nauru ei lopu.:-)

HUUTONAURUAA

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansa.toteaa

      Soinin jutut ovat AINA kuin suoraan perseestä.

      • Soini's ass, Soini's face - what's the difference?


    • Huumormiehiähän_tuo
      • Kansa_muistaa

        Leikkaaminen on iloinen asia. Timo niin kovin viihtyy herraseurassa. Musta auto vie soppatykiltä toiselle. Jossain välissä nostetaan aina om,aa häntää ja palkkioita. Talven tullen lähdetään tutustumaan Vanuaton paikallishallintoon.


      • Hyvähän Pullukan on nauraa röhöttää, kun itselle juoksee kymppitonnin kuukausipalkka erinäiset edut, kuten työsuhdeauto kuljettajineen.


    • AntipersullaAnaalivaihe

      menossa.

      Taitaa olla kesäfiilis.

      • Karkuri

        Ei ihme että Soini pakenee ulkomaille!


    • Päivän_slougani

      Persu ei myy persettään. Emme ole ostettavissa, emmekä petä.

      • Lopen_kyllästynyt

        Se on totta, ei persut myy, ne antavat rikkaille sitä ilmaiseksi.


    • hörhisnäki

      Kyllä nakrattaa oppositioon paiskattujen joukkomärinä Arhinmäki kapumestarina, HÄÄHÄHÄHÄHÄHÄH*HÄHÄHÄHÖÄÄÄÄ

      • 159

        Sinäkin olet yksi niistä aivottomista, jotka eivät ole edes huomanneet Soinin petosta. Sinun pitäisi hävetä tyhmyyttäsi, mutta olet niin tyhmä että et edes tajua olevasi tyhmä.


    • Timon_kertomaa

      Me persut emme pelasta pankkipelureita ja kelvottomia poliitikkoja suomalaisten kovalla työllä tienaamilla rahoilla.

      Päätös oli kova ja ainoa oikea.

      • hahahaahahhaaaa

        Viikon paras.
        Repesin.:-))


    • Kääntöliituraita

      Takin kääntö ei oo varmaan pettämistä...

      • Perssoni

        Pullukkahan sanoi hallitusohjelman julkistamisen jälkeen, että "takinkääntäminen on suhteellinen käsite".

        Persujen dogmihan on perinteisesti ollut, ettei pidä olla mitään seliteltävää eli tulkinnanvaraa eli ei myöskään suhteellisiä käsitteitä. Asiat pitää sanoa niin, että yksinkertainkin persu ne ymmärtää. Nyt(kään) ei käynyt niin.


      • Perssoni kirjoitti:

        Pullukkahan sanoi hallitusohjelman julkistamisen jälkeen, että "takinkääntäminen on suhteellinen käsite".

        Persujen dogmihan on perinteisesti ollut, ettei pidä olla mitään seliteltävää eli tulkinnanvaraa eli ei myöskään suhteellisiä käsitteitä. Asiat pitää sanoa niin, että yksinkertainkin persu ne ymmärtää. Nyt(kään) ei käynyt niin.

        Sanoi myös jossain yhteydessä, ettei ole kääntänyt takkiaan, vaan muuttanut mielipidettään. Alkaa olemaan jo surkuhupaisaa tuo selittely, vaikka yleisesti persut eivät Soinin sanomisia kyseenalaistane, joten siinä mielessä Soinin kannattaa selitellä.


    • weryryry

      HHÄHÄHÄHÄHÖHÄHÖHÄHÖHÄHÖHÄHÄHÄHÄHÄHÖHÄHÖHÄHÖÖÄÄÄÄÄÄÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHÄÄÄÄÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHHÄHÄÄÄÄ!

      Pullukka, sano punikki, sano vihrevä liike sano opositio sano HÄÄH HÄÄH HÄÄ!

      • 1819

        Eikö sinulla ole mitään asiaa? Häpäiset itsesi tuolla aivottomalla ölinällä. Toisaalta - mitäpä se minulle kuuluu, jos haluat antaa itsestäsi idioottimaisen vaikutelman. Idioottihan taidat juuri ollakin.


    • Perpanssi

      Mistä tietää että soini valehtelee? Sen suu liikkuu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      2028
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      33
      1722
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      373
      1690
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1354
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1095
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1041
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      960
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      927
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      85
      924
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      886
    Aihe