Mielikuvia palstalaisista

runontaja_

Ovatko nämä kirjoittajat normaalipainoisia vai ylipainoisia?


Naiset:

-alruna

-Jazuli

-Quiterie

-yksinkertainen.blondi


Miehet:

-anzzy

-Ratikkakuski

-elisakettu

-modelli

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannawe

      hullu_ukko on ainakin reilusti ylipainoinen.

    • jassukka

      Olen läski. :)

    • Noista mainituista kukaan ei mielestäni ole ylipainoinen. Ratikkakuskia en tosin ole nähnyt, mutta en usko että hänkään.

      • mielenkiintoistaaa

        Olet siis nähnyt kaikki muut paitsi Ratikkakuskin. Livenä vai kuvassa?


      • mielenkiintoistaaa kirjoitti:

        Olet siis nähnyt kaikki muut paitsi Ratikkakuskin. Livenä vai kuvassa?

        Naamakuvat kaikista muista, paitsi modellista, josta oli joku kalsarikuva tai vastaava palstalla joskus muistaakseni :P


      • aivaan
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Naamakuvat kaikista muista, paitsi modellista, josta oli joku kalsarikuva tai vastaava palstalla joskus muistaakseni :P

        Eli Elisakettu on isopäinen narukätinen nuori mies.


      • HärrYbergblom

        Hätkähdyttävä!

        Kommentoi nykyinen eukkoni Peppi alias yybee taannoin kuvaani
        ja tosiian hätkähtikin tullessaan vastaan Hansakorttelissa
        shoppailemassa ja kymmenkunta hattulaatikkoa levisi lattìalle

        Ovela nixi pokata tosimies, pyytämällä apua kukkahattujen pakkaamiseen
        ja palkita "lluonnossa".

        Nyt olen yýybeen siippana lossivahtina Las Pargaxella
        ja Peppi pitää kanalaa.

        Mut kummiski huamenna on yybeen nimpparit
        Toivottakaa Peppinpäivän nimpparia eukolleni
        ettei se kitise lonkeroa frustraatioonsa


      • Poikkesinminäkin

        Turkulainen blondikaunotar se vain täällä notkuu näköjään vuodesta toiseen;)


      • WanhaherraYbergblom
        Poikkesinminäkin kirjoitti:

        Turkulainen blondikaunotar se vain täällä notkuu näköjään vuodesta toiseen;)

        Niimaar onkis
        mut mollaan jo wanhuxia, waappuwia heikkoja
        ei me enää peljätä yön peikkoja
        Peppini armaan
        Blondin jo harmaan
        otan syliini hellään
        se onnea, mit ei kellään


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Naamakuvat kaikista muista, paitsi modellista, josta oli joku kalsarikuva tai vastaava palstalla joskus muistaakseni :P

        HAH! Hävettää ne kaikki kuvat mitkä tännekin olen pistänyt. Muuten se kalsari galleeria oli aikaa ennen selfietä....nyt muistan itsekin sen jutun, tosin taisi olla niitä meikäläisen harvoja asiallisa viestejä ja kuvia.


      • Kyöstix

        Mitä spammiukki? ;)


      • aivaan kirjoitti:

        Eli Elisakettu on isopäinen narukätinen nuori mies.

        Eipä ollenkaan. Viehättävän näköinen nainenhan tuo :)


      • modelli kirjoitti:

        HAH! Hävettää ne kaikki kuvat mitkä tännekin olen pistänyt. Muuten se kalsari galleeria oli aikaa ennen selfietä....nyt muistan itsekin sen jutun, tosin taisi olla niitä meikäläisen harvoja asiallisa viestejä ja kuvia.

        Juu, ihan parhaita kuvia ;) Kalsarikuvat pakollisiksi kaikille!


      • Poikkesinminäkin kirjoitti:

        Turkulainen blondikaunotar se vain täällä notkuu näköjään vuodesta toiseen;)

        Turkulainen en ole, enkä kaunotarkaan, mutta veikkaan että sellaisiakin täältä löytyy :)


    • laaturunontaja

      Vain ajatukseni on lihavia

      • laaturunontaja

        Hups, enhän ole listalla


    • Kantapää

      Miten tuon muka voi mitenkään päätellä, jolleivät ko kirjoittajat ole asiaa mitenkään omissa viesteissään sivunneet..?
      Ja miksi muuten et pidä alipainoista vaihtoehtona ollenkaan?

    • kiltti_nainen

      Kiltillä miehellä on varmaankin hyvä kroppa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe