Jo Salomo esitti evoluutioajatuksen:
http://www.finbible.fi/Apkryfk/38sal_viis_19.htm
18. Sillä niinkuin kielisoittimessa sävelten tahti vaihtelee, vaikka sointi pysyy samana, samoin alkuaineiden keskinäinen suhde on vaihtelevainen, mikä on selvästi havaittavissa, kun katsellaan silloin tapahtuneita asioita.
19. Sillä maaeläimet muuttuivat vesieläimiksi ja uivat siirtyivät maalle.
20. Tuli kiihtyi vedessä itseäänkin väkevämmäksi, ja vesi unohti sammuttavan voimansa.
21. Toisaalta liekit eivät kuluttaneet niissä liikkuvien, muuten helposti tuhoutuvien eläinten lihaa, eikä sulanut taivaallinen ruoka, vaikka se laadultaan oli helposti sulavaa, jään näköistä.
Tälläinen laskelma vielä: 3,833 mrd vuotta/(200 mrd galaksimme tähteä) = 7 päivää
= 0.19165 vuotta. Jos nämä ovat rinnakkaisia aikoja, samaan aikaan kaikkialle galaksimme tähtijärjestelmiin luotiin 7 päivässä niiden elämä, tuo on todella voinut tapahtua 6018 vuotta sitten, mutta JOS on vain yksi luojayksikkö käytössä, ensimmäinen elolliseksi tehty tähtijärjestelmä joutui odottamaan viimeisen elämän valmistumista tuon about 4 mrd(10^9 = GIGA) vuotta.
Lopettakaa siis, arvon hihhulit, joutavat syytöksenne, maailman tieteitä kohtaan, koska sielläkin on uskovaisia veljieänne, ja myöntäkää, lopultalkin nöyrästi, ettei teidän aikanne riittänyt tietää mitään biologiasta ja evoluutiosta. Mistäköhän sitten tiedätte, no varmasti omasta ammatistanne, mutta ei mikään tiede tee ihmistä sen parempaa tai pahempaa kuin toisestaan, valitettavasti vain evoluutio on nyt se "uusin villitys" geeniteknologian ohella biologiassa, eikä sitä voi poiskaan saada, vaikkapa luulisi Mooseksen jo tietäneen kaiken, mikä on mahdotonta, koska oli kaltaisemme ihminen, ja vielä alkukantaisempaan aikaan kuin me, kun yhdellä luvulla kirjaansa kuittasi luomisen, Darwinin kirjassa taisi olla satoja sivuja.
Nykyäänhän tiedetään paremmin: Geeniyhdistelmiä koetellaan, mutta se, että eri lajeja voisi ristetyttää, niin siitä ei ole vielä kauhasti havaintoja, mutta Jumala voi antaa kahden eliön risteytyä, jos niillä olisi suotuisampi elinympäristö, yhteisin ominaisuuksin, jälkeläisilleen. Kaikki muuttuneet geenit, on pitänyt Jumalan uudelleen ohjelmoida, kuten Suomi24:llekin tehtiin, mielestäni olisi vain pitänyt LISÄTÄ informaatiota, näistä viesteistä, eikä vähentää.
Kreationismi = Evoluutio
24
93
Vastaukset
Muuhun roskaan en kyllä puutu, mutta tuo väite on yksinkertaisesti virheellinen:
> 7 päivää = 0.19165 vuotta
0,19165 vuotta = ~70 päivää.
Noh, puutun kuitenkin. Olet täysin väärässä, koska 20/4=5,2.- peokokp
Raamattu:
6 Salomo teki sitä, mikä on väärää Herran silmissä, eikä seurannut Herraa uskollisesti niin kuin isänsä Daavid. 7 Hän rakensi Jerusalemin itäpuolella olevalle vuorelle uhripaikan Kemosille, moabilaisten iljetykselle, ja ammonilaisten iljetykselle Milkomille. 8 Samoin hän teki uhripaikkoja muitakin vierasmaisia vaimojaan varten, niin että he saivat suitsuttaa ja uhrata jumalilleen.
9 Herra vihastui siitä, että Salomon sydän oli kääntynyt pois hänestä, Israelin Jumalasta. Vaikka Herra oli kahdesti ilmestynyt Salomolle 10 ja kieltänyt häntä palvelemasta muita jumalia, hän ei ollut totellut Herran kieltoa.
Niin että sellainen Salomo.- AKIV
Nou, semmonen oli profeettojen tuomio kuninkaalleen. Myöhempi profeetta soimaakin Israelin profettoja siitä, että "kaikki kuninkaansa kaatavat".
>Vaikka Herra oli kahdesti ilmestynyt Salomolle 10 ja kieltänyt häntä palvelemasta muita jumalia, hän ei ollut totellut Herran kieltoa.
No jopa oli Herra onneton tunari, ei voi muuta sanoa. Universumin rakentaja rajattomine voimineen ei muka osaisi ilmestyä niin että ihmisparan housut tutisee oikein kunnolla – jopa onkin erittäin uskottavaa.- Krevo
Niin, jokainen ihminen on vapaa palvelemaan niin montaa Jumalaa kuin haluaa, kuitenkin vain MINÄ OLEN=Jahve, tai Allah-pata-luonteenaan, peto, on se vanhan Testamentin Herra. Jos palvelee muiden kansojen Jumalia, niin mitä pahaa siinä on? Ilmeisesti Salomolla Sanan palveleminen oli hieman mennyt kyllä huonommaksi, kun palveli patsaita, mutta Salomo sanoisi, että "niin kuolee viisas kuin tyhmäkin, sama asia, kateelliset ihmiset molemmat murhaavat". Jos emme näkisi Israelin koskaan palvelleen patsaita, niin olisko meillä tätä Datorn-Dagoniakaan? Gideonkin taisi palvella patsaita, mutta Israelin profeetat olivat kateellisia, ja vihamielisiä, ja tuomitsivat koko maailman kun saivat sellaisen "armoituksen". Siksikin Jeesus sanoi:"Kaikki ennen minua tulleet olivat vain varkaita ja murhaajia". Totesi silti, että "en minä ole tullut profeettoja ja lakia kumoamaan vaan täyttämään". Senkin puolen, jota ei olisi ollut olemassa, ilman kääntöpuoltaan. Ei Jeesus siinä ollut "Mooseksen laki", kun sanoi, että anna pahan iskeä puolustuksensa kaikessa rauhassa, "käännä ensin molemmat poskesi tai jos joku aikoo viedä sulta paidan, anna housusikin". Se kuka sen jälkeen iskee tuota "varasta", niin tietysti Isä.
- Pakstorri
Kun te etsitte jotain UUTTA tietää, teidän on rikottava jotain vanhaa, jokin arvokas laki ja sääntö, ette te muuten tiedä, mitä se lakienkeliteksti, ihminen tai kone, sisälsi. Älkää montaa sääntöä rikkoko, jos vain yhtä, tarvitsette silti synneistänne vapahduksen, vaikka vain yhtä, vaikka vain sitä, että ette olisi rikkoneet ketään tai mitään, mikä on valhe, olettehan syöneet ruokia ainakin yhtä paljon kuin muut.
Kaikki olemme tai olimme syntisiä, eikä kukaan kuoleman ranagaistusta muille etsivä, tietenkään itse ole pienempi syyttäjä ja syntinen. Jokainen ihminen on vailla Jumalan elämää, siitä minulla ei ole mitään aavistusta mitä se voisi olla. Koska Jumalat eivät tee sellaisia virheitä mistä niitä itseään voisi syyttää kuolemaan, koska he ovat meidätkin rakentaneet. - Aukino
Kuitenkin juuri Mooseksen laki, oli kaikkein ilkein tuomari juuri patsaiden palvelemiselle, koska eräs Mooseksen profeetta totesi, apokryfissään:"Patsaiden palveleminen on Hellvetillisten Jumaluuksien palvontaa". Herra niille siis saa olla, mutta ei palvelija, muistakaa sama suhteessanne autoonne, tai tietokoneeseenne. Eikä ihmistä ole tarkoitettu ihmisen herraksi, koska olemme samanarvoisia, mutta sitäpä ei Luciferimme vielä käsitä eikä ymmmärrä. Koska kukin voi omalla ammattiosaamisellaan päästä jotenkin "paremmille palkoille ja paikoille", jos on ahkerampi tai lahjakkaampi kuin ne muut "duunarit". MUtta koko lafka tekee konkurssin, jos joko duunarit tai johtoporras piffaa itselleen liian suurta palkkaa, tai jos ostajat ovat petollisia ja velkaaottavia koijareita.
- VeikkoA
Nou, pistinpä teille vain virhettä tekevän virheen eteen, koska olen viekas veikko.
3,844/200 *365,2425 = 6.994393875 = 0.01915 vuotta - Krevo
3,833/200 *10^9/10^9 *365,2425 = 0.019165 vuotta = 7 päivää.
Olisitpa vain tarkistanut koko laskun, niin et sinäkään olisi tehnyt itseäsi "idiootiksi"- VeikkoA
Ja hei, 10 rinnakkaista aikaa, joko "ymmärrätte". Ai, ette?
xxxxxx Lopettakaa siis, arvon hihhulit, joutavat syytöksenne, maailman tieteitä kohtaan, koska sielläkin on uskovaisia veljieänne, ja myöntäkää, lopultalkin nöyrästi, ettei teidän aikanne riittänyt tietää mitään biologiasta ja evoluutiosta xxxxxx
Emme ole syyttämässä rehellistä tiedettä. Rehellinen tiede ja Raamattu eivät ole ristiriidassa. Evoluutioteoria ei kuitenkaan ole tiedettä. Sitä vastustamme, koska se on ristiriidassa sekä Raamatun että tieteen kanssa.
xxxxxxx , vaikkapa luulisi Mooseksen jo tietäneen kaiken, mikä on mahdotonta, koska oli kaltaisemme ihminen, ja vielä alkukantaisempaan aikaan kuin me, kun yhdellä luvulla kirjaansa kuittasi luomisen, Darwinin kirjassa taisi olla satoja sivuja xxxxxxx
Kysymys ei ole siitä, mitä Mooses tiesi, vaan siitä, mitä Jumala tiesi. Jumala vain välitti tietonsa luomisesta Mooseksen kautta. Tämän tiedon perusteella tiedämme, että maailma ja kaikki mitä siinä on, on luotu eikä kehittynyt minkään evoluution kautta."Jumala vain välitti tietonsa luomisesta Mooseksen kautta."
Oliko joku silminnäkijä todistamassa kyseistä tiedonvälitystä??? :)- Krevo
Tässä on toteutunut se, että "veli veljeään lyö". Ymmärsitkö mitään, tuosta Salomolle ilmoitetusta asiasta? Jos et, niin kuitenkaan "kehitys" ei eroa mitenkään luomisen käsitteestä. Jos kreationistit tekevät evolutionisteista jo oletusarvoisesti jumalattomia, ja saavat ne jopa uskomaan sen, niin valiettavasti ette ole kretskufundikset pelastuva.
"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi" - Jeesus - Krevo
Ei Jumala katso asioita niin, että Mooses oli arvokkaampi kuin Darwin, jolla oli suuria vaikeuksia, juuri kirkonkirouksen vuoksi olla uskossa, mutta koska hän lopulta sai Jumalalta todistuksen, ettei työnsä arvo katoa, hänen väitetään kääntyneen kuolinvuoteellaan Jumalan puoleen. Minulla on sama synttäripäivä kuin Darwinilla, mikä on huomenna. Darwin lienee ollut budhan horoskooppivuodella käärme, minä, Kissa/Kani.
- Paksstori
code_red kirjoitti:
"Jumala vain välitti tietonsa luomisesta Mooseksen kautta."
Oliko joku silminnäkijä todistamassa kyseistä tiedonvälitystä??? :)Jumala välittää kaiken ihmiselle tulevan monienkin ihmisten avulla, eikä Jumala sitä pidä merkittävänä, onko Hän Jumalan mielistelijä, vai Jumalan kunnioittaja, tai peräti Kaiken Alkua kunnioittava Ateisti....Jos Jumala antaisi aurinkonsa nousta vain omilleen, niin luuletteko, että maailman vihaiset voimat pysyisivät voimassa? Emmehän me tiedä, kuka on Jumala, koska Jumala on Jahve nimessä, jokainen itsensä perinpohjin tunteva minä. Sellainen joka pilkkaa vain muita, repii kaikki fiiliksensä muiden epäonnella, ei ole Jumalasta koskaan kuullutkaan, ja on langennut paholaisen ansaan,murtua irti Jehovastaan = Jeesuksesta.
- DanKetch
Kreationismi ei edelleenkään ole tiedettä. Raamattu puolestaan on satukirja. Evoluutio sen sijaan on havainnoilla vahvistettua tiedettä, jota kretu ei vain kykene käsittämään.
- Paksstori
Raamattu ole mikään satukirja, enimmäkseen Israelin kansan historiikki. Mutta se sisältää "taikaelementtejä" siinä, että siinä on profeettojen ennustuksia ja symbolisia vertauksia. Ja uskoa legendaariseen Messiaaseen, joka ei tosin tuolloin vielä kelvannut Israelille, Jeesus.
xxxxxx Nykyäänhän tiedetään paremmin: Geeniyhdistelmiä koetellaan, mutta se, että eri lajeja voisi ristetyttää, niin siitä ei ole vielä kauhasti havaintoja, mutta Jumala voi antaa kahden eliön risteytyä, jos niillä olisi suotuisampi elinympäristö, yhteisin ominaisuuksin, jälkeläisilleen xxxxx
Jumala tiesi geeniasiat paremmin kuin ihminen jo ennen maailman luomista, koska Hän loi myös geenit. Jumala ei luonut eri lajeja risteytyksen kautta, vaan eläimet ja kasvit luotiin lisääntymään lajinsa mukaan.
"Ja Jumala sanoi: Tuottakoon maa elävät olennot, kunkin lajinsa mukaan.."..(1.Moos.1:24)
Vastaava kohta kasveista 1.Moos.1:11-12)
Salomo ei esittänyt mitään ajatusta evoluutiosta.- Krevo
Tiedän kuinka vaikeaa on myöntää olevansa erehtynyt, mutta suosittelen sitä asennetta sinullekin, muuten ei oppimistakaan voi koskaan tapahtua.
Eenok oli seitsemäs Aadamista, ja vaikka tämän kirjan on 100 kirkuvaa pakanateologia tulkinnut väärennökseksi, koska he eivät olleet uskossa, esitän hieman aiemmankin todistuksen, evoluutiosta
http://apokryfikirjat.com/
http://apokryfikirjat.com/eenok1.htm
[Luku 85]
Ja tämän jälkeen minä näin toisen unen, ja näytän koko unen sinulle, poikani. Ja Eenok kohotti äänensä ja puhui pojalleen Metuselahille: "Sinulle, poikani, minä puhun - kuule sanani - kallista korvasi unelle, isäsi näylle. Ennen kuin otin äitisi Ednan, minä näin näyn vuoteellani, ja katso, härkä tuli maasta, ja tuo härkä oli valkoinen; ja sen jälkeen tuli hieho, ja tämän mukana tuli kaksi härkää, yksi musta ja toinen punainen. Ja tuo musta puski sitä punaista, ja ahdisti sitä maan poikki, enkä enää nähnyt sitä punaista härkää. Mutta tuo musta härkä kasvoi ja tuo hieho meni sen kanssa, ja minä näin, että siitä syntyi monia härkiä, jotka muistuttivat ja seurasivat sitä. Ja tuo lehmä - tuo ensimmäinen - meni tuon ensimmäisen härän läsnäolosta pois, tarkoituksenaan etsiä se punainen, muttei löytänyt, ja se valitti hänestä suurella valituksella ja etsiskeli häntä. Ja minä katsoin, kuinka tuo ensimmäinen härkä tuli hänen luokseen ja vaiensi hänet, eikä hän tuosta hetkestä lähtien enää itksnyt. Ja tuon jälkeen hän kantoi toisenkin valkoisen härän, ja sen jälkeen monia härkiä ja mustia lehmiä. Ja unessani minä näin, että samoin tuo valkoinen härkä kasvoi, ja tuli suureksi valkoiseksi häräksi, ja hänestä lähti monia valkoisia härkiä ja ne muistuttivat häntä. Ja ne alkoivat siittää monia valkoisia härkiä, jotka muistuttivat niitä, yksi toista seuraten - todella monia.
[Luku 86]
Ja taas minä näin nukkuessani, omilla silmilläni, ja minä näin taivaan yläpuolella, ja katso, tähti putosi taivaasta, ja se nousi ja söi ja laidunsi noiden härkien keskuudessa. Ja tuon jälkeen minä näin ne suuret ja ne mustat härät, ja katso, ne kaikki muuttivat tallejaan ja laitumiaan ja niiden karjaa, ja alkoivat elää toistensa kanssa. Ja taas minä näin näyssä, ja katsoin kohti taivasta, ja katso, minä näin monien tähtien laskeutuvan ja heittäytyvän alas taivaasta tuon ensimmäisen tähden luokse, ja niistä tuli härkiä tuon karjan keskuuteen, ja ne laidunsivat niiden keskuudessa. Ja minä katsoin heihin ja näin, ja katso, ne kaikki päästivät yksityiset elimensä irti, hevosten lailla, ja alkoivat peittää lehmiä, ja ne kaikki tulivat raskaaksi ja kantoivat elefantteja, kameleita ja aaseja. Ja kaikki lehmät pelkäsivät niitä ja olivat heistä kauhuissaan, ja alkoivat purra hampaillaan ja hävittää, ja puskemaan sarvillaan. Ja he alkoivat - lisäksi - tuhoamaan noita lehmiä; ja katso, maan kaikki lapset alkoivat vapista ja järistä heidän edessään ja paeta heitä.
[Luku 87]
Ja taas minä näin, kuinka ne alkoivat puskea toisiaan ja hävittämään toisiaan, ja maa alkoi huutaa ääneen. Ja minä kohotin jälleen silmäni taivaaseen, ja minä näin näyssä, ja katso, taivaasta tuli olentoja, jotka olivat valkoisten ihmisten kaltaisia, ja neljä lähti tuosta paikasta ja kolme heidän kanssaan. Ja nuo kolme, jotka olivat viimeiseksi tulleet, tarttuivat minua kädestä ja veivät minut ylös, pois maan sukupolvien luota, ja nostivat minut ylhäiseen paikkaan ja näyttivät minulle tornin, joka oli kohonnut korkealle maan ylle, ja kaikki kukkulat olivat matalampia. Ja minulle sanottiin: "Jää tänne, kunnes näet, mitä tapahtuu noille elefanteille, kameleille ja aaseille, ja tähdille ja lehmille, ja heille kaikille,"
[Luku 88]
Ja minä näin yhden noista neljästä, jotka olivat ensin tulleet, ja hän otti kiinni tuon ensimmäisen taivaasta pudonneen tähden, ja sitoi sen kädet ja jalat ja heitti sen syvyyteen: tuo syvyys oli kapea ja syvä ja kauhistuttava ja synkkä. Ja yksi niistä veti miekan esiin ja antoi sen noille elefanteille ja kameleille ja aaseille: sitten ne alkoivat lyömään toisiaan ja koko maa järkkyi heidän tähtensä. Ja kun minä katselin tuota näkyä, katso, yksi niistä neljästä, jotka olivat tulleet, kivitti niitä taivaasta, ja kokosi ja otti nuo kaikki suuret tähdet, joiden yksityiset jäsenet olivat kuin hevosilla, ja sitoi heiltä kaikki kädet ja jalat ja heitti heidät maan syvyyteen. - wfugu
Krevo kirjoitti:
Tiedän kuinka vaikeaa on myöntää olevansa erehtynyt, mutta suosittelen sitä asennetta sinullekin, muuten ei oppimistakaan voi koskaan tapahtua.
Eenok oli seitsemäs Aadamista, ja vaikka tämän kirjan on 100 kirkuvaa pakanateologia tulkinnut väärennökseksi, koska he eivät olleet uskossa, esitän hieman aiemmankin todistuksen, evoluutiosta
http://apokryfikirjat.com/
http://apokryfikirjat.com/eenok1.htm
[Luku 85]
Ja tämän jälkeen minä näin toisen unen, ja näytän koko unen sinulle, poikani. Ja Eenok kohotti äänensä ja puhui pojalleen Metuselahille: "Sinulle, poikani, minä puhun - kuule sanani - kallista korvasi unelle, isäsi näylle. Ennen kuin otin äitisi Ednan, minä näin näyn vuoteellani, ja katso, härkä tuli maasta, ja tuo härkä oli valkoinen; ja sen jälkeen tuli hieho, ja tämän mukana tuli kaksi härkää, yksi musta ja toinen punainen. Ja tuo musta puski sitä punaista, ja ahdisti sitä maan poikki, enkä enää nähnyt sitä punaista härkää. Mutta tuo musta härkä kasvoi ja tuo hieho meni sen kanssa, ja minä näin, että siitä syntyi monia härkiä, jotka muistuttivat ja seurasivat sitä. Ja tuo lehmä - tuo ensimmäinen - meni tuon ensimmäisen härän läsnäolosta pois, tarkoituksenaan etsiä se punainen, muttei löytänyt, ja se valitti hänestä suurella valituksella ja etsiskeli häntä. Ja minä katsoin, kuinka tuo ensimmäinen härkä tuli hänen luokseen ja vaiensi hänet, eikä hän tuosta hetkestä lähtien enää itksnyt. Ja tuon jälkeen hän kantoi toisenkin valkoisen härän, ja sen jälkeen monia härkiä ja mustia lehmiä. Ja unessani minä näin, että samoin tuo valkoinen härkä kasvoi, ja tuli suureksi valkoiseksi häräksi, ja hänestä lähti monia valkoisia härkiä ja ne muistuttivat häntä. Ja ne alkoivat siittää monia valkoisia härkiä, jotka muistuttivat niitä, yksi toista seuraten - todella monia.
[Luku 86]
Ja taas minä näin nukkuessani, omilla silmilläni, ja minä näin taivaan yläpuolella, ja katso, tähti putosi taivaasta, ja se nousi ja söi ja laidunsi noiden härkien keskuudessa. Ja tuon jälkeen minä näin ne suuret ja ne mustat härät, ja katso, ne kaikki muuttivat tallejaan ja laitumiaan ja niiden karjaa, ja alkoivat elää toistensa kanssa. Ja taas minä näin näyssä, ja katsoin kohti taivasta, ja katso, minä näin monien tähtien laskeutuvan ja heittäytyvän alas taivaasta tuon ensimmäisen tähden luokse, ja niistä tuli härkiä tuon karjan keskuuteen, ja ne laidunsivat niiden keskuudessa. Ja minä katsoin heihin ja näin, ja katso, ne kaikki päästivät yksityiset elimensä irti, hevosten lailla, ja alkoivat peittää lehmiä, ja ne kaikki tulivat raskaaksi ja kantoivat elefantteja, kameleita ja aaseja. Ja kaikki lehmät pelkäsivät niitä ja olivat heistä kauhuissaan, ja alkoivat purra hampaillaan ja hävittää, ja puskemaan sarvillaan. Ja he alkoivat - lisäksi - tuhoamaan noita lehmiä; ja katso, maan kaikki lapset alkoivat vapista ja järistä heidän edessään ja paeta heitä.
[Luku 87]
Ja taas minä näin, kuinka ne alkoivat puskea toisiaan ja hävittämään toisiaan, ja maa alkoi huutaa ääneen. Ja minä kohotin jälleen silmäni taivaaseen, ja minä näin näyssä, ja katso, taivaasta tuli olentoja, jotka olivat valkoisten ihmisten kaltaisia, ja neljä lähti tuosta paikasta ja kolme heidän kanssaan. Ja nuo kolme, jotka olivat viimeiseksi tulleet, tarttuivat minua kädestä ja veivät minut ylös, pois maan sukupolvien luota, ja nostivat minut ylhäiseen paikkaan ja näyttivät minulle tornin, joka oli kohonnut korkealle maan ylle, ja kaikki kukkulat olivat matalampia. Ja minulle sanottiin: "Jää tänne, kunnes näet, mitä tapahtuu noille elefanteille, kameleille ja aaseille, ja tähdille ja lehmille, ja heille kaikille,"
[Luku 88]
Ja minä näin yhden noista neljästä, jotka olivat ensin tulleet, ja hän otti kiinni tuon ensimmäisen taivaasta pudonneen tähden, ja sitoi sen kädet ja jalat ja heitti sen syvyyteen: tuo syvyys oli kapea ja syvä ja kauhistuttava ja synkkä. Ja yksi niistä veti miekan esiin ja antoi sen noille elefanteille ja kameleille ja aaseille: sitten ne alkoivat lyömään toisiaan ja koko maa järkkyi heidän tähtensä. Ja kun minä katselin tuota näkyä, katso, yksi niistä neljästä, jotka olivat tulleet, kivitti niitä taivaasta, ja kokosi ja otti nuo kaikki suuret tähdet, joiden yksityiset jäsenet olivat kuin hevosilla, ja sitoi heiltä kaikki kädet ja jalat ja heitti heidät maan syvyyteen.Tuo ei mitenkään todistanut evoluutiosta koska siinä kerrottiin kansoista eikä eläimistä.
- Paksstori
wfugu kirjoitti:
Tuo ei mitenkään todistanut evoluutiosta koska siinä kerrottiin kansoista eikä eläimistä.
Hehe, ollaampas sitä nyt niin hengellisen symbolisia, luepas tarkemmin, kyllä siellä manitaan silti eläimiäkin. Ei symbolinen tulkinta poista kirjaimellista, vaan ne molemmat ovat yhtä tosia.
- wfugu
Paksstori kirjoitti:
Hehe, ollaampas sitä nyt niin hengellisen symbolisia, luepas tarkemmin, kyllä siellä manitaan silti eläimiäkin. Ei symbolinen tulkinta poista kirjaimellista, vaan ne molemmat ovat yhtä tosia.
en ymmärrä mistä puhut, dickkio!
- wfugu
Obadja on IDIOOTTI
t. w-fuck-u-guy!- Shakstori
Onko Obadja-Obama-OShakkiMAtti, IDIO -ootti 1810 shakki seloltaankin? Idiooteilla on ideoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894100
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353181Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032313Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell831906Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281837- 311820
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271567Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511