palstan mies

ykkös.nainen

Kehu itseäsi kolmella sanalla.
Naiset voi myös. :)

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmel

      Alemman taso mies.

    • MIES.........78

      Komea, älykäs, varakas

      • MIES.........78

        Niin ja vielä neljäs, paksu sa muuten sopiva muna ;)


    • Nnnnainennn

      täydellinen täydellinen ja täydellinen

    • ättmi

      Ruma,lyhyt,ylipainoinen

    • atännä

      Kiltti ja kunnollinen.

      (oli ihan pakko, anteeksi kovasti ;)) Viettäkää kiva ilta!

      • Ikis__M

        Veit sanat suustani, aioin laittaa kiltti, kunnollinen ja empaattinen :)


    • Jeah222

      Karismaattinen, kova juomaan ja renttumainen

      • kahkah

        Ei taida olla vitun puutetta?


      • Jeah222

        Välillä on. Jos pidenpään puute kestää niin tyydyn huononpaan laatuun.


      • kahkah
        Jeah222 kirjoitti:

        Välillä on. Jos pidenpään puute kestää niin tyydyn huononpaan laatuun.

        Tarkoittaa varmaan että joutuu vähän kumppanin ikää tarkastamaan ylöspäin?


    • Erilaisten ihmisten kanssa toimeen tuleva, ystävällinen ja tuhma. ;)

    • rich_religenous_dependap

      Liian tasokas suominaiselle.
      Siinäpä se kolmella sanalla.

    • ätmioon

      kaunis, komea, lihaksikas

    • Vahva, kiltti, empaattinen

    • punukkiryssäsaataba

      Vituttaako oon vasemmistolainen

      Muajahah

    • Soijaapukkaaa

      Itsestäni: hyväksyy kaikki ihmiset sellaisina kuin ne ovat, hyvää seuraa rentoon ajanviettoon ja huumorintajuinen.
      Hänestä: pyrkii olemaan ystävällinen kaikille, ymmärtäväinen ja ihanan kekseliäs.

    • "Hyvä mies jollekin."

      (Kolmella sanalla ko piti kehua ihteään. Ei sanottu että listaa kolme asiaa. Tuota lausetta oöen kuullut turhankin usein, muiltakin kuin kavereilta.)

    • mies_86_vastaa

      Kielitaitoinen, DarkFearin kaveri.

    • Aisuri-Eki

      Hyvätuloinen, kiltti, kunnollinen.

    • Bicky-mies

      Komea, lihaksikas, jännittävä.

    • voitinpelin

      ruma, lihava, pieni muna
      oujee

    • Suomi-Maija

      Elämän koululainen, rehevä.

    • Vaatimatonkin_vielä

      Iso komea K###ä!

      • sitäkötarkoitit

        känsä?


    • erikoineN-

      Kiltti, neitsyt ja asperger. (mun mielestä nuo ovat hyviä piirteitä)

      • Tavallaan tuo neitsyys on hyvä piirre ja asia, mutta toisaalta voiko se jatkua ikuisesti? Loputtomiin jatkuessaanhan se kertoo vain elämättömästä elämästä, mitä tulee seksiin ja parisuhde-elämään. Eli tavallaan on ja ei ole. Se on hyvä piirre sellaiselle, joka hakee kaltaistaan. Miten näet tämän?


    • introverdi

      Uuden renessanssin johtomies.

    • Palstanmies

      Tanniininen, pirskahteleva, viipyilevä

    • -Ei parisuhteita, eikä eroja taustalla = Puhdas pöytä uudelle rakkaudelle.
      -Lähes kokematon = Terveys.
      -Haluaa vielä tulevaisuudessa sekä seksiä, että parisuhteen = Hiomaton timantti!

    • Ex__PUA

      Kiltti, kunnollinen ja vaatimaton. ;)

    • hyvä.atm.nro.123

      neitsyt, nero, kunnollinen

    • uskovainen_

      Jeesus, johon uskon, on Jumala.

      Jeesus, joka on Herrani, on sovittanut syntini.

      Jeesus, jota rakastan, voitti kuoleman.

      • henkisestiraiskattu

        Henkinen raiskaaja :(


    • Laitan mahtavia lällyjä

    • sincyan

      pieni, nätti ja fiksu

    • DarkFear-ei-kirj

      Tukka kuin Juicella.

    • The_real_darkkis

      Suvaitsevainen, sivistynyt, eurooppalainen.

    • Pitkä, tumma, komea

    • MinäOlenErilainen

      Liian hyvä sinulle.

    • intj87

      Älykäs, empaattinen, huumorintajuinen

    • sdfgsdgds

      Mensa ja rikas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe