Turvapaikat loppuu kesken

Ujoatm26v

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo_meininki

Ei näillä maahantunkeutujilla ole mitään hätää.
      Tyhjennetään taas muutama kantasuomalaisten asuttama kerrostalo, niin saadaan mukavasti lisätilaa. Vähintäänkin ihmetyttää tämä touhu, kun asunnottomia kantasuomalaisiakin on paljon eikä heille tunnu asuntoja löytyvän mistään.

• Kilttiatm

Asunnottomat ovat alkoholisteja jotka eivät maksaa vuokriaan ja siksi eivät saa asuntoa. Niiden ihan oma vika siis.

• Outo_meininki
        Kilttiatm kirjoitti:

Asunnottomat ovat alkoholisteja jotka eivät maksaa vuokriaan ja siksi eivät saa asuntoa. Niiden ihan oma vika siis.

On näissä asunnottomisssa paljon ns. normaalejakin. Sitten on tämä kumma dilemma ettei saa asuntoa kun ei ole työssäkäyvä, eikä töitä kun ei ole vakiasuntoa.

PS. Alkoholistithan ovat varmimpia vuokranmaksajia, koska sosiaalitoimi maksaa vuokran heidän puolestaan suoraan vuokranantajalle.

• Ujoatm26v

Minua ei ainakaan ajeta pois omasta asunnostani kun olen sen omalla rahallani maksanut!

• ennentalvee

Voi ei! Saisko yhen loppuu ajetun dösän.... keksin ite lämmitkset sitten ....

• JormaJulma

Parin kurssikeskuksen ja muutaman muun tilan jälkeen alkaa hotellien vuokraaminen.

Sitten en tiedä mitä tapahtuu, vaihtoehdot ovat huonohkoja.

• tehtyongelma

Helppo homma. Tuet pois maahantulijoilta niin ongelma ratkeaa itsekseen. Häipyvät kyllä äkkiä loisimasta meidän kustannuksellamme.

• Ujoatm26v

Ja tulis vielä pitkä ja kylmä talvi 40 asteen pakkasilla.

• ätminki

Kaverini on asunut veljensä kellarissa jo monta vuotta koska ei saa asuntoa mistään. Se kaveri kyllä ryyppää aika usein, pyysi kerran että saako muuttaa minun luokse mutta en suostunut.

• Eikös voisi tehdä samoin kuin Ruotsi, eli eikun bussit vain Ruotsiin takaisin.... ;P

......eikä se olisi edes kultaisen säännön vastaista, koska he tämän leikin aloittivat, joka leikkin lähtee se leikin kestäköön....

• Ujoatm26v

Kyllä minun mielestä vois ja pitäis.

• höpshöph

Miten voi olla että tiloja ei riitä, kun onhan täällä lukemattomia tyhjentyneitä kouluja, kunnantaloja, sairaaloita ym. Kokonaisia tyhjiä kerrostalojakin on ollut myytävänä ihan ongelmiksi asti. Jossain nyt haiskahtaa...

• Mitähännekeksiinext

Tuleekohan jossain vaiheessa käsky, että jokaisen kansalaisen on asutettava asuntoonsa pakolaisia sen mukaan, minkä verran neliöitä tämän asunnossa on, esim. niin, että 30-60 neliötä jos löytyy, pitää majoittaa yksi pakolainen, 60-90 m² kaksi, 90-120 m² kolme jne? En pitäis minään ihmeenä, on tää meininki jo muutenki sen verran absurdia.

• hölmölä15

Niin, ei olis mikään ihme, nykyään ei kyllä enää edes naurata tämän hallituksen toilailut. Harmi vaan että kukaan ei ole vielä masinoinut jotain massa liikettä jolla nuo mukatärkeät paskakasat syöstään vallasta:D Nyt on menossa pohjavedetkin jättiyrityksille.

• nimimerkitönj

En kyllä takuulla asuta. Sillä käskyllä saavat pyyhkiä takamuksensa. Kenenkään ei pidä olla pakko ottaa ketään nurkkiinsa vasten tahtoaan. Tällä poljettaisiin jo niin pahasti kanta-suomalaisen oikeuksia, että sitten kannattaisi jo nousta barrikaadeille isomminkin. Muutenkin alkaa mennä ihan toopeiluksi koko majoitus ja vastaanotto touhut. Takaisin sinne mistä tulikin kaikki elintason perässä tulleet.

Mulla ei ole mitään ihmistä vastaan, joka on pahassa jamassa ja tarvii oikeasti apuakin muilta, mutta ahneus ja kun ei ole mitään oikeaa hätää saa ketutuksen käyntiin. Omassakin maassa on apua tarvivia, viekööt ne elintasomamut takas omaan maahansa.

• Suomionhistoriaa

Kävin lapissa niin nelostiellä tuli tämän tästä vastaan seisakkeilla busseja jotka oli näitä tummia terroristin näköisiä karvanaamoja "pakolaisia" täynnä. Siinä näpyttelivät kännyköitään ja tupakoivat kuin turjanlappalaiset. Mitään hätää niillä ei ole vaan tulevat tänne eläteiksi. Tapetaan omat vanhukset nälkään että saavat lisää loisimis tilaa. Tähän suomi on menny. Oli muuten viimeinen ääni jonka annoin persu takinkääntäjille. Luulin että mamut saadaan täältä vittuun vaan paskat lisää otetaan ja oikein mainostetaan näille irakilaisille joita suurinosa on että tulkaa tänne vaan saatte ilmaisen elämisen ja pääministerin asunnon. Kohta kun alkavat tappelemaan varmaan jaetaan ilmaiset rynnäkkökiväärit ja tuhat Sakon patruunaa jokaselle.

• ätminki

Suomessa on paljon sinkkunaisia joten eikä ne vois ottaa niitä pakolais miehiä kotiinsa asumaan. Kuitenkin naiset jossain vaiheessa antaa niille pillua joten ihan hyvin voivat sitten muuttaa naisten luokse.

• helgamies

Suomessa on varmasti yli 500 000 sinkkunaista. Kyllä tänne mahtuu taistelija-YTMejä vaikka kuinka. Kiimavituilla on nyt kosteat ajat ja yhä paranee.

• Ujoatm26v

Ihan perseestä koko touhu kun nyt ei ole enää edes sitä vähäisintäkään mahdollisuutta saada naista kun Irakilaiset terroristit tulee ja vie kaikki naiset. En kyllä minäkään äänestä enää Persuja kun pettivät kaikki vaalilupauksensa täydellisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      78
      4189
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      89
      3431
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      118
      3241
    4. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      80
      3184
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      101
      3062
    6. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2704
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      268
      2659
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      83
      2502
    9. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      218
      2474
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      94
      2399
    Aihe