Olen tapaillut erästä miestä muutamia kertoja ulkoilun merkeissä. Hän puhuu että seksin jälkeen asiat menee usein vaikeiksi ja hankalaksi ja tulee mustasukkaisuutta ja hänellekin tunteita peliin eikä oikein tiedä haluaako minua menettää ystävänä. Tullaan hyvin juttuun mutta tätä logiikkaa en ymmärrä. Viimeksi istuin hänen luonaan iltaa ja olen itse sitten ajatellut meidät ystävinä kun hän miettii seksistä noin. Kuitenkin minun lähtiessä halatessani häntä hän halusikin suudella. Eikö tämä nyt ole vähän ristiriitaista?! Pitäisikö tässä nyt ymmärtää miehen ajatuksia? :)
Seksi tekee asiat vaikeiksi?
17
55
Vastaukset
- Edwardo_ja_lauma_eläimiä
Kuulostaa identiteettikriisiltä. Varo tai lähtee vielä joku päivä blondatun öljylanne-Raimon mukaan harrastamaan villiä homoseksiä ja siellähän liikkuu viiruksia. Hirveitä aisoja ja verestäviä persereikiä... ei pysty edes ajattelemaan tuota enempää. Kuvottavaa!
- sukkarunoilija
Mies tuntee itsensä ja antaa sinun valita jatkosta.
Tiedät siis, että miehestä tulee mustasukkainen seksin jälkeen. Onko sinulla kestävyyttä, että hän salaa tarkistaa tekstiviestisi, soittolistasi, nettiselauksesi (ja jos poistat selaushistoriasi, siihen on jokin syy, minkä et halua miehen tietävän).
Siinä myös lienee syy, miksi miehen aikaisemmat liitot katkenneet, saatesanat exältä saattanut olla "Kun sä olet niin saatanan mustasukkainen, ettei sun kanssa voi elää"
Tuo seksin jälkeen muuten tarkoittaa, että jos tänään harrastatte seksiä, hän on sen jälkeen mustasukkainen sinusta päivästä päivään.
Monesti mustasukkaisia ovat he, jotka itse pettävät- mistä.moinen.käsitys
Miten niin pettävät? Ei kai kukaan ollut luvannut aloituksessa ettei pane kenenkään muun kanssa?
- yleisrunoilija
mistä.moinen.käsitys kirjoitti:
Miten niin pettävät? Ei kai kukaan ollut luvannut aloituksessa ettei pane kenenkään muun kanssa?
Viimeinen lause oli yleistys.
- en.ymmärrä
yleisrunoilija kirjoitti:
Viimeinen lause oli yleistys.
Mitä tällä tarkoitata?
-Alve
- määmy
Halus pussaa? Hää haluu ottaa sen riski, et menettää sun frenteyden. Takajutskana vois ol, et frendeys muuttuu rakkaudeks.
Kandeis kuitenki funtsii pariin kertaa, kandeeks uhraa jotain, mi e tulevaisuudes palaa. Etenki, jos mustasukkaisuus o totta- kukakäki
Mä kyllä käsitän asian niin ettei kundilla ole mielessä muuta kuin seksi sun kanssa tai ystävyys ilman seksiä.
Saat päättää itse kumpaa haluat. Tunteista ja mustasukkaisuudesta puhuminen:
viittaa siihen et pelkää sun ottavan tunteet peliin mukaan ja silloin sulla on mustasukkaisuutta. (miehen huomion saavista toisista naisista)
Mies ei ole yhden naisen miehiä, eli poimii kaikki saatavilla olevat "marjat".
Kokeilee onneaan nyt sun kanssa ja siirsi sulle valinnan mahdollisuuden.
Jos kaikki menee pieleen saat syyttää itseäsi...hänhän varoitti sua.
Unohda se mies tai kysy suoraan häneltä: et tarkoittiko hän esimerkiksi tätä sanoillaan?
.
Takajutskana on korkkiruuvi vänkyrä äijä, eikä normaali parisuhde.
Eteenkin, jos mustasukkaisuus o totta muijan puolelta.
Intuitiolla sanoisin, että kannattais pysyä kaverina. Mulla on vaan yhden seurustelukumppanin kanssa ollut niin, että hän epäröi suhteen vakavoittamista/alkamista. Eikä se sitten ollut lainkaan oikea.Onneks loppui lyhyeen. Olen itse ollut enempi se vastahankaan pyristelijä. Eikä sekään ole hyvä merkki. Paras on kun molemmille on selvää, että rakkaussuhde tästä tulee. Mutta jos mieskin epäröi, niin sitten ei ole sitä ns kipinää kyllä riittävästi. ja ystävyyskin sen jälkeen mennyttä. Toi pussailu on testailua, itsen ja sun. Vähän arveluttavaa sellaista.
- näinonnäppylät
Ei halua sotkea tunteita mukaan, mutta haluaisi kuitenkin seksiä. Jos sinäkin haluat vapaata seksiä niin ottaos pois vaan.
- eri.mieltä
hahhahaa.. jokaisella eri tulkinta asiasta. Ja luultavasti yksikään vastaus ei ole totta.
On ihmisiä, jotka harrastavat seksiä niinsanottuina kavereinakin. Useimmiten se taitaa kääntyä niin, että se toinen osapuoli vain ajattelee näin, ja toiselle nouseekin tunteet ja haluaa suhteelta enemmän kuin "kaveruutta". No sen jälkeen asiat menevätkin melkoisen vaikeaksi.
Joillekin voi tulla yllätyksenä se, että partneri onkin "vapaassa suhteessa" vaikka muut seurustelun kriteerit on jo olemassa.
Kantsii kysyä itseltään, haluaako tälläistä. Tuosta nyt ei ota erkkikään selvää, puhuuko mies mahdollisista omista tunteistaan vai sen mahdollisen kumppanin, joten jos hiukankaan harkitsee suhteen aloittamista kannattaa asia selvittää.
Voihan olla, että miestä kiinnostaa oikeasti. Mutta jos itse haluat pitää ystävälinjalla, olisi reilumpaa tehdä asia selväksi.Komppaan! Se on just noin, eihän sitä aina tarvitse olla kavereita, voihan sitä vain harrastaa sekiä.
- eikartalla
Viimeksi taas sama juttu että halusi mun lähtiessä suudella ja kysyin sitten että eikö hän halunnut olla ystävä.Oli jonkun aikaa hiljaa ja totesi että olen hänen tyyppiä ja haluaisi enemmän.Sanoin että vähän ristiriitaista ja lähdin eikä ole kuulunut sen jälkeen.Tuskin oikeaa kiinnostusta koska yhteyttä varmaan ottaisi.
- uskon.sen
Komppaan tätä. En näe mitään syytä, että olisi kiinnostunut.
Ei kai tossa ny mitään, nippu paskoja kokemuksia vaan taustalla.
Kokemuksia tulee ja menee, mut ei tule jos kiskasee ittensä akvaarioon lasien taakse katteleen.
Soon pakko pikkasen kokeilla kepillä jäätä jos meinaa jotain saada aikaseks kans.Komppaan! Se on just noin.Mä oon tässä jo jonkun aikaa etsinyt sisäistä rauhaa, mutta aina kun meen paariin niin joku muija tulee ja haluu rakasta mut ehjäks. Mä vetäydyn ja sulkeudun kuoreeni niin eikö kohta ala kauhee kailotus "vituu saatana senkin pieni munainen homo! Miks mä en kelpaa?" Ei oo tälläiselle herkälle prinsiipille, ihmiselle jonka sielu on just.....taas revitty auki...hirveen rakentavaa lähestymistä.
- iso_karvainen_mies
modelli kirjoitti:
Komppaan! Se on just noin.Mä oon tässä jo jonkun aikaa etsinyt sisäistä rauhaa, mutta aina kun meen paariin niin joku muija tulee ja haluu rakasta mut ehjäks. Mä vetäydyn ja sulkeudun kuoreeni niin eikö kohta ala kauhee kailotus "vituu saatana senkin pieni munainen homo! Miks mä en kelpaa?" Ei oo tälläiselle herkälle prinsiipille, ihmiselle jonka sielu on just.....taas revitty auki...hirveen rakentavaa lähestymistä.
Meikäläisen ukki bitch modelli on kauhea ruikuttaja D:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91812Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli225911Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653