Missä on kaikki HC-ätnit?

hc-ätämi_

Kun ei ole tällä palstalla näkynyt. Tai no Helka taitaa mennä tuohon luokkaan, mutta olen kiinnostunut vähän inhimillisemmistä tapauksista.

67

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksruma

täällä kai tuohon kastiin leimattava

• hc-ätämi_

Hienoa että ilmoittauduit. Yritetään jaksaa kummatkin.

• fwfwee

onko tuollaista kuten hc-atn edes olemassa, nainen kun saa aina itseään parempitasoisen miehen omasta tasosta huolimatta..

• hc-ätämi_

Itse tunsin yläasteella yhden naisen jota en uskoisi yhdenkään miehen panevan. Ja ei ollut läski vaan langanlaiha, mutta naama oli sitä luokkaa että ei ilman pussia päässä pystyis kyllä tekeen mitään. Sääliksi käy. Ulosantikin oli vielä aika heikko, mutta toivon silti että tuokin löytäis jonkun joka katselee pintaa syvemmälle mikäli on hengissä vielä.

• 23232323
        hc-ätämi_ kirjoitti:

Itse tunsin yläasteella yhden naisen jota en uskoisi yhdenkään miehen panevan. Ja ei ollut läski vaan langanlaiha, mutta naama oli sitä luokkaa että ei ilman pussia päässä pystyis kyllä tekeen mitään. Sääliksi käy. Ulosantikin oli vielä aika heikko, mutta toivon silti että tuokin löytäis jonkun joka katselee pintaa syvemmälle mikäli on hengissä vielä.

eikös tuollaiset naiset ole juuri ätmien tasoa

• hc-ätämi_
        23232323 kirjoitti:

eikös tuollaiset naiset ole juuri ätmien tasoa

Ehkä HC-ätämien. Kyllähän sitä vois yrittää panna jos se suostuu pitään sitä pussia. Pitäisikö alkaa metsästää puhelinnumeroa jostain? Ai niin, mutta toi kaatuu kuitenkin hypergamiaan! Mutta jos mää pukeudun oikein hienoon pukuun ja esittelen skannattuja seteleitä niin ehkä se sitten toimii.

• nollaykskkakas
        hc-ätämi_ kirjoitti:

Ehkä HC-ätämien. Kyllähän sitä vois yrittää panna jos se suostuu pitään sitä pussia. Pitäisikö alkaa metsästää puhelinnumeroa jostain? Ai niin, mutta toi kaatuu kuitenkin hypergamiaan! Mutta jos mää pukeudun oikein hienoon pukuun ja esittelen skannattuja seteleitä niin ehkä se sitten toimii.

ei kaikki naiset halua pelkkää panoa vaan parisuhteen, tossa näkee miten vaikea ruman naisen löytää myös kunnon parisuhde

• hcätmitarinoi
        hc-ätämi_ kirjoitti:

Minulla ei tainnut koskaan olla luokkakaverina HC-ätniä. Ätnejä muistan kolme. Kaksi heistä löysi miehen, luonteeltaan inhottava sellaisen kiltin mutta saamattoman vässykän, luonteeltaan kiltti ja fiksu työttömän alkoholistimiehen joka on ihan ok selvin päin mutta haastaa riitaa kännissä (ja hän on yleensä kännissä).

Sitten oli todella hoikka ja pahasta anesta kärsivä tyttö koulukiusattu ja kotikiusattu tyttö, joka ei kylläkään ollut luonteisilta piirteiltään ruma. Tämä ujo tyttö kiinnosti minua, mutta en uskaltanut lähestyä eikä hän ikinä reagoinut jos vaikka ohimennen sanoin jotain. Myöhemmin tästä naisesta tuli erittäin kaunis, mutta hän ei ilmeisesti luota miehiin ollenkaan. Elää koirien kanssa kotona, Facessa ei omia kuvia ja ignooraa kaveripyynnöt entisiltä miespuolisilta koulukavereilta, myös meiltä jotka emme kiusanneet häntä. Asuu melkein naapurissa, mutta olen nähnyt hänet vuosien aikana vain muutaman kerran, eli välttelee ihmisiä. Surullista, antaisin tosi mielelläni halin ja sanoisin että menee etsimään itselleen kunnon miehen eikä luovuta elämässä tuolla tavalla kun on vielä nättikin.

Vanhempana tilanne on toki eri, ei minusta monikaan nainen tipu kolmevitosena ätniksi, mutta ytnistä ketniksi ovat tipahtaneet lähes kaikki entiset prinsessat. Bilettäjänaiset jo aikoja sitten, pari ytmin vaimoa on pitänyt itsesään huolta, näyttävät yhä hyviltä ikäisikseen, vaikkeivat toki nuoremmille pärjääkään.

• itkunäitäjuttuja
        nollaykskkakas kirjoitti:

ei kaikki naiset halua pelkkää panoa vaan parisuhteen, tossa näkee miten vaikea ruman naisen löytää myös kunnon parisuhde

No niimpä. Vaikea se olisi pussi päässä elää koko elämänsä :(

• hc-ätämi_
        itkunäitäjuttuja kirjoitti:

No niimpä. Vaikea se olisi pussi päässä elää koko elämänsä :(

Kyllähän sitä ehkä vois oppia rakastaankin jos edes näkis jollain tavoin viehättävänä. Mutta huono se on itseään pakottaa viehättyyn mistään. Kasvotonta kohdetta voi varmaan panna, mutta rakastaminem on eri juttu. Mistä mää tiedän kuinka miellyttävä persiona se oli kun en koskaan tutustunut.

• 149
        hc-ätämi_ kirjoitti:

Kyllähän sitä ehkä vois oppia rakastaankin jos edes näkis jollain tavoin viehättävänä. Mutta huono se on itseään pakottaa viehättyyn mistään. Kasvotonta kohdetta voi varmaan panna, mutta rakastaminem on eri juttu. Mistä mää tiedän kuinka miellyttävä persiona se oli kun en koskaan tutustunut.

Sinä sitten varmaan hyvin ymmärrät, miksi naiset eivät kiinnostu ätmeistä, kun näin sanot: "...jos edes näkis jollain tavoin viehättävänä."
        Sehän se ongelma juuri on, kun ei voi rakastua ihmiseen, jota ei näe millään tavalla viehättävänä.

• 149 kirjoitti:

Sinä sitten varmaan hyvin ymmärrät, miksi naiset eivät kiinnostu ätmeistä, kun näin sanot: "...jos edes näkis jollain tavoin viehättävänä."
        Sehän se ongelma juuri on, kun ei voi rakastua ihmiseen, jota ei näe millään tavalla viehättävänä.

Nyt taas älykkäät ihmiset tekeytyvät tyhmäksi....noinhan se on ja vielä niin että se on molemminpuolista ja aitoa.....jos toisesta aistii, ettei se ole, niin se on sillä selvä....ainakin joillakin, se kun pitäisi olla sanomattakin selvä, kun se on molemmille parempi.

Tämä siis silloin kun tehdään tuttavuutta.......ja ne ketkä tajuavat ja osaavat aidon kumppanuuden, sekä siihen pystyvät, niin he tajuavat kyllä miten se siitä eteenpän sitten menee tai kuuluisi mennä......toinen on rakastettava ja viehättävä myös niinä päivinä, kun kaikki ei ole niin kaunista.....

• N39

Kun kerran kysyttiin toisessa ketjussa että miltä tavisnainen näyttää, niin miltä ATN sitten palstalaisten mielestä näyttää?

Siis sellainen nainen joka on melko tavallinen (ei siis "HC-ATN") mutta ei herätä kiinnostusta?

• hc-ätämi_

Ei tavallinen nainen ole ATN vaan KTN. Ei miehet arvostele naisia niin kuin naiset miehiä (viittaan siihen OkCubid -testiin).

• Kaikin-tavoin-at-nainen

No mitä tätä palstaa olen lukenut, niin naisen ulkonäöllä ei periaatteessa ole mitään merkitystä enää sen jälkeen kun on 25 -vuotias. Sitten on at -nainen joka tapauksessa.

• hc-ätämi_
        Kaikin-tavoin-at-nainen kirjoitti:

No mitä tätä palstaa olen lukenut, niin naisen ulkonäöllä ei periaatteessa ole mitään merkitystä enää sen jälkeen kun on 25 -vuotias. Sitten on at -nainen joka tapauksessa.

Paskapuhetta sanon minä. Esimerkkinä yli 25-vuotiaista ytneistä mainittakoon vaikka Scarlett Johansson (30) ja Natalie Portman (34). Jennifer Lopez (46) ja Salma Hayek (49) ovat edelleen erittäin hyvän näköisiä latinoita. Ja Gong Lia ei ikinä uskoisi 49-vuotiaaksi: https://artlingblog.files.wordpress.com/2015/05/gong-li-met-gala-2015-earrings.jpg

Nuo olivat toki julkkiksia, mutta kyllä yhtä hyvin säilyneitä löytyy taviksistakin. Kyllä elämäntavat vaikuttaa paljon, mutta toisilla on vaan nuorekkaampana säilyttävät geenit. Itse odotan sitä päivää jolloin alkaisin näyttää yli 20-vuotiaalta (olen 28).

• tsemppiäkumminkin

70% naisista mielestäni mahtuu tuohon lokeroon, jos ulkoisia avuja tarkastellaan:)

• Terveppä terve! :D

• tasonmittaaja

http://i.imgur.com/hCbua.jpg

1-3 = HC-ATN
        4 = ATN
        5-6 = KTN
        7-10 = YTN

En ole samaa mieltä kaikista noista valinnoista, mutta sinne päin. Ytnien suuri määrä selittyy sillä että kuvissa on pääasiassa nuoria naisia, joista pääosa on nättejä ja siksi ytnejä.

Sinä tuo on oikea kuvasi (mitä epäilen), olet jossain välillä 6-8.

• hc-ätämi_

Tämä oli aika huono vitse! Kuten tiedät sut on luokiteltu täällä palstalla ytniksi enkä kyllä itsekään väitä vastaan. Joten pysy omassa lokerossasi! :D

• hc-ätämi_
        tasonmittaaja kirjoitti:

1-3 = HC-ATN
        4 = ATN
        5-6 = KTN
        7-10 = YTN

En ole samaa mieltä kaikista noista valinnoista, mutta sinne päin. Ytnien suuri määrä selittyy sillä että kuvissa on pääasiassa nuoria naisia, joista pääosa on nättejä ja siksi ytnejä.

Sinä tuo on oikea kuvasi (mitä epäilen), olet jossain välillä 6-8.

Ota huomioon että Neitsytmaaria saa lisäpisteitä hyvästä luonteesta.

• hc-ätämi_ kirjoitti:

Tämä oli aika huono vitse! Kuten tiedät sut on luokiteltu täällä palstalla ytniksi enkä kyllä itsekään väitä vastaan. Joten pysy omassa lokerossasi! :D

Mutta niinkuin tuossa alempana sanottiin, ATN on kokematon ja miehetön....

• hc-ätämi_
        Neitsytmaria kirjoitti:

Mutta niinkuin tuossa alempana sanottiin, ATN on kokematon ja miehetön....

Niin ATN saattaa olla, mutta kokemattomuushan on taad itsessään naisen tasoa nostava ominaisuud toisin kuin miehellä.

• Ex----------PUA

Höpsistä. Olet palstan ehdoton YTN.

• Ex----------PUA kirjoitti:

Höpsistä. Olet palstan ehdoton YTN.

Tsihh..... No mutta kiitos..... :3

• Naishenkilö

Eikös ätni ole kokematon ja miehetön? Helkalla on kylläkin mies jos olen oikein ymmärtänyt.
      Miten muuten palsta totuuden mukaan, nainen saa aina halutessaan miehen ja jos sitä miestä ei kuitenkaan näy, niin silloin nainen yrittää liian tasokkaita miehiä. Voiko hc- ätmiä alempi tasoisia enää olla?
      Jos ei hc- ätmi kelpuuta hc- ätni naista, vika ei silloin voi enää olla naisessa vaan tässä miehessä. Mikä palsta "totuus" pelastaisi nyt miehet?

• kohtuutonätmi

Olet varmaankin oikeassa.

Tässä yllä postattu kuvasto. Jos HC-ätnejä ovat rivit 1-3 ja ätnejä rivi 4, kieltämättä minulla on vaikeuksia löytää tuosta naista jota pitäisin jollain tapaa ulkoisestikin viehättävänä. Ehkä kuudes oikealta saattaisi viehättää, jos vain luonne täsmäisi. Ryhmästä 5 esim. oikeanpuoleinen on erittäin kaunis, ulkonäöltään minulle oikea unelmanainen.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/05/09/article-0-19B1E47C000005DC-788_306x423.jpg

Ulkonäöltäni olen melko lähellä kuvan miestä, eli varmaankin KTM, mutta koska ole saanut koskaan naisia, tasoni on HC-ATM.

Vaadinko liikaa? Ehkä sitten.

• hiiiiohoii

Tuksulla on miehiä, eli ei ole hc-atn. Mutta siitä huolimatta veikkaisin ainakin osan hc-atm:istä sanovan Tuksulle ei, jos tulisi tyrkylle. Koska on liian sekaisin, liian käytetty, arvaamaton ja väkivaltainen. En kuitenkaan sanoisi siinä tapauksessa vian olevan näissä miehissä.

• kohtuutonätmi
        hiiiiohoii kirjoitti:

Tuksulla on miehiä, eli ei ole hc-atn. Mutta siitä huolimatta veikkaisin ainakin osan hc-atm:istä sanovan Tuksulle ei, jos tulisi tyrkylle. Koska on liian sekaisin, liian käytetty, arvaamaton ja väkivaltainen. En kuitenkaan sanoisi siinä tapauksessa vian olevan näissä miehissä.

Tismalleen.

Esim. liikuntaa harrastavan miehen on vaikeaa hyväksyä ylipainoista naista jos ylipaino johtuu täysin erilaisista tavoista.

Ero miehen ja naisen välillä on siinä että vain naisen mielestä miehen täytyy olla mielellään parempi, tai vähintään yhtä hyvä niin työssä kuin harrastuksissakin.

Esimerkkejä:
        - urallaan menestyneelle miehelle riittää että nainen tekee jotain työtä, urallaan menestyneelle naiselle kelpaa vain urallaan menestynyt mies
        - kovasti kuntoilevalle miehelle kelpaa jonkin verran kuntoileva nainen, kovasti kuntoilevalle naiselle kelpaa vain kovasti kuntoileva mies

Ja koska nämä ominaisuudet tekevät nimen omaan MIEHESTÄ suositumman, mikä on naisten valinta, soppa on valmis.

• hc-ätämi_
        kohtuutonätmi kirjoitti:

Tässä yllä postattu kuvasto. Jos HC-ätnejä ovat rivit 1-3 ja ätnejä rivi 4, kieltämättä minulla on vaikeuksia löytää tuosta naista jota pitäisin jollain tapaa ulkoisestikin viehättävänä. Ehkä kuudes oikealta saattaisi viehättää, jos vain luonne täsmäisi. Ryhmästä 5 esim. oikeanpuoleinen on erittäin kaunis, ulkonäöltään minulle oikea unelmanainen.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/05/09/article-0-19B1E47C000005DC-788_306x423.jpg

Ulkonäöltäni olen melko lähellä kuvan miestä, eli varmaankin KTM, mutta koska ole saanut koskaan naisia, tasoni on HC-ATM.

Noissa luokissa on kyllä ainakin muutama kuva joka on väärässä paikass. Kakkorivin keskimmäinen ei kuulu mielestäni samaan sarjaan vaan tasoa ylemmäksi. Sama juttu tuon kanssa jonka mainitsit nelosriviltä. Mutta ulkonäön luokittelu on niin subjektiivinen juttu näin tarkat tasorajat ovat aika naurettavia. Tosiaanhan tason määrää vain se kuinka paljon tosielämässä on kysyntää.

• Naishenkilö
        kohtuutonätmi kirjoitti:

Palsta totuuden mukaan jos olen enemmistön mielipiteistä oikein ymmärtänyt niin naisen ikä, "käyttöaste" ja ulkoinen olemus tärkeimpiä ominaisuuksia. Korvien väli, koulutus ja tulot merkityksettömiä.
        Lähes karjamarkkinat tulevat mieleen tällaisista miesten ajatuksista.
        Onneksi täällä joukossa on fiksujakin miehiä joille nainen on arvokas ihmisenä (ei pilluna) ja kokonaisuus ratkaisee.
        Kyllä ätni on mieluummin yksin kuin alkaa jollekin miehelle vain huvileluksi kun ei muuhun kelpaa.

• kohtuutonätmi
        Naishenkilö kirjoitti:

Palsta totuuden mukaan jos olen enemmistön mielipiteistä oikein ymmärtänyt niin naisen ikä, "käyttöaste" ja ulkoinen olemus tärkeimpiä ominaisuuksia. Korvien väli, koulutus ja tulot merkityksettömiä.
        Lähes karjamarkkinat tulevat mieleen tällaisista miesten ajatuksista.
        Onneksi täällä joukossa on fiksujakin miehiä joille nainen on arvokas ihmisenä (ei pilluna) ja kokonaisuus ratkaisee.
        Kyllä ätni on mieluummin yksin kuin alkaa jollekin miehelle vain huvileluksi kun ei muuhun kelpaa.

Noinhan se tosielämässä menee. Se sisältö ratkaisee kun ensin on "suodatettu" riittävän tasokkaat.

Jos nainen on karjaa, mies on pelkkä lypsykone jonka tehtävänä on hankkia mahdollisimman paljon maitoa (rahaa ja statusta) joka vaihdetaan kauniiseen vaimoon.

Naiset alkavat puhua sisäisestä kauneudesta sitten kun ulkoinen kauneus on menetetty, harvemmin ennen sitä.

Uskoa minua Naishenkilö, olen tämän käytännön elämässä havainnut.

• Naishenkilö
        hc-ätämi_ kirjoitti:

Noissa luokissa on kyllä ainakin muutama kuva joka on väärässä paikass. Kakkorivin keskimmäinen ei kuulu mielestäni samaan sarjaan vaan tasoa ylemmäksi. Sama juttu tuon kanssa jonka mainitsit nelosriviltä. Mutta ulkonäön luokittelu on niin subjektiivinen juttu näin tarkat tasorajat ovat aika naurettavia. Tosiaanhan tason määrää vain se kuinka paljon tosielämässä on kysyntää.

Entä jos kiinnostuneita miehiä on mutta kun eivät ole itseäni miellyttäneet? Hyvin eri tulo- ja koulutustasoisia.
        Mikä määrä ja minkä ajan sisällä riittäisi tekemään esim ktn?

• kohtuutonätmi
        Naishenkilö kirjoitti:

Entä jos kiinnostuneita miehiä on mutta kun eivät ole itseäni miellyttäneet? Hyvin eri tulo- ja koulutustasoisia.
        Mikä määrä ja minkä ajan sisällä riittäisi tekemään esim ktn?

En minä osaa sanoa, olet varmasti ainakin ollut KTN jos eri tulo- ja koulutustasoisia kiinnostuneita on kerran ollut.

Oikeasti kaikki ovat pinnallisia, naiset vain naamioivat sen "kemian puutteeksi".

• kohtuutonätmi
        kohtuutonätmi kirjoitti:

En minä osaa sanoa, olet varmasti ainakin ollut KTN jos eri tulo- ja koulutustasoisia kiinnostuneita on kerran ollut.

Oikeasti kaikki ovat pinnallisia, naiset vain naamioivat sen "kemian puutteeksi".

Oho tuo olikin hc-ätämille. No vastasinpa kuitenkin :D

• Naishenkilö
        kohtuutonätmi kirjoitti:

Noinhan se tosielämässä menee. Se sisältö ratkaisee kun ensin on "suodatettu" riittävän tasokkaat.

Jos nainen on karjaa, mies on pelkkä lypsykone jonka tehtävänä on hankkia mahdollisimman paljon maitoa (rahaa ja statusta) joka vaihdetaan kauniiseen vaimoon.

Naiset alkavat puhua sisäisestä kauneudesta sitten kun ulkoinen kauneus on menetetty, harvemmin ennen sitä.

Uskoa minua Naishenkilö, olen tämän käytännön elämässä havainnut.

En kyllä tarvitse lypsykonetta koska pärjään pienillä omillani vallan hyvin ja olen tyytyväinen näin. Jos miehen mielestä mulla pitäisi olla omaa rahaa enempi, niin olisin väärä henkilö hänelle ja meidän homman lopettaisin siihen.
        Kukaan meistä ei ulkoisesti pysty koskaan kaikkia miellyttämään ja vanhuus sekä sairaudet viimeistään tuovat tullessaan ulkoisia muutoksia.
        En ole enää teinitytön näköinen mutta taidan kuitenkin kuulua monen miehen palautteen mukaan tuohon mainitsemaasi "harvempi- ryhmään".
        Juurikin näiden palautteiden takia, uskoni miesten todelliseen tarkoitusperään on alkanut pahasti horjua ja haluan tietää millainen on se mies siellä ulkokuoren alla.

• hc-ätämi_
        kohtuutonätmi kirjoitti:

Vastaava miehistä: http://24.media.tumblr.com/tumblr_mddd4uVvOK1r4qw78o1_1280.png

Itse olen varmaan tasolla 4.

• hc-ätämi_
        kohtuutonätmi kirjoitti:

Kiitos. Olisin vastannut jotakuinkin samoin.

kohtuutonätmi kirjoitti:

No jos olet noin hyvän näköinen mies, niin miten ihmeessä et muka ole saanut naista koskaan?

• DeepWaters
        Naishenkilö kirjoitti:

En kyllä tarvitse lypsykonetta koska pärjään pienillä omillani vallan hyvin ja olen tyytyväinen näin. Jos miehen mielestä mulla pitäisi olla omaa rahaa enempi, niin olisin väärä henkilö hänelle ja meidän homman lopettaisin siihen.
        Kukaan meistä ei ulkoisesti pysty koskaan kaikkia miellyttämään ja vanhuus sekä sairaudet viimeistään tuovat tullessaan ulkoisia muutoksia.
        En ole enää teinitytön näköinen mutta taidan kuitenkin kuulua monen miehen palautteen mukaan tuohon mainitsemaasi "harvempi- ryhmään".
        Juurikin näiden palautteiden takia, uskoni miesten todelliseen tarkoitusperään on alkanut pahasti horjua ja haluan tietää millainen on se mies siellä ulkokuoren alla.

Heippa sinulle, Naishenkilö :)

Asia ei välttämättä ole mustavalkoinen. Se mihin valtaosa ihmisistä - sekä miehistä että naisista - aluksi mieltyy, on pitkälti biologian sanelemaa. Miehet on kuvainnoillisesti ohjelmuitu etsimään naisesta hedelmällisyyttä ja hyviä geenejä, naiset miehestä sekä hyviä geenejä että suojelijan ominaisuuksia. Käytännössä menee niin että nämä vaistot tulevat ensin, sitten aivojen evoluutiossa myöhemmin kehittyneet osat rationalisoivat sen miksi esim. ystävällinen mies/nainen A herätti kiinnostuksen mutta ystävällinen mies/nainen B jätti kylmäksi. Ei ole kovinkaan reilua sanoa että miehet ovat pinnallisia, naiset eivät - kriteerit vain ovat erilaiset. Miehellä on kiusaus tykästyä kauneuteen/nuoruuteen, naisella on kiusaus tykästyä pituuteen, voimaan, statukseen, matalaan ääneen, itsevarmuuteen, jne.

Oletko ihan varma että olet 100% vapaa näistä vaistoista?

Iän myötä epäilemättä oppii katsomaan syvemmälle, kun hormonit rauhoittuvat ja alkaa ymmärtämään asioita joita nuorena ei tajunnut. Mutta yhä se ihastuminen ainakin osittain liittyy sattumanvaraisten MCH-geenien lisäksi tekijöihin jotka palvelevat ihmisen geeneihin koodattuja päätarkoituksia: selviytymistä ja lisääntymistä. Menikö kovin sekavaksi? Varmaankin, pitäisi jo olla nukkumassa että jaksaa töissä. Mutta pointti on siinä, ettei kukaan ole vapaa ulkonäkökeskeisyydestä, eikä kiinnostuminen myös ulkonäöstä sulje pois syvällisempaa puolta kahden ihmisen välisestä suhteesta.

Nyt, nukkumaan. Hyviä öitä!

• hiiohoiiiiii
        Naishenkilö kirjoitti:

Jokaisessa miehessä elää pinnan alla armoton panomies (paitsi DarkFearissa). Osa vain ei koskaan pääse toteuttamaan tätä uroksen luontoaan tai kulttuuriset ja sosiaaliset rajoiteet estävät sen, Jos olosuhteet vain sallisivat, kaikki miehet olisivat kuin Dallasin J.R: mies, jolla on paljon rahaa, valtaa ja kauniita naisia.

hc-ätämi_ kirjoitti:

Vastaava miehistä: http://24.media.tumblr.com/tumblr_mddd4uVvOK1r4qw78o1_1280.png

Itse olen varmaan tasolla 4.

Minusta sekä miehistä, että naisista olevat taulukot on omituisia, koska niihin on otettu mukaan selvästi kehitysvammaisia tai jollain tapaa sairaita ihmisiä ns. alemman tason ihmisiksi. Melkoista natsi -meininkiä ja tosi epäreilua... Eikö sairaat voisi jättää tämän kaltaisten listausten ulkopuolelle? Tulee mieleen se "maailman rumin nainen" jota on haukuttu hirveästi ympäri nettiä, vaikka tyttöhän ei ulkonäölleen mitään voi. Lisäksi hänestä näkee, että jos olisi terve, olisi todennäköisesti jopa kaunis nainen... Ihmiset on niin vitun julmia.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/11/08/article-2492513-1948EF5900000578-478_306x457.jpg

Toinen huvittava juttu tuossa miesten listassa - siellä on tasolla 5 viimeisimpänä Goran Visnjic... Ei nyt mikään isoin stara Hollywoodissa, mutta siinä määrin tunnettu että statusta luulisi löytyvän enemmän kuin tasoon 5. Hän on lisäksi yleisesti ottaen komeana pidetty mies. Myös Ryan Gosling taitaa olla jo suositumpi ja ihaillumpi kuin Tom Cruise... Mutta joo - makuasioitahan nämä taitaa olla loppujen lopuksi.

• Naishenkilö
        kohtuutonätmi kirjoitti:

Ei mitään oho :).
        En jotenkin pysy tässä uudistetussa palstassa ihan mukana :/.

• yksikaksikolm

• DeepWaters

Minusta sekä miehistä, että naisista olevat taulukot on omituisia, koska niihin on otettu mukaan selvästi kehitysvammaisia tai jollain tapaa sairaita ihmisiä ns. alemman tason ihmisiksi. Melkoista natsi -meininkiä ja tosi epäreilua... Eikö sairaat voisi jättää tämän kaltaisten listausten ulkopuolelle? Tulee mieleen se "maailman rumin nainen" jota on haukuttu hirveästi ympäri nettiä, vaikka tyttöhän ei ulkonäölleen mitään voi. Lisäksi hänestä näkee, että jos olisi terve, olisi todennäköisesti jopa kaunis nainen... Ihmiset on niin vitun julmia.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/11/08/article-2492513-1948EF5900000578-478_306x457.jpg

Toinen huvittava juttu tuossa miesten listassa - siellä on tasolla 5 viimeisimpänä Goran Visnjic... Ei nyt mikään isoin stara Hollywoodissa, mutta siinä määrin tunnettu että statusta luulisi löytyvän enemmän kuin tasoon 5. Hän on lisäksi yleisesti ottaen komeana pidetty mies. Myös Ryan Gosling taitaa olla jo suositumpi ja ihaillumpi kuin Tom Cruise... Mutta joo - makuasioitahan nämä taitaa olla loppujen lopuksi.

"Tulee mieleen se "maailman rumin nainen" jota on haukuttu hirveästi ympäri nettiä, vaikka tyttöhän ei ulkonäölleen mitään voi. Lisäksi hänestä näkee, että jos olisi terve, olisi todennäköisesti jopa kaunis nainen... Ihmiset on niin vitun julmia."

Lizzie Velásquez? Näin joskus haastattelun, käsittämättömän sympaattinen ihminen. Ihmiset ovat mitä ovat, minkäs teet.

• hc-ätämi_

Kukaanhan ei ole väittänytkään että pariutumismarkkinat olisivat mitenkään reilut. Miehiä tai naisia ne kehitysvammaisetkin silti ovat eikä mitenkään haluttuja parisuhteeseen kumppaniksi, koska harva pystyy viehättymään ihmisestä jolla on noin suuria ulkonäöllisiä eroavaisuuksia keskiarvoon nähden. Se kuinka mahtavia tyyppejä nämä vammaiset ovat ihmisinä on taas aivan eri asia. Ei ätämille tai ätänillekään anneta armoa pariutumismarkkinoilla. Toisaalta voisi ajatella että kehitysvammaille on ihan omat, pienemmät markkinat joissa he kilpailevat keskenään eikä heitä tämän takia täytyisi sisällyttää suurempien markkinoiden tarjontaan. Mutta katselevatko kehitysvammaiset vain toisia kehitysvammaisia sillä silmällä?

hc-ätämi_ kirjoitti:

Kukaanhan ei ole väittänytkään että pariutumismarkkinat olisivat mitenkään reilut. Miehiä tai naisia ne kehitysvammaisetkin silti ovat eikä mitenkään haluttuja parisuhteeseen kumppaniksi, koska harva pystyy viehättymään ihmisestä jolla on noin suuria ulkonäöllisiä eroavaisuuksia keskiarvoon nähden. Se kuinka mahtavia tyyppejä nämä vammaiset ovat ihmisinä on taas aivan eri asia. Ei ätämille tai ätänillekään anneta armoa pariutumismarkkinoilla. Toisaalta voisi ajatella että kehitysvammaille on ihan omat, pienemmät markkinat joissa he kilpailevat keskenään eikä heitä tämän takia täytyisi sisällyttää suurempien markkinoiden tarjontaan. Mutta katselevatko kehitysvammaiset vain toisia kehitysvammaisia sillä silmällä?

No oma käsitys on, että kehitysvammaiset pariutuu yleensä toisen kehitysvammaisen kanssa... Kai se kumppani helpoiten löytyy samoista sosiaalisista piireistä, ja keskenäänhän he harrastavat kaikenlaista. Tosin onhan niitäkin tapauksia, että ovat löytäneet puolison ns. normaalista / terveestä ihmisestä, että ei se vallan mahdotonta ole. Silti tuntuu vain epäreilulta laittaa noihin listoihin pahoista epämuodostumista kärsiviä ihmisiä ja esittää heidät rumina ja sen vuoksi kaikista alimpaan kastiin kuuluvina.

• hc-ätämi_

Toistan vielä että kaikenlainen rumuus on epäreilua. Ja niin on monet muutkin heikkoudet. Tuollainen taulukkokin on äärettömän epäreilu, mutta maailma on epäreilu paikka ja näin ihmiset oikeasti ajattelevat. Ei kukaan ala seurustella kehitysvammaisen tai ruman ihmisen takia vain sen takia että se olisi reilua vaan kyllä siinä jokin toinen motiivi löytyy.

Maailma olisi reilumpi paikka jos kaikki voisivat valita jonkun virtuaalisen kehon joita sitten esiteltäisiin ihmisille sen todellisen sijaan.

• 133
        yksikaksikolm kirjoitti:

Mä arvioisin olevani taulukossa hyvä 8. Silti ATM.

Siinä tapauksessa arvioit kyllä ulkonäkösi pahasti yläkanttiin.

• hc-ätämi_

Ei välttämättä. Miehen tasoa kun ei määrää pelkkä ulkonäkö kuten naisten tapauksessa pitkälti on. Ätämi voi olla kohtalaisen komea mutta köyhä, syrjäytynyt ja mielenterveysongelmainen.

• Ei niitä ole kuin jossain vammaisten palvelutalossa. Miten joku tavallinen nainen voi olla atn? Jokainen ämmä lähteen viimeistään valomerkin jälkeen jonkun hörhön kanssa panemaan, paitsi tietysti kehitysvammaiset jotka eivät sinne baariin koskaan menekään.

• DF-seuraaja

Tästä tulikin mieleen että onko DarkFear-tason naisia?

• Naishenkilö

Pilkun aikaan lähden omaan kotiini itseni kanssa ellen ole viettänyt koti- iltaa. Kaltaisiani on todella paljon.
        On miehiä jotka etsivät juuri hyvinkin humalaisia, tiedottomia naisia koska eivät muita jostakin syystä saa.
        Kehitysvammaisilla on myös täysi oikeus käydä baareissa ja heitä myös näkyy hauskaa pitämässä.

• 711
        Naishenkilö kirjoitti:

Pilkun aikaan lähden omaan kotiini itseni kanssa ellen ole viettänyt koti- iltaa. Kaltaisiani on todella paljon.
        On miehiä jotka etsivät juuri hyvinkin humalaisia, tiedottomia naisia koska eivät muita jostakin syystä saa.
        Kehitysvammaisilla on myös täysi oikeus käydä baareissa ja heitä myös näkyy hauskaa pitämässä.

Sekin on myös kaikkien tiedossa oleva asia, että monet normaaliälyiset miehet käyttävät ilman tunnontuskia kehitysvammaisia naisia hyväkseen, jos tilaisuuden saavat.

• 711 kirjoitti:

Sekin on myös kaikkien tiedossa oleva asia, että monet normaaliälyiset miehet käyttävät ilman tunnontuskia kehitysvammaisia naisia hyväkseen, jos tilaisuuden saavat.

"monet normaaliälyiset miehet"

Noh, joko tuo ei ole oikeasti normaali älyisten hommaa tai sitten minä en ole normaali älyinen........tosin molemmat vaihtoehdotkin voivat olla oikein... ;D

• 711 kirjoitti:

Kehitysvammaisen naisen vaatimustaso on sitä luokkaa että tavismiehet jäävät ulkopuolelle. Joku tuossa edellä totesi että heitä näkyy illanvietossa mutta en ole nähnyt kertaakaan. Mitä he muuten siellä tekevät? Baariympäristö on niin brutaali ja kylmä että ytmeiltä sataa heille aikamoista paskaa niskaan.
        Jos sitä tuheroa tulee joka tuutista niin se epämiellyttävän näköinen nainen on vain kasa paskaa.
        Ilmeisesti minäkin olen vammainen on koska olen lyhyt ja siksi minulla ei ole oikeus käydä viihteellä tai yrittää naisia? Minulla ei ole myöskään oikeutta elää normaalia elämää tai olla edes työelämässä. Menkää ihmiset helvettiin koko lössi ja kuolkaa.

• trrtrtrtrtrtr

Luuletteko että sellaset jaksavat näitä sairaita juttuja kauaa lukea ahdistumatta? Ja kyllä heitäkin täällä välillä on käynyt, mutta kun jopa nekin haukutaan pystyyn niin häipyvät vähin äänin ja ovat varmasti entistäkin miespelkoisempia.

• hc-ätämi_

Ätämien pitäisi kyllä antaa enemmän tukea ätäneille. Mutta ihan kaikista palstan jutuista ei pidä järkyttyä vaikka minkä sille toisaalta voi jos on oikein herkkä ihminen. Kypsä ihminem ymmärtää kyllä silti hieman mustaa huumoria ja sarkasmia. Ja joskus ätnejäkin on ihan syytä arvostella jos käyttäytymismalleissa olisi selvästi parantamisen varaa.

• Nnnnaainenhc

Pantavana.

• Ainakiusattu

Täällä yksi pitsanaama. Olen HC ATN vaikka piirteet on symmetrisesti ja olisin kaikinpuolin muuten nätti mutta iho liilanpunakukertava ja tulehtuu jos koittaa meikata finnejä piiloon. Olen siksi ikuisesti yksin ja olen kateellinen niille jotka on muuten vaan rumia mutta ei finninaamoja!!!

• hc-ätämi_

Oletko kokeillut muuttaa ruokavaliota? Itselläni on myös kohtuullisen paha akne ja olen lukenut että gluteiinin ja sokerin välttämisellä muun muassa olisi ihoa parantavaa vaikutusta. Voi olla myös että käytät liian voimakkaita pesuaineita ja/tai meikkaat liikaa. Kannattaa muistaa että akne ei todellakaan johdu mistään hygienian puutteesta vaikka tällaista väitettä usein näkeekin vaan kyseessä on geneettinen ominaisuus ja toiset pahentavat tätä pesemällä nimenomaan liikaa. Aknen hoitoon on olemassa myös lääkkeitä, mutta en suosittele että kokeilet ainakaan myrkkyä nimeltä Roaccutan jota lääkärit tyrkyttävät. Epäilen (ja yksi lääkäri epäili) että kyseinen tuote laukaisi mulla kroonisen suolistosairauden ja muutenkin sen haittavaikutuslista näyttää pitkältä kuin nälkävuosi.

Akne on paskamainen vaiva. Toisille finnit kuuluvat vain murrosikään, mutta toiset saavat kärsiä näppylöistä lopun ikäänsä. Muista kuitenkin ettei se ole kaikille mikään totaalinen turn-off, etenkään niille, jotka siitä itse kärsivät.

• atännä

Kokeile e-pillereitä, jollet ole jo kokeillut. Akneen on muitakin lääkkeitä. Hc-ätämin vinkki ruokavalion tsekkaamisesta on erittäin hyvä myös. Jokin ruoka-aine voi aiheuttaa iho-ongelmia. Sen selvittäminen vie paljon aikaa. Helpointa on lopettaa muutamaksi kk:ksi maitotuotteiden, einesten, gluteenin ja lisätyn sokerin käyttö. Tai jos tietää, että jokin ruoka-aine aiheuttaa vatsavaivoja, myös sellaiset pois.

Ja kemikaalit. Myös siivous- ja pyykinpesuaineet. Kaikkia löytyy allergiatestattuna.

Sitten elämäntavat kuntoon. Säännöllinen vuorokausirytmi, säännöllisesti liikuntaa, säännölliset ruoka-ajat... Henkinen puoli voi vaikuttaa myös, mutta ed. auttaa siihenkin.

• 1212

Jos piirteet on muuten nätit ja vartalo kunnossa, niin itse en tunne naista jolla olisi niin paha akne ettei miestä löytyisi.

• atännä kirjoitti:

Kokeile e-pillereitä, jollet ole jo kokeillut. Akneen on muitakin lääkkeitä. Hc-ätämin vinkki ruokavalion tsekkaamisesta on erittäin hyvä myös. Jokin ruoka-aine voi aiheuttaa iho-ongelmia. Sen selvittäminen vie paljon aikaa. Helpointa on lopettaa muutamaksi kk:ksi maitotuotteiden, einesten, gluteenin ja lisätyn sokerin käyttö. Tai jos tietää, että jokin ruoka-aine aiheuttaa vatsavaivoja, myös sellaiset pois.

Ja kemikaalit. Myös siivous- ja pyykinpesuaineet. Kaikkia löytyy allergiatestattuna.

Sitten elämäntavat kuntoon. Säännöllinen vuorokausirytmi, säännöllisesti liikuntaa, säännölliset ruoka-ajat... Henkinen puoli voi vaikuttaa myös, mutta ed. auttaa siihenkin.

Hirrrrrrveeeeeen säääännöllistä...... ;D.....jos tuo ei laukaise stressiä, niin sitten ei mikään..aivan hirrrrveeetä stressaamista, vaikka toki ihan hyviä ohjeita siltikin elämään......mutta kuitenkin....

• Jeps, ei sulla hätää ole....varsinkaan jos olet mieleltäsi kaunis....

• atännä
        MGTOW kirjoitti:

Hirrrrrrveeeeeen säääännöllistä...... ;D.....jos tuo ei laukaise stressiä, niin sitten ei mikään..aivan hirrrrveeetä stressaamista, vaikka toki ihan hyviä ohjeita siltikin elämään......mutta kuitenkin....

Tuo säännöllisyys tasoittaa hormoonitoimintaa ja vähentää myös sitä stressaamista. Miksi terveelliset elämäntavat stressaisivat? Nehän pyörivät ja palkitsevat ihan itsestään, kun pääsee alkuun. Lisäksi ehkäisevät ja parantavat/helpottavat useitakin sairauksia.

• atännä kirjoitti:

Tuo säännöllisyys tasoittaa hormoonitoimintaa ja vähentää myös sitä stressaamista. Miksi terveelliset elämäntavat stressaisivat? Nehän pyörivät ja palkitsevat ihan itsestään, kun pääsee alkuun. Lisäksi ehkäisevät ja parantavat/helpottavat useitakin sairauksia.

Mulla oli vain sellainen hykerryttävän hymyilyttävä olo tila ja taisin myös kuvitella olevani hieman hassukin........eli pientä trolli provoa oli seassa ja kuvittelin, että se hieman paistaisi läpi.

Sanoinhan myös, että ovat hyviä ohjeita elämään, mutta tämänkin asian suhteen olen sitä mieltä, että "hyvä renki, mutta huono isäntä".......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      136
      3770
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2924
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1825
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1578
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1059
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      64
      855
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      844
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      744
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      688
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      54
      665
    Aihe