pelastuskysymyksiä. Ihmiskunnan viimeiset taistelut ovat taistelut evankeliumista.
Siis väärennetään sitä.
Eksyttäviä valheita hyvien asioiden alle.
Perustus on Golgatassa ja ristinsanomassa.
Ilman sitä ei ole kristinuskoakaan.
Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
Julkaistu 28.8.2014
Mitä on tapahtumassa kristinuskolle suomessa sekä Uskovien hengellinen sokeutuminen Jouko Nieminen
https://www.youtube.com/watch?v=6PPjlPwT2hU
Mitä on tapahtumassa kristInuskolle Suomessa
11
122
Vastaukset
- -jarmo-
Menossa on selvääkin selvempi kahtiajakautuminen:
Matteus 13:34-35 Tämän kaiken Jeesus puhui kansalle vertauksilla, ja ilman vertausta hän ei puhunut heille mitään; että kävisi toteen, mikä on puhuttu profeetan kautta, joka sanoo: "Minä avaan suuni vertauksiin, minä tuon ilmi sen, mikä on ollut salassa maailman perustamisesta asti".
Matteus 13:24-30 Taivasten valtakunta on verrattava mieheen, joka kylvi hyvän siemenen peltoonsa. Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.
Ja kun laiho kasvoi ja teki hedelmää, silloin lustekin tuli näkyviin. Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?'
Hän sanoi heille: 'Sen on vihamies tehnyt'. Niin palvelijat sanoivat hänelle: 'Tahdotko, että menemme ja kokoamme sen?'
Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin. Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'" - Onpa Raamatullinen
Joutuvat kadotukseen sen tähden, että eivät ottaneet vastaan rakkautta totuuten Jeesuksesta Kristuksesta.
Jaakob.2:11
Riivaajatkin vapisevat. - Ja asiallinen myös
Päivää, olen riivaaja, saanko eksyttää sinut?
Puhujan mukaan se ei näin tapahdu, vaan paha tulee valkeuden vaatteissa.
Viekotellaan ja sokaistaan meidät niin, että joudumme kristinuskoa vastaan.
Liberaaliteologia sulkee pelastuksen tekemällä sen tarpeettomaksi.
Eksyttää niitä, jotka eivät muutenkaan usko Raamatunsanaa sellaisenaan.
Uushengellisyys, humppu-usko, äärikarismaattisuus eksyttää taas uskovia.
Kertoo puhuja ja jatkaa mielenkiintoista puhettaan.Kaikki "kristityt" eivät ole Kristuksen uskossa. Uskovat tosin lankeavat, mutta Isä/Abba ei hylkää.
Niin hän meni itseensä ja sanoi: 'Kuinka monella minun isäni palkkalaisella on yltäkyllin leipää, mutta minä kuolen täällä nälkään! Minä nousen ja menen isäni tykö ja sanon hänelle: Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan; tee minut yhdeksi palkkalaisistasi.' Ja hän nousi ja meni isänsä tykö. Mutta kun hän vielä oli kaukana, näki hänen isänsä hänet ja armahti häntä, juoksi häntä vastaan ja lankesi hänen kaulaansa ja suuteli häntä hellästi.
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Luuk.15.html
- Puhujalta
Karismaattisuus sai toisen aallon 1970- luvulla, jolloin Niilo Ylivainio toimi.
Ensin Niilo julisti Kristusta, mutta myöhemmin siirtyi parantamiseen, jolloin paljon sairaiden puolesta rukoiltiin.
Armolahjat Raamatussa, että Pyhä Henki jakaa mielensä mukaan armolahjoja. - Otteita puheesta
Ylistys avaa taivaan ja tuntikausia ylistetään. Avaa mitä avaa, mutta Jeesuksen Kristuksen veri avasi taivaan Golgatalla.
Karismaattisissa piireissä puhutaan voitelusta.
Apostolisena aikana voideltiin, mutta nyt on otettu viimeisenä vuosilymmenenä käyttöön puheissa voitelu, jolla tarkoitetaan erikoisvoitelua ihmisen käyttöön.
Me emme kuitenkaan tarvitse mitään voitelua, sillä kaikki voitelu on Kristuksessa.
Muu voitelu on antikristuksesta.
Houkutuksen pettämänä astumme pois Kristuksen sovituksesta.
Evankeliumin sanasta, rististä ja Kristuksesta luopuminen on eksytystä, mitätöi Kristuksen pelastustyön ja antaa sen ihmiselle itselleen.
Lopunaikana ei sitä tarjota oppina vaan kätkettynä evankeliumiin, jolloin vaikea erotta aidosta. - Huomioikaa
Jos kiinnostaa oikea ja Raamattuun perustuva, sekä aikamme ilmiöihin pureutuva puhe, niin sitä on nyt tarjolla linkin osoitteessä.
Enpä ole aiemmin kuullut noin suoraa puhetta ajassamme. - kuuntelemaan
Suosittelen.
- Kerro meille
Kun aikasi sallii, tee se. Kuuntele linkistä juuri tämä opetus.
- Hopi hopi
Hopi hopi...
- 20396
Sata kuulijaa tarvitaan, että oikea tieto leviää,että nyt kuulolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5711972- 93960
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18947Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki3785Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 69728
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74668- 65553