Kysymys kuluu: mitä mieltä olet suomenruotsalaisista:
- Voisitko itse seurustella suomenruotsalaisen kanssa?
- Onko suomenruotsalainen huonomalla lähtöviivalla kuin "suomensuomalainen", deittailussa?
Suomenruotsalaiset ja deittailu
18
1610
Vastaukset
- ei.ymmärrä
Miten suomenruotsalaisen kanssa deittailu muka eroaa muiden kanssa deittailusta?
Kyllä se ainakin omassa tapauksessani erosi. Vaikka mies ei tehnyt ongelmaa siitä, etten itse ole suomenruotsalainen, niin ne muutamat hänen ystävänsä, jotka ehdin tavata, tekivät selväksi että en kuulu joukkoon. Kyse ei ollut kuin muutaman viikon tuttavuudesta eikä se kaatunut tähän asiaan, mutta ei jäänyt kovin positiivista kuvaa ankkalampelaisista.
helka kirjoitti:
Kyllä se ainakin omassa tapauksessani erosi. Vaikka mies ei tehnyt ongelmaa siitä, etten itse ole suomenruotsalainen, niin ne muutamat hänen ystävänsä, jotka ehdin tavata, tekivät selväksi että en kuulu joukkoon. Kyse ei ollut kuin muutaman viikon tuttavuudesta eikä se kaatunut tähän asiaan, mutta ei jäänyt kovin positiivista kuvaa ankkalampelaisista.
.....no tuollainen ei ole kyllä yhtään "positiivistä", kuinkahan yleistä mahtaa olla?
- ei.ymmärrä
Kaipa typeryksiä löytyy kaikista kieli-ja kulttuuriryhmistä. Itse en vaihtaisi omaa ankkalampelaistani pois.
ei.ymmärrä kirjoitti:
Kaipa typeryksiä löytyy kaikista kieli-ja kulttuuriryhmistä. Itse en vaihtaisi omaa ankkalampelaistani pois.
Näin vähän ajattelinkin, että voisi olla, eli sattunut huono kohtaaminen, eli ei yleistettävissä.....
Samaa mieltä kuin muistakin Suomalaisista, jostain oudosta syystä ehkä jopa positiivisempikin kuva......
- nnnainnneeen
En todellakaan lähtis ees treffeille suomenruotsalaisen kans. Niiden kieli on rumaa ja sitä on PAKKO-opetettu mulle 9 vuotta enkä sitä enempää osaa ku jag heter janne.
En ole ikinä sanaakaan puhunu ruotsia suomessa vaik oon ollu valtion viras ja vaatimuksena ruotsinkieli. Suomenruotsalaiset ovat hyvin sisäsiittoista väkeä, kaikkine neuleineen ja purjeveneineen, unohtamatta tennistä, mikä on vähän niin kuin Suomenruotsalaisen kansallislaji. Enemmän suosin kumminkin kiertämään kaukaa Ruotsinsuomalaiset. Kokeile ennemmin Tanskalaisia tai Norjalaisia, kumminkin kaikki heikkolahjaiset blondit lähetetään edellä mainituista Ruotsiin.
Solrik sommer.- ätmel
Suomenruotsalaisen kanssa joutuu joko opettelemaan ruotsia tai kestämään sitä, ettei ymmärrä niiden kavereita/sukulaisia.
"kestämään sitä, ettei ymmärrä niiden kavereita/sukulaisia."
Noh, onko se sitten välttämättä huono juttu... =D....vitsivitsi....- ätmel
MGTOW kirjoitti:
"kestämään sitä, ettei ymmärrä niiden kavereita/sukulaisia."
Noh, onko se sitten välttämättä huono juttu... =D....vitsivitsi....Joo, onhan se tosi kivaa istua ymmärtämätön hymy naamalla koko ilta samalla kun ympärillä molotetaan jotain degeneroitunutta ruotsia.
- svensken
Luin jossain, että suomenruotsalaisista
- miehistä 50% menee naimisiin suomenkielisen naisen kanssa
- naisista 35% menee naimisiin suomenkielisen miehen kanssa.
Ainakin minua ylätti se, että melkein puolet suomenruotsalaisista miehistä menevät naimisiin suomenkielisen kanssa. Miksi näin ja mistä tämä johtuu, suosivatko suomenruotsalaiset suomenkielisiä vai päinvastoin?- ätmel
Suomilortot hakevat aggressiivisesti tasonnousua ja ruotsinkielinen sukunimi on yksi tapa saavuttaa se.
- höpsis
Terveisiä vaan kaksikielisestä kaupungista. Ei ruotsinkielinen nimi ole muita nimiä kummempi. Hyvin sujuvasti sovitaan Karlssonit ja Virtaset samoihin marketteihin, terveyskeskuksiin ja baareihin.
höpsis kirjoitti:
Terveisiä vaan kaksikielisestä kaupungista. Ei ruotsinkielinen nimi ole muita nimiä kummempi. Hyvin sujuvasti sovitaan Karlssonit ja Virtaset samoihin marketteihin, terveyskeskuksiin ja baareihin.
No sitähän minäkin.......eli ei sen väliä, kunhan ihminen on sopiva, ja sopivasti ihana.... :)
- Kokenut_tuonkin
Voisin ja olenkin deittaillut. Nyt tosin naimisissa suomenkielisen kanssa. Suomenruotsalaisilla on usein paremmat bileet, joten minulla ei ole kuin hyvää sanottavaa.
- Voisitko itse seurustella suomenruotsalaisen kanssa?
Voisin, jos hän hyväksyisi sen, että olen täysin erimieltä kielipolitiikasta. Minua ei haittaa jos joku on tiettyjen asioiden suhteen eri mieltä. Mutta jos suomenruotsalainen nainen on yh, niin saa rauhassa etsiä omaa Håkan-miestä.
- Onko suomenruotsalainen huonomalla lähtöviivalla kuin "suomensuomalainen", deittailussa?
Ennemminkin paremmassa asemassa. Osa suomenruotsalaisista suhtautuu halveksuvasti ja ylimielisesti suomenkielisiin. Heillä on Suomessa etuoikeuksia ja pienen piirin hyvinvointia ei haluta jakaa kaikille.- finn
Tietenkin voisin seurustella suomenruotsalaisen naisen kanssa jos olisi sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483