Minä olen ymmärtänyt niin, että miehet ja naiset tekevät valintoja siitä, että kenen kanssa haluavat harrastaa seksiä ja/tai parisuhteen. Sitten jos molemmat osapuolet ovat sitä mieltä, että haluavat toistensa kanssa näitä asioita toteuttaa, niin sitten he toteuttavat sen. Jos joku on kiinnostunut toisesta osapuolesta ja tämä taas ei tästä, niin sitten pitää etsiä sellainen, joka voisi olla kiinnostunut. Näin yksinkertaista se on. Miten siis asia voisi olla vain toisen osapuolen vika tai vain tästä yhdestä osapuolesta kiinni. En voi ymmärtää tätä logiikkaa. Minua ainakin miehenä on lähestynyt useampikin nainen, jotka eivät ole minua kiinnostaneet. Miksen siis sallisi samaa vastakkaiselle sukupuolelle?
Ihmettelen logiikkaa palstalla
9
<50
Vastaukset
- scrg
Noinhan se on ja kumpikin sukupuoli saa saman verran kun lasketaan kaikkien koko elämät yhteen. Mutta jossain iässä toisen sukupuolen edustajalla voi olla tunne, että kaikki ei mene tasan ja oikein. Jollain voi olla paras aika edessä ja jollain takana ja jollain yhtä huonoa aina ja jollain yhtä hienoa aina. Valintoja voivat tehdä vain ne joilla on mistä valita.
- 1plus10
Lähdet siitä virheellisestä oletuksesta, että mies ja nainen ovat tasaveroisia toimijoita parisuhteen muodostamisessa. Kahden kauppahan parisuhde on, mutta jos toisella osapuolella on kohtuuttomat vaatimukset ja ulkoista sosiaalista pakkoa ei ole, niin mitään ei tapahdu. Ei ollut sitä kemiaa.
Nyt ollaan tilanteessa, missä ~20% suomalaisista asuu yksin. Näistä noin 2/3 haluaisi parisuhteen, mutta mitään ei vaan löydy. Miehille kelpaa noin 80% naisista kun naiset ovat ennemmin yksin kuin "huonossa" parisuhteessa.
Yhteiskunnallista ongelmaa, anteeksi haastetta pukkaa. Pidän todennäköisenä, että ääriliikettä alkaa pukata seuraavan kymmenen vuoden sisään. Näillä ongelmilla ei ole mitään merkitystä yksilökeskeisille minä-minä maailmassa asuville. Minulla menee hyvin, kaikki on siis hyvin.- ösmsmms
Millaisia ne 20%naisista on,jotka ei kelpaa miehille...?
"Miehille kelpaa noin 80% naisista kun naiset ovat ennemmin yksin kuin "huonossa" parisuhteessa."
Kelle miehille....jos sulle ja sinun kaltaisille kelpaa, niin ei se tarkoita, että sinulla on oikeus yleistää koskemaan kaikkia miehiä....vaan sinun pitää sanoa, että joillekin miehille kelpaa 80% naisista, eli jos on 10 naista rivissä, niin sellaiselle miehelle kelpaa 8 naista niistä suhteeseen ihan tosta vaan.....mikä kuulostaa kyllä helv... tyhmältä, mutta joko tämä on taas tätä trollausta tai sitten järkevä yksilö tekeytyy ihan helv... tyhmäksi.
"ennemmin yksin kuin "huonossa" parisuhteessa."
Ainakin jotkut miehet noudattavat ihan samaa periaatetta ja ei voi kuin sanoa, että nainen tekee myös miehelle palveluksen, kun noudattaa tuota käytäntöä......eli noin se pitää mennäkin ja jokainen järkevä yksilö sen käsittää.- 1plus10
MGTOW kirjoitti:
"Miehille kelpaa noin 80% naisista kun naiset ovat ennemmin yksin kuin "huonossa" parisuhteessa."
Kelle miehille....jos sulle ja sinun kaltaisille kelpaa, niin ei se tarkoita, että sinulla on oikeus yleistää koskemaan kaikkia miehiä....vaan sinun pitää sanoa, että joillekin miehille kelpaa 80% naisista, eli jos on 10 naista rivissä, niin sellaiselle miehelle kelpaa 8 naista niistä suhteeseen ihan tosta vaan.....mikä kuulostaa kyllä helv... tyhmältä, mutta joko tämä on taas tätä trollausta tai sitten järkevä yksilö tekeytyy ihan helv... tyhmäksi.
Ainakin jotkut miehet noudattavat ihan samaa periaatetta ja ei voi kuin sanoa, että nainen tekee myös miehelle palveluksen, kun noudattaa tuota käytäntöä......eli noin se pitää mennäkin ja jokainen järkevä yksilö sen käsittää.Ettet nyt vain ole nainen?
"Ei saa yleistää, koska mä olen se ainutlaatuinen ja poikkeava lumihiutale muiden lumihiutaleiden joukossa!".
Trololoo ittelless. MGTOW kirjoitti:
Ainakin jotkut miehet noudattavat ihan samaa periaatetta ja ei voi kuin sanoa, että nainen tekee myös miehelle palveluksen, kun noudattaa tuota käytäntöä......eli noin se pitää mennäkin ja jokainen järkevä yksilö sen käsittää."Kelle miehille....jos sulle ja sinun kaltaisille kelpaa, niin ei se tarkoita, että sinulla on oikeus yleistää koskemaan kaikkia miehiä....vaan sinun pitää sanoa, että joillekin miehille"
Kiitos @MGTOW1plus10 kirjoitti:
Ettet nyt vain ole nainen?
"Ei saa yleistää, koska mä olen se ainutlaatuinen ja poikkeava lumihiutale muiden lumihiutaleiden joukossa!".
Trololoo ittelless.Se nainen on varmaan onnesta sekaisin, joka sut "saa".........hän saa huomata kuinka arvostat häntä......tai siis...
- 1plus10
No yksi nainen on melkolailla yhtä hyvä kuin toinenkin, kun jätetään rumimmat ja hulluimmat pois.
Ainoa asia mikä siitä naisesta sitten tekee erityisen on hänen kanssaan olemasi aika.
- kurpitsapää
Yksinkertainen ihminen ihmettelee aina monia asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2763971Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881053645Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1772636Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.422397- 622345
- 1541942
- 341737
- 411353
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v311317- 461222