Miksi Hitler halusi tuhota kaikki juutalaiset maan päältä? Syynä oli pohjaton viha. Luultavasti se syntyi, kun juutalaiset taidekauppiaat halveksivat Aatun taidetta, vaikka onhan se melko kelpoa. Hitlerin puhetta on nauhoitettu Marskin salonkivaunussa. Siellä Aatu puhui aivan normaalisti. On kai siis todistettu, että Hitler oli täysin hullu ja täysin normaali samaan aikaan. Mielentila saattoi vaihdella jopa sekunnin välein. Minä itse olen täysin hullu, kun kirjoitan tätä testiä.
Hitler ja juutalaiset
10
85
Vastaukset
- 3plus16
niin.. on tästä asiasta reipas 70v jauhettu kun eteenpäin ei osata siirtyä mukisematta, eiköhän se kohta kaikille iskostu kaaliin.
- ajattelija143
Hitler oli psykopaatti. Käsittääkseni psykopaatti ei voi tuntea vihaa. Syynä oli todennäköisesti se, että muut tunsivat vihaa juutalaisia kohtaan ja Hitler päätteli, että juutalaiset pitää tuhota.
- JBJBJBJB
"Käsittääkseni psykopaatti ei voi tuntea vihaa. "
Juuri nimenomaan psykopaatti tuntee vihaa. Psykopaatti saattaa loukkaantua hyvinkin mitättömästä asiasta, jos on kokenut olevansa itse loukkauksen kohteena. Psykopaatti kostaa keinolla millä hyvänsä ja kosto voi olla täysin epäsuhteessa loukkaukseen.
- ajattelija143
Mitä tarkoitat, kun sanot, että olet täysin hullu? Oletko tosissasi vai onko se vitsi?
- vnfigmfhdjgm
Olen tosissani. Minulla on Ketipinor-lääkitys 600 mg/vrk. Aiemmin käytin myös olantsapiinia. Virallinen diagnoosi on skitsoaffektiivinen häiriö. Itse olen sitä mieltä, että minulla on voimakas ja harvinaislaatuinen kaksisuuntainen mielialahäiriö. Mielentilani saattaa vaihdella manian ja depression välillä äärimmäisellä tavalla, sekunneissa laskien äärimmäisen tiheästi. En ole löytänyt psykiatria, joka ymmärtäisi perinpohjaisesti häiriötäni. Yksi psykiatri kuitenkin kirjoitti sairauslomatodistukseen diagnoosin "akuutti skitsofrenia".
- suomalainenminä
Hengellistetään. Hitler oli okkultismin kannattaja eli henkivallan ,joka on taustalla vihaan Jeesusta eli Jumalaa Luojaa vastaan. Juutalaista sukua vastaan viha, koska sen kautta on tapahtunut ja tulee tapahtumaan vielä Raamatun monet profetiat, joista monet koskevat langennutta enkelihenkivaltaa...
- jouopplalalammm
Aina pitää ottaa mukaan uskonto, totta kai. Uskontohan se tekee kaikista asioista selkeää ja yhdenmukaista. Kiitos.
- kobbels
-- juutalaisvainojen juridinen puolustus ," liittoutuminen juutalaisen bolsevismin kanssa " - maailmanvallankumousta odotellen saksalaiset pelkäsivät joutuvansa juutalaisen bolsevismin orjiksi ja siksi piti tuhota kaikki juutalaiset myös muualta euroopasta ,ettei missään maassa nousisi juutalaista ylivaltaa alistajaksi.
Hyvä kysymys. Mielestäni Hitler vain käytti ruskeapaitaisten kavereidensa juutalaisvihaa hyväkseen.
Rikokseen tarvitaan motiivi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752853- 572796
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172633- 412072
- 522046
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2772015Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421160
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo21100Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961009