Miksi heidät päästetään palstaa suttaamaan?
Hoitokodin asukit modelli, Alve ja Hasislehtinen
14
<50
Vastaukset
- Kunnon_ihmiset
Ei aavistustakaan. Outoa.
Minä lupaan häipyä palstalta heti kun saat tänne yli kahden lauseen mittaisen kirjoitukesn, missä on sisältö muuta kuin mitä yleensä täänne tuherrat.
- Chepunapäidenunelma
Miätinmpä mik loogin yhtes meil kolmel oliskaan......?
Ongelmanrtakaaisujn toimmi kääneislogiikka shiten,eetttä
Troppilehtone on ns. toiastoai4oinen toope udmurttinazipersu
mamjen vihaajaa ja nää taas latinoperäinen älykkö,
joka ei inhoa muiden rotujen edustajia ollenkaan ,lukuunottamatta Kihniöläistä
himopersulehtiistä
Modelliin outo telekineettnen yhteys shiten, ett
mösjöö modelli tilailee taxeja kun lähtee hoitkodistanas rriiaamaa wanoja mummeleita
ja käänteisesti minun luoxe taxi tuo nuria hottixia, etenkin noit kiihkeitä gingereitä
Ninnejä strippareita tanko ja sylitanssimaan silmieni ruoaxi njom njom - aikuisten.oikeesti
Chepunapäidenunelma kirjoitti:
Miätinmpä mik loogin yhtes meil kolmel oliskaan......?
Ongelmanrtakaaisujn toimmi kääneislogiikka shiten,eetttä
Troppilehtone on ns. toiastoai4oinen toope udmurttinazipersu
mamjen vihaajaa ja nää taas latinoperäinen älykkö,
joka ei inhoa muiden rotujen edustajia ollenkaan ,lukuunottamatta Kihniöläistä
himopersulehtiistä
Modelliin outo telekineettnen yhteys shiten, ett
mösjöö modelli tilailee taxeja kun lähtee hoitkodistanas rriiaamaa wanoja mummeleita
ja käänteisesti minun luoxe taxi tuo nuria hottixia, etenkin noit kiihkeitä gingereitä
Ninnejä strippareita tanko ja sylitanssimaan silmieni ruoaxi njom njomSamanlaisia vanhoja kurppia ootte. =)))
- CheAdonis
Rumasti sanottu modellist ja lehtiseskin
Ku ei kuvaus minuunkaan sovi - aikuisten.oikeesti
aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Samanlaisia vanhoja kurppia ootte. =)))
minäkö muka sanonut ?...=((
entä eräät toiset kirjoitukset...olis niist mun syytäkin kommentoida...
- kundi.kundine
tää komppais
hähä- HeiHeiHEIhei-----
.
"tää komppais"
"Liian pitkä kommentti"
har!1
.
- putkarunoilija
Emäntä on nauttinut liikaa vappuluottamusta. Mene putkaan selviämään
- Kyöstix
Ukkopahat voisivat vaikka perustaa hörhögubbe yhdistyksen ;)
- Hallusination_Associatio
.
"Hallusination Association????????????????"
har!11
.
- Jassuka
Ylläpito on liian lepsu, siinä se.
- Keskusteluja_käydään--
.
"Pääasia että keskusteluja käydään"
har!11
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514