Miksi nuoret (20-30v) ja kauniit naiset katsovat minua yleensä tympeällä ja jopa kiukkuisella ilmeellä? Usein he kääntävät katseen pois nopeasti. Aina sellainen sama tyly perusilme. Vanhempien naisten katse on sentään neutraali, mutta hymyä ei kyllä sieltäkään irtoa.
Joskus kassalla huomaan, että kassaneiti hymyilee edessäni olevalle miehelle, mutta minun kohdalla muututaan taas totiseksi.
Johtuuko tämä kaikki siitä, että olen ruma?
Miksi naiset katsovat minua aina kiukkuisesti?
4
55
Vastaukset
- Tylsävä
Nuoret naiset eivät aina opi ennen vaihdevuosia, että hymy on kultaa.
Hmmmm......suurin syy on varmasti ihan se mitä "luovutat" ulospäin itsestäsi.....en jaksa lähteä avaamaan tätä asiaa jos/kun et näämmä tajua ja ymmärrä ihan luonnollista, yksinkertaista ja ilmiselvää asiaa......mutta tosin et ole siinä suhteessa ainutlaatuinen, kun näitä on todella paljon, niin miehissä kuin naisissakin....
Luonnollisuus on yksi avainsana, eli jos se ei tule luonnostaan ilman esittämistä, niin se vaan näkyy tai ainakin jotkut sen huomaavat........teennäisyys ja esittäminen usein vaan pahentaa tilannetta, kun se on välillä niin surkuhupaisaa ja irvokasta.- kiukkup
riippuu siitä MITEN katsot. Limaset vanhat äijät ahdistaa. Tajutkaa jo ei teitä nuoret mimmit halua! Antakaa sitä huomiota vaikka ikäisillenne naisille.
- huorahelvettiin
Ikäiseni sinkkunaiset ovat niin lihavia. Mitä se muka haittaa jos tyttöjä vähän ahdistelee? Kyllä ne nuoret suomalaiset huorat ovat jo käyneet etelässä panettamassa itseään välimerellisillä nussijamiehillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1363770Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362924Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81825Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41059- 64855
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38844- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 54665