Jotta taivas täyttyisi, helvetti jäisi tyhjemmäksi

Herrammetulee

Näky ihmisten pelastumisesta, taivaasta ja helvetistä sekä Jumalan pyhyydestä on katoamassa. Ikuisten ihmissielujen – läheisten ja tuntemattomien – matka ikuiseen kadotukseen ei tunnu monia koskettavan.

Hänen mukaansa Kansanlähetyksen tehtävä on herättää kirkkoa, seurakuntia ja yksittäisiä ihmisiä ja kertoa Jeesuksesta, jotta ihmisten voisivat pelastua.

– Kansanlähetys on olemassa, jotta taivas täyttyisi ja helvetti jäisi tyhjemmäksi, Tuovinen linjasi. (Seurakuntalainen)

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • filade

Ja ennen kaikkea olisi julistettava parannusta myös homoudesta/lesboudesta että mahdollisimman moni nyt eksytyksen aikana kääntyisi, ennen kuin joutuu lopulliseen eroon rakastavasta Jumalasta ikuiseen kärsimykseen.

• Miettikääs nyt tarkasti ne todisteet jumalistanne, en ole yhtään löytänyt. Voin siten rehellisin mielin sanoa taivaan portin vartijalle, että en palvonut yhtään epäjumalaa eläessäni.

Voi olla kristityllä nolo paikka, jos jesse, haiseva henki ja marian paksuksi poksauttanut hyypiö eivät olekaan vastassa. Meriselitys kantsii keksiä valmiiksi, kun oikea jumala (jos nyt ylipäätään on olemassa) ei hyvällä tunnetusti katsele epäjumalien palvaamista.

• Njetnjet

Et meitä he-ma-ise.

29. Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'.
        30. Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.
        31. Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

• Njetnjet kirjoitti:

Et meitä he-ma-ise.

29. Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'.
        30. Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.
        31. Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

Sulla on yksi lähde, etkä harjoita lähdekritiikkiä. Raamattu on komitean kokoama, säälittävä kirjanen, johon väitetyn jeesuksen aikalaiset eivät kirjoittaneet mitään. Jeesuksesta ei ole minkäänlaista mainintaa historiassa (raamattuhan ei ole historiankirja).

Palvot hyvin todennäköisesti epäjumalaa ja loppuikuisuutesi on hyvinkin grillijuhlamainen possun näkökulmasta, jos jokin oikea jumala sattuisi olemaan olemassa.

• PoisHemaisemasta

(Lainasin kun teksti oli niin osuva.)

Caleb
        24.7.2015 20:53
        Uusi
        Voi vittu sentään, nää avohoitopotilaat pitäis saada pois täältä.

• paviaani.jeeusus

mää kerron teille profetian,kristinusko ja jumala tulee kuolemaan!!

• Profeettana

xiina-apinako se itse.

• ProfeettojenPilkkaamat
        Profeettana kirjoitti:

xiina-apinako se itse.

Kahdella ensimmäisellä "Xiina-apinalla", kuten näköjään meitä kutsutte, ei ole mitään tekemistä tämän saatananfoorumin kanssa, jossa sairaita pilkataan, "Kristuksen hengessä". Sairaalla Xiina 1:llä ei ole koskaan ollutkaan, kristittyjen profeettojen pilkkaamalla Xiina 2:lla ei enää kuukausimääriin. Te itse olette Xiina 3.

Te jatkuvasti todistatte itse itsestänne ja siitä hengestä, joka teissä on. En uneksisikaan pitäväni yhtäkään teistä kristittyinä. Tiedän uskonnollisten rikollisjohtajienne nimet, joiden nk. varpaille astuin ja josta tämä herjaustoimintanne alkoi, käyttäen hyväksenne täysin ulkopuolisen, sairaan, samannickisen naisen vuosia sitten kirjoittamia tekstejä ja jonka sairautta olette täällä ulvoen pilkanneet, luullen pilkanneenne minua. Toivon, että hän on lukenut tätä palstaa ja huomannut mitä seurakuntaa te olette, eikä milloinkaan erehtyisi luottamaan nk. vapaidensuuntien huijareihin.

Kävin vilkaisemassa tätä perkeleenhuonetta ja totesin, että entiset on teillä metkut edelleen.

Hyvästi taas.

PS. tuo ed. kirjoittaja, jota nimitätte "xiina-apinaksi" ei sitten ollut kumpikaan meistä alkuperäisistä Xiinoista, ei se pilkkaamanne sairas nainen, enkä minä. Mutta tätähän on turha toistaa, kyllä te tämän tiedätte.

• NäinOn1

Parannusta tulee tehdä kaikesta synnistä eikä vain homoudesta. Eli tunnustaa syntinsä Jumalalle Jeesuksen kautta.

Kaikkein tärkeintä on ottaa Jeesus oman elämänsä Herraksi eli antaa elämänsä Jeesukselle Kristukselle. Vain Hänen kauttaan saat syntisi anteeksi etkä joudu kadotukseen.

Mielenkiintoisua videoita ja uutisia lopun ajoista:
      http://lopunajat.fi/tv

• Suositus

Lassi Erpiö on luotettava ja rehellinen lähde kertomassa lopunajoista.

• NäinOn1

Kyllä kannattaa tosiaan katsoa ohjelmat ja tehdä hyvä ratkaisu Jeesuksen puoleen.

Tietyst kaikki opetus tulee koetella Raamatulla ja pätee kaikkien pitämiin opetuksiin, eli kaiken on oltava linjassa Raamatun kanssa.

• Ateistejakin pahemmassa asemassa ovat ne, jotka sanovat olevansa kunnollisia ja lainkuuliaisia kristittyjä mutteivät koskaan olleet uskossa. He suorastaan luulevat tietävänsä että he pelastuvat siksi koska ovat ihan hyviä ihmisiä, eivätkä koskaan ole mitään erityisen pahaa kenellekään tehneet. Tässä ryhmässä olisi VALTAVASTI tekemistä mutta kun tietäisi mitä heille oikein sanoisi.

• InhottavaRealisti

Kai Sinä Jarmo jollakin tasolla ymmärrät juttujesi onttouden? Syyllistyt taas siihen samaan toimintatapaan, joka on niin tuttua uskovaisille. Puheistasi kuultaa läpi juuri se tyylipuhdas usko oman opin oikeellisuuteen, joka oli tarinoiden fariseuksille tyypillistä. Sinulla on oikea usko. Sinä tiedät, miten pitää uskoa. Sinä pääset Taivaaseen. Sinua ohjaa Pyhä Henki.

Ihan oikeasti, Jarmo. Mikä Sinä luulet olevasi tuomitsemaan vaikka jotakin mökin mummoa, joka on elämänsä ollut kirkon opetuksiin uskova peruskristitty? Mummo on kovissa olosuhteissa kasvattanut lapsensa ja tehnyt työnsä.

Sinullako on Jarmo oikeasti mielestäsi tietoa siitä, miten tuonkin mummon käy? Sinäkö VARMASTI olet asemassa, josta voit mummon tuomita vain siksi ettei hän satu kuulumaan mihinkään uudestisyntyneiden joukkoon?

Jos Jumala tuolla tavalla toimii, hän ei ole sen kummempi kuin vastavoimansakaan. Valitan, Jarmo, nyt minua oikeasti suututtaa. Jokin roti Sinunkin jutuissasi pitää olla.

• Huhuhuhh

Veljien syyttäjä palstalla.
        Syyllistyt taas ...
        ''Kai Sinä Jarmo jollakin tasolla ymmärrät juttujesi onttouden? Syyllistyt taas siihen''

• näkymätön-ninni
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Kai Sinä Jarmo jollakin tasolla ymmärrät juttujesi onttouden? Syyllistyt taas siihen samaan toimintatapaan, joka on niin tuttua uskovaisille. Puheistasi kuultaa läpi juuri se tyylipuhdas usko oman opin oikeellisuuteen, joka oli tarinoiden fariseuksille tyypillistä. Sinulla on oikea usko. Sinä tiedät, miten pitää uskoa. Sinä pääset Taivaaseen. Sinua ohjaa Pyhä Henki.

Ihan oikeasti, Jarmo. Mikä Sinä luulet olevasi tuomitsemaan vaikka jotakin mökin mummoa, joka on elämänsä ollut kirkon opetuksiin uskova peruskristitty? Mummo on kovissa olosuhteissa kasvattanut lapsensa ja tehnyt työnsä.

Sinullako on Jarmo oikeasti mielestäsi tietoa siitä, miten tuonkin mummon käy? Sinäkö VARMASTI olet asemassa, josta voit mummon tuomita vain siksi ettei hän satu kuulumaan mihinkään uudestisyntyneiden joukkoon?

Jos Jumala tuolla tavalla toimii, hän ei ole sen kummempi kuin vastavoimansakaan. Valitan, Jarmo, nyt minua oikeasti suututtaa. Jokin roti Sinunkin jutuissasi pitää olla.

Väärin IR! Älä taas käännä ja väännä asioita päin helvettiä! Sinä tiedät kyllä ketkä täällä palstalla ovat niitä fariseuksia, mutta et vain halua nähdä. Jarmo ei kuulu siihen joukkoon...

Avatkoon Herra sinun silmäsi näkemään ja korvasi kuulemaan, jos Hän niin tahtoo! Me olemme voimattomia siihen, mutta Jumala on voimallinen. Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen aamen!

• a---a
        näkymätön-ninni kirjoitti:

Väärin IR! Älä taas käännä ja väännä asioita päin helvettiä! Sinä tiedät kyllä ketkä täällä palstalla ovat niitä fariseuksia, mutta et vain halua nähdä. Jarmo ei kuulu siihen joukkoon...

Avatkoon Herra sinun silmäsi näkemään ja korvasi kuulemaan, jos Hän niin tahtoo! Me olemme voimattomia siihen, mutta Jumala on voimallinen. Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen aamen!

Älä viitsi höpöttää. Miten sen voisi tietää kuka teistä on oikeassa uskossa ja kuka ei? Retoriikkanne ja lainauslouhintanne on kaikki täysin samaa ja samankaltaista. Ja mihin muuhun tällaisella palstalla näkemyksensä yleensä voi perustaa kuin palstalaisten kirjoitukseen, jotka siis eivät uskoviksi itsensä esittelevien osalta eroa oikeastaan mitenkään toisistaan?

Teillä kaikilla on "oikea usko" ja te kaikki näette muiden uskovien uskossa jonkinsortin vikaa. Ei ole todellakaan ihme, että monesti näkee väitettävän että taivaassa tulee olemaan älyttömän yksinäistä, koska sinne ei kulloinkin asiasta kirjoittelevan uskovan mielestä hänen itsensä lisäksi juuri muita sovi.

• näkymätön-ninni
        a---a kirjoitti:

Älä viitsi höpöttää. Miten sen voisi tietää kuka teistä on oikeassa uskossa ja kuka ei? Retoriikkanne ja lainauslouhintanne on kaikki täysin samaa ja samankaltaista. Ja mihin muuhun tällaisella palstalla näkemyksensä yleensä voi perustaa kuin palstalaisten kirjoitukseen, jotka siis eivät uskoviksi itsensä esittelevien osalta eroa oikeastaan mitenkään toisistaan?

Teillä kaikilla on "oikea usko" ja te kaikki näette muiden uskovien uskossa jonkinsortin vikaa. Ei ole todellakaan ihme, että monesti näkee väitettävän että taivaassa tulee olemaan älyttömän yksinäistä, koska sinne ei kulloinkin asiasta kirjoittelevan uskovan mielestä hänen itsensä lisäksi juuri muita sovi.

Hyvä kysymys tuo yllä oleva!
        Tässä vastaus: Ota itse selvää!!! Tartu Raamatun Sanaan! Aloita Evankeliumeista! Ota uskossa vastaan Evankeliumin sanoma ja rukoile Jumalalta johdatusta, ymmärrystä ja viisautta Sanan tutkimiseen! Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen!
        Jumala kyllä auttaa ja johdattaa nöyrällä mielellä kulkevaa! Mutta monesti se ihmisen oma ylpeys ja kaikkivoipaisuus estää nöyrtymään ristin juurelle!

• näkymätön-ninni

Tässä vastaus: Ota itse selvää!!! Tartu Raamatun Sanaan! Aloita Evankeliumeista! Ota uskossa vastaan Evankeliumin sanoma ja rukoile Jumalalta johdatusta, ymmärrystä ja viisautta Sanan tutkimiseen! Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen!
        Jumala kyllä auttaa ja johdattaa nöyrällä mielellä kulkevaa! Mutta monesti se ihmisen oma ylpeys ja kaikkivoipaisuus estää nöyrtymään ristin juurelle!

a---a haluatko tunnistaa totuuden? Tässä muutama vinkki:

”Isä, pyhitä meidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.” Tällä rukouksella on moni saarnamies aloittanut saarnansa. Tässä rukouksessa pyydämme, että Jumala pyhittäisi meidät sanallaan ja tunnustamme, että hänen sanansa on totuus. Tunnustamme Jumalan ainoaksi pyhäksi, ainoaksi vanhurskaaksi ja ainoaksi totuudelliseksi. Hän on vieläpä itse Totuus. Me sen sijaan olemme syntisiä, kieroja ja valheellisia. Näin joudumme Jumalan sanan totuuden edessä myöntämään, jos olemme vähääkään itsellemme rehellisiä. Mutta haluammeko me kuulla totuutta? Tunnustammeko Jumalan sanan todeksi silloinkin, kun meitä kohtaa kiusaus toimia sitä vastaan?

• InhottavaRealisti kirjoitti:

Katsos IR, kun sä olet se toiseksi viimeinen joka tietää mistä puhun, joten et tiedä itsekään miksi olet minulle vastaannut niin kuin vastasit. Lähtökohtaisuus on ongelma, eli koko maailmankatsomus on niin erilainen. Et kertakaikkiaan voi puhua kanssani tästä aiheesta yhtään mitään. Ei ole mitään sanottavaa, koska ero on kuin tulella ja vedellä.

• Seonniinja
        JarmoEklund kirjoitti:

Katsos IR, kun sä olet se toiseksi viimeinen joka tietää mistä puhun, joten et tiedä itsekään miksi olet minulle vastaannut niin kuin vastasit. Lähtökohtaisuus on ongelma, eli koko maailmankatsomus on niin erilainen. Et kertakaikkiaan voi puhua kanssani tästä aiheesta yhtään mitään. Ei ole mitään sanottavaa, koska ero on kuin tulella ja vedellä.

Pakko sanoa tuohon: Amen.

• InhottavaRealisti
        JarmoEklund kirjoitti:

Onneton vastaus, Jarmo. Eikö Sinulla oikeasti ole munaa seisoa sanojesi takana?

Väännetäänpäs rautalankaa.

1. Olet uudestisyntynyt kristitty.
        2. Uudestisyntyneet ovat oikeita kristittyjä.
        3. Muut eivät ole oikeita kristittyjä.
        4. Esimerkkini mummokaan ei ole uudestisyntynyt, ei oikea kristitty eikä siis pääse Taivaaseen.

Oliko tämä päättelyketjuni oikea vaiko ei? Jos olen väärässä, kerrot varmastikin, mikä pieleen meni?

• InhottavaRealisti kirjoitti:

Onneton vastaus, Jarmo. Eikö Sinulla oikeasti ole munaa seisoa sanojesi takana?

Väännetäänpäs rautalankaa.

1. Olet uudestisyntynyt kristitty.
        2. Uudestisyntyneet ovat oikeita kristittyjä.
        3. Muut eivät ole oikeita kristittyjä.
        4. Esimerkkini mummokaan ei ole uudestisyntynyt, ei oikea kristitty eikä siis pääse Taivaaseen.

Oliko tämä päättelyketjuni oikea vaiko ei? Jos olen väärässä, kerrot varmastikin, mikä pieleen meni?

Väännetään sitten:
        1. Mitä sinä tiedät uudestisyntymisestä? Et mitään, et voi puhua koko aiheesta.
        2. Jokainen asiansa omaksunut seisoo asiansa takana, sinäkin.
        3. Sama juttu, sinäkin väität että kaikki mikä ei ole sinun mielipide, on väärää
        4. Jumala tuomitsee, en minä
        Pieleen meni se lähtökohta, jolla asiaa lähestyt.

• a---a

Olen lukenut Raamatun parikin kertaa läpi. Niitä on hyllyssä kaksikin kappaletta, se vanha 30-luvun käännös ja englanniksi kirjoitettu, peräisin kai 1800-lopulta. Molemmat luettu ja molempien kertojen jälkeen olen ollut entistä syvemmässä hämmästyksen tilassa niitä kohtaan, jotka voivat ottaa kirjan jollain tasolla vakavasti muuten kuin kokoelmana vanhoja aavikkobeduiinien iltanuotiotaruja. Itse asiassa yksi parhaista keinoista vakuuttua ei-uskonnollisuudestaan on eri uskontojen pääteosten lukeminen.

Siinä olen samaa mieltä että te olette syntisiä. Syntihän on ongelma vain niille jotka käsitteen olemassaoloon uskovat. Minä en ole syntinen. Osaan elää ihmisiksi muutenkin.

• a---a kirjoitti:

Olen lukenut Raamatun parikin kertaa läpi. Niitä on hyllyssä kaksikin kappaletta, se vanha 30-luvun käännös ja englanniksi kirjoitettu, peräisin kai 1800-lopulta. Molemmat luettu ja molempien kertojen jälkeen olen ollut entistä syvemmässä hämmästyksen tilassa niitä kohtaan, jotka voivat ottaa kirjan jollain tasolla vakavasti muuten kuin kokoelmana vanhoja aavikkobeduiinien iltanuotiotaruja. Itse asiassa yksi parhaista keinoista vakuuttua ei-uskonnollisuudestaan on eri uskontojen pääteosten lukeminen.

Siinä olen samaa mieltä että te olette syntisiä. Syntihän on ongelma vain niille jotka käsitteen olemassaoloon uskovat. Minä en ole syntinen. Osaan elää ihmisiksi muutenkin.

Voin sanoa ettei Raamatun lukeminen auta mitään vaikka olisit lukenut molemmat käännökset kahteen SATAAN kertaan. Eräs teologi oli väitellyt tohtoriksi saakka ja omien sanojensa mukaan oli lukenut Raamattua yli 30 vuotta ja sitten hän tuli uskoon. Vasta uskoontuon jälkeen hän alkoi ymmärtää mitä Raamatun sisältö pohjimmillaan tarkoittaa ja se alkoi avautua hänelle ihan uutena teoksena.
        Eikä tämä ole yksittäinen tapaus, vaan moni uskova tunnistaa saman itselleen käyneen. Raamatusta tulikin ihan eri kirja. Se ei ollutkaan enää kaunokirjallinen tuote tai "ohjeita elämälle" kirja, eikä beduiinien iltanuotiotarinakokoelma.

• InhottavaRealisti
        JarmoEklund kirjoitti:

Väännetään sitten:
        1. Mitä sinä tiedät uudestisyntymisestä? Et mitään, et voi puhua koko aiheesta.
        2. Jokainen asiansa omaksunut seisoo asiansa takana, sinäkin.
        3. Sama juttu, sinäkin väität että kaikki mikä ei ole sinun mielipide, on väärää
        4. Jumala tuomitsee, en minä
        Pieleen meni se lähtökohta, jolla asiaa lähestyt.

Eipä tuo nyt ole Jarmo mitään rehellistä keskustelua tuo Sinun touhusi.

Sinä uskot kuuluvasi siihen joukkoon, joka uskoo oikein. Näin ollen, toisin uskovat eivät sitten siihen joukkoon kuulu? Miksi on niin vaikea myöntää tosiasioita?

Sana "uudestisyntynyt" on vain sana. Ei mitään muuta. Sitä käytetään siinä tarkoituksessa, että oikeat uskovat saadaan sillä eroteltua muista. Kunnon kristityt siis ovat eri joukkoa kuin ns. tapakristityt, joista Sinäkin muistaakseni olet puhunut. Sinä itsekin Jarmo olet myöntänyt, että minkäänlainen nuhteeton elämä ei riitä, vaan on oltava uskossa. Muistatko? Pitääkö se ketju etsiä esille?

Näin ollen, jos se esimerkkini mummo on Sinun näkökulmastasi vain tapakristitty, hänelle eivät Taivaan portit Sinun mielestäsi aukene. Sama koskee ilmeisesti myös koko kristityn maailman enemmistöä, sillä he eivät ole uudestisyntyneitä.

Äläkä viitsi paeta Jarmo sen asian taa, etten minä ymmärrä mitään. Näinä päivinä tiedon löytäminen asiasta kuin asiasta on helpompaa kuin ikinä aiemmin. Olen opiskellut elämässäni aivan riittävästi, jotta kykenisin etsimään tietoa halutessani.

Sen väittäminen, että vain uskossa oleva ihminen ymmärtäisi Raamatusta mitään on puppua. Sen asian taakse voi yrittää paeta kaikkea kiusallista kritiikkiä, mutta epärehellistä se on.

• a----a
        JarmoEklund kirjoitti:

Voin sanoa ettei Raamatun lukeminen auta mitään vaikka olisit lukenut molemmat käännökset kahteen SATAAN kertaan. Eräs teologi oli väitellyt tohtoriksi saakka ja omien sanojensa mukaan oli lukenut Raamattua yli 30 vuotta ja sitten hän tuli uskoon. Vasta uskoontuon jälkeen hän alkoi ymmärtää mitä Raamatun sisältö pohjimmillaan tarkoittaa ja se alkoi avautua hänelle ihan uutena teoksena.
        Eikä tämä ole yksittäinen tapaus, vaan moni uskova tunnistaa saman itselleen käyneen. Raamatusta tulikin ihan eri kirja. Se ei ollutkaan enää kaunokirjallinen tuote tai "ohjeita elämälle" kirja, eikä beduiinien iltanuotiotarinakokoelma.

Ihmisen pitää kyllä olla todella sokea, jos ei löydä raamatusta mitään muuta kuin hyviä ja tarpeellisia ohjeita miten elää elämäänsä. Iso osahan teoksesta käsittelee sitä, kuinka Jahve ja/tai itsensä Jahven maanpäällisiksi edustajiksi nostamat ihmiset kostavat milloin mitäkin milloin mistäkin syystä. Enemmän siinä teoksessa tapetaan kuin rakastetaan.

• a---a
        JarmoEklund kirjoitti:

Eräs teologi... Minä en usko minuuttiakaan että ateisti lukee itsensä teologiksi ja tulee uskoon vasta 30 vuoden kuluttua vuotta siitä vaikka on koko ajan päntännyt raamattua. Älä höpötä. Tai anna tuon "erään teologin" nimi, eiköhän netistä maan tohtorismiehistä tietoa löydy.

• a---a kirjoitti:

Eräs teologi... Minä en usko minuuttiakaan että ateisti lukee itsensä teologiksi ja tulee uskoon vasta 30 vuoden kuluttua vuotta siitä vaikka on koko ajan päntännyt raamattua. Älä höpötä. Tai anna tuon "erään teologin" nimi, eiköhän netistä maan tohtorismiehistä tietoa löydy.

Et usko minuuttiakaan, vaikka näitä on useampia. Minä kuulin sen Helluntaipiireissä joskus 2007 tai jotain mutten muista enää sen ex. papin nimeä. Ei ole ollu koskaan tarvetta muistaa. Hän ei käyttänyt enää titteliä pappi itsestään sen tapauksen jälkeen, vaan jotain Herran palvelijaa, kuten muutkin. Hän kritisoi aika paljon luterailisia arvoja ja on tietenkin hieman kääntynyt sitä vastaan... tai siis silloin oli. Hae itse, onhan näitä vaikka kuinka monta, kuten Pekka Reinikainen.

• Kuplapuhkeaa

Lujetaanpa hiukan Raamatun "totuuksia". Ps.37:29. Vanhurskaat perivät maan ja asuvat siinä iankaikkisesti. Ps.115:16. Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille. Biblia. Taivasten taivaat ovat Herran; mutta maan on hän ihmisten lapsille antanut.

• Kritik-

He-Ma ja kaltaisensa ovat yhtä hengetyömiä ja pihalla uskonasioista kuin lumiukko.
      Ei kannata harakoihin ruutia uhrata.

• a---a

Kovin kristillinen näkemys.

• Heräätotuuteen

Ateisti olettaa, että kristityt ei saa olla rehellisiä.
        Väärä arvaus, sillä kristittyjen tulee puhua totta. Suotta syyttelet kristittyjä.
        Jätä tyhjänpäiset herjat.

• Ateisteja on kahdenlaisia, on tieteen takana seisovia ateisteja, jotka tukeutuvat vain tieteeseen ja sen julistamaan totuuteen, joka on voimassa juuri niin kauan kuin tiede kykenee olemaan asiansa takana. Nämä eivät yleensä näissä asioissa tukeudu valheisiin, koska tieteessä huijaaminen on itselleen valehtelua.
      Sitten on nämä palsta-ateistityypit, jotka ovat ns. "tiede-prospektoreita" joille tiede ja ateismi on asennenkysymys. Heille totuus ei ole enää niin väliä, vaan he kääntyvät kaikkea uskontoa vastaan ja ovat ns. tieteen fundamentalisteja. Vapaa-ajatelijat ovat osapuilleen 100% heitä. Heille ei ole tärkeää totuuden etsiminen, vaan kreationismivastaisuus.
      Tähän toki ateistit älähtää... mutta SORI, kun tämä nyt vaan on nähty että se on TOTTA joka sana.

• InhottavaRealisti

Eli jos minä nyt pyydän Sinulta Jarmo suoraa vastausta yksinkertaiseen kysymykseen, Sinä et vastaa vaan alat määritellä meitä kanssasi eri mieltä olevia mitä mielivaltaisimmilla tavoilla? Oikeasti?

• JarmoEikirj

Eli jos minä nyt pyydän Sinulta Jarmo suoraa vastausta yksinkertaiseen kysymykseen, Sinä et vastaa vaan alat määritellä meitä kanssasi eri mieltä olevia mitä mielivaltaisimmilla tavoilla? Oikeasti?

Lainataas sua vähän:
        >Minä kuules Jarmo en vastusta uskontoa vaan fundamentalistisia tulkintoja ja typeryyttä.<
        Tämä se vasta mielivaltaista ja sekavaa tulkintaa on jos joku!!!

• gjgjgj

ok---

• Onko termiä "kristofobia" ollut koskaan käytössä? Eli kristinuskoa kammoksuvia.

• InhottavaRealisti

Minä kuules Jarmo en vastusta uskontoa vaan fundamentalistisia tulkintoja ja typeryyttä.

• oikeaAnalyysiItsestäsi

Minä kuules Jarmo en vastusta uskontoa vaan fundamentalistisia tulkintoja ja typeryyttä.

Oikea dignoosi tulikin ihku omasta suusta. Fundisatte, eikä typeryydestäkäkään ole kahta sanaa sanottavana.

• ghkhk

Tästä lähti ateismin vastaista.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      33
      3398
    2. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2575
    3. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      73
      2537
    4. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      2228
    5. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      111
      2188
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1418
    7. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      386
      1077
    8. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      40
      897
    9. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      820
    10. TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation

Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje
      Maailman menoa
      28
      818
    Aihe