Persu myi kaiken päästäkseen hillotolpalle

EiEdes5Penniä

Perusut eivät myy p....ttään. He jakavat sitä ilmaiseksi.

Niinistö "valittaa" ettei jalkaväkimiinoja voida palauttaa kun kepu ja kokoomus äänestivät vastaan.

Näin sitä mentiin hallitusneuvotteluissa ja päästiin ministeritason hillotolpalle valittamaan "kavereiden" asennetta :DDDD

Mahtaa olla persuja äänestäneillä kammottava krapula jo parin viikon juhlan jälkeen.

25

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkajatka

      Kuinka niin? Tuliko se sinulle yllätyksenä että hallitukseen meno vaatii neuvotteluja ja joistakin periaatteista löysäämistä. Samoista aiheista on kirjoittanut sekä Stubb ja Sipiläkin. Kukaan ei saanut kaikkia omia läpi vaan kompromisseja tehtiin. Niin juuri niitä kompromisseja joita huusitte persuja tekemään kun Timo Soini oli viemässä persuja jälleen oppositioon. Silloinhan oli pettämässä äänestäjiä ja äänestäjille tulossa pettymyskrapula.
      Sinä saatanan pelle jaksat kieputella päivästä toiseen kuinka äänestäjät ovat pettyneitä teki persut mitä tahansa. Ei jaksa edes kiinnostaa. Jatka vain säälittävää kirjoittelua koska sehän on paras todiste siitä että persut menestyy, saa vaalilupauksia läpi, saa ministereitä, saa puhemiehen paikan ja etenee politiikassa kuin juna. Vaikka antipersujen mielestä sen piti romahtaa eikä ikinä tule persuministeriä.
      Te vaan jaksatte itkeä ja valittaa. mutta hyvä niin. Se on meidän korville herkkua!

      • AntaaIlmaiseksi

        Persut antoi ihan ilmaiseksi... Maamiinat ja mamuasiat jätettiin jo hallitusneuvotteluissa. Rättipäätä pukkaa Suomeen ainakin entistä vauhtia ja maamiinat tuhotaan. Vaan ministerin raitahousut on puettu variksenpelättimen päälle.. :))))

        Vaikka en koskaan ole luottanut maalaisliitosta eronneeseen smp:hen enkä sen nimiväännöksiin, niin silti on ällistyttävää, että perusut antoivat kaiken periksi jo hallitusneuvotteluissa.

        Koko puolue ei ole edes vitsi vaan remakan naurun aihe.


      • PettääAinaSekin

        Kaikki perusut puolustamaan vitsinikkareiden raitahousuja.

        Kaikki lähiöiden köyhät, jouokaa keppana höynäytyksenne muistolle.


      • exxxx.persehinen

        Persueliitti leikkii pingviiniä ja patseeraa puoluetukimiljoonissa samaan aikaan, kun kuristavat samaan aikaan armotta kaikkein köyhempiä. Hitler on oppilaistaan onnellinen??


      • Perpanssi

        Sinä sanot neuvotteluja, me reaalimaailmassa elävät periaatteista luopumista ahneuden vuoksi.


      • No tuli ainakin todistus, että persut ovat populisteja, kun pyrkivät tekemään siten, millä kuvittelevat saavan suurimman kannatuksen - jos nimimerkin Jatkajatka kirjoitukseen on luottaminen.


      • ”joistakin periaatteista löysäämistä”?

        Persuthan myivät joka ainoan periaatteensa, kun oli tiedossa hilloa pankkitilille.


      • Jatkajatka
        Liike kirjoitti:

        ”joistakin periaatteista löysäämistä”?

        Persuthan myivät joka ainoan periaatteensa, kun oli tiedossa hilloa pankkitilille.

        Leikataanko kehitysavusta?

        Kevennetäänkö autoveroa?

        Poistetaanko kuntaliitoksissa uusiutuvat viiden vuoden irtisanomissuojat kuten Soini on vuosia vaatinut?

        Kiintiöpakolaisten osalta löysättiin kun ei ollut vaihtoehtoa. Kuitenkin niin että se ei kasva vaikka moni olisi halunnut määrää kasvattaa.

        Eli on läpimennyttä asiaa, ja joitakin joissa on jouduttu löysäämään kantaa.


      • Jatkajatka kirjoitti:

        Leikataanko kehitysavusta?

        Kevennetäänkö autoveroa?

        Poistetaanko kuntaliitoksissa uusiutuvat viiden vuoden irtisanomissuojat kuten Soini on vuosia vaatinut?

        Kiintiöpakolaisten osalta löysättiin kun ei ollut vaihtoehtoa. Kuitenkin niin että se ei kasva vaikka moni olisi halunnut määrää kasvattaa.

        Eli on läpimennyttä asiaa, ja joitakin joissa on jouduttu löysäämään kantaa.

        Kehitysapua ei ole leikattu, autoveroa ei ole kevennetty, viiden vuoden suojaa ei ole poistettu eikä kiintiöpakolaisten määrää ole muutettu.

        Palataan asiaan, jos jokin noista toteutuu.


      • Perpanssi
        Jatkajatka kirjoitti:

        Leikataanko kehitysavusta?

        Kevennetäänkö autoveroa?

        Poistetaanko kuntaliitoksissa uusiutuvat viiden vuoden irtisanomissuojat kuten Soini on vuosia vaatinut?

        Kiintiöpakolaisten osalta löysättiin kun ei ollut vaihtoehtoa. Kuitenkin niin että se ei kasva vaikka moni olisi halunnut määrää kasvattaa.

        Eli on läpimennyttä asiaa, ja joitakin joissa on jouduttu löysäämään kantaa.

        Leikataanko miljardi kuten soini vaati? Ja autovero piti poistaa kokonaan. Ja entäs puoluetuki? Tai muut hallintoon kohdistuvat leikkaukset? Eli saitte läpi pari lausetta ja muuten annoitte kaikessa periksi.


      • Tosipettynyt
        Jatkajatka kirjoitti:

        Leikataanko kehitysavusta?

        Kevennetäänkö autoveroa?

        Poistetaanko kuntaliitoksissa uusiutuvat viiden vuoden irtisanomissuojat kuten Soini on vuosia vaatinut?

        Kiintiöpakolaisten osalta löysättiin kun ei ollut vaihtoehtoa. Kuitenkin niin että se ei kasva vaikka moni olisi halunnut määrää kasvattaa.

        Eli on läpimennyttä asiaa, ja joitakin joissa on jouduttu löysäämään kantaa.

        -Indexsisidonnaisuudet poistetaan mikä on köyhille erittäin paha asia
        -tupakkaveroa nostetaan, iskee pahasti köyhiin joilla ei juuri muita nautintoja ole
        -toivottavasti autoveroa EI ALENNETA, siitä ei ole köhille mitään hyötyä kun taas rikkaat siitä hykertelevät. Mitä kalliimpi auto sen suurempi alennus. se on sitä tasapuolisuutta.
        - lisätty ntäysin uusi vero, venevero mikä ainakin meikäläiselle on paha homma kun kalareissut (ruuanhankintareissut) 43 vuotta vanhalla puuvenellä rupee maksamaan . Voi olla että paattini joutaa juhannuskokkoon jos veroa pitää kymppiä enemmän vuodessa maksaa.
        -koulutus heikkenee
        - lähin sairaala apu kai myös siirtyy mutaman sadan kilometrin päähän

        HYVÄ PERSUT !!!!


    • PerusutKyykyssä

      Persut saavuttivat hallitusneuvotteluissa 4 hillotolppaa. Kakki periaatteet ja vaalilupaukset myytiin kepulle ja loput kokoomukselle :DDDDDDD

    • RiemuaLähiöissä

      Soini ilmoitti, ettei persu myy perset*ä, mutta jätti sanomatta, että sitä jaetaan kepulle ilmaiseksi...

      • Pullukka oli kieltämättä varsin punakka kameroiden edessä sinä iltana, kun Sipilä oli ”keskustellut” hänen kanssaan kahden kesken koko päivän...


    • KuplaPuhkesiJo

      On helppo nähdä, että persut kuolevat petturuuteensa ja mtk nujersi jälleen kerran pientalonpojat - ja tässä heidän vähäväkiset lapsensa -raitahousujen hinnalla, jonka kustantavat veronmaksajat.

      Perusujen kupla puhkesi jo hallitusneuvotteluissa.

      • AntaaIlmankin

        Pientalonpojat antoivat mtk:lle "periksi" ilman yritystäkään. Persut ovat jo historiaa....


    • Jussi Niinistö aloitti toiminnan samanlaisena hallituksen sisäisenä oppositiona kuin Antti Rinne Stubbin hallituksessa. Tekee yhteisiä päätöksiä hallituksen kokouksissa, mutta lähtee saman tien kylille selittämään, että ne toiset pakottivat - me ei oltaisi tehty noin tyhmiä päätöksiä.

      Jokaiselta persulta on kai jäseneksi otettaessa poistettu selkäranka?

      • Perpanssi

        Ei, kyllä se vain korvattiin seteleillä.


      • Perpanssi kirjoitti:

        Ei, kyllä se vain korvattiin seteleillä.

        No pysyy kai seteliselkärankainenkin istuallaan, jos seteleitä on tarpeeksi.


      • Perpanssi
        Liike kirjoitti:

        No pysyy kai seteliselkärankainenkin istuallaan, jos seteleitä on tarpeeksi.

        Tuntuu olevan. Ja tarvittaessa EK tunkee lisää.


    • RenkienÄänillä

      Torpparien, mäkitupalaisten ja renkien äänillä pääsivät populustit hillotolpille isäntien äänettömiksi yhtiömiehiksi ja aisankannattajiksi.

      Köyhille koittaa kuritus ja tukiaisten maksu.

    • EDANKKA

      Tiltu, tiltu, ELÄ KUIKI, OLET PIAN TÄHTÄIMESSÄ.

    • Thruthsayer

      Persu on Perse vaikka voissa paistaisi. Sen jälken se vaan muuttuu tummaihoiseksi perseeksi.

      Se on vaan niin että perseluonnettaan tarkoitin perusluonnettaan ei voi muutta.

      En Arsle är en Arsle fast han skulle stekas i smör. Efter stekningen blir han bara mörkhyad.

      Det är nu bara så att en Arsle för alla tider förblir en Skitstövel.

      An asshole (=a finnish Pierussuomalainen) is an asshole even if you steak him /her in a pan. After the steaking he / her just turns to a brown asshole.

      It is completely impossible to change the basic nature of an Pierusasshole.

    • Perpanssi

      Nyt muuten tiedetään miksi toimi kutsuu mulkkuaa: hillotolpaksi...

    • RenginJytky

      Mahtaa työttömillä ja pienipalkkaisilla köyhillä olla mahtava olo, kun soini ja kumppanit saivat ministerin raitahousut. Hyvät kaupat teki myös kepun corleone ja muut häkämiehet, kun saatiin työmiesten kyykys lentävään alkuun tarjouksilla, joista ei voi kieltäytyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe