Suominaisella miehen vartalo

muotojenihailija

Olen ihmetellyt pitkään minne katoaa suomalaisen naisen muodot?

Olin juuri kaupassa, ja siellä oli tusinan verran muodokkaita naisia joilta löytyi erottuva vyötärö ja peppu. Suurin osa about normaalipainoisia, pari ylipainoista, yksi turhankin laiha. KAIKKI yhtä lukuun ottamatta ikäluokkaa 16-18v.

Jo 20 naiset jäävät kakkosiksi keskenkasvuisille teinilikoille, kolmekymppisten vartalot on miesvartaloita. Hoikkia, tavallisia, lihavia - sama juttu. Ei vyötäröä tai peppua.

Tuskastuttavaa. Olen 35 ja mielestäni aikuisella naisella saa olla ryppyjä, eikä lyhyt tukkakaan ole mikään ehdoton turn-off. Mutta anteeksi, en osaa syttyä naisista jotka näyttävät vartaloltaan miehiltä.

Miksi näin on???

28

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikaparat

Ainakin vaihdevuosi-iässä naisten vyötärö alkaa ilmeisesti kadota ihan hormonitoiminnan vuoksi, oli liikakiloja tai ei.
      Se täytyy kuitenkin sanoa, että on teillä miehillä helvetinmoiset manboobsit, jos minun vartaloni on jotain sellaista kuin teillä on.

• Rumatsuomiemakot

No onhan suominaudalla toki tissit mutta perse on littana ja mahankohta leveämpi kuin lantio.

• poikaparat
        Rumatsuomiemakot kirjoitti:

No onhan suominaudalla toki tissit mutta perse on littana ja mahankohta leveämpi kuin lantio.

Suomalaisilla naisilla on yleensä päärynävartalo, joten varmaan useimmilla nimenomaan lantio on se levein kohta, eikä suinkaan vatsa. Räystäspyllyä kuten mustilla naisilla meillä ei kuitenkaan luonnostaan ole, vaan sen eteen pitää ahertaa salilla. Kyllä meidät kuitenkin ihan naisiksi tunnistaa.

• evoluutiosucks
        poikaparat kirjoitti:

Suomalaisilla naisilla on yleensä päärynävartalo, joten varmaan useimmilla nimenomaan lantio on se levein kohta, eikä suinkaan vatsa. Räystäspyllyä kuten mustilla naisilla meillä ei kuitenkaan luonnostaan ole, vaan sen eteen pitää ahertaa salilla. Kyllä meidät kuitenkin ihan naisiksi tunnistaa.

Ei se enää mee näin, ennen kyllä. 80-luvulla ja 90-luvulla syntyneillä ei levein kohta enää ole lantio vaan vyötärö. Sitä aloittaja tarkoittaa. Joitain kauniita 70- ja 60-luvulla syntyneitä vartaloita löytyy.

• Olen_myös_ihmetellyt

Miksi suomalaisella miehellä on jenkkakahvat, näyttää naisten lantiolta. Miestissitkin monella. Varmaan liiallisesta alkosta, sehän tekee miehet naisellisemmaksi. Yököttää.

• "ite oot"-kommentti

• 1432
        super-atm kirjoitti:

"ite oot"-kommentti

Joo, mutta "ite oot" jankkaushan oikeastaan on äärilapsellista argumentointia. Kun todellisuudessahan on keskustelun kannalta täysin relevanttia tuoda esiin että henkilö A joka syyttää asiasta X henkilöä B syyllistyy itsekin asiaan X eikä hänellä noin suomeksi sanottuna pitäisi siis olla mitään varaa asiasta valittaa. Siis olettaen tietysti, että kyseinen alkuperäinen vasta-argumentti on totta kuten tässä tapauksessa kiistatta on.

• 1432 kirjoitti:

Joo, mutta "ite oot" jankkaushan oikeastaan on äärilapsellista argumentointia. Kun todellisuudessahan on keskustelun kannalta täysin relevanttia tuoda esiin että henkilö A joka syyttää asiasta X henkilöä B syyllistyy itsekin asiaan X eikä hänellä noin suomeksi sanottuna pitäisi siis olla mitään varaa asiasta valittaa. Siis olettaen tietysti, että kyseinen alkuperäinen vasta-argumentti on totta kuten tässä tapauksessa kiistatta on.

Silti se on henkilöhyökkäys. Ei kukaan voi tietää onko aloittaja esimerkiksi huonovartaloinen läski vai ei.

• Ikis__M

Suominainen pötiköityy suhteellisen varhain. Siideri, sipsit ja suklaa, siinä kai se kolmen ässän yhtenäisyys jotka tekee keskivartalosta turpean ja vaikka ne muodikkaasti salilla laukkaa ei se vararengas tahdo lähteä millään kun jos joku noista jäisikin pois sitä sitten korvataan viinillä tms. sopivalla korvikkeella tai sitten synnytetään välillä jännäipana. Sitä jännäipanaa odotellessa pitää tietysti syödä kahden edestä eikä siitä tavasta ole syytä luopua synnytyksen jälkeen. Syy lienee tässä kulttuurissa jossa nainen saa aina miehen niin halutessaan, niin valtava on epäsuhta että nainen voi päästää itsensä vaikka mihin kuntoon, aina löytyy mies.

• sopimatonta

Nyt kyllä puhut sopimattomia. Itse en harrasta suklaata, sipsejä enkä alkoholia missään muodossa ja lenkkeilen joka päivä. Silti en iän myötä pysy millään nuoruuden kukkeudessa. Eivät kaikki vartalon ongelmat johdu ylensyömisestä tai juomisesta.
        Se suomalaisten naisten eväiden taivastelu ei minua kuitenkaan niinkään nypi, mutta ei sovi valittaa siitä, että naiset viitsivät synnyttää tähän maahan lapsia ja vieläpä oman vartalonsa kauneuden hinnalla.

• Ikis__M
        sopimatonta kirjoitti:

Nyt kyllä puhut sopimattomia. Itse en harrasta suklaata, sipsejä enkä alkoholia missään muodossa ja lenkkeilen joka päivä. Silti en iän myötä pysy millään nuoruuden kukkeudessa. Eivät kaikki vartalon ongelmat johdu ylensyömisestä tai juomisesta.
        Se suomalaisten naisten eväiden taivastelu ei minua kuitenkaan niinkään nypi, mutta ei sovi valittaa siitä, että naiset viitsivät synnyttää tähän maahan lapsia ja vieläpä oman vartalonsa kauneuden hinnalla.

No joo, ei aivan kaikki. Ilmeisesti kilpirauhasen vajaa toiminta, siihen saa lääkkeitä, ja masennuslääkkeet, niitä ei kannata kenenkään napsia, myös voivat toki olla syynä. Suurin syy on tietysti ruoka, ihmiset mättää iha liian palkjon sapuskaa nykyään, keitot ei kelpaa edes ilmaiseksi annettuna. Itseasiassa ne pakolaisten päivän ruuat joiden vuoksi ne "lakkoili" näytti olevan aikalailla samanlaisia kuin mitä minä syön päivän mittaan, en ainakaan enempää ja hyvin pärjään. synnytyksessä ei olisi mitään vikaa jos niitä lapsia synnytettäisiin kunnollisille miehille kunnollisissa suhteissa eläen.

• Ikis__M
        sopimatonta kirjoitti:

Niin ja tähän vielä että ennen kaikki oli paremmin, jopa laihana pysyminen:

http://www.menaiset.fi/artikkeli/hyva_olo/terveys/tutkimus_ennen_kaikki_oli_helpompaa_jopa_laihana_pysyminen

Mutta niinhän minä olen aina sanonutkin että 50-luku on ollut kulta-aikaa ja sen jälkeen luisu huonompaan on ollut jatkuvaa.

• sopimatonta
        Ikis__M kirjoitti:

No joo, ei aivan kaikki. Ilmeisesti kilpirauhasen vajaa toiminta, siihen saa lääkkeitä, ja masennuslääkkeet, niitä ei kannata kenenkään napsia, myös voivat toki olla syynä. Suurin syy on tietysti ruoka, ihmiset mättää iha liian palkjon sapuskaa nykyään, keitot ei kelpaa edes ilmaiseksi annettuna. Itseasiassa ne pakolaisten päivän ruuat joiden vuoksi ne "lakkoili" näytti olevan aikalailla samanlaisia kuin mitä minä syön päivän mittaan, en ainakaan enempää ja hyvin pärjään. synnytyksessä ei olisi mitään vikaa jos niitä lapsia synnytettäisiin kunnollisille miehille kunnollisissa suhteissa eläen.

Vain hullu syö näillä ruoan hinnoilla liikaa. Juomiseen ei taas kannata laittaa rahaa lainkaan, ilman viinaksiakin kun voi elää.
        Pitäisiköhän minun ja muiden rouvien pitää kylttiä kaulassa, jossa lukee, että veltto vatsanahka on kunnon aviolasten aiheuttama, ettei kukaan mies vain paheksuisi raskauksien muuttamaa kehoamme?

• Ikis__M
        sopimatonta kirjoitti:

Vain hullu syö näillä ruoan hinnoilla liikaa. Juomiseen ei taas kannata laittaa rahaa lainkaan, ilman viinaksiakin kun voi elää.
        Pitäisiköhän minun ja muiden rouvien pitää kylttiä kaulassa, jossa lukee, että veltto vatsanahka on kunnon aviolasten aiheuttama, ettei kukaan mies vain paheksuisi raskauksien muuttamaa kehoamme?

Hyvä idea sikäli että teitä voisi vastaantulijat arvostaa enemmän mutta ongelmana siinä olisi se että jos ei ole mies mukana voisivat pitää eronneena eikä ne kunnon liitossakaan tehdyt lapset hirveästi houkuta muita. Ehkä on paras pitää vain se aviomies messissä niin osaavat arvostaa ilman kylttiäkin.

• sopimatonta
        Ikis__M kirjoitti:

Hyvä idea sikäli että teitä voisi vastaantulijat arvostaa enemmän mutta ongelmana siinä olisi se että jos ei ole mies mukana voisivat pitää eronneena eikä ne kunnon liitossakaan tehdyt lapset hirveästi houkuta muita. Ehkä on paras pitää vain se aviomies messissä niin osaavat arvostaa ilman kylttiäkin.

Siinäpä kokopäivätyö kaikille suomalaisille aviomiehille, kulkea aina vaimon mukana, että tämän rupsahtanut ulkonäkö saa vähän armoa ihmisten silmissä.

• sopimatonta kirjoitti:

Siinäpä kokopäivätyö kaikille suomalaisille aviomiehille, kulkea aina vaimon mukana, että tämän rupsahtanut ulkonäkö saa vähän armoa ihmisten silmissä.

Eihän niiden muiden miesten mielipiteet ja huomio pitäisi kunniallista aviovaimoa kiinnostaa.....kunhan pohdin ja hykertelen... ;D

• Toivotaan

On se kyllä hirveetä kun miehet Suomessa on ihan kaikki niin älyttömän täydellisiä ja muuttumattoman komeita,varsinkin kropaltaan koko ikänsä,ja joutuvat raukkaparat katteleen ällöttäviä vastakappaleitaan,suomalaisia naisia,jotka puolestaan muuttui vastenmielisiksi miesvartaloiksi tietyn ikäsinä. Ois nyt vittu edes hyvännäkösen miehen näkösiä,eikö? Voitas olla ihan kaikki täydellisen muodokkaita miehiä sitten.Olis kaikille silmänruokaa,eikä tarvis kenenkään valittaa ämmien miehistymistä kun kaikki olis tasavertasen upeita miehiä/"miehiä"..aina saa unelmoida.

• Ex----------PUA

Juuri näin.

Helkkarin hyvä huomio.

Sellainen tietty taapertava, emäntämäisyyshän meidän naisissamme on.

Ja tietysti feminismin kannalta se on ihanne, kun kumpikin sukupuoli näyttää rekkalesboilta. Näin rumuus ja sairaus on täydellistä.

• 1423

No onneksi on meillä pikkuisen plösöjä kumpikin, ukolla pieni isimasu ja miestisun alut ja minullakin muutama kilo liikaa joskin normaalipainoin rajoissa kumpikin.

Kuulin äskettäin tutun naisen mainostavan isoon ääneen, kuinka heillä on molemmat täydessä tikissä, ja kumpikin tietää että jos tulisi lisäkiloja niin kumppani nostaisi kytkintä. En voinut muuta kuin hiljaa kiittää onneani, ettei oma suhde ole niin heikoissa kantimissa. Mutta toki kukin tyylillään.

• atännä

Nooh, onhan sitä monella parikymppisellä miehellä jo 60-vuotiaan suominaisen vartalo ;)

Ikä tekee tehtävänsä kaikille, me vanhenemme. Sinäkin. Ne naiset, jotka esiintyvät kropallaan julkisuudessa ja ne kuvat joita sinä vertaat tavalliseen ihmiseen ovat aivan eri asioita. Mallimiehetkään eivät ole keskivertomiehiä.

Siinä sitä ihmettelemistä. Me ollaan erilaisia ja hyvä niin.

• dfhgdhdhd

Eikös ap tuossa kuvannut kauppareissua? Tuskin siellä tusinaa mallia oli samaan aikaan käymässä.

Tuikitavallinen nuori suomalainen nainen ON hyvän näköinen, todella hyvän näköinen. Mutta Suominaisen kroppa kadottaa muotonsa jo kauan ennen vaihdevuosia.

Ja huom, muodoilla tarkoitan muotoja. Vyötäröä, peppua - en silkkaa kokoa.

• Fitlifelady

Kyllä se niin on että myös suosimien lihoo sen 20 jälkeen, ellei ole joku urheilija. Onneksi itse 33v. Olen nuorekas ja pysynyt kunnossa, käyn salilla ja teen juoksulenkkejä yms. Olen timmi ja lihaksikas ja sitä vaadin myös mieheltä, valitettavasti aika moni on aika papparainen iässäni jo. Onneksi on tosiaan noi urheilijat.

• Fitlifelady

Suomimies*

• kyseleväkysyjä
        Fitlifelady kirjoitti:

Kyllä se niin on että myös suosimien lihoo sen 20 jälkeen, ellei ole joku urheilija. Onneksi itse 33v. Olen nuorekas ja pysynyt kunnossa, käyn salilla ja teen juoksulenkkejä yms. Olen timmi ja lihaksikas ja sitä vaadin myös mieheltä, valitettavasti aika moni on aika papparainen iässäni jo. Onneksi on tosiaan noi urheilijat.

Kerrohan liikunnan harrastajana mielipiteesi:

Jos kymmenisen vuotta juo paljon siideriä ja mässää pizzaa, niin onko sillä pysyviä vaikutuksia vartalon muotoihin? Eli jos vaikka 25-35v tienoilla laihduttaa ja käy salilla, niin eikö sitten ole paljon vaikeampaa saada vartalo kuntoon jos vertaa niihin jotka elivät nuorempanakin terveellisesti?

Tunnen naisia (alle 30v) jotka kyllä pääsivät eroon kiloista, mutta naiselliset muodot joita heillä oli 16-19v tienoilla eivät tulleet takaisin. Ero oli siis kuin yöllä ja päivällä.

• Fitlifelady

No itse en ole paljoa alkoholia käyttänyt tai herkkuja mussuttanut, en voi oikeen muiden puolesta sanoa. Mutta luulisin, että vielä ainakin ikäiselläni naisella on hyvät mahdollisuudet olla timmi, joskin teini on aina teini, se teidän miesten pitäisi ymmärtää. Iän myötä niin naiselle kuin miehelle tulee niitä lisäkiloja, liikunnalla sitä voi estää kuten itse, toisilla taas on hyvät geenit. Kukaan ei kuitenkaan pysy ikuisesti sellaisena kuin 15v. Ei mies ei nainen. Se pitää hyväksyä, miesten erityisesti. Jos laihduttaa sen -20kg, jää varmasti sitä roikkuvaa nahkaa, joka on varmaan vaikea saada pois, mutta siihenkin on olemassa eri keinoja varmasti.
        Itse olen timmi, iho ei roiku eikä ole ryppyjä ja näytän nuoremmalta, mutta se on pitkälti omien elämäntapojen seurausta.

• KertokaaHä

Miksi suomalaisella naudalla on littana perse vaikka olisi kuinka läski??

• lättäperse

Puuttuu steatopygia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1329
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1095
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      105
      965
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      43
      923
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      66
      765
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      739
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      736
    8. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      116
      717
    9. Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi

Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks
      Hindulaisuus
      302
      666
    10. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      645
    Aihe