kehitys jäljessä?

Oon 99 poika ja oon tosi huolissani mun kehityksest oon aika lyhyt en oo ihan varma paljon varmaa joku 160 cm ja ei ole alkanut äänenmurrosta oon vielki helari kaililla muilla kavereilla on jo äänenmurros ja kaikkee ja mun penis on about 11 cm pitkä erektiossa. Mut alapääs karvat kyl kasvaa ja jaloissa sekä käsissä vähän mutta ei paljoa, kainalokarvoi ei oo yhtään. Mut spermaa kyl tulee jonki verran ei hirveesti, nykysi oon huomannu et välil tylee kyl ginnwi namaa... oonko jäljessä vai onko mu murrosikä nyt vasta alkanu/vai oonko nyt just kehitys vaiheessa
392
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Kehitysvaihees. Onko vehje minkäkokoinen lepoasennossa? Kainalokarvat alkaa kyllä varmasti pian kasvaan. Ihan normaalissa vaiheessa meet, jotkut vaan kehittyy toisia nopiammin.

Äänestä

Oon kanssa 99 ja suurinpiirtein samassa tilanteessa

Äänestä

Ginnwi namaa? :D

Mielestä niin kuulostat olevan vielä kasvuvaiheessa. Pojat voi kasvaa pituutta vielä armeijaiässäkin. "Sekin" voi vielä kasvaa, mutta toisaalta joillakin se on myös vähän pienempi kuin toisilla. Ei omanikaan ole kuin pari senttiä tuota pitempi ja hyvin on toiminut ja pärjätty.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

joonas99!!!! kirjoitti:

Oon 99 poika ja oon tosi huolissani mun kehityksest oon aika lyhyt en oo ihan varma paljon varmaa joku 160 cm ja ei ole alkanut äänenmurrosta oon vielki helari kaililla muilla kavereilla on jo äänenmurros ja kaikkee ja mun penis on about 11 cm pitkä erektiossa. Mut alapääs karvat kyl kasvaa ja jaloissa sekä käsissä vähän mutta ei paljoa, kainalokarvoi ei oo yhtään. Mut spermaa kyl tulee jonki verran ei hirveesti, nykysi oon huomannu et välil tylee kyl ginnwi namaa... oonko jäljessä vai onko mu murrosikä nyt vasta alkanu/vai oonko nyt just kehitys vaiheessa

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu