Annetaanko 10 lisävuotta ihmiskunnalle?

Elinpäivämme

Leo Meller Mikkelissä 7.1. 2015: "Annetaanko vuonna 2018 10 lisävuotta ihmiskunnalle?"
Julkaistu 15.3.2015
10. Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta; ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus, sillä ne kiitävät ohitse, niinkuin me lentäisimme pois.

https://www.youtube.com/watch?v=Ux_--i18aLY

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfghijk

      Kyllä Jumala antaa jatkoa!

    • Ma-at

      Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta; ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus, sillä ne kiitävät ohitse, niinkuin me lentäisimme pois, kuin tuhkaläjäksi, kuolema on luonnollinen asia, ei siinä ole mitään pelättävää, Suurimmillankin ovat päivämme siis vain ilo siitä mitä olemme toistemme hyväksi saaneet aikaiseksi, siksipä sisaret ja veljet (veljet ja sisaret), on meillä nyt siis perästäkäsinkin pääsy totuuden tuntemukseen sen suuren lain kautta, joka salaisuuden tavoin meitä kaitsee!......!,,,,,,!!!!

    • Minä sanoisin näin että: Luuk. 12:49 Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!
      ...ja toinen yhtä tärkeä: Matteus 6:10 tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;

    • Jumalanaikataulu

      Voi voi sentään .... monia eksytetään taas pois evankeliumin työstä ...

      Paljon pettyneitä on 2018 ja sitten taas uudelleen 2028 ....

      Aina tämä tuntuu jatkuvan .... miksi kukaan ei tarkastele niitä aikaisempia puheita ja totea, ovatko ennustukset toteutuneet vai eivät ... voi voi sentään.

      Eihän meistä kukaan voi tietää, milloin meidän viimeinen päivämme on ... ahkeroikaa siis ja tehkää sitä, mitä Jeesus haluaa teidän tekevän.

      • HerranPalvelijat

        Raamattua on tutkittu ja kommentaareja luettu. Onneksi meillä on ihmisiä, jotka tietävät enemmän kuin me. Herran armosta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      33
      2878
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      2017
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      190
      1934
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1825
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1681
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      191
      1413
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      323
      1407
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1253
    9. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      105
      1211
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1101
    Aihe