Ätmi-palsta!!!

miesvm_1967x_out

Täällä S24:ssä on monia aihealueita mutta ätnmeiltä puuttuu oma palsta! Siellä voisi rumat ätmit ja ätnit etsiä toisiaan ja tehdä treffejä. Koska eihän teillä enää elämässä kait ole suuremmin menetettävää ja hyväksytte rumuuden osana elämää ja kelpuutatte toistenne rumuuden, köyhyyden, sairaudet yms. mistä tulee ätäksi niin eikös silloin kannattais alkaa kaveeraamaan semmosen kanssa? Koska aika moni tuntuu olevan niin epätoivoinen ja yksinäinen ettei enää katso tasoja. Miettikääpä tätä, kuitenkin toisen ihmisen ihon kosketus on varmasti parantava kokemus, valot pois niin ei se kumppanin rumuuskaan niin haittaa ja voihan siihenkin tottua. Voi olla että tätä on ennenkin ehdotettu, en tiedä kun olen tällä palstalla ollut niin vähän aikaa mutaa anyway, kerran sit taas ehdotan jos olikin.

5

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paldfakslfj

Myös lihaville naisille tarvitaan oma palsta koska eiväthän he ole tavallisia sinkkuja niin kuin normaalipainoiset ihmiset.

• Tässähän on kaikki huonot piirteet mitä vain voi olla, siis tässä aloituksessa....ei siis mitään hyvää, eikä empaattista..... luokittelua, haukkumista, ivaa jne. on koko teksti täynnä.

Ei anna kovin hyvää kuvaa kirjoittajasta.....ei mulla muuta, mutta Ei Näin! :/

Tuolla periaatteella palstoja pitäisi tehdä satoja, jos oikein tarkasti ruvetaan asioita kääntelemään......koska jokainen pieni ryhmittymä tarvitsisi sitten omansa....

• Aloittaja on helka. Se selittää kaiken vihan.

• HarvinaisenRuma

Ei rumat ihmiset uskalla tavata toisiaankaan. Itselleni ei ole ulkonäöllä mitään väliä, mutta en uskoisi, että on toista jolle se ei merkkaisi vaikka niin väittäisi ja harvapa edes niin väittää ku kyllä sen lukee rivien välistä, kun kehutaan niitä kauniita ja rohkeita aina vaan :(

• Ätmis

Tämähän on ätmipalsta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      78
      4189
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      89
      3431
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      118
      3241
    4. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      80
      3184
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      101
      3062
    6. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2704
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      268
      2659
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      83
      2502
    9. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      218
      2474
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      94
      2399
    Aihe