Olen jo pidemmän aikaa huomannut, kun eräs mies usein katselee ja seuraa tekemisiäni. Otin sitten aloituksen omiin käsiini ja ehdotin, että mentäisiin kahville.
Vaan mies ilmoitti, että ei ole kiinnostunut.
MIstä ihmeestä sitten vois päätellä miehen kiinnostuksen, jos ei jatkuvasta tuijotuksestakaan!?
Miehen logiikka
10
67
Vastaukset
- niinpäniin123
En tiiä, itse ainakin kiinnostuneena pyrin vilkuilemaan ja katsomaan silmiin ja hymyilemään. Joskus toki jää hymyilyt pois, kun on niin ajatuksissaan. :)
Ja tosiaan ihan samaa olen tuuminut naisista. Vilkuilevat ja hymyilevät, mutta sitten kun kysyy ulos, ei saa vastausta tai sitten vaan pakit. ;P Pyh. - oiskojokunäistä
Vaihtoehdot:
- mies on ujo ja häkeltyi aloitteestasi, kiisti kiinnostuksensa hädissään, vaikka on siis oikeasti kiinnostunut, mahdollista varsinkin jos oli vaarana että kolmas osapuoli huomaa
- mies on jännämies joka pyörittää parempiakin naisia, katselee sinua ajankulukseen jos olet siinä tilanteessa kuitenkin parasta katseltavaa
- mies on varattu mutta fantasioi sinusta, ei uskalla/halua pettää oikeasti
- miehellä on joku aivan muu syy katsella, esim. kyttää tekemisiäsi niiden tekemisten takia, ei ole kiinnostunut sinusta itsestäsi "Olen jo pidemmän aikaa huomannut, kun eräs mies usein katselee ja seuraa tekemisiäni."
Missä tämä tapahtui/tapahtuu ja miten tunnette toisenne?
"Otin sitten aloituksen omiin käsiini ja ehdotin, että mentäisiin kahville."
Miten teit sen ja missä tilanteessa?
"jos ei jatkuvasta tuijotuksestakaan!?"
Vaikea sanoa, kun tarina on aika vajaa.... :|- nekatseet
Ei merkitse mitään. Unohda koko ihminen ja jätä hänet rauhaan.
- taskuvenus-nainen
Naisena minäkin saatan katsella miehiä ihan vain huvikseni ilman että omaisin mitään isompaa kiinnostusta näihin ihmiseen. Saattaa olla komea tai söpö jota vain kiva katsella, tai katson pukeutumista tai yleensäkin tyyliä tai urheilullista ihmistä on aina kiva katsella tai saattaa muistuttaa jtk tuntemaani ihmistä todella paljon. Syitä on monia.
- eivoiolla
Aika vaikea uskoa, että mies on katsellut sinua pidemmän aikaa eikä vain vilkaissut ja sitten ei lähtisi kahville.
- hienosti-toimit
Hymyile ja kysy kuten kysyit. Ihan oikein teit. Elämä menee menojaan ja jos emme kysele tai juttele, niin hukkaan meni.
SIksi rohkeasti vaan eteenpäin. Pakit eivät haittaa mitään, ei yhtään mitään.
Ihmisiä on miljardeja maailmassa ja jokaiselle on varmasti.
Suomessakin on 5 milj ihmistä ja aivan varmasti kymmeniä jollei satoja löydy täälläkin sopivia. Ei löydy, jos vaan ihmettelee. Löytyy jos on rohkea. - 54fyibcgyyt
Miehet katselevat naisia, ei se mitään tarkoita, tietenkään et ole ainoa.
- VarmaTiato
Aloitteita tekevä nainen = lutka. On ihan selvää että mies ei moisista kiinnostu.
Ai jos pyytää kahville tai tulee keskustelemaan.....hmmm....asutaankohan me samassa universumissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483