ilmestyskirjan hevoset

Tuulah

näen aika-ajoin näkyjä ja unia. nyt näin vapaana juoksevat hevoset. en heti ymmärtänyt mistä oli kyse, kun näin ensimmäisen hevosen. tuon valkoisen hevosen. heti sen perässä juoksi tulipunainen, musta seurasi sitä ja hallava hevonen viimeiseksi. mistä oli kyse, olen sitä miettinyt. olisiko niin, että nuo hevoset päästetään vasta nyt vapaiksi?

18

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suikale

Onko maalisuikaleita näkynyt unissa?

• sinettisormus1

Seitsemän sinettiä

Ensimmäinen sinetti: Valkoisella hevosella ratsastavalle jousimiehelle annetaan seppele, ja hän lähtee seppelöitynä voittajana uusia voittoja kohti.
      Toinen sinetti: Tulipunainen hevonen ilmestyy. Sen ratsastajalle annetaan miekka ja valta riistää rauha maan päältä.
      Kolmas sinetti: Musta hevonen ilmestyy, ja sen vaakaa kantava ratsastaja tuo nälänhädän ja inflaation.
      Neljäs sinetti: Tuhkanharmaa hevonen ilmestyy. Sen ratsastaja on nimeltään Kuolema, ja häntä seuraa Tuonela. Heille annetaan valta tappaa miekalla, nälällä, rutolla ja villipedoilla.
      Viides sinetti: Marttyyrien sielut ilmestyvät ja haluavat kostoa. Niille annetaan valkeat kaavut ja niiden kehotetaan odottaa vielä hetki.
      Kuudes sinetti: Suuri maanjäristys, aurinko pimenee ja kuu muuttuu verenpunaiseksi. Taivaan tähdet putoavat maahan, taivas kääriytyy kokoon ja kaikki vuoret ja saaret siirtyvät paikoiltaan.

• Eksyttäjäonjo

Muistakaa, että se ensimmäinen valkea hevonen on eksyttäjä.
        Todellakin, se voittaa ja eksyttää jopa valitutkin jos mahdollista.

Ilmestyskirja 19.
        Tässä Jeesus Kristus.
        11 Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
        12 Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
        13 ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
        14 Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
        15 Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
        16 Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra."

• Eksyttäjäonjo kirjoitti:

Muistakaa, että se ensimmäinen valkea hevonen on eksyttäjä.
        Todellakin, se voittaa ja eksyttää jopa valitutkin jos mahdollista.

Ilmestyskirja 19.
        Tässä Jeesus Kristus.
        11 Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
        12 Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
        13 ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
        14 Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
        15 Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
        16 Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra."

Koittakaa nyt aluksi muistaa mikä on se kirja jossa sinetit on...
        Sitten katsokaa kuka avaa sinetit ja miksi...
        Sen jälkeen katsokaa mikä kutsuu nuo hevoset...
        Vasta näiden kysymysten jälkeen tehkää johopäätöksiä hevosten merkityksen suhteen. On järjetöntä katsoa joku Hollywood leffa, jonka pohjalta sanoa "haa, joo se eka on selvästi eksyttäjä ku se on tos leffassaki sellanen".

• Kuka.arvollinen

Kuka on arvollinen avaamaan sinetit?
        Karitsa, Jeesus Kristus.
        Kuka sanoo: Tule..
        Jeesus Kristus.
        Kuka lähettää hevoset?
        Jeesus Kristus.

Kunnes tulee itse viimein.
        Kenen nimi on Jumalan sana?
        Jeesuksen Kristuksen.
        Kuka on Kuningasten kuningas?
        Jeesus Kristus.
        Kuka tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa?
        Jeesus Kristus.
        Kenellä on vereen kastettu vaippa?
        Jeesuksella Kristuksella.

• niinsemeneee

Lähettäjä lähtee viimeisenä.

• Synnin ja kuoleman voittaja lähtee voittamaan.

• Einiinei

Ei synnin ja kuoleman voittaja. hän tulee viimeisenä.
        Eksyttäjä lähtee voittamaan niitä, jotka eivät ole kalliolle rakentaneet ja luulevat silti pelastuvansa. Jumala lähettää eksytyksen ja siinä erotellaan jyvät akanoista.
        Se on niin ja amen.
        ''Ensimmäinen sinetti: Valkoisella hevosella ratsastavalle jousimiehelle annetaan seppele, ja hän lähtee seppelöitynä voittajana uusia voittoja kohti.''

• Westsider-

Kaikki hevoset ovat saman omistajan tallista , (maailman ruhtinaan) valkoinen hevonen on ekumenia paaveineen ja piispoineen. seuraava, punainen hevonen on lopunajan sodat ja nälät ja joukkotuhot-

• Suosittelen tarkistamaan useaa eri asiaa noiden hevosten takaa. Yllä kommentti...

• Hevosienselitys

Ilmestys 6 luku jae 1 ja 2. Valkea hevonen on Pyhä Henki eli Gabriel. Ilmestys 6 luku jae 3 ja 4. Tulipunainen hevonen on Sarakael. Ilmestys 6 luku jae 5. Musta hevonen on Aadamin poika Kain. Ilmestys 6 luku jae 7ja 8. Hallava hevonen on Lucifer.

• KTSEiKirj

Ilmestyskirjan ratsastajat ovat selkeästi Veda kirjojen muunnelmia

1.

Ote Ilmestyskirjasta:

Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"

Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.

Ote hindulaisesta Veda-kirjasta:

Alussa Brahma puhui, ja neljä miestä seisoi hänen kasvojensa edessä. Parabrahmanin suusta tuli ensimmäinen mies ja hän oli valkoinen. Hän oli kuin Brahma itse. Hän oli suuri ja ylhäinen. Hänen ei tarvinnut uurastaa. Häntä kutsuttiin papiksi, Bramiiniksi.

2.

Ote Ilmestyskirjasta:

Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!"

Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.

Toinen mies oli punainen, ja hän tuli Parabrahmanin käsistä. Häntä kutsuttiin shatriyaksi. Hän oli kuningas, hallitsija ja soturi, jonka tehtävänä oli suojella pappia.

3.

Ote Ilmestyskirjasta:

Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.

Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."

Ja Parabrahmanin keskivartalosta tuli kolmas mies, jota kutsuttiin visyaksi. Hän oli keltainen mies, ja hänen tehtävänään oli viljellä maata, pitää lampaita ja karjaa.

4.

Ote Ilmestyskirjasta:

Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"

Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.

Ja Parabrahmanin jaloista tuli neljäs mies. Hän oli musta, ja häntä kutsuttiin sudraksi, köyhäksi.

• Noilla kaikilla hevosilla on äärimmäisen luonnollinen selitys. Vain kolmen viimeisen hevosen kuvaus säikäyttää maallisesti ajattelevan, vaikka meillä on nuo kaikki neljä hevosta läsnä joka ikinen päivä ja ollut aina Jeesuksen Taivaaseen astumisesta alkaen.
      Kukaan ei ole säästynyt hallavan hevosen viikatteelta... vielä!
      Kukaan ei ole säilynyt vaakaa kantavalta syntisyytemme punnitsjialta, jota seuraa hallava hevonen.
      Kukaan ei ole säästynyt Jeesuksen sanoilta "minä en tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan" eli punaisen hevosen riidankylväjältä, koska synnin on tultava suureksi, jota seuraa vaaka, joka punnitsee tekomme ja armotta toimittaa hallavan hevosen vietäväksi kuolemaan.
      Mutta voittaja lähti voittajana voittamaan. Se on valintakysymys, haluammeko sen koska armotta joudumme kumminkin noden kolmen seuraajan vietäväksi. Armossa voimme kuitenkin selviytyä.

• KTSEiKirj

Koskeekos tää "selviytyminen" myös niitä sun määrittelemiäs "surkimuksia" eli kehitysvammaisia?

• KTSEiKirj kirjoitti:

Koskeekos tää "selviytyminen" myös niitä sun määrittelemiäs "surkimuksia" eli kehitysvammaisia?

Joo, paitsi minä kunnioitan heitä ihmisenä toisin kuin te jotka puette niille ahssut vaatteet ja sanotte heidän olevan "tosi hyviä" kumminkin he ovat kaikkien pilkan kohteena yllytyshulluina vailla minkäänlaista todellista osaamista.

• Älyäpäähän

Jarmo.
        Siirryppä islam sivustolle väittelemään muslimin kanssa.
        Et ehkä ymmärrä, mutta muslimeilla on erilainen käsitys kristillisestä Raamatusta ja sen selityksistä.

• Tuulah

nostimpa tämän hevos näyn nyt tänne ylös, kun huomasin, että jouko piho on myös nähnyt hevosista näyn. itse näin nämä hevoset niin, että ne juoksivat ilman ratsastajaa minun ohitseni harjat hulmuten. joukkoa johti valkoinen ja heti perässä tuli tuo ruskean punainen. etäämpänä tuli musta ja hailakka hevonen. niillä ei juurikaan ollut välimatkaa, vaan ymmärrän, että ne tulevat aikalailla hetimiten, kun edellinen hevonen ja sen tarkoitus ilmestyy ihmisten keskelle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      63
      6335
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      64
      2829
    3. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      166
      2637
    4. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      382
      2253
    5. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      32
      1813
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      40
      1763
    7. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      72
      1439
    8. 105
      1388
    9. Jos saisit tilaisuuden

Kertoa mitä tunnet häntä kohtaan niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      86
      1325
    10. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      110
      1313
    Aihe