Ovatko nämä kirjoittajat normaalipainoisia vai ylipainoisia?
Naiset:
-alruna
-Jazuli
-Quiterie
-yksinkertainen.blondi
Miehet:
-anzzy
-Ratikkakuski
-elisakettu
-modelli
Mielikuvia palstalaisista
18
<50
Vastaukset
- hannawe
hullu_ukko on ainakin reilusti ylipainoinen.
- jassukka
Olen läski. :)
Noista mainituista kukaan ei mielestäni ole ylipainoinen. Ratikkakuskia en tosin ole nähnyt, mutta en usko että hänkään.
- mielenkiintoistaaa
Olet siis nähnyt kaikki muut paitsi Ratikkakuskin. Livenä vai kuvassa?
mielenkiintoistaaa kirjoitti:
Olet siis nähnyt kaikki muut paitsi Ratikkakuskin. Livenä vai kuvassa?
Naamakuvat kaikista muista, paitsi modellista, josta oli joku kalsarikuva tai vastaava palstalla joskus muistaakseni :P
- aivaan
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Naamakuvat kaikista muista, paitsi modellista, josta oli joku kalsarikuva tai vastaava palstalla joskus muistaakseni :P
Eli Elisakettu on isopäinen narukätinen nuori mies.
- HärrYbergblom
Hätkähdyttävä!
Kommentoi nykyinen eukkoni Peppi alias yybee taannoin kuvaani
ja tosiian hätkähtikin tullessaan vastaan Hansakorttelissa
shoppailemassa ja kymmenkunta hattulaatikkoa levisi lattìalle
Ovela nixi pokata tosimies, pyytämällä apua kukkahattujen pakkaamiseen
ja palkita "lluonnossa".
Nyt olen yýybeen siippana lossivahtina Las Pargaxella
ja Peppi pitää kanalaa.
Mut kummiski huamenna on yybeen nimpparit
Toivottakaa Peppinpäivän nimpparia eukolleni
ettei se kitise lonkeroa frustraatioonsa - Poikkesinminäkin
Turkulainen blondikaunotar se vain täällä notkuu näköjään vuodesta toiseen;)
- WanhaherraYbergblom
Poikkesinminäkin kirjoitti:
Turkulainen blondikaunotar se vain täällä notkuu näköjään vuodesta toiseen;)
Niimaar onkis
mut mollaan jo wanhuxia, waappuwia heikkoja
ei me enää peljätä yön peikkoja
Peppini armaan
Blondin jo harmaan
otan syliini hellään
se onnea, mit ei kellään yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Naamakuvat kaikista muista, paitsi modellista, josta oli joku kalsarikuva tai vastaava palstalla joskus muistaakseni :P
HAH! Hävettää ne kaikki kuvat mitkä tännekin olen pistänyt. Muuten se kalsari galleeria oli aikaa ennen selfietä....nyt muistan itsekin sen jutun, tosin taisi olla niitä meikäläisen harvoja asiallisa viestejä ja kuvia.
- Kyöstix
Mitä spammiukki? ;)
aivaan kirjoitti:
Eli Elisakettu on isopäinen narukätinen nuori mies.
Eipä ollenkaan. Viehättävän näköinen nainenhan tuo :)
modelli kirjoitti:
HAH! Hävettää ne kaikki kuvat mitkä tännekin olen pistänyt. Muuten se kalsari galleeria oli aikaa ennen selfietä....nyt muistan itsekin sen jutun, tosin taisi olla niitä meikäläisen harvoja asiallisa viestejä ja kuvia.
Juu, ihan parhaita kuvia ;) Kalsarikuvat pakollisiksi kaikille!
Poikkesinminäkin kirjoitti:
Turkulainen blondikaunotar se vain täällä notkuu näköjään vuodesta toiseen;)
Turkulainen en ole, enkä kaunotarkaan, mutta veikkaan että sellaisiakin täältä löytyy :)
- laaturunontaja
Vain ajatukseni on lihavia
- laaturunontaja
Hups, enhän ole listalla
- Kantapää
Miten tuon muka voi mitenkään päätellä, jolleivät ko kirjoittajat ole asiaa mitenkään omissa viesteissään sivunneet..?
Ja miksi muuten et pidä alipainoista vaihtoehtona ollenkaan? - kiltti_nainen
Kiltillä miehellä on varmaankin hyvä kroppa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683