Vaikka teidän syntinne ovat

OtaVastaanHerra

Purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5747474

      7542

      • 6538

        6854


      • 374

        374


      • 572
        6538 kirjoitti:

        6854

        2754


      • 254

        2654


    • Ei ole sellaista valkaisuainetta, jolla mun synnit saisi putsattua. Olisi nimittäin helvetillistä joutua uskovaisten hörhöjen kanssa samaan paikkaan.

      • vesikirppunen

        Miksisitten surffailet täällä, ellet halua uskovien kanssa samaan paikkaan. Tämähän on profetiasivusto. Jokuhan sinua tänne vetää. Vai kuulutko todella rienaajien joukkoon. Muista, Jeesus rukoili ristillä: Isä anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä he tekevät. Siunattua ylösnousemusjuhlaa.


      • pikkuruinen

        Katuvan sydämen puhdistaa Jeesuksen veri, sinunkin sydämesi, jos vain tahdot.


      • pikkuruinen kirjoitti:

        Katuvan sydämen puhdistaa Jeesuksen veri, sinunkin sydämesi, jos vain tahdot.

        Jakelen järjen ääntä. Jessesi, jos se ylipäätään oli olemassa, murhattiin turhan takia. Jumalia tulee ja menee, vain heikkolahjaiset uskovat tuollaisiin kaikkivaltiasiin, joiden ikuinen ongelma tulee lihaksi kiven muodossa:

        Kaikkivaltiaan jumalan pitäisi pystyä luomaan kivi, jota hän ei jaksa nostaa.

        Kun olet miettinyt läpi tämän kysymyksen, olet joko ateisti tai helevetin typerä.


      • abcdekhi

        olen mieluummin mielestäsi typerä..


      • abcdekhi kirjoitti:

        olen mieluummin mielestäsi typerä..

        Ostaitko multa sillan? Olis aika iso myytävänä edullisesti.

        Vittu, että me pystytään Pisa-tuloksissa peittoamaan kaikki, mutta järki ei mene perille. Raamatulla ku päähän lyödään imeväisestä, niin se menee jakeluun.

        Ehtottaisin seuraavaa: uskovaiset eivät tee lapsia, tai jos tekevät, ne otetaan huostaan synnyttyään. Saavat sitten liittyä haluamaansa lahkoon täysi-ikäisinä.


      • VihtahousuKaupanpäälle

        he-ma
        Pelkosi on turhaa. kyllä teillä uskomattomilla on ihku oma paikka. Se on aika lämmin vielä, mikäli uskomme Raamattua ja miksi emme uskoisi.
        Tyydy siihen ja anna muidenkin valita mieleisensä paikka uskonsa mukaan.
        Törkeää alkaa muita määräileen mitä uskoon tulee.


      • 463

        §32§


    • syntisellearmo

      http://www.kirjaonline.com/product/425/syntiset-ihmiset-vihastuneen-jumala
      Hän näyttää, kuinka voit tietää, että sinulla on Jumalan mielisuosio, välttää paholaisen ansat, ymmärtää enemmän mitä synti todella on, välttää tuhon joka kohtaa syntisiä, ymmärtää välittömien toimenpiteiden tarpeellisuuden, olla esirukoilija ja löytää palkintosi taivaassa. “Totisesti, totisesti minä sanon teille, joka uskoo minuun, sillä on iankaikkinen elämä” (Joh.6:47).

      • Ei ole iankaikkista elämää. Te surkeat uskovaiset pelkäätte kuolemaa ja sen takia kuvittelette eläessänne, että voisitte jotenkin sittenkin jatkaa elämää kuoltuanne. Näin ei tapahdu, makaatte kuoltuanne olemattomass tilassa ja mätänette aivan samal taval kuin kaikki hetken elävä. Pelko pois, kuolema on luonnollinen tapahtuma.


      • gcfhgf12

        minä olen onnelliisempi, kun ajattelen että sitä voi olla.....


      • he-ma kirjoitti:

        Ei ole iankaikkista elämää. Te surkeat uskovaiset pelkäätte kuolemaa ja sen takia kuvittelette eläessänne, että voisitte jotenkin sittenkin jatkaa elämää kuoltuanne. Näin ei tapahdu, makaatte kuoltuanne olemattomass tilassa ja mätänette aivan samal taval kuin kaikki hetken elävä. Pelko pois, kuolema on luonnollinen tapahtuma.

        Kuulehan he-ma-pa vai mikä lie olet. Oletko sä vähän hullu vai tyhmä. Kuuntele ittsees kuinka idioottimaista sanomaa sä täällä julistat. Täällä on ihmisiä jotka uskovat kuolemanjälkeiseen ikuiseen paratiisiin yhdessä luojansa kanssa ja sä täällä huutelet "hei minulla on tarjolla teille jotain vielä parempaa, ikuinen kuolema ja pettymys, koska mitään Jumalaa ei ole". Millä helekutin konstilla sä luulet että joku täällä kuuntelee sun jorinoitas? Varsinainen valopää!


      • Amentaa
        JarmoEklund kirjoitti:

        Kuulehan he-ma-pa vai mikä lie olet. Oletko sä vähän hullu vai tyhmä. Kuuntele ittsees kuinka idioottimaista sanomaa sä täällä julistat. Täällä on ihmisiä jotka uskovat kuolemanjälkeiseen ikuiseen paratiisiin yhdessä luojansa kanssa ja sä täällä huutelet "hei minulla on tarjolla teille jotain vielä parempaa, ikuinen kuolema ja pettymys, koska mitään Jumalaa ei ole". Millä helekutin konstilla sä luulet että joku täällä kuuntelee sun jorinoitas? Varsinainen valopää!

        Kiitos Jarmo.
        Hyvin oivallettu.


      • JarmoEklund kirjoitti:

        Kuulehan he-ma-pa vai mikä lie olet. Oletko sä vähän hullu vai tyhmä. Kuuntele ittsees kuinka idioottimaista sanomaa sä täällä julistat. Täällä on ihmisiä jotka uskovat kuolemanjälkeiseen ikuiseen paratiisiin yhdessä luojansa kanssa ja sä täällä huutelet "hei minulla on tarjolla teille jotain vielä parempaa, ikuinen kuolema ja pettymys, koska mitään Jumalaa ei ole". Millä helekutin konstilla sä luulet että joku täällä kuuntelee sun jorinoitas? Varsinainen valopää!

        Valopää? Uskovaisena tiedät hyvin miten uskonnon nimissä raiskataan lapsen mieli imeväisestä alkaen.

        Jos sinä reppana olisit syntynyt jallamaille, julistaisit nyt allahin tahtoa ja olisit varma allahin olemassaolosta. Naurettavaa sakkia, ei todellisuudentajua lainkaan. Missä se teidän jesse luuraa? Mitä se tekee? Miksi teidän rukouksiinne ei vastata kuin sattaman kaupalla?

        Lopetetaan nyt tuo lasten mielten raiskaaminen ja katsotaan kuinka moni oikeasti on niin tyhmä, että aikuisena vielä uskoo joulupukkiin ja jumalaan.


      • he-ma kirjoitti:

        Valopää? Uskovaisena tiedät hyvin miten uskonnon nimissä raiskataan lapsen mieli imeväisestä alkaen.

        Jos sinä reppana olisit syntynyt jallamaille, julistaisit nyt allahin tahtoa ja olisit varma allahin olemassaolosta. Naurettavaa sakkia, ei todellisuudentajua lainkaan. Missä se teidän jesse luuraa? Mitä se tekee? Miksi teidän rukouksiinne ei vastata kuin sattaman kaupalla?

        Lopetetaan nyt tuo lasten mielten raiskaaminen ja katsotaan kuinka moni oikeasti on niin tyhmä, että aikuisena vielä uskoo joulupukkiin ja jumalaan.

        Mutta kun ei ole, niin ei ole... eikä kukaan ole täällä tietääkseni lasta raiskaillut. Sen sijaan olen ollut vuosia mm. Hesan asemalla vartijana ja saanut lapsenraiskaajan kiinni itseteosta ja kaiken lisäksi oma lapseni on joutunut 12-13 ikäisenä reilusti yli kolmekymppisen miehen seksuaalisen ahdistelun kohteeksi, joten ehkäpä mä tiedän siitäki himpun verran enemmän. Noi sun juttus perustuu aina jonkun toisen olettamuksiin ja väittämiin, joissa ei ole mitään todellisuuspohjaa. Tämän hernemaissipaprikamiehen jutut muutenkin on niinku niin kuolleita ja kliseisiä olettamuksia, varsinaisia änkyräennakkoasenteellisia. Kaiken lisäksi jos tällä he-ma-pa miehellä olis himpunkaan vertaa soisiaalisia taitoja, niin hänen kanssaan ehkä voisi keskutelu syntyä, muttei tuolla halveksunnan ja vihamielissekotteisella äänensävyllä tehdä minkäänsortin siltoja. Vai perustuuks sun nimimerkkis henkkamaukkaan? Anteeksi kumminkin jos puhun sinua halventavaan sävyyn, kuten sinä meistä uskovista.


      • JarmoEklund kirjoitti:

        Mutta kun ei ole, niin ei ole... eikä kukaan ole täällä tietääkseni lasta raiskaillut. Sen sijaan olen ollut vuosia mm. Hesan asemalla vartijana ja saanut lapsenraiskaajan kiinni itseteosta ja kaiken lisäksi oma lapseni on joutunut 12-13 ikäisenä reilusti yli kolmekymppisen miehen seksuaalisen ahdistelun kohteeksi, joten ehkäpä mä tiedän siitäki himpun verran enemmän. Noi sun juttus perustuu aina jonkun toisen olettamuksiin ja väittämiin, joissa ei ole mitään todellisuuspohjaa. Tämän hernemaissipaprikamiehen jutut muutenkin on niinku niin kuolleita ja kliseisiä olettamuksia, varsinaisia änkyräennakkoasenteellisia. Kaiken lisäksi jos tällä he-ma-pa miehellä olis himpunkaan vertaa soisiaalisia taitoja, niin hänen kanssaan ehkä voisi keskutelu syntyä, muttei tuolla halveksunnan ja vihamielissekotteisella äänensävyllä tehdä minkäänsortin siltoja. Vai perustuuks sun nimimerkkis henkkamaukkaan? Anteeksi kumminkin jos puhun sinua halventavaan sävyyn, kuten sinä meistä uskovista.

        Näytä sinä varajeesus missä ne todisteet sun jumalasta on.

        Teillä raiskaajilla kun ei ole mitään esitettävää, ei tasan mitään. Miten te voitte olematonta jumalaanne muutenkaan puolustaa, kuin yrittämällä kiertää hankalat kysymykset ja loukkaamalla kysyjää? Ette mitenkään, kun mitään ei siellä ole.

        Sinäkin reppana olet saanut lapsena tuon madon, joten säälin sinua raiskauksen uhrina. Nyt pitäisi vaan lopettaa tulevien sukupolvien ketjuraiskaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      33
      2848
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      2007
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      190
      1934
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      152
      1805
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1681
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      322
      1396
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      188
      1394
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1253
    9. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      104
      1185
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1101
    Aihe