Onko normaalia?

Hei! Olen 14v poika ja mulla on nyt alkanu kasvaan karvotusta alapäähän mutta siemennestettä ei näy :/ pari kertaa on vaa tullu valkosta runkkausken yhteydessä mutta se ei lennä minnekkään... Ja kun sitä tulee niin sitä tulee ennen laukeamista, ja sillon kun laukeaa nii tulee semmosta kirkasta liukasta nestettä... Nii onko normaalia?
367
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Ite oon 17 nii en muista tarkalleen miten se itellä meni mut kai toi on normaalia murros iän alus. Kyllä sulla viellä lasti lentää ku murros ikäki on vasta aluillaan, ja jos asia huolrstuttaa nii voit käyä terkkarilta kysymässä :)

Äänestä

Ite oon 17 nii en muista tarkalleen miten se itellä meni mut kai toi on normaalia murros iän alus. Kyllä sulla viellä lasti lentää ku murros ikäki on vasta aluillaan, ja jos asia huolestuttaa nii voit käyä terkkarilta kysymässä :)

Äänestä

On täysin normaalia. Ei se alussa lennä mihinkään ja voi olla juurikin tuollaista kirkasta ja määrät voi olla mitättömiä. Kyllä se siitä vielä sakenee ja sotkujen siivoaminen alkaa.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Epäillyttää kirjoitti:

Hei! Olen 14v poika ja mulla on nyt alkanu kasvaan karvotusta alapäähän mutta siemennestettä ei näy :/ pari kertaa on vaa tullu valkosta runkkausken yhteydessä mutta se ei lennä minnekkään... Ja kun sitä tulee niin sitä tulee ennen laukeamista, ja sillon kun laukeaa nii tulee semmosta kirkasta liukasta nestettä... Nii onko normaalia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu