Näin sitä on taas lomat lusittu. Olipahan rentouttavaa kun sai harrastaa ja reissata. Nyt positiivisin mielin töihin ja ensi syksyn lomia taas odotellessa. Naistahan ei ruma töissä käyvä lomaileva mies saa mutta ihan kiva kun rumakin mies saa iloita silmillään. Hirvaskankaan abc.llä oli pohjoisen reissuun mennessäni aika hottis punapää misu kassalla. Olikohan Laura en muista. Tuli hyvä mieli kun rupatteli mulle ihan kuin tavalliselle ihmiselle ja naurahtelikin kivasti keskustellessamme. No joo tiedän on asiakaspalvelija mutta voi kun muutkin naiset joskus puhuisivat mulle eikä vain käyttäytyisi kuin magneetin vastakappaleet.
Luontokin lapissa oli ruskan koko kauneudessaan ja noin kymmenen kilometrin kävelyt per päivä vaara ja tunturi maisemissa tervastulilla nokipannu kahveja nauttien on parasta mitä rumakin mies voi tehdä ilman et käsi ei ole munissa. Tietenkin näitä juttuja olis kiva jakaa jonkun naisen kanssa mut kun on syntyessään geenilotossa saanut seitsemän oikein mahdollisuudesta vain yhden ja lisänumeron niin ei paljoa naismarkkinoilla juhlita. Mut kyllä kivaa voi olla ilman naisiakin. Pitää vaan asennoitua siihen että loppuelämä on yksinäistä ja ottaa sitten niistä parhaimmat ilot irti.
Ruma mies päättää lomansa
62
<50
Vastaukset
- ElämäMuutakinKunUlkonäkö
No ehkäpä se sun ajatusmaailma niistä "hottismisuista" muuttuu vielä iän myötä neutraalimpaan suuntaan ja sitten sinullakin voi olla edessä jotain muuta kuin se yksinäinen surkea vanhuus. Toivottavasti.
- 1plus5
Ruman miehen ei kannata haaveilla hottiksista eikä vähemmänkään hottiksista, koska kukaan nainen ei kiinnostu rumista muutenkaan. Ei se iän lisääntyessä muutu miksikään, joten aika ihme kommentti. Vai oletko sitä mieltä, että rumilla miehillä ei ole oikeus edes nähdä kauniita naisia? On ne niin rumia että sekin oikeus pitää evätä.
- Näin
1plus5 kirjoitti:
Ruman miehen ei kannata haaveilla hottiksista eikä vähemmänkään hottiksista, koska kukaan nainen ei kiinnostu rumista muutenkaan. Ei se iän lisääntyessä muutu miksikään, joten aika ihme kommentti. Vai oletko sitä mieltä, että rumilla miehillä ei ole oikeus edes nähdä kauniita naisia? On ne niin rumia että sekin oikeus pitää evätä.
Ei sillä muuta väliä ole kun se että jos joskus vähennän kauniin naisen saisit se olisi osaltasi tyytymistä, koska kattelet kauniita kassaneitejä. Ja sinulle selvästi ulkonäkö merkitsee!
Esim, minä en katsele ketään koska ihan vitun sama miltä jotkut VIERAAT ihmiset näyttävät!!!!! Ja tutuissa saati rakkaissa ihmisissä ei ulkonäöllä ole mitään väliä!!! Ajatusmaailmasi on siis hyvin pinnallinen vaikka rumaksi itseäsi haukut. - RumaMiesPalaaTöihin
Näin kirjoitti:
Ei sillä muuta väliä ole kun se että jos joskus vähennän kauniin naisen saisit se olisi osaltasi tyytymistä, koska kattelet kauniita kassaneitejä. Ja sinulle selvästi ulkonäkö merkitsee!
Esim, minä en katsele ketään koska ihan vitun sama miltä jotkut VIERAAT ihmiset näyttävät!!!!! Ja tutuissa saati rakkaissa ihmisissä ei ulkonäöllä ole mitään väliä!!! Ajatusmaailmasi on siis hyvin pinnallinen vaikka rumaksi itseäsi haukut.Kenelleköhän sä nyt vastaat? Mulle vai jollekin muulle? Kuule jos voisit vaihtaa päätä kanssani ja elää elämääni viikonkaan niin taatusti mielipiteesi muuttuisivat. "Esim, minä en katsele ketään koska ihan vitun sama miltä jotkut VIERAAT ihmiset näyttävät!!!!!" Pelkästään tuo väite paljastaa että et itsekään ole vastakkaista sukupuolta kiinnostava eli tervetuloa kerhoon. Jos naisia ei pätkääkään kiinnostaisi miltä miehet näyttävät niin totta helvetissä minä olisin ollut parisuhteessa jo parikymmentä vuotta ja saanut niitä haaveilemiani lapsiakin. Koska naisille vain ulkonäkö merkkaa niin eipä ole haaveista voinut kuin unelmoida. Ei mulla ole varaa antaa naiselle ulkoisia kriteerejä koska en ole miesten kärkikaartia jotka vaan voivat valita naisensa ulkoisin perustein. Silti sokeaa se ei minusta tee ja tiedän millainen nainen silmääni miellyttää ja millainen ei. Kumpaakaan en saa vaikka kuinka anelisin, yrittäisin tai toivoisin on meinaan kokeiltu.
Enpä ole myöskään koskaan kuullut jos mies tai nainen päätyy parisuhteeseen niin kaikki kauneus ja komeus ympäriltä samalla katoaa viiteten kommenttiisi "Ei sillä muuta väliä ole kun se että jos joskus vähennän kauniin naisen saisit se olisi osaltasi tyytymistä, koska kattelet kauniita kassaneitejä." Eli jos oletetaan mun olevan parisuhteessa niin kaikki kauneus ympäriltä katoaa olkoon että näkisin kauniina missin, entisen presidenttimme tai angela merkkelin (kauneus ihanteet ääripäästä ääripäähän) ja sama toisinpäin. Naisen ollessa parisuhteessa hänkö ei enään näe ympärillään komeita miehiä?? Todella outoa jos kaikki kauneus ympäriltä häviää parisuhteen alkaessa. Enhän sitä tosin tiedä kun en rumana miehenä pääse parisuhteeseen jos näin onkin. Mites sitten ne eronneet ihmiset kun kaikki ympärillä on rumaa vain sen exän ollessa komeaa tai kaunista? Mä nyt haluan edelleen kysyä kumpiko sukupuoli se onkaan pinnallinen koska mulla ei ole käytännössä ulkonäkökriteerejä ollenkaan ja silti en saa naista. Jos sanon että reissullani joku nainen joka edes puhui mulle samalla miellytti mun silmää tulikin minusta yhtäkkiä pinnallinen idiootti. Miten minun olisi pitänyt toimia tässä kassatilanteessa sitten sinunmielestäsi. Sanoa viehättävälle mielestäni kauniille naiselle että olet ruma ja kukaan nainen ei juttele minulle miksi sinä juttelet. Vain rumat naiset saavat keskustella kanssani. Niinkö? - AinoaEiPinnallinenIhmine
RumaMiesPalaaTöihin kirjoitti:
Kenelleköhän sä nyt vastaat? Mulle vai jollekin muulle? Kuule jos voisit vaihtaa päätä kanssani ja elää elämääni viikonkaan niin taatusti mielipiteesi muuttuisivat. "Esim, minä en katsele ketään koska ihan vitun sama miltä jotkut VIERAAT ihmiset näyttävät!!!!!" Pelkästään tuo väite paljastaa että et itsekään ole vastakkaista sukupuolta kiinnostava eli tervetuloa kerhoon. Jos naisia ei pätkääkään kiinnostaisi miltä miehet näyttävät niin totta helvetissä minä olisin ollut parisuhteessa jo parikymmentä vuotta ja saanut niitä haaveilemiani lapsiakin. Koska naisille vain ulkonäkö merkkaa niin eipä ole haaveista voinut kuin unelmoida. Ei mulla ole varaa antaa naiselle ulkoisia kriteerejä koska en ole miesten kärkikaartia jotka vaan voivat valita naisensa ulkoisin perustein. Silti sokeaa se ei minusta tee ja tiedän millainen nainen silmääni miellyttää ja millainen ei. Kumpaakaan en saa vaikka kuinka anelisin, yrittäisin tai toivoisin on meinaan kokeiltu.
Enpä ole myöskään koskaan kuullut jos mies tai nainen päätyy parisuhteeseen niin kaikki kauneus ja komeus ympäriltä samalla katoaa viiteten kommenttiisi "Ei sillä muuta väliä ole kun se että jos joskus vähennän kauniin naisen saisit se olisi osaltasi tyytymistä, koska kattelet kauniita kassaneitejä." Eli jos oletetaan mun olevan parisuhteessa niin kaikki kauneus ympäriltä katoaa olkoon että näkisin kauniina missin, entisen presidenttimme tai angela merkkelin (kauneus ihanteet ääripäästä ääripäähän) ja sama toisinpäin. Naisen ollessa parisuhteessa hänkö ei enään näe ympärillään komeita miehiä?? Todella outoa jos kaikki kauneus ympäriltä häviää parisuhteen alkaessa. Enhän sitä tosin tiedä kun en rumana miehenä pääse parisuhteeseen jos näin onkin. Mites sitten ne eronneet ihmiset kun kaikki ympärillä on rumaa vain sen exän ollessa komeaa tai kaunista? Mä nyt haluan edelleen kysyä kumpiko sukupuoli se onkaan pinnallinen koska mulla ei ole käytännössä ulkonäkökriteerejä ollenkaan ja silti en saa naista. Jos sanon että reissullani joku nainen joka edes puhui mulle samalla miellytti mun silmää tulikin minusta yhtäkkiä pinnallinen idiootti. Miten minun olisi pitänyt toimia tässä kassatilanteessa sitten sinunmielestäsi. Sanoa viehättävälle mielestäni kauniille naiselle että olet ruma ja kukaan nainen ei juttele minulle miksi sinä juttelet. Vain rumat naiset saavat keskustella kanssani. Niinkö?Sinä olisit voinut ilmaista naisen olleen sulle mukava ja se tuntui hyvältä. Se kamala mainininta HOTTIS ja MISU tekivät susta pinnallisen idiootin!!! Expuan kaltaisen.
Mitä jos sinulle olisi ollut ystävällinen nainen jolta on toinen silmä poistettu?? Sitä ystävällisyyttä ei olisi laskettu? - RumaMiesPalaaTöihin
AinoaEiPinnallinenIhmine kirjoitti:
Sinä olisit voinut ilmaista naisen olleen sulle mukava ja se tuntui hyvältä. Se kamala mainininta HOTTIS ja MISU tekivät susta pinnallisen idiootin!!! Expuan kaltaisen.
Mitä jos sinulle olisi ollut ystävällinen nainen jolta on toinen silmä poistettu?? Sitä ystävällisyyttä ei olisi laskettu?Sinä et tiedä kriteereistäni mitään etenkään yhteen lauseeseen vain tarttumalla ja tahallaan näkemättä mitä muissa lauseissani kirjoitin. Voisin lyödä vaikka vuoden tilini vetoa senpuolesta jos kohtaisimme niin näkisit minut ihan yhtä kuviteltuna yksisilmäisenä kuin esität mulle väitteitäsi. Miksi sinä käyttäytyisit eritavalla minua kohtaan miten suurinosa muista naisista käyttäytyy? Vielä kummallisempaa tästä tekee tuollaiset kommentit että ollessani ruma vain ruumiillisesti poikkeavat yksi silmäiset, yksi jalkaiset, yksi kätiset, kaksipäiset olisivat ainoita joista saisin haaveilla niinkö? Jos joku on sairasta niin tuollainen ajatusmaailma millä sinä yrität puukottaa selkääni. Mikä kirjoituksestani nyt teki niin kammottavan että sun päiväsi meni siitä piloille ja näet vaivaa alkaa räyhäämään mulle vaikka en missään tekstini kohdassa ole puolellakaan sanalla haukkunut naisia? Mulla on huono itsetunto tiedän mutta ei se kyllä sinullakaan näytä kovin korkealla olevan jos näin sapettaa ihan asialla kirjoitettu avaus.
- Naisasialooseri1
Älä välitä noista vajaa-älyisten räyhäämisistä. hottis misu on hottis misu eikä se tee sellaista katselevasta miehestä ja kyseistä ilmaisua käyttävästä miehehstä millään tapaa pinnallista idioottia. Itsekin ihmettelen suuresti, että miksi et saisi jutella hottismisun kanssa. Kaunis nainen miellyttää ruman miehen silmää ihan samalla tavalla kuin komeakin miehen silmää, toki ruma mies ei saa kaunista eikä yhtään minkäännäköistä naista.
- ATM-automaatti
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Älä välitä noista vajaa-älyisten räyhäämisistä. hottis misu on hottis misu eikä se tee sellaista katselevasta miehestä ja kyseistä ilmaisua käyttävästä miehehstä millään tapaa pinnallista idioottia. Itsekin ihmettelen suuresti, että miksi et saisi jutella hottismisun kanssa. Kaunis nainen miellyttää ruman miehen silmää ihan samalla tavalla kuin komeakin miehen silmää, toki ruma mies ei saa kaunista eikä yhtään minkäännäköistä naista.
Juuri näin. Ja juuri vähän aikaa sittenhän palstalle linkattiin gallup josta kävi ilmi että mitä varakkaampi ja menestyneempi mies on, sitä tärkeämpää naisen kauneus ja hoikkuus olivat hänelle.
Kaikille miehille kauneus ja hoikkuus olivat kaksi ensimmäistä kriteeriä, muta ytmeille vielä tärkeämpiä kuin muille.
Tämä todistaa sen mistä palstalla on keskusteltu. Eri tason miehille on eri säännöt, ätmi tai ketmi ei saisi katsoa ulkonäköä niin kuin ytmit tekevät. - Eisaasanoahottikseksi
ATM-automaatti kirjoitti:
Juuri näin. Ja juuri vähän aikaa sittenhän palstalle linkattiin gallup josta kävi ilmi että mitä varakkaampi ja menestyneempi mies on, sitä tärkeämpää naisen kauneus ja hoikkuus olivat hänelle.
Kaikille miehille kauneus ja hoikkuus olivat kaksi ensimmäistä kriteeriä, muta ytmeille vielä tärkeämpiä kuin muille.
Tämä todistaa sen mistä palstalla on keskusteltu. Eri tason miehille on eri säännöt, ätmi tai ketmi ei saisi katsoa ulkonäköä niin kuin ytmit tekevät.Niinpä. Ätmin pitäisi hyväksyä se päätön nainen jolla pillukin on olkapäässä ja tissit polvissa, koska kuten kommenteista on nähty, vain ulkoisesti hyvin poikkeavat ovat sellaisia joista ätmit saisivat haaveilla. Missään nimessä ei kauniista naisista, saati tavallisista naisista ollenkaan. Täällä tavallista naista loukkaa pahemman kerran, jos ätmi sanoo kaunista naista "hottis naiseksi" Tuo on sallittu ilmaisu vain ytmeille.
- Rumanainen_
Tämä todistaa sen mistä palstalla on keskusteltu. Eri tason miehille on eri säännöt, ätmi tai ketmi ei saisi katsoa ulkonäköä niin kuin ytmit tekevät.Ajattele! Minä tiesin tuon kaiken ihan ilman tutkimuksiakin! Siis ettei miehet tykkää rumista naisista! Ja päätin luovuttaa siksi jo ennen kun aloin edes miettiä pariutumista, koska olenhan niin ruma.
Ihmetyttää vaan, kun syytätte sitten samasta asiasta naisia! Yhtä pinnallisia te kaikki olette :(
Silti välillä toivoisi, että olisi jossain toinen kaltaiseni toisin ajattelija ja se olisi sellainen kultakimpale, että sama miltä näyttäisi vaikka olisi notredamenkellonsoittaja kunhan olisi hyvä sydän :( - Ex----------PUA
Tämä todistaa sen mistä palstalla on keskusteltu. Eri tason miehille on eri säännöt, ätmi tai ketmi ei saisi katsoa ulkonäköä niin kuin ytmit tekevät.Näin on.
Jos kurpat eivät ole siirtämässä ikäkriisiä, on nämä femakot sitten yrittämässä pitää miestä hypergamiaan sopivana, ja naisen seksuaaliseen valtaa ylläpitävässä ruodussa, aivan kuten tässäkin on käynyt.
Niin kauan kun ämmät itse ovat hypergamisia, ei heillä ole minkäänlaista asiaa ulista miesten standardeista. Ei vaikka ne olisi kuinka epärealistisia, miehillä on tasan sama oikeus kuin naisilla.
Samoin se, että rumat femakkokurpat eivät kestä että katsot silmääsi miellyttäviä naisia, on vain merkki siitä että olet tehnyt jotain oikein. Itse asiassa, silloin vasta pitäisikin katsoa niitä! - Ex----------PUA
Sinä olisit voinut ilmaista naisen olleen sulle mukava ja se tuntui hyvältä. Se kamala mainininta HOTTIS ja MISU tekivät susta pinnallisen idiootin!!! Expuan kaltaisen.
Mitä jos sinulle olisi ollut ystävällinen nainen jolta on toinen silmä poistettu?? Sitä ystävällisyyttä ei olisi laskettu?Tiedän, että nainen arvostelee miehiä, jopa ihmisinä sen mukaan mikä on heidän tasonsa, sekä hänen ulkonäkönsä, varallisuutensa sekä statuksensa kautta.
Se ei ole pinnallista?
Joten, miksi minäkään antaisin huorille sen enempää vapareita?
Ei. Se on samat säännöt molemmille, ja kehotan jokaista miestä samaan.
Sinä lisäksi olet luultavastii ATN, mutta uskot että olet oikeutttu saamaan ytmin, joten naama kiinni. - AinoaEiPinnallinenIhmine
Ex----------PUA kirjoitti:
Tiedän, että nainen arvostelee miehiä, jopa ihmisinä sen mukaan mikä on heidän tasonsa, sekä hänen ulkonäkönsä, varallisuutensa sekä statuksensa kautta.
Se ei ole pinnallista?
Joten, miksi minäkään antaisin huorille sen enempää vapareita?
Ei. Se on samat säännöt molemmille, ja kehotan jokaista miestä samaan.
Sinä lisäksi olet luultavastii ATN, mutta uskot että olet oikeutttu saamaan ytmin, joten naama kiinni."Sinä lisäksi olet luultavastii ATN, mutta uskot että olet oikeutttu saamaan ytmin, joten naama kiinni."
En voi olla ATN, koska sehän on "markkina arvo" enkä minä ole näillä markkinoilla enkä ole koskaan ollutkaan enkä tule. Olen liian ruma joten "viisaasti" olen jättänyt nämä pariutumishommat välistä ihan oma-aloitteisesti :) mutta, jos olisin treffeillä hakkaamassa päätäni seinään saisi siihen lisätä suosiolla sen HC alkuliitteenkin ;)
Eikä kukaan ole oikeutettu yhtään kehenkään! - 13plus12
"Sinä lisäksi olet luultavastii ATN, mutta uskot että olet oikeutttu saamaan ytmin, joten naama kiinni."
En voi olla ATN, koska sehän on "markkina arvo" enkä minä ole näillä markkinoilla enkä ole koskaan ollutkaan enkä tule. Olen liian ruma joten "viisaasti" olen jättänyt nämä pariutumishommat välistä ihan oma-aloitteisesti :) mutta, jos olisin treffeillä hakkaamassa päätäni seinään saisi siihen lisätä suosiolla sen HC alkuliitteenkin ;)
Eikä kukaan ole oikeutettu yhtään kehenkään!No kummasti sitten huutelet markkina arvoista täällä. Mielestäni olet jäävi ohjeistamaan muita kun olet itse vapaaehtoisesti jäänyt pariutumis kulttuurin ulkopuolelle. Et ainakaan ole oikeutettu valittamaan toisille millaisia ihmisiä he etsivät.
- tarralenkkari666
1plus5 kirjoitti:
Aika monellakin rumalla miehellä on nainen kainalossa. Joskus hottis, joskus ei.
Ja kellään ei ole oikeutta toisiin ihmisiin oli ne hottiksia tai naisia tai ei.
- HottisDanii
Eikä niitä HOTTIS MISUJA kiinnosta mikään luonto!!!
EI TODELLAKAAN, kun eihän siellä ole edes kauppakeskuksia eikä niitä wessoja joista saa otettua ihguja peiliselfietitä omasta naamasta!!!! Että tiedäkkin se!! Niin saatana!!!! - jwhqkjdqdb
Olihan se varmasti alle 22???????
- jatuhatkullia
Tyhmä kysymys. Hottiksella on isot silikooni tissit ja merkkivaatteet ja ikä aina alle 22v muuten se ookkaan hottis.
- AinoaEiPinnallinenIhmine
Tässä sen näkee. Itseään rumaksi tituleeraavatkin ihailee naisKAUNEUTTA!!! Eipä anna minkäänlaista toivoa rumille naisille nämä ätmien kirjoitukset ja lopputuloshan onkin se että RUMAT jää aina yksin!!! Kai ne rumat naisetkin sitten katselee niitä vitun hunkseja sit vaan mielessään :( Ulkonäö siis pilaa ihan kummankin sukupuolen normaalin pariutumisen.
Ulkonäkö on niin arka paikka rumalle, että menee koko päivä pilalle kun AINA vaan muistutetaan niistä kauniista!
OLKAA HILJAA!!!!!!!!!- 16plus3
Kysyn sinultakin että onko rumat ihmiset niin pohjasakkaa, että he eivät edes unelmissaan saa haaveilla kauniista? Ruma tietää että ei saa kaunista eikä vähemmän kaunista, mutta se että vielä haaveilukin on väärin, niin tuo on jo sairasta.
- dkhdkdhkjdh
16plus3 kirjoitti:
Kysyn sinultakin että onko rumat ihmiset niin pohjasakkaa, että he eivät edes unelmissaan saa haaveilla kauniista? Ruma tietää että ei saa kaunista eikä vähemmän kaunista, mutta se että vielä haaveilukin on väärin, niin tuo on jo sairasta.
Olen itsekkin ruma joten olenko minäkin pohjasakkaa kun itseni työllä elätän.
En vaan voi ymmärtäää miksi haaveilla kauniista sis miksi haaveilla Ulkonäöstä?? Minä ainakin haaveilen ennemmin rakkaasta. En katsele vieraita ihmisiä että onpa ne kauniita enkä ymmärrä koko ajatusta sellaisesta. - AinoaEiPinnallinenIhmine
16plus3 kirjoitti:
Lähinnä OKSETTAA toi hottis misu sanonta. Ei kannata paljastaa käyttävänsä tollaisa sanoja jos pääsee ikinä treffeille sellaisen vähemmän kauniin naisenkaan kanssa sillä se aiheuttaa sen verran pahan mielen että taatusti tulee "ei ole kemiaa" !!
Sillä kyllä rumat naisetkin kärsii yhtälailla rumuudestaan ja ovat siitä arkoja ja toivoisivat löytävän vähemmän ulkonäkökeskeisen miehen joka ei puhu tuollaisia. (Siis ne kunnolliset rumat naiset jotka eivät välitä miehen ulkonäöstä van ihmisestä itsestään)!
Mutta onnea matkaan. Näitä kannattaa miettiä ihan ajatuksella, jos hmetyttää miksi ei onnistu. 16plus3 kirjoitti:
Ymmärsin hyvin edellisen kirjoittajan "älähdyksen". Saahan sitä haaveilla, jokainen meistä haaveilee, mutta jos et itsekään näe ihmisissä muuta kuin ulkokuoren niin eikö silloin ole hullua odottaa vastakkaisen sukupuolen kiinnostuvan sinusta?
Totean jälleen, että näen jatkuvasti rumia (minun mielestäni rumia ja "yleisesti ottaen rumia" eli ihmisiä, joilla on piirteissään tai olemuksessaan jotain silmiinpistävän poikkeavaa) ihmisiä onnellisen näköisenä toisen ihmisen kanssa. En siis edelleenkään usko, että kukaan olisi liian ruma saadakseen rakkautta ja parisuhteen. Mutta ihminen, joka surkuttelee omaa rumuuttaan ja samassa viestissä hehkuttaa toisen ihmisen kauneutta, ei ilmeisesti ole ihmisissä kiinnostunut mistään muusta kuin ulkonäöstä.- Pahamaa
helka kirjoitti:
Ymmärsin hyvin edellisen kirjoittajan "älähdyksen". Saahan sitä haaveilla, jokainen meistä haaveilee, mutta jos et itsekään näe ihmisissä muuta kuin ulkokuoren niin eikö silloin ole hullua odottaa vastakkaisen sukupuolen kiinnostuvan sinusta?
Totean jälleen, että näen jatkuvasti rumia (minun mielestäni rumia ja "yleisesti ottaen rumia" eli ihmisiä, joilla on piirteissään tai olemuksessaan jotain silmiinpistävän poikkeavaa) ihmisiä onnellisen näköisenä toisen ihmisen kanssa. En siis edelleenkään usko, että kukaan olisi liian ruma saadakseen rakkautta ja parisuhteen. Mutta ihminen, joka surkuttelee omaa rumuuttaan ja samassa viestissä hehkuttaa toisen ihmisen kauneutta, ei ilmeisesti ole ihmisissä kiinnostunut mistään muusta kuin ulkonäöstä.Kyllä tavallaan ymmärrän ätmejä joilla ei ole ollut ikinä naista edes kaverina eikä saanut rakkautta ja näkee naisen vain ulkonäkönä ja reikänä, koska eihän silloin voi muusta mitään tietää edes. Kuten siitä ystävyydestä ja kumppanuudesta ja yhteenkuuluvuudesta ja välittämisestä ja ilosta toisesta ihmisestä :(
- S24.nFemakotRy
helka kirjoitti:
Totean jälleen, että näen jatkuvasti rumia (minun mielestäni rumia ja "yleisesti ottaen rumia" eli ihmisiä, joilla on piirteissään tai olemuksessaan jotain silmiinpistävän poikkeavaa) ihmisiä onnellisen näköisenä toisen ihmisen kanssa. En siis edelleenkään usko, että kukaan olisi liian ruma saadakseen rakkautta ja parisuhteen. Mutta ihminen, joka surkuttelee omaa rumuuttaan ja samassa viestissä hehkuttaa toisen ihmisen kauneutta, ei ilmeisesti ole ihmisissä kiinnostunut mistään muusta kuin ulkonäöstä.Eipä yllätä helkan kommentti taaskaan. Tosin femakoilta nyt ei kannata odottaakaan mitään puoltavaa miehille. Vain naisilla on oikeus valita miehensä ulkonäön perusteella. Miehellä ei ole samaa oikeutta valita naista.
S24.nFemakotRy kirjoitti:
Eipä yllätä helkan kommentti taaskaan. Tosin femakoilta nyt ei kannata odottaakaan mitään puoltavaa miehille. Vain naisilla on oikeus valita miehensä ulkonäön perusteella. Miehellä ei ole samaa oikeutta valita naista.
Älä vääristele sanojani. Minä jos kuka olen ihan koko ajan muistuttanut, että jokaisella on oikeus etsiä juuri sellaista ihmistä kuin haluaa, siis myös rumilla miehillä on täysi oikeus valita kaunis nainen. Kenenkään ei tarvitse tyytyä yhtään vähempään kuin siihen, joka vie jalat alta.
Jos aloittajan jalat vie alta kaunis nainen eli ulkonäkö ratkaisee kenestä hän kiinnostuu, niin hänellä ei ole varaa arvostella niitä naisia, jotka valitsevat samalla periaatteella. Tämä oli viestini ydin.
On olemassa myös ihmisiä, jotka valitsevat muilla perusteilla ja siksi näen, ja sinäkin varmasti näet, päivittäin pariskuntia joissa toinen tai molemmat ovat minun mielestäni rumia. Silti he ovat ilmeisen onnellisesti yhdessä.
Lopuksi: En usko, että tämän palstan kautta isommin solmitaan live-tuttavuuksia kirjoittajien kesken, mutta jos tämä olisi asiallinen palsta niin se olisi täysin mahdollista. Itse tapasin oman exäni keskustelupalstan kautta (en todellakaan tämän). Ensin heräsi kiinnostus hänen ajatusmaailmaansa ja sitten kun tavattiin livenä niin häneen itseensä. Jos aloittaja vaikka edes salaa sisällään toivoisi, että joku kiinnostuisi hänestä (koska come on, olisihan tuollainen luontoa rakastava mies potentiaalisesti todella kiinnostava!), niin tuollaisilla hottis-kommenteillaan hän murskaisi välittömästi mahdollisuuteensa. Ihan ilmaiseksi vinkiksi annettakoon ;)- AinoaEiPinnallinenIhmine
Eipä yllätä helkan kommentti taaskaan. Tosin femakoilta nyt ei kannata odottaakaan mitään puoltavaa miehille. Vain naisilla on oikeus valita miehensä ulkonäön perusteella. Miehellä ei ole samaa oikeutta valita naista.
Ne jotka valitsee ulkonäön perusteella on just näitä "nykyhottiksia" joiden "parisuhde" kestää viikon. Ei sellaisia ihmisiä kannata miettiä. Eikä niihin kannata aikaansa hukata. Ajatustakaan! Miksi niillä päätä vaivata. Kunnon ihmiset ei ole mitään hottiksia ja ovat naimisissa tai ainakin tarkoitus olla loppuelämän ja kuka meistä on kaunis enää eläkkeellä??
Menisivät töihin saatanan biledani pummit ainoa mikä niissä ihmisissä mietityttää ja antaa tilaa mun ajatuksissa on se että ne joutuu elättämään!
Ja elämässä tosiaan on paljon asioita joista ei jää rumana paitsi. Yksin vaan niin surkia kaikkea aina tehdä :( Ei sinne peiliin ole pakko katsoa. En mäkään katso kun töihin lähtiessä että on siisti! - AinoaEiPinnallinenIhmine
helka kirjoitti:
Älä vääristele sanojani. Minä jos kuka olen ihan koko ajan muistuttanut, että jokaisella on oikeus etsiä juuri sellaista ihmistä kuin haluaa, siis myös rumilla miehillä on täysi oikeus valita kaunis nainen. Kenenkään ei tarvitse tyytyä yhtään vähempään kuin siihen, joka vie jalat alta.
Jos aloittajan jalat vie alta kaunis nainen eli ulkonäkö ratkaisee kenestä hän kiinnostuu, niin hänellä ei ole varaa arvostella niitä naisia, jotka valitsevat samalla periaatteella. Tämä oli viestini ydin.
On olemassa myös ihmisiä, jotka valitsevat muilla perusteilla ja siksi näen, ja sinäkin varmasti näet, päivittäin pariskuntia joissa toinen tai molemmat ovat minun mielestäni rumia. Silti he ovat ilmeisen onnellisesti yhdessä.
Lopuksi: En usko, että tämän palstan kautta isommin solmitaan live-tuttavuuksia kirjoittajien kesken, mutta jos tämä olisi asiallinen palsta niin se olisi täysin mahdollista. Itse tapasin oman exäni keskustelupalstan kautta (en todellakaan tämän). Ensin heräsi kiinnostus hänen ajatusmaailmaansa ja sitten kun tavattiin livenä niin häneen itseensä. Jos aloittaja vaikka edes salaa sisällään toivoisi, että joku kiinnostuisi hänestä (koska come on, olisihan tuollainen luontoa rakastava mies potentiaalisesti todella kiinnostava!), niin tuollaisilla hottis-kommenteillaan hän murskaisi välittömästi mahdollisuuteensa. Ihan ilmaiseksi vinkiksi annettakoon ;)Jos aloittaja vaikka edes salaa sisällään toivoisi, että joku kiinnostuisi hänestä (koska come on, olisihan tuollainen luontoa rakastava mies potentiaalisesti todella kiinnostava!), niin tuollaisilla hottis-kommenteillaan hän murskaisi välittömästi mahdollisuuteensa. Ihan ilmaiseksi vinkiksi annettakoon ;)
Tämä on oikeasti hyvä oppi. Ja väitän sen olevan isoimpana syynä ja karkoitteena naismaailmassa rumuuden sijasta jopa. Koska vastapuoli alkaa vähemmästäkin miettiä olevansa liian ruma ja se peloittaa ja estää näkemisen, jos on vähänkin epäröivä nainen ulkonäöstään. Tai sitten nainen voi jopa ajatella, että tämä kirjoittaja haluaisi ainakin olla se biledani jolla paljon naisia kun puhuu hottiksista! - valintatalo.on.bordelli
"Eipä yllätä helkan kommentti taaskaan. Tosin femakoilta nyt ei kannata odottaakaan mitään puoltavaa miehille. Vain naisilla on oikeus valita miehensä ulkonäön perusteella. Miehellä ei ole samaa oikeutta valita naista."
Vai vielä OIKEUTTA valita ulkonäön perusteella!! :O Haloo!!! Ei ihminen ole auto tai puhelin tai mikään muukaan esine!! Ei kai ihmisiä voi valita? - S24.nFemakotRy
valintatalo.on.bordelli kirjoitti:
"Eipä yllätä helkan kommentti taaskaan. Tosin femakoilta nyt ei kannata odottaakaan mitään puoltavaa miehille. Vain naisilla on oikeus valita miehensä ulkonäön perusteella. Miehellä ei ole samaa oikeutta valita naista."
Vai vielä OIKEUTTA valita ulkonäön perusteella!! :O Haloo!!! Ei ihminen ole auto tai puhelin tai mikään muukaan esine!! Ei kai ihmisiä voi valita?Miksette sitten huoli rumia miehiä, jos kerran jaksatte valittaa vielä aiheesta? Todellisuudessa te valitsette ne miehet kuin auton autokaupasta. "Kiva väri ja tässä on vielä vaihdekeppikin. Ladaa en ota vaikka halpa olisikin, kun kukaan itseään kunnioittava nyky nainen ei sellaisella kehtaa liikkua" Tasan samoin perustein ne miehetkin valitsette.
- Naisasialooseri1
Rumatt naiset nimenomaan ovat niitä innokkaimpia hunksien ihailijoita. Eivät missit hunksien keikoilla ravaa. Minäkin olen törmänny tuollaisiin naisiin. Kerrankin fb:ssä yksi nainen olisi halunnut matkustaa 300km päästäkseen pantavakseni ja hän oli kerännyt fb kavereikseen mm. kaikki hunksit ja lukuisia muita komeita miehiä joista suuri osa ulkomaalaisia ja myös minut.
- Naisasialooseri1
Jos aloittaja vaikka edes salaa sisällään toivoisi, että joku kiinnostuisi hänestä (koska come on, olisihan tuollainen luontoa rakastava mies potentiaalisesti todella kiinnostava!), niin tuollaisilla hottis-kommenteillaan hän murskaisi välittömästi mahdollisuuteensa. Ihan ilmaiseksi vinkiksi annettakoon ;)
Tämä on oikeasti hyvä oppi. Ja väitän sen olevan isoimpana syynä ja karkoitteena naismaailmassa rumuuden sijasta jopa. Koska vastapuoli alkaa vähemmästäkin miettiä olevansa liian ruma ja se peloittaa ja estää näkemisen, jos on vähänkin epäröivä nainen ulkonäöstään. Tai sitten nainen voi jopa ajatella, että tämä kirjoittaja haluaisi ainakin olla se biledani jolla paljon naisia kun puhuu hottiksista!Vittu että olet tyhmä! Mitä hiton väliä on jollain hottismisu kommentilla? Miten hänen olisi pitänyt sitten ilmaista, että nainen oli hottis? Jotkut nuoret ja kauniit naiset ovat hottismisua ja ne miellyttävät myös luontoa rakastavien rumien miesten silmää ihan samalla tavalla kuin bliedanienkin silmää.
- EiPinnallinenNainen
Vittu että olet tyhmä! Mitä hiton väliä on jollain hottismisu kommentilla? Miten hänen olisi pitänyt sitten ilmaista, että nainen oli hottis? Jotkut nuoret ja kauniit naiset ovat hottismisua ja ne miellyttävät myös luontoa rakastavien rumien miesten silmää ihan samalla tavalla kuin bliedanienkin silmää.
Mutta sinä NAL et miellytä minun silmää näytit sitten miltä hyvänsä. "Eikä ole kemiaa" kenenkään muunkaan pinnallisen hottiksista puhuvan pennun kanssa!
Niin monta miestä kun mieltäkin tai toisin päin. - KunhanOlen11
Vittu että olet tyhmä! Mitä hiton väliä on jollain hottismisu kommentilla? Miten hänen olisi pitänyt sitten ilmaista, että nainen oli hottis? Jotkut nuoret ja kauniit naiset ovat hottismisua ja ne miellyttävät myös luontoa rakastavien rumien miesten silmää ihan samalla tavalla kuin bliedanienkin silmää.
Ai mitä väliä? Suututhan itsekkin jopa siinä määrin, että alat puhua elävältä keittämisistä, jos joku nainen mainitsee jotain komeista pitkistä miehistä!
Sama oikeus se on olla pinnallinen idiootti kummallakin sukupuolella!
Onneksi en itse ole pinnallinen, mutta toivo siitä, että löytäisin kaltaiseni eli ei pinnallisen ja vaikkapa todellakin ruman miehen on olematon :( - IhmeKitinää
EiPinnallinenNainen kirjoitti:
Mutta sinä NAL et miellytä minun silmää näytit sitten miltä hyvänsä. "Eikä ole kemiaa" kenenkään muunkaan pinnallisen hottiksista puhuvan pennun kanssa!
Niin monta miestä kun mieltäkin tai toisin päin.Avaajasta nyt ei ainakaan pentua saa, mutta näistä vastaajista kyllä, kun reagointi on samanlaista kuin ylä-aste ikäisten välitunnilla.
- Dkdldkdkdd
IhmeKitinää kirjoitti:
Avaajasta nyt ei ainakaan pentua saa, mutta näistä vastaajista kyllä, kun reagointi on samanlaista kuin ylä-aste ikäisten välitunnilla.
Ei aikuinen mies puhu hottiksista!
- normimies36
Olin kerran laivalla jossa oli hunkseja esiintymässä. Koko eturivi oli lihavia naisia täynnä.
- Naisasialooseri1
EiPinnallinenNainen kirjoitti:
Niin monta miestä kun mieltäkin tai toisin päin.Ei haittaa. Miellytän nimittäin monen muun naisen silmää, joidenkin hottismisujenkin. Mitenniin aikuinen mies ei puhu hottiksista? Mitäs ilmaisua minun pitäisi sitten käyttää kauniista nuoresta naisesta.
Ja vain mies saa katsoa sitä ulkonäköä ja kuolata jonkun silikonimissin perään nainen. Mies on visuaalinen, nainen on pinnallinen ja todellakin sellainen nainen pitäisi keittää elvältä. - Naisasialooseri1
Se on täysin ymmärrettävää, että lihavat naiset ihailevat noita sikspäkkiä höylääviä miesbarbeja joiden rahkeet eivät muuhun riitä kuin naisten reviirille tunkemiseen, koska heidän tasonsa ei riitä miehiin, jotka ovat nostaneet tasoaan kuten miehen kuuluukin kuten esim. Hjallis, Sami Hedberg, Timo Soini, Marko Ahtisaari jne
- Säälinsuakinvaan
Ei haittaa. Miellytän nimittäin monen muun naisen silmää, joidenkin hottismisujenkin. Mitenniin aikuinen mies ei puhu hottiksista? Mitäs ilmaisua minun pitäisi sitten käyttää kauniista nuoresta naisesta.
Ja vain mies saa katsoa sitä ulkonäköä ja kuolata jonkun silikonimissin perään nainen. Mies on visuaalinen, nainen on pinnallinen ja todellakin sellainen nainen pitäisi keittää elvältä.Kyllähän Sinä saat puhua vaikka mistä misuista ja hottiksista eikä ketään kiinnosta! Mutta normaali aikuinen mies ei sellasista puhu eikä sellasia katsele edes teeveestä! Normaalilla aikuisella miehellä on tavallinen aikuinen nainen ja perhe eikä ole suuntautunut pissis teineihin!!!
Ei haittaa. Miellytän nimittäin monen muun naisen silmää, joidenkin hottismisujenkin. Mitenniin aikuinen mies ei puhu hottiksista? Mitäs ilmaisua minun pitäisi sitten käyttää kauniista nuoresta naisesta.
Ja vain mies saa katsoa sitä ulkonäköä ja kuolata jonkun silikonimissin perään nainen. Mies on visuaalinen, nainen on pinnallinen ja todellakin sellainen nainen pitäisi keittää elvältä.Useimmista voi käyttää ilmaisua "bimbo".
Ja vain mies saa katsoa sitä ulkonäköä ja kuolata jonkun silikonimissin perään nainen. Mies on visuaalinen, nainen on pinnallinen ja todellakin sellainen nainen pitäisi keittää elvältä."Mies on visuaalinen, nainen on pinnallinen ja todellakin sellainen nainen pitäisi keittää elvältä."
Ahaa.. mies on siis vain visuaalinen eikä koskaan pinnallinen kun kuolaa bimbojen perään? Heh :D- Ällötys
miesvm_1967x kirjoitti:
Useimmista voi käyttää ilmaisua "bimbo".
Tai pissis. Mutta mikä nimeksi niitä kuolaaville setämiehille?? Vahnapoika? Ätmi??
- Ex----------PUA
helka kirjoitti:
Totean jälleen, että näen jatkuvasti rumia (minun mielestäni rumia ja "yleisesti ottaen rumia" eli ihmisiä, joilla on piirteissään tai olemuksessaan jotain silmiinpistävän poikkeavaa) ihmisiä onnellisen näköisenä toisen ihmisen kanssa. En siis edelleenkään usko, että kukaan olisi liian ruma saadakseen rakkautta ja parisuhteen. Mutta ihminen, joka surkuttelee omaa rumuuttaan ja samassa viestissä hehkuttaa toisen ihmisen kauneutta, ei ilmeisesti ole ihmisissä kiinnostunut mistään muusta kuin ulkonäöstä.Eli teillä hypergamisilla ämmillä on oikeus nähdä mies ulkokuoren, hänen asemansa ja lompakkonsa paksuuden kautta, mutta miehillä ei ole oikeuksia edes 1/3 standardeihin mitä teillä on, vaikka teille seksi on muutenkin valinta?
Haista nyt ystävällisesti paska, vaikka femakkona et tietenkään voisi olla yhtään tuon idioottimaisempi/tekopyhempi paska. - Ex----------PUA
Ällötys kirjoitti:
Tai pissis. Mutta mikä nimeksi niitä kuolaaville setämiehille?? Vahnapoika? Ätmi??
Naisia jotka kuolaavat itseään nuorempia ja tasokkaampia miehiä kutsutaan jo nimellä kurpat tai söpösti "hypergamiset huorat". :3
Oletko sinä sellainen? Taidat olla! ;D ;D ;D - Ex----------PUA
Dkdldkdkdd kirjoitti:
Ei aikuinen mies puhu hottiksista!
Kenen mukaan ei puhu? Katkeran femakon? :D
Nimeomaan aikuinen heteromies puhuu hottiksista, ja bongailee niitä pahat mielessä. - Djdjdkdkd
Ex----------PUA kirjoitti:
Kenen mukaan ei puhu? Katkeran femakon? :D
Nimeomaan aikuinen heteromies puhuu hottiksista, ja bongailee niitä pahat mielessä.Vain naisettomat luuserit. Ei normaalit perheen isät. Kysy vaikka faijaltasi!
- Ex----------PUA
Djdjdkdkd kirjoitti:
Vain naisettomat luuserit. Ei normaalit perheen isät. Kysy vaikka faijaltasi!
Shaming language ja henkilöhyökkäys.
Eli toisin sanoen, katkera ja ruma femakko yrittä kontrolloida sitä mitä miehet saavat tehdä. Mukaan lukien heidän standardeja pariutumisessa.
Ala itse kaunistautua tai naisellistu ja luovu katkeruudestasi.
- KerroKerroKuvastin
Tämä on ihan sairas palsta!!! Lukijoilla on kaikilla mt-ongelmia vai tuleeko ne hulluiksi tätä luettuaan??
Sekä, että... ;D......sen lisäksi joukossa on provo trolleja, manipulaattoreita, realisteja, negailijoita, positiivareita jne...jne.....kaikkea mahtuu tännekin sillisalaattiin, niin kuin irl elämäänkin....
- Kiinnostaatietää
MGTOW kirjoitti:
Sekä, että... ;D......sen lisäksi joukossa on provo trolleja, manipulaattoreita, realisteja, negailijoita, positiivareita jne...jne.....kaikkea mahtuu tännekin sillisalaattiin, niin kuin irl elämäänkin....
Mitä tarkoittaa irl elämä kun en ymmärrä näitä nykynuorten lyhenteitä? Entäs expua tai MGTOW?
Kiinnostaatietää kirjoitti:
Mitä tarkoittaa irl elämä kun en ymmärrä näitä nykynuorten lyhenteitä? Entäs expua tai MGTOW?
IRL, In Real Life (oikeassa elämässä).....
MGTOW, Men Going Their Own Way........minulle henkilökohtaisesti tarkoittaa vain oman henkilökohtaisen polun kulkemista omin ehdoin, mutta toki tuo on erään "lahkon" tunnusmerkki, jolla on sitten omia idealistisia ohjeita, sääntöjä yms., mutta itse en ole niihin perehtynyt, enkä asiaa laajemmin tutkinut, koska en seuraa mitään tiettyä kaavaa, vaan ihan täysin omaa polkua, joka kulkee sinne mikä tuntuu itsestäni hyvältä ja oikealta juuri minulle......
expua lyhenteeseen en ota kantaa, sen saa tehdä expua itse tai joku muu, jos se on yleisesti käytössä oleva termi tai jos palstan "oma" expua haluaa kertoa mitä se juuri hänelle merkitsee.....- miesvm_1967x_out
MGTOW kirjoitti:
MGTOW, Men Going Their Own Way........minulle henkilökohtaisesti tarkoittaa vain oman henkilökohtaisen polun kulkemista omin ehdoin, mutta toki tuo on erään "lahkon" tunnusmerkki, jolla on sitten omia idealistisia ohjeita, sääntöjä yms., mutta itse en ole niihin perehtynyt, enkä asiaa laajemmin tutkinut, koska en seuraa mitään tiettyä kaavaa, vaan ihan täysin omaa polkua, joka kulkee sinne mikä tuntuu itsestäni hyvältä ja oikealta juuri minulle......
expua lyhenteeseen en ota kantaa, sen saa tehdä expua itse tai joku muu, jos se on yleisesti käytössä oleva termi tai jos palstan "oma" expua haluaa kertoa mitä se juuri hänelle merkitsee.....ex PUA eli entinen "Pick Up Artist" nykyinen jokin muu.
- Ex----------PUA
miesvm_1967x_out kirjoitti:
ex PUA eli entinen "Pick Up Artist" nykyinen jokin muu.
Entinen pick up assburger sanoisin. :D
Nykyisin menee, pitäisikö jopa sanoa, että paljon paremmin. - Ex----------PUA
MGTOW kirjoitti:
expua lyhenteeseen en ota kantaa, sen saa tehdä expua itse tai joku muu, jos se on yleisesti käytössä oleva termi tai jos palstan "oma" expua haluaa kertoa mitä se juuri hänelle merkitsee.....Tarkalleen alkuperäinen muoto oli Ex PUA, eli latinaa hyödyntäen ja sanoilla leikkien "tulla (pois) PUA:sta (pick up artist/art-statuksesta)" ja täten kehittyä mielellään parempaan suuntaan. Samalla se toki tarkoittaa, "entistä PUA:aa".
Matkasta olen raportoinut palstalle.
Osumia on otettu, niitä on annettu, maljoja on kilistelty ja naisissakin siinä välissä käyty.
- Kilttiatm
Mieli tekis lähteä vaikka minne ja olen aina halunnut lappiin mutta mitä minä siellä yksin tekisin. Olis varmaan tylsää katsoa kun muut pitää hauskaa kavereiden ja tyttöystäviensä kanssa ja minä siellä yksin.
- Miteon
Onko sinullakin se ongelma korvien välissä eli näet naisina vain ne nuoret ja kauniit?
- Kilttiatm
Miteon kirjoitti:
Onko sinullakin se ongelma korvien välissä eli näet naisina vain ne nuoret ja kauniit?
Ei tosiaan ole. En ole teinien perään koskaan huudellut ja olen aina sanonut että omanikäinen kelpaa ihan hyvin.
- hyvä.sydän.tärkein
Vai että hottis punapää misu, hah hah! Onnellisia yksinäisiä eläkepäiviä.
Luu jää valitsijan käteen.- 19plus3
Naisenhan ei yksinäisistä eläkepäivistä tarvikaan murehtia. Kun joko valitsee miehen tai jättää vapaaehtoisesti valitsematta. Miehellä tilanne on toinen. Joko tulee valituksi tai ei tule valituksi. Käsittääkseni aapee ei edes yrittänyt valita kassaneitiä, joten ilmeisesti täällä nyt on luetun ymmärtämisen kanssa ongelmia tai sitten äärimmäisen katkeroituneita kommentoijia.
- Pettynytpalstanlukija
Pakko ihan minunniin tähän kommentoida, että tää tyyppi oli yksi ihan suosikkikirjoittajistani täällä ja uskoisin kirjoituksensa huvittavan tyylin tunnistavani vaikka hänen nimimerkit aina vaihtuukin.
Ja olen minäkin nyt vähän pettynyt, kun pidin jotenkin symppiksenä tyyppinä ja olisin mieluummin lukenut vaikka, että "kaunis nainen oli minullekin kohtelias" kuin että "hottis misu".. Jotenkin tylsää:( - spedekaljukiiltäää
Mä taas luin että "Ruma mies päättää päivänsä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1363770Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362924Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81825Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41059- 64855
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38844- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 54665