Ex-pua, pyydän sinulta synninpäästöä ja anteeksiantoa. Olen nyt rekisteröitynyt henkesi vallassa. Tunnustan että olen helka ja olen tehnyt kaksoisrekisteröimisen mutta kadun asiaa syvästi. Tunnustan että olen aisuri, valkoritari ja kaikki paha mitä maailmassasi on. Olen paha kurppa helka. Olen matoakin alempana ja suutelen jalkojasi jos minulle anteeksi annat. Minä kadun, sydämeni on mustaakin mustempi kun nyt ymmärrän uudella MA-tasolla kaikki totuutesi jotka meille ja minullekin jaoit.
Tai no vitut.. muija meni autolla töihin mutta mie meen mopolla lähibaariin kaljalle että repikää siitä :D
Ex-pua, anna synninpäästö
miesvm_1967x
3
<50
Vastaukset
- Ex---PUA
Saat anteeksi :)
- 876
Mun kurpparaivo nousee ja kivekset imeytyy sisään....
Muista ettei mopolla saa sit ajaa jurrissa... ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2763971Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881053645Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1772636Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.422397- 622345
- 1541942
- 341737
- 411353
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v311317- 461222